Nee wel incontinent ligt een hele plas onder mijn reetquote:
Niet weten dat jij mijn vader bentquote:Op donderdag 17 december 2015 12:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had zijn vader er maar last van gehad
Had gekund, als je moeder het niet perse in haar gezicht had willen hebbenquote:Op donderdag 17 december 2015 12:42 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Niet weten dat jij mijn vader bent
quote:Op donderdag 17 december 2015 12:42 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Niet weten dat jij mijn vader bent
Terecht broeder.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet standaard van roséroosje houden
Altijd gezellig om wat biertjes weg te tikken samen met roosjequote:
Succes broeder.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:01 schreef Geerd het volgende:
Alweer bijna vol !! Ik moet eerst weer ff aan de bak, met 2 man heen en terug dus vanaaf pas weer denk ik.
Snel ff fappen
HC god zijn klinkt best intensief als je maar weinig tijd voor een fapje hebt..quote:Op donderdag 17 december 2015 13:01 schreef Geerd het volgende:
Alweer bijna vol !! Ik moet eerst weer ff aan de bak, met 2 man heen en terug dus vanaaf pas weer denk ik.
Snel ff fappen
Dan stop je je inkijk maar dicht, of gebruik je meer lagen. Grote sjaal om je nek.quote:
1 heb nooit inkijk 2 mijn haar is al dik en lang genoeg daarvoor.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dan stop je je inkijk maar dicht, of gebruik je meer lagen. Grote sjaal om je nek.
Hmm dan is het goed! Dan is je klacht terecht.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
1 heb nooit inkijk 2 mijn haar is al dik en lang genoeg daarvoor.
Lekkere bak thee/koffie maken voor jezelfquote:Op donderdag 17 december 2015 13:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Altijd een goed idee, zou het doen!quote:Op donderdag 17 december 2015 13:17 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Lekkere bak thee/koffie maken voor jezelf
Doe ik ook wel eens soms vraag ik me af waar het mis is gegaan in mijn leven. Maar nu ik een HC heb ontmoet, is mijn leven weer compleet.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:21 schreef DerRabbit het volgende:
Ben al veel te lang aan het lurken naar nietszeggende youtube content #FML
Heb je je open sollicitatie al ingestuurd?quote:Op donderdag 17 december 2015 13:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens soms vraag ik me af waar het mis is gegaan in mijn leven. Maar nu ik een HC heb ontmoet, is mijn leven weer compleet.
Niet warmbloedig zijnquote:
Nee man moet die nog schrijven maar ben niet bekend met die terminologie. Moet er echt eens goed voor gaan zitten.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je je open sollicitatie al ingestuurd?
Anders moet je Geerd even vragen of hij een voorbeeld brief voor je wil tikken, dan wordt je gegarandeerd aangenomen!quote:Op donderdag 17 december 2015 13:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee man moet die nog schrijven maar ben niet bekend met die terminologie. Moet er echt eens goed voor gaan zitten.
Heb je wel een CV?quote:Op donderdag 17 december 2015 13:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee man moet die nog schrijven maar ben niet bekend met die terminologie. Moet er echt eens goed voor gaan zitten.
Ik heb er wel nog eentje in het ketelhok staan mocht hij er nog geen hebbenquote:
Welk haar ?quote:Op donderdag 17 december 2015 13:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mooi optijd !!!quote:Op donderdag 17 december 2015 13:31 schreef Monopoly het volgende:
3 halve liters Pitt inmiddels soldaat gemaakt.
Heb niks man helemaal niks.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb er wel nog eentje in het ketelhok staan mocht hij er nog geen hebben
Baasquote:Op donderdag 17 december 2015 13:31 schreef Monopoly het volgende:
Heb vanmorgen weer nieuw kratje brand gehaald en koud gezetquote:Op donderdag 17 december 2015 13:31 schreef Monopoly het volgende:
Hoezo gestopt dan?quote:Op donderdag 17 december 2015 13:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Jaartje supermartk en vmbo tl.
Ik laat braddie hem morgen wel even langs brengen!quote:Op donderdag 17 december 2015 13:33 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Heb niks man helemaal niks.
Bedankt man.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik laat braddie hem morgen wel even langs brengen!
Treumatisch...quote:Op donderdag 17 december 2015 13:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Reuma man. Werd zwaar geconfronteerd ermee. Klote jeugd reuma.
Fuck wel ja, als ik geen last had kon ik gewoon van alles doen. Nu lig ik vaak met aanvallen op de bank.quote:
Franse auto'squote:Op donderdag 17 december 2015 13:45 schreef DerRabbit het volgende:
Braddie blijft fantastisch, hij heeft nu al wilde plannen om zijn twingo te gaan verbouwen![]()
Lekker nog meer geld in een oude bak van 300 eurie duwen
Dit sowieso, dat ding begint ook al te roesten. Nu maar afwachten met wat voor motorisch beperkte actie braddie dat nog erger gaat makenquote:
Het kan altijd ergerquote:Op donderdag 17 december 2015 13:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit sowieso, dat ding begint ook al te roesten. Nu maar afwachten met wat voor motorisch beperkte actie braddie dat nog erger gaat maken
Braddie zou deze nog doen ookquote:
quote:Op donderdag 17 december 2015 13:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Braddie zou deze nog doen ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |