Als ik een miljoen win met de loterij koop ik 900.000 van die blikken en gaat het licht uit.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:54 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Goffedomme nou!!![]()
Nooit veewacht!!
Als ik om 12:00 moest werken deed ik misschien wel hetzelfde.quote:
Dat is 450.000 liter..quote:Op donderdag 17 december 2015 01:55 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Als ik een miljoen win met de loterij koop ik 900.000 van die blikken en gaat het licht uit.
Kan ik MINSTENS 100x zoveel naar de kloten.quote:Op donderdag 17 december 2015 02:08 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Dat is 450.000 liter..
Dat zijn 56.250 sneeuw-leeuwen van afgelopen nacht
Klinkt als een geweldig vooruitzichtquote:Op donderdag 17 december 2015 02:08 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Kan ik MINSTENS 100x zoveel naar de kloten.
edit: in 1 jaar. Stel ik leef nog 50 jaar. Ben ik permanent dubbel zo dronken als hij.
edit2: De leeuw dronk regulier pils, dus wij zijn 2x zo sterk bezig.
Geef ik iedereen een slokje, een biertje minder per dag, vraag ik entree. Tel uit je winst.quote:Op donderdag 17 december 2015 02:14 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Klinkt als een geweldig vooruitzicht![]()
Beter win je de loterij.. maar als je Geerd cafe party's gaat houden hou je natuurlijk minder over voor jezelf.
Bij je eerste party Geerd uitnodigen verlies je de scepter en is Geerd in control. Bier en money vloeit even snel vanaf dat moment.quote:Op donderdag 17 december 2015 02:17 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Geef ik iedereen een slokje, een biertje minder per dag, vraag ik entree. Tel uit je winst.
Zorg ik dat bij de money blijf en geef ik de rest het bier.quote:Op donderdag 17 december 2015 02:20 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Bij je eerste party Geerd uitnodigen verlies je de scepter en is Geerd in control. Bier en money vloeit even snel vanaf dat moment.
Maar je moet zelf ook genieten toch?quote:Op donderdag 17 december 2015 02:22 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zorg ik dat bij de money blijf en geef ik de rest het bier.
Ik ga de komende 10 jaar parties geven voor de OP.quote:Op donderdag 17 december 2015 02:31 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Maar je moet zelf ook genieten toch?
Volgens mijn berekening en iedereen in de OP mee geteld heb je ongeveer 3550 party's te geven.. uitgaande dat iedereen een kratje van 24 halve liters gladiator drinkt per party!!
Dan kan je de komende 10 jaar party's geven!!
![]()
Goffedomme, wat een episch leven zou dat zijn!!quote:Op donderdag 17 december 2015 02:33 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik ga de komende 10 jaar parties geven voor de OP.
Dan ga ik de resterende 50 jaar tot mijn dood inwonen bij mensen uit de OP.
Ik zal vredig sterven.
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 december 2015 02:40 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Goffedomme, wat een episch leven zou dat zijn!!![]()
Zien we dan wel weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trusten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |