Kijk eens uit het raamquote:Op maandag 14 december 2015 22:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hoe weet jij dat ik tomatensoep op heb......................
Status: Single, fwb thoughquote:
quote:Op maandag 14 december 2015 22:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Status: Single, fwb though
Ja lekker man. Ik ben druk bezig met woning zoeken in Amsterdam. Ik kom januari die kant op, wist je dat al?
quote:Op maandag 14 december 2015 22:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja lekker man. Ik ben druk bezig met woning zoeken in Amsterdam. Ik kom januari die kant op, wist je dat al?
Dat is een vrij normale naam in Spaanstalige landenquote:Op maandag 14 december 2015 22:39 schreef xcachet het volgende:
Sommige jongens op Tinter heten Jesus (spreek je uit als Gesoes) maar daar kan ik echt niet mee aankomen.
Tinter? Racistquote:Op maandag 14 december 2015 22:39 schreef xcachet het volgende:
Sommige jongens op Tinter heten Jesus (spreek je uit als Gesoes) maar daar kan ik echt niet mee aankomen.
Volgens mij is het klaar met m'n fwbquote:Op maandag 14 december 2015 22:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee dat wist ik nog nietquote:Op maandag 14 december 2015 22:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is een vrij normale naam in Spaanstalige landen
Oh, je hebt je baan? Gefeliquote:Op maandag 14 december 2015 22:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh.quote:
Watquote:Op maandag 14 december 2015 22:40 schreef xcachet het volgende:
Hoe je als meisje gewoon op fok kunt hosselen zonder dat iemand er een opmerking over maakt.
In wat voor buurt woon jij?quote:Op maandag 14 december 2015 22:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
jij bent die zwerver die me altijd om 50 cent vraagt?
Hahaha. Dat verhaal ken ik ja, volgende week is 't weer goedquote:Op maandag 14 december 2015 22:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij is het klaar met m'n fwb![]()
![]()
.
Zoiets zei je al ja![]()
![]()
.
[ afbeelding ]
Vanuit Arsenal-perspectief mss.quote:Op maandag 14 december 2015 22:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat nou kut. Chelsea moet winnen.
LC is gewoon beter man. Terwijl ze fucking net een jaartje Premier League spelenquote:Op maandag 14 december 2015 22:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat nou kut. Chelsea moet winnen.
Echt hè. Tijd voor afwisseling.quote:Op maandag 14 december 2015 22:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha. Dat verhaal ken ik ja, volgende week is 't weer goed![]()
Ik snap werkelijk waar niet hoe je zo lang fwb kan hebben dude. Ik zit er net paar weken in en vraag het me al af.
Nja, ze vallen sowieso nog wel weg, maar het staat gewoon mooier.quote:Op maandag 14 december 2015 22:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vanuit Arsenal-perspectief mss.
Worden wel mooie wedstrijden denk ik ja, maar vrees voor je dat Arsenal het niet gaat redden.quote:Op maandag 14 december 2015 22:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Eerst wel, nu wel zin in eigenlijk. Barca is sowieso Arsenal- bound.
Ja nou en, Bournemouth was ook beter dan United, heb je dat gezien?quote:Op maandag 14 december 2015 22:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
LC is gewoon beter man. Terwijl ze fucking net een jaartje Premier League spelen![]()
Nou het is heel erg, maar tja... Als het toch alleen daar om gaat..quote:
Echt al 3 maanden niet gesproken ofzo nu als het niet langer is, vind eik ook wel prima zo, mooi geweestquote:Op maandag 14 december 2015 22:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha. Dat verhaal ken ik ja, volgende week is 't weer goed![]()
Ik snap werkelijk waar niet hoe je zo lang fwb kan hebben dude. Ik zit er net paar weken in en vraag het me al af.
Ik alleen samenvatting en dat was al pijnlijk. Moest gewoon lachen om de 2-1quote:Op maandag 14 december 2015 22:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja nou en, Bournemouth was ook beter dan United, heb je dat gezien?
Depends. Denk dat we dit keer een stuk meer kunnen doen, nu nog de cruciale spelers fit.quote:Op maandag 14 december 2015 22:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Worden wel mooie wedstrijden denk ik ja, maar vrees voor je dat Arsenal het niet gaat redden.
Nee, ik heb wat gemist dus?quote:Op maandag 14 december 2015 22:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja nou en, Bournemouth was ook beter dan United, heb je dat gezien?
Zit jij nou echt op een FWB relatie met Veer te hittenquote:Op maandag 14 december 2015 22:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt al 3 maanden niet gesproken ofzo nu als het niet langer is, vind eik ook wel prima zo, mooi geweest.
Dus wanneer gingen we naar de shoppa?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
United misstaat niet in de eredivisie momenteel. Heb nog nooit zo'n slechte PL- pot gezien.quote:Op maandag 14 december 2015 22:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik alleen samenvatting en dat was al pijnlijk. Moest gewoon lachen om de 2-1
Ik kan ook voor je koken, je masseren en de mooiste plekken van A'dam laten zienquote:Op maandag 14 december 2015 22:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou het is heel erg, maar tja... Als het toch alleen daar om gaat..
Link naar samenvatting?quote:Op maandag 14 december 2015 22:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik alleen samenvatting en dat was al pijnlijk. Moest gewoon lachen om de 2-1
Sunt zou wel mooi zijn, maar MSN is van een dusdanig bizar hoog niveau...quote:Op maandag 14 december 2015 22:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Depends. Denk dat we dit keer een stuk meer kunnen doen, nu nog de cruciale spelers fit.
Daarom. Beetje Surinaams-Brabants is nooit verkeerd.quote:Op maandag 14 december 2015 22:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou het is heel erg, maar tja... Als het toch alleen daar om gaat..
kat_die_naar_stuk_vlees_vliegt.gifquote:Op maandag 14 december 2015 22:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik kan ook voor je koken, je masseren en de mooiste plekken van A'dam laten zien.
En ik kan ook wel je weet wel.
Arsenal wordt opgegeten.quote:Op maandag 14 december 2015 22:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Eerst wel, nu wel zin in eigenlijk. Barca is sowieso Arsenal- bound.
Nee, MSN heeft sowieso een slechte dag nodig ja. Gelukkig staat Cech op doel, dan maak je altijd een kans(je)quote:Op maandag 14 december 2015 22:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sunt zou wel mooi zijn, maar MSN is van een dusdanig bizar hoog niveau...
Al heb ik Arsenal dit seizoen nog niet veel zien spelen, dus wie weet.
Die supporters waren toen ze werden uitgeschakeld in de CL ook mad omdat ze zogenaamd van PSV zouden hebben moeten winnenquote:Op maandag 14 december 2015 22:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
United misstaat niet in de eredivisie momenteel. Heb nog nooit zo'n slechte PL- pot gezien.
quote:Op maandag 14 december 2015 22:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
kat_die_naar_stuk_vlees_vliegt.gif
Ik? Nee, Veer is veel te sophisticated voor fwb-materiaal, balzak.quote:Op maandag 14 december 2015 22:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zit jij nou echt op een FWB relatie met Veer te hitten
quote:Op maandag 14 december 2015 22:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben er bang voor, maar heb goeie hoop.
Ohh serieus zo lang al geleden, wauw. Hahahahahaha oh fuck, he didn't forgetquote:Op maandag 14 december 2015 22:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt al 3 maanden niet gesproken ofzo nu als het niet langer is, vind eik ook wel prima zo, mooi geweest.
Dus wanneer gingen we naar de shoppa?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lol wut op Kinky.nl vind je ze beterquote:Op maandag 14 december 2015 22:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik? Nee, Veer is veel te sophisticated voor fwb-materiaal, balzak.
Zeker niet. Geen idee hoe vandaal het voor elkaar krijgt. Schneiderlin van 40m zit nu ook op de bank, gebruikt liever jeugd.quote:Op maandag 14 december 2015 22:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die supporters waren toen ze werden uitgeschakeld in de CL ook mad omdat ze zogenaamd van PSV zouden hebben moeten winnen
Met dat niveau echt niet hoor.
Ja weet ik, maar vond deze ook gewoon tof.quote:Op maandag 14 december 2015 22:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahahaniet deze, die met die lynx, bergkat w.e
hahaquote:Op maandag 14 december 2015 22:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik kan ook voor je koken, je masseren en de mooiste plekken van A'dam laten zien.
En ik kan ook wel je weet wel.
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op maandag 14 december 2015 22:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Daarom. Beetje Surinaams-Brabants is nooit verkeerd.
quote:Op maandag 14 december 2015 22:50 schreef Toto69 het volgende:
arsenal gaat barca pakken
U las het hier als eerst
quote:Op maandag 14 december 2015 22:50 schreef Toto69 het volgende:
arsenal gaat barca pakken
U las het hier als eerst
quote:Op maandag 14 december 2015 22:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zag hem bij MOTD, dus geen idee waar die zou moeten staan eigk
Haha, daar denkt die dude van nu anders over, de lul.quote:Op maandag 14 december 2015 22:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik? Nee, Veer is veel te sophisticated voor fwb-materiaal, balzak.
Aankoopbeleid lijkt niet echt zijn ding te zijn neequote:Op maandag 14 december 2015 22:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zeker niet. Geen idee hoe vandaal het voor elkaar krijgt. Schneiderlin van 40m zit nu ook op de bank, gebruikt liever jeugd.Wat een signaal geef je dan af.
Oja en Di Maria, één van de beste en meest creatieve spelers van Europa verkopen.
Zou goed zijn.quote:Op maandag 14 december 2015 22:51 schreef Le_Professeur het volgende:
Als er één team uit de PL Barca kan verslaan..
Jij dacht dat je zoiets kon zeggen want het zou toch nooit gebeurenquote:Op maandag 14 december 2015 22:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ohh serieus zo lang al geleden, wauw. Hahahahahaha oh fuck, he didn't forget
quote:
Ey, FUquote:Op maandag 14 december 2015 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lol wut op Kinky.nl vind je ze beter
Iedereen is zoals verwacht veeeeeeeeeeeul te lame.quote:Op maandag 14 december 2015 22:51 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaan we trouwens nog naar Rome of is iedereen zoals verwacht te lame?
Hahaha sheitquote:Op maandag 14 december 2015 22:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij dacht dat je zoiets kon zeggen want het zou toch nooit gebeuren.
[..]
[ afbeelding ]
Ik rij met krio mee als jij je fwb tijdig Bye Felicia't hoorquote:Op maandag 14 december 2015 22:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Iedereen is zoals verwacht veeeeeeeeeeeul te lame.
Meh. Ga jij nog wel alleen dan?quote:Op maandag 14 december 2015 22:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Fwb is toch juist non-exclusive? Hallo, single is single hoor. Kan slapen met whoever the fuck I want dacht ik zo.quote:Op maandag 14 december 2015 22:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik rij met krio mee als jij je fwb tijdig Bye Felicia't hoor.
quote:Op maandag 14 december 2015 22:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zitten niet ver van Bayern en Barca af qua niveau, zit alleen beetje tegen.quote:Op maandag 14 december 2015 22:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Aankoopbeleid lijkt niet echt zijn ding te zijn nee
300 miljoen en dan zo'n kutselectie en jezelf verschuilen achter de jonge leeftijd van je aanvallers
Leicesterquote:Op maandag 14 december 2015 22:51 schreef Le_Professeur het volgende:
Als er één team uit de PL Barca kan verslaan..
Er zijn levels to this shit, je hebt main fwb en side fwb.quote:Op maandag 14 december 2015 22:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Fwb is toch juist non-exclusive? Hallo, single is single hoor. Kan slapen met whoever the fuck I want dacht ik zo.
Nope, gezien m'n verhuizing komt het me totaal niet uit qua geld om daar nu een paar honderd euro aan te spenderen. Ik ga toch maar alsnog Amsterdam. Weet alleen nog niet of ik uit ga.. Waarschijnlijk wel (hopelijk), alleen misschien pas last minute ofzoquote:
Boeiend, mensen moeten beetje loosen up doen. Kan toch hartstikke vet worden man. En genoeg mensen die een reis maken met een groep mensen die ze niet kennen via een of andere orga, dus wat is uiteindelijk het verschil nou.quote:Op maandag 14 december 2015 22:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]is ook niet vreemd wat je vraagt ofzo.
United? Vgm wel hoor. Zo belachelijk veel gebrek aan creativiteit...quote:Op maandag 14 december 2015 22:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zitten niet ver van Bayern en Barca af qua niveau, zit alleen beetje tegen.
DM me maar als het zo ver is, kan je de squad joinen.quote:Op maandag 14 december 2015 22:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nope, gezien m'n verhuizing komt het me totaal niet uit qua geld om daar nu een paar honderd euro aan te spenderen. Ik ga toch maar alsnog Amsterdam. Weet alleen nog niet of ik uit ga.. Waarschijnlijk wel (hopelijk), alleen misschien pas last minute ofzo
M'n auto is momenteel tot de laatste schroef gedemonteerd.quote:Op maandag 14 december 2015 22:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik rij met krio mee als jij je fwb tijdig Bye Felicia't hoor.
Nou, dit is wel redeijk main fwb, we koken samen en doen boodschapjes en chillen/knuffelen enzquote:Op maandag 14 december 2015 22:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Er zijn levels to this shit, je hebt main fwb en side fwb.
Ja United, zitten gewoon in een dipje.quote:Op maandag 14 december 2015 22:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
United? Vgm wel hoor. Zo belachelijk veel gebrek aan creativiteit...
HAHAHAHAquote:Op maandag 14 december 2015 22:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
DM me maar als het zo ver is, kan je de squad joinen.
Zitten gezamelijk stipt om 0:00 op FOK!.
Slettebak.quote:Op maandag 14 december 2015 22:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou, dit is wel redeijk main fwb, we koken samen en doen boodschapjes en chillen/knuffelen enz![]()
Maar alsnog kan ik gewoon met iemand anders mee naar huis gaan volgende week als het zo uitkomt hoor. Hallo zeg. Ik heb nogal niet wat in te halen.
Haha loosen up, ga maar avondje met mur meequote:Op maandag 14 december 2015 22:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Boeiend, mensen moeten beetje loosen up doen. Kan toch hartstikke vet worden man. En genoeg mensen die een reis maken met een groep mensen die ze niet kennen via een of andere orga, dus wat is uiteindelijk het verschil nou.
/carequote:
Ja dat is jouw keuze, dat maakt niet dat mijn voorstel zo super bizar raar isquote:Op maandag 14 december 2015 22:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha loosen up, ga maar avondje met mur meewil best keer met je op vakantie, maar ik ga echt nergens heen met nieuwjaar, tering ellende overal qua vervoer / hotels / clubs.
quote:Op maandag 14 december 2015 22:56 schreef VeerEli het volgende:
Hallo zeg. Ik heb nogal niet wat in te halen.
gewoon met dwc mee, romantische jongen.quote:Op maandag 14 december 2015 22:58 schreef VeerEli het volgende:
Ja dat is jouw keuze, dat maakt niet dat mijn voorstel zo super bizar raar is
Wow. Alle vooroordelen over black dicks are true.quote:Op maandag 14 december 2015 22:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sheesh, is het zodanig ja? Stuur ik ff wat dickpics.
Tering jantjequote:
Hahahaquote:Op maandag 14 december 2015 23:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
RIP to Modus, zojuist het bericht gekregen dat z'n hart het heeft na zo'n overload aan informatie.
Afhaker.quote:Op maandag 14 december 2015 22:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nope, gezien m'n verhuizing komt het me totaal niet uit qua geld om daar nu een paar honderd euro aan te spenderen. Ik ga toch maar alsnog Amsterdam. Weet alleen nog niet of ik uit ga.. Waarschijnlijk wel (hopelijk), alleen misschien pas last minute ofzo
Zou met Veer gewoon trainen en eten en daarna zien we wel wat er gebeurt.quote:
Doorgestuurd naar autoriteiten. U krijgt spoedig berichtquote:Op maandag 14 december 2015 23:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zou ISIS joinen voor een avondje met Veer, wat bedoel je.
Welk merk? Wel ferrari hoop ik ;pquote:Op maandag 14 december 2015 23:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Doorgestuurd naar autoriteiten. U krijgt spoedig bericht
Het betreft een Honda Civicquote:Op maandag 14 december 2015 23:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Welk merk? Wel ferrari hoop ik ;p
Haha ja doei, iedereen liet me hangen, kweenie hoor.quote:
Godverquote:Op maandag 14 december 2015 23:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zou ISIS joinen voor een avondje met Veer, wat bedoel je.
Haha, vooral 'eten' en 'daarna zien we' spreekt me wel aanquote:Op maandag 14 december 2015 23:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou met Veer gewoon trainen en eten en daarna zien we wel wat er gebeurt.
Trainen met Veer? Braintraining?quote:Op maandag 14 december 2015 23:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou met Veer gewoon trainen en eten en daarna zien we wel wat er gebeurt.
Ik niet.quote:Op maandag 14 december 2015 23:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha ja doei, iedereen liet me hangen, kweenie hoor.
Ja ho, zo makkelijk ben ik niet, you gotta work for it.quote:[..]
Haha, vooral 'eten' en 'daarna zien we' spreekt me wel aan
Had ban, hoor nu pas de update hoor, kweeniequote:Op maandag 14 december 2015 23:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha ja doei, iedereen liet me hangen, kweenie hoor.
Ik doe m'n training wel in het 'daarna zien we wel' stukje...quote:Op maandag 14 december 2015 23:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik niet.
[..]
Ja ho, zo makkelijk ben ik niet, you gotta work for it.
Ik zou dead srs in zijn voor trio met krio en dwc, maar dan zouden ze wel ook met elkaar moeten....quote:Op maandag 14 december 2015 23:19 schreef Le_Professeur het volgende:
Veer wordt in alle kieren en gaten genomen hier.
Geen probleem, wat ik aan BUFF ASS BODY mis compenseer ik weer met Long John Silver Triple Extendoquote:Op maandag 14 december 2015 23:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zou dead srs in zijn voor trio met krio en dwc, maar dan zouden ze wel ook met elkaar moeten....
quote:Op maandag 14 december 2015 23:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zou dead srs in zijn voor trio met krio en dwc, maar dan zouden ze wel ook met elkaar moeten....
Als ze dat al niet voor je overhebben..quote:Op maandag 14 december 2015 23:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
maar dan zouden ze wel ook met elkaar moeten....
Pause nigga/////quote:
quote:
[..]
Ik doe m'n training wel in het 'daarna zien we wel' stukje...![]()
![]()
Tardis en Matip of Montelly en McNulty.quote:Op maandag 14 december 2015 23:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Door welke FOK!kers zou jij je laten trioën?
Dunno hoe ze eruit zien, maar ik vertrouw erop dat je een verstandige keuze maaktquote:Op maandag 14 december 2015 23:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Tardis en Matip of Montelly en McNulty.
Geen probleem, wat ik aan long john mis compenseer ik weer met keiharde musclesquote:Op maandag 14 december 2015 23:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Weet ik ook niet van allemaal, maar denk dat het goede combinaties zijn.quote:Op maandag 14 december 2015 23:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dunno hoe ze eruit zien, maar ik vertrouw erop dat je een verstandige keuze maakt.
quote:Op maandag 14 december 2015 23:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik ook niet van allemaal, maar denk dat het goede combinaties zijn.
Screenshot van deze post is nu onderweg naar m'n notaris btw, denk dat de overeenkomst morgenochtend klaar is voor ondertekening.quote:Op maandag 14 december 2015 23:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahahaha godverquote:Op maandag 14 december 2015 23:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen probleem, wat ik aan BUFF ASS BODY mis compenseer ik weer met Long John Silver Triple Extendo.
Hahaha wauw, dat is dus ideale combi. Wordt steeds beter dit.quote:Op maandag 14 december 2015 23:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Geen probleem, wat ik aan long john mis compenseer ik weer met keiharde muscles.
Jullie zouden toch op z'n minst met elkaar moeten zoenen.quote:Op maandag 14 december 2015 23:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
It ain't gay if the balls don't touch
Vind ik ook.quote:Op maandag 14 december 2015 23:26 schreef Le_Professeur het volgende:
Wel sympathiek dat je eerst kijkt of de mannen samen klikken.
Hahahaquote:Op maandag 14 december 2015 23:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Screenshot van deze post is nu onderweg naar m'n notaris btw, denk dat de overeenkomst morgenochtend klaar is voor ondertekening.
(no homo)
Dit gaat voor iedere hetero te ver. Een butplug in je reet krijgen is denk ik limiet.quote:Op maandag 14 december 2015 23:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jullie zouden toch op z'n minst met elkaar moeten zoenen.
quote:Op maandag 14 december 2015 23:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jullie zouden toch op z'n minst met elkaar moeten zoenen.
Towerbridgen.quote:Op maandag 14 december 2015 23:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha
Maar even serieus, dat zou ik echt willen een keer. 2 guys, maar dan niet dat spastische gedoe van eigenlijk alsnog 1 op 1 maar dan om de beurt of whatever. Trio is trio en dan dus ook echt met z'n 3en kloten samen.
Boeiend, dan moeten het maar 2 hete bi guys zijn.quote:Op maandag 14 december 2015 23:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit gaat voor iedere hetero te ver. Een butplug in je reet krijgen is denk ik limiet.
Wat een eisen. Het gaat toch gewoon om double penetration ofniet.quote:Op maandag 14 december 2015 23:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Boeiend, dan moeten het maar 2 hete bi guys zijn.
Dan is het alsnog alleen met/in mij. Ze moeten samen ook kloten.quote:
quote:Op maandag 14 december 2015 23:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha
Maar even serieus, dat zou ik echt willen een keer. 2 guys, maar dan niet dat spastische gedoe van eigenlijk alsnog 1 op 1 maar dan om de beurt of whatever. Trio is trio en dan dus ook echt met z'n 3en kloten samen.
MVM is prima maar ik hoef dWc niet zo nodig te zoenen etc.quote:
Neuh, ik vind trio dat er gewoon interactie moet zijn tussen deze 3 mensen. Trio met 2 chicks is toch ook altijd met de chicks die elkaar zoenen/likken etc?quote:Op maandag 14 december 2015 23:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat een eisen. Het gaat toch gewoon om double penetration ofniet.
Zit wel een logica achter ja, maar hoe ver wil je gaan? Gewoon dat ze elkaar ook keihard in de kont stampen? Dan moet je wel echte bi's zien te fixen.quote:Op maandag 14 december 2015 23:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neuh, ik vind trio dat er gewoon interactie moet zijn tussen deze 3 mensen. Trio met 2 chicks is toch ook altijd met de chicks die elkaar zoenen/likken etc?
Of Mortaxx en BlauweTijger.quote:Op maandag 14 december 2015 23:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zit wel een logica achter ja, maar hoe ver wil je gaan? Gewoon dat ze elkaar ook keihard in de kont stampen? Dan moet je wel echte bi's zien te fixen.
Niels0 niks voor je?
Hahaha nee dat hoeft niet. Ik zeg toch, alleen zoenen is al genoeg, leuke extra is als ze elkaar wat erbij betasten enz.quote:Op maandag 14 december 2015 23:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zit wel een logica achter ja, maar hoe ver wil je gaan? Gewoon dat ze elkaar ook keihard in de kont stampen? Dan moet je wel echte bi's zien te fixen.
Niels0 niks voor je?
Ik denk dat mannen persoonlijk elkaar eerder trekken dan dat ze elkaar zoenen. Pijpen en zoenen is allebei too much, zou ik zeggen.quote:Op maandag 14 december 2015 23:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha nee dat hoeft niet. Ik zeg toch, alleen zoenen is al genoeg, leuke extra is als ze elkaar wat erbij betasten enz.
quote:Op maandag 14 december 2015 23:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha nee dat hoeft niet. Ik zeg toch, alleen zoenen is al genoeg, leuke extra is als ze elkaar wat erbij betasten enz.
Kreeg je een boner?quote:Op maandag 14 december 2015 23:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Genoeg van je fetisjes, LAMA.
Zullen we compromis doen - jij, ik en een lekkere tranny?quote:Op maandag 14 december 2015 23:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wtfquote:Op maandag 14 december 2015 23:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk dat mannen persoonlijk elkaar eerder trekken dan dat ze elkaar zoenen. Pijpen en zoenen is allebei too much, zou ik zeggen.
Hahaha hell noquote:Op maandag 14 december 2015 23:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Zullen we compromis doen - jij, ik en een lekkere tranny?
Ja, als het jezelf al niet lukt..quote:Op maandag 14 december 2015 23:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
WtfIk heb chicks gezoend, maar zou never ever ever een vajayjay aanraken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo bekrompen weer.quote:
Achtersesam?quote:Op maandag 14 december 2015 23:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Zo bekrompen weer.
Nu je openstaat voor trio, betekent dat ook dat je achteringang geopend is trouwens?
Waar heb je het over? Zit je aan mannen te denken?quote:Op maandag 14 december 2015 23:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Achtersesam?
Las het als Bokoesam![]()
![]()
. Achtersesam
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op maandag 14 december 2015 23:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, als het jezelf al niet lukt..Wat heeft negging er nou weer mee te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehehe. Oh hell no.quote:Op maandag 14 december 2015 23:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Zo bekrompen weer.
Nu je openstaat voor trio, betekent dat ook dat je achteringang geopend is trouwens?Ik heb 2 ingangen, de één zit onder m'n neus en de ander zit tussen m'n benen.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Oh, jammer. Dubbele vaginale penetratie kan wel?quote:Op maandag 14 december 2015 23:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Whehehe. Oh hell no.Ik heb 2 ingangen, de één zit onder m'n neus en de ander zit tussen m'n benen.
Er is maar één chick die hier praat en dat ben ik, dus doe maar niet zo scheinheilig, vriendin.quote:Op maandag 14 december 2015 23:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je voelt je klaarblijkelijk aangesproken
Mwah, zo groot is het gat niet..Of het moeten twee mini's zijn,maar ja..quote:Op maandag 14 december 2015 23:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, jammer. Dubbele vaginale penetratie kan wel?
Opmerking was een poging tot neggen gvd, ordinaire del.quote:Op maandag 14 december 2015 23:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat heeft negging er nou weer mee te maken
Dus je wil lekker cockhalzen en alles onderkotsen?quote:Op maandag 14 december 2015 23:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mwah, zo groot is het gat niet..Of het moeten twee mini's zijn,maar ja..
In porno lukt het toch, en er kan ook een baby door dus eh.quote:Op maandag 14 december 2015 23:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mwah, zo groot is het gat niet..Of het moeten twee mini's zijn,maar ja..
Haha oh, shut itquote:Op maandag 14 december 2015 23:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Opmerking was een poging tot neggen gvd, ordinaire del.
Sommige mensen hebben controle over de deepthroat, schat. Jammer als je daar nog onbekend mee bent.quote:Op maandag 14 december 2015 23:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dus je wil lekker cockhalzen en alles onderkotsen?
Hahaha juist, dat is de instelling!quote:Op maandag 14 december 2015 23:57 schreef krioro het volgende:
[..]
In porno lukt het toch, en er kan ook een baby door dus eh.
Als jij door die veelte lang slang genomen wordt en aan de voorkant begint er ook één stevig te pompen, dan weet ik wel zeker dat je alles onder baggert lolquote:Op maandag 14 december 2015 23:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben controle over de deepthroat, schat. Jammer als je daar nog onbekend mee bent.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als jij door die veelte lang slang genomen wordt en aan de voorkant begint er ook één stevig te pompen, dan weet ik wel zeker dat je alles onder baggert lol
...quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als jij door die veelte lang slang genomen wordt en aan de voorkant begint er ook één stevig te pompen, dan weet ik wel zeker dat je alles onder baggert lol
quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
quote:
ehehe ;Pquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, dp, snap je. Hehe. Hehehe. He.
Echt he.quote:Op maandag 14 december 2015 23:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Er is maar één chick die hier praat en dat ben ik, dus doe maar niet zo scheinheilig, vriendin.
Juist. Beter is ze 'm gelijk maar weer gesmeerd. Had zelf ook haar bespottelijke gedrag door blijkbaar.quote:
jaquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Fallout uitgespeeld vandaag? rip
Ze voelt zich geïntimideerd, omdat zij hier momenteel als de del bekend staat.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Juist. Beter is ze 'm gelijk maar weer gesmeerd. Had zelf ook haar bespottelijke gedrag door blijkbaar.
En als er iemand hier een ordinaire del is dan is het supergirl wel.quote:
strijden voor daeshquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
altijd kut, wat wordt je volgende tijdsbesteding?
Daesh zou je naar het front sturenquote:
No shitquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze voelt zich geïntimideerd, omdat zij hier momenteel als de del bekend staat.
wss zouden ze me meteen executerenquote:
nee, dan pas je niet in hun plaatjequote:Op dinsdag 15 december 2015 00:17 schreef deadprez het volgende:
dat doen ze ook bij baby's met downsyndroom dus ja
preciesquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
nee, dan pas je niet in hun plaatje
Kleine kinderen hé. Je kan het ze niet kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
No shitEn dan nog zo'n grote bek. Het lef.
volgens mij is het ook propaganda, 'kijk eens hoe slecht ze zijn!!!!1!!1'quote:
de bron van de FP is daily mirror, dus dat zou me ook niets verbazenquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
volgens mij is het ook propaganda, 'kijk eens hoe slecht ze zijn!!!!1!!1'
Zulks wordt ook over Noord Korea geroepen
Je hoort alleen maar slechte dingen over ze, zowel IS en NK, maar ergens diep, zouden ze iets goeds gedaan hebben, waar we niets over horen? Ik denk van wel.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
de bron van de FP is daily mirror, dus dat zou me ook niets verbazen
dit is best ziek, zelfs als trollquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je hoort alleen maar slechte dingen over ze, zowel IS en NK, maar ergens diep, zouden ze iets goeds gedaan hebben, waar we niets over horen? Ik denk van wel.
we gaan hier toch altijd respectvol met hermann om?quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:30 schreef Toto69 het volgende:
R&P / Respect voor andere Fok!ers met een beperking
En zelfs met WCHquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
we gaan hier toch altijd respectvol met hermann om?
Even nuanceren deze, we horen alleen maar boe en bah, en ja wat er heerst onder IS en NK is nou niet bepaald zuivere koffie.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit is best ziek, zelfs als troll
Niet bepaald zuivere koffie lijkt mij nogal een understatement.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Even nuanceren deze, we horen alleen maar boe en bah, en ja wat er heerst onder IS en NK is nou niet bepaald zuivere koffie.
Neem Hitler als voorbeeld, hij was in en in slecht, maar verbeterde wel het infrastructuur en bracht VolksWagens.
Ook hebben we een hoop te danken aan Napoleon.
In elk slechts ziet ergens iets goeds, en vice versa.
heel zijn toetsenbord voor niets vol kwijlquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
meteen gesloten, zit ie dan. voor niks getypt
wtfquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
we gaan hier toch altijd respectvol met hermann om?
quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
heel zijn toetsenbord voor niets vol kwijl
Ik kan serieus niks goeds aan IS en NK opnoemenquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Even nuanceren deze, we horen alleen maar boe en bah, en ja wat er heerst onder IS en NK is nou niet bepaald zuivere koffie.
Neem Hitler als voorbeeld, hij was in en in slecht, maar verbeterde wel het infrastructuur en bracht VolksWagens.
Ook hebben we een hoop te danken aan Napoleon.
In elk slechts ziet ergens iets goeds, en vice versa.
Was het maar een grapquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet bepaald zuivere koffie lijkt mij nogal een understatement.
Wtf gast dit is een grap toch?
Gewoon goeie afkortingen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:39 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik kan serieus niks goeds aan IS en NK opnoemen
IS lijkt de rest van de wereld dichter bij elkaar te brengen; iedereen walgt van ze. Dat is het enige goede dat ik kan bedenken.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Was het maar een grap
Het punt is dat vele mensen toch lijden onder zulke regimes, ik snap ook wel dat ze naar europa vluchten.
Toch ben ik van de overtuiging dat elk slecht iets goeds heeft, en elk goed iets slechts heeft.
Al zijn goed en slecht ruime begrippen.
Voor Arsenal wellicht, maar dit is toch mooi man. Ook voor die galbak van een Mourinho overigens. Arsene vind ik 10000x sympathiekerquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Had liever gezien dat Chelsea zou winnen.
Zie je nou welquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
IS lijkt de rest van de wereld dichter bij elkaar te brengen; iedereen walgt van ze. Dat is het enige goede dat ik kan bedenken.
Ze geven mensen zonder toekomst een doel in hun leven.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
IS lijkt de rest van de wereld dichter bij elkaar te brengen; iedereen walgt van ze. Dat is het enige goede dat ik kan bedenken.
Ja mensen zijn niet meer bang voor die ene islamitische buurman dankzij ISquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Voor Arsenal wellicht, maar dit is toch mooi man. Ook voor die galbak van een Mourinho overigens. Arsene vind ik 10000x sympathieker
Chelsea moet hem the sack gevenquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]![]()
Specialist in failure.. fights for relegation.
ik dikke kleine kinderenquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Eerste nummer van hun die ik hoorde trouwens
ruimte zat bij hermannquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geerd parkeert die trein zo achterin?
www.nu.nl www.telegraaf.nlquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:50 schreef Le_Professeur het volgende:
wanneer maken ze weer wat nieuws
Nietquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:50 schreef Le_Professeur het volgende:
wanneer maken ze weer wat nieuws
Suskequote:
ga als eerste de zaal in en draai de deur op slot.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:57 schreef Der_Mann het volgende:
ik wil niet gelijk naar de nieuwe Star Wars omdat ik niet tussen allemaal stinkende nerdjes in Chewbacca outfits wil zitten maar ook grote kans op spoilers als ik wacht
wat te doen jongens
goed idee alleen heb ik jammer genoeg geen bioscoopzaalsleutels hier liggenquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ga als eerste de zaal in en draai de deur op slot.
Pak het weekend rond etenstijdquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:57 schreef Der_Mann het volgende:
ik wil niet gelijk naar de nieuwe Star Wars omdat ik niet tussen allemaal stinkende nerdjes in Chewbacca outfits wil zitten maar ook grote kans op spoilers als ik wacht
wat te doen jongens
Gewoon je waifu meenemen en alle jaloerse nerds uitlachenquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:57 schreef Der_Mann het volgende:
wat te doen jongens
gewoon plank en spijkers.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
goed idee alleen heb ik jammer genoeg geen bioscoopzaalsleutels hier liggen
quote:
weet niet of ik dan extra kaartje moet betalen voor die bodypillowquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:59 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Gewoon je waifu meenemen en alle jaloerse nerds uitlachen
ik doe met je mee, eerst even chili etenquote:
bedankt, jij bent tenminste een normaal mensquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:59 schreef Le_Professeur het volgende:
ik vind star wars ook gay, maar laat hermann in zijn waarde
ze hebben hier alleen de 3D versiequote:Op dinsdag 15 december 2015 01:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik doe met je mee, eerst even chili eten
Bij mij ook, maar als je geluk hebt, kan je een kek stormtrooper brilletje kopenquote:Op dinsdag 15 december 2015 01:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze hebben hier alleen de 3D versie
weet niet of ik dat kan betalen naast de 200 euro aan kleine popcorns en kleine cola'squote:Op dinsdag 15 december 2015 01:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar als je geluk hebt, kan je een kek stormtrooper brilletje kopen
De bios is altijd duur geweest qua consumptiesquote:Op dinsdag 15 december 2015 01:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet niet of ik dat kan betalen naast de 200 euro aan kleine popcorns en kleine cola's
of peper hihiquote:Op dinsdag 15 december 2015 01:09 schreef Remqo het volgende:
Volgens mij is er saffraan verwerkt in de popcorn
Moest er niet van niezenquote:
D-12 gespotquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |