quote:Op maandag 30 november 2015 20:13 schreef nightsleeper het volgende:
Ik splits dat altijd uit op hoe lang het me duurde voordat ik kwam. Dit is handig zodat ik - bij weinig tijd of energie - precies dat filmpje kan pakken waar ik nog tijd voor heb.
Om het enigszins correct te houden reken ik vijf strafminuten als ik meer dan een week niet heb gesjord omdat je dan altijd wat sneller klaar bent zonder dat dat direct iets zegt over de kwaliteit van het filmpje.
Dit was ook mijn eerste gedachtequote:Op dinsdag 1 december 2015 07:35 schreef Worteltjestaart het volgende:
Dat doet de website toch al voor je?
quote:Op maandag 30 november 2015 20:13 schreef nightsleeper het volgende:
Ik splits dat altijd uit op hoe lang het me duurde voordat ik kwam. Dit is handig zodat ik - bij weinig tijd of energie - precies dat filmpje kan pakken waar ik nog tijd voor heb.
Om het enigszins correct te houden reken ik vijf strafminuten als ik meer dan een week niet heb gesjord omdat je dan altijd wat sneller klaar bent zonder dat dat direct iets zegt over de kwaliteit van het filmpje.
Bijna heel FOK!, dus.quote:
Beetje op een site video's dé manier, veel handiger dan alles downloaden vind ik zelfquote:Op dinsdag 1 december 2015 19:20 schreef Baas_bas het volgende:
Ik stream het, snap nooit echt dat gedoe van downloaden. Het is geen film of muziek het zijn clipjes en er komen er elke dag duizenden nieuwe bij
quote:Op dinsdag 1 december 2015 09:42 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Op leeftijd. Dus heb allemaal mappen die 8, 9, 10 enz heten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |