Ja. PSV-Atleti en Barca-Arsenal.quote:Op maandag 14 december 2015 22:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is de loting van de Champions League al geweest?
Oh leukquote:Op maandag 14 december 2015 22:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja. PSV-Atleti en Barca-Arsenal.
Prof zal wel mad zijn geweest.
Wat?quote:Op maandag 14 december 2015 22:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
naar omstandigheden () wel
met jou?
Ik ook niet, dan werd de uitslag te grootquote:Op maandag 14 december 2015 22:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh leukHad Barca - PSV niks aan gevonden.
Die hersenschudding he, nog steeds koppijn.quote:Op maandag 14 december 2015 22:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat?
Ja goed. Drukke dag morgen. Wel zin in. Raar he.
Wel leuk, Barca 7 - 0 PSV. Zou wel leuk zijn om te gaan. Toch wel.quote:Op maandag 14 december 2015 22:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ook niet, dan werd de uitslag te groot
Al heeft PSV nu ook niet al te veel kans.
Oh sorry, dat wist ik niet.quote:Op maandag 14 december 2015 22:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die hersenschudding he, nog steeds koppijn.
Maar leuk dat het met jou wel goed gaat i.i.g. En druk is niet per se kut he, hangt er meer vanaf wat je doet. Heb je iets speciaals ofzo?
zou genuine missen.quote:Op maandag 14 december 2015 22:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan er anders wel een paar noemen hier die staan te juichen als ik, iemand die ze niet kennen, een ban heb.
Maar je kent hem niet eens :") _!!quote:Op maandag 14 december 2015 22:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
zou genuine missen. [ afbeelding ][ afbeelding ]
wowquote:
npquote:Oh sorry, dat wist ik niet.
Zozo, heuse verantwoordelijkheid gekregenquote:Nee druk op stage. Belangrijke containers die binnen komen. Deze verwerk ik in het systeem. Als ik maar druk ben en de tijd snel gaat. Mijn stagebegeleider is er niet. Geen gemopper
Ik had het ook niet aangedurfd tbh.quote:Op maandag 14 december 2015 22:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wed soms, nu niet. Wel jammerMja, met terugwerkende kracht wedden kan iedereen.
Hersenschudding, hoe/wat?quote:Op maandag 14 december 2015 22:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die hersenschudding he, nog steeds koppijn.
Maar leuk dat het met jou wel goed gaat i.i.g. En druk is niet per se kut he, hangt er meer vanaf wat je doet. Heb je iets speciaals ofzo?
Ja. Opbouwende kritiek geven kan die niet. Nooit zal je een keer horen of je iets goed hebt gedaanquote:Op maandag 14 december 2015 22:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
wow
[..]
np
[..]
Zozo, heuse verantwoordelijkheid gekregen
Dat laatste is wel chill ja. Was sws een enorme zeikerd zei je tijdje terug toch?
Maakt de boel wel leuker hoor. Niet te gek, gewoon paar eurootjes, en zelfs GAE - De Graafschap kan leuk wordenquote:Op maandag 14 december 2015 22:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik had het ook niet aangedurfd tbh.
Al zal toots wel een betje hebben lopen, zoals altijd
Nog steeds van voor de zomervakantie. Het was toen warm en wss door de hitte flauwgevallen en daarbij mijn kop gestotenquote:
Idd. Jammer dat in Moskou zo onnodig werd verloren, anders waren ze wss nog een ronde verder gekomen omdat ze groepshoofd waren. Maarja, doe je nu niets meer aan en doorgaan had ik sws al totaal niet verwacht. Ik ging er vanuit dat we laatste zouden worden met een punt ofzoquote:En ach, makkelijke ploegen zijn er niet meer in de knockoutfase van de CL. Denk niet dat PSV hem gaat winnen, maar het zal geen afgang worden. Klein kansje, 20% ofzo. Sowieso dat je beter met 2-0 van Atletico kan winnen en met opgeheven hoofd wordt uitgeschakeld dan een 7-0 afgang tegen Barca (al zal cachie dat wel weer leuk vinden).
Ah, echt een fijne man dusquote:Op maandag 14 december 2015 22:22 schreef xcachet het volgende:
Ja. Opbouwende kritiek geven kan die niet. Nooit zal je een keer horen of je iets goed hebt gedaanHeb super veel verantwoordelijkheid, echt niet best eigenlijk.
Maar hij commandeerde mij vandaag op zijn vrije dag via de mail. Ging wel goed.
Jaquote:BEN JIJ VOOR PSV?
quote:Op maandag 14 december 2015 22:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
zou genuine missen. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Vooral spannender idd, kan ik me wel voorstellen.quote:Op maandag 14 december 2015 22:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maakt de boel wel leuker hoor. Niet te gek, gewoon paar eurootjes, en zelfs GAE - De Graafschap kan leuk worden
Terwijl het daarboven nog wel zo lekker koud schijnt te zijn, watje.quote:Op maandag 14 december 2015 22:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nog steeds van voor de zomervakantie. Het was toen warm en wss door de hitte flauwgevallen en daarbij mijn kop gestoten
Ja, wel echt props voor PSV hoorquote:Op maandag 14 december 2015 22:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nog steeds van voor de zomervakantie. Het was toen warm en wss door de hitte flauwgevallen en daarbij mijn kop gestoten
[..]
Idd. Jammer dat in Moskou zo onnodig werd verloren, anders waren ze wss nog een ronde verder gekomen omdat ze groepshoofd waren. Maarja, doe je nu niets meer aan en doorgaan had ik sws al totaal niet verwacht. Ik ging er vanuit dat we laatste zouden worden met een punt ofzo
Jij bent wss net 30-35cm kleiner ofzoquote:Op maandag 14 december 2015 22:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Terwijl het daarboven nog wel zo lekker koud schijnt te zijn, watje.
Dus? Alleen met dwergen en kleine kinderen scheel je misschien een hele meter.quote:Op maandag 14 december 2015 22:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij bent wss net 30-35cm kleiner ofzo
Ik doe het via Pokerstars, gaat heel makkelijk met een app, en kan je meteen ook (voor kleine bedragen) pokeren.quote:Op maandag 14 december 2015 22:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vooral spannender idd, kan ik me wel voorstellen.
Maar het aanmaken van een account alleen al is me te veel moeite
Daar is echt nog niemand rijk mee geworden.quote:Op maandag 14 december 2015 22:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik doe het via Pokerstars, gaat heel makkelijk met een app, en kan je meteen ook (voor kleine bedragen) pokeren.
Ooit gehoord van Pokerpro's?quote:Op maandag 14 december 2015 22:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daar is echt nog niemand rijk mee geworden.
Idd. Als ze niet door waren gegaan mochten we niet eens meer direct starten in de CLquote:Op maandag 14 december 2015 22:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, wel echt props voor PSV hoorHebben ook nog een beetje het NL voetbal gered, met die coefficiëntenlijst.
Mhm, en stel dat ze winnen, kunnen ze in de kwartfinale loten tegen de winnaar van Wolfsburg - Gent?
quote:The quarter-final pairings are determined by an open draw in which no teams are seeded and clubs from the same national association can be drawn against each other. The side drawn first will play the first leg at home.
Nee, denk je dat ik mij daarmee bezig hou?quote:Op maandag 14 december 2015 22:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ooit gehoord van Pokerpro's?
Sws doe ik het niet om rijk mee te worden, gewoon voor de lol. Qua tijd/geld investering kun je beter burgers draaien bij de Mac ja.
Dan is er nauwelijks verschil in temperatuur.quote:Op maandag 14 december 2015 22:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus? Alleen met dwergen en kleine kinderen scheel je misschien een hele meter.
Dat is wel handig idd. Mss dat ik er ooit eens naar ga kijken.quote:Op maandag 14 december 2015 22:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik doe het via Pokerstars, gaat heel makkelijk met een app, en kan je meteen ook (voor kleine bedragen) pokeren.
hook a naga upquote:Op maandag 14 december 2015 22:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee man, hele database met shit op die site, smileys en gifjes.
Heeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 14 december 2015 22:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee man, hele database met shit op die site, smileys en gifjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |