Heeft Hermann gedaanquote:
Ik zie twee lichamen.quote:Op maandag 14 december 2015 18:41 schreef McNulty het volgende:
Dit lichaam, mijn god wat gruwelijk lekker.
[ afbeelding ]
Lekker hoor, goede preworkout voo m'n penor snap jequote:Op maandag 14 december 2015 18:39 schreef Montelly het volgende:
Nooit echt iets gevonden die Remy Lacroix, zet liever fapje op Riley.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Van goedkope preworkout kun je toch erectieproblemen krijgen?quote:Op maandag 14 december 2015 18:45 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Lekker hoor, goede preworkout voo m'n penor snap je
Amerikaanse zooi ja, en bullshit onderzoeken ook. Ga hard als een trein die wilt ontsporen snap je, supermassquote:Op maandag 14 december 2015 18:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Van goedkope preworkout kun je toch erectieproblemen krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liever preworkout op jou Chai.quote:Op maandag 14 december 2015 18:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben je geen gymkoppel met je vriend?quote:Op maandag 14 december 2015 18:47 schreef Chai het volgende:
[..]
ey wie is zij?quote:Op maandag 14 december 2015 18:41 schreef McNulty het volgende:
Dit lichaam, mijn god wat gruwelijk lekker.
[ afbeelding ]
Maandag moet je toch ergens leuk mee makenquote:Op maandag 14 december 2015 18:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wou een no fap monday houden, maar dat gaat nu ook niet meer door.
Gewoon tegen je kussen schuren tot je klaarkomtquote:Op maandag 14 december 2015 18:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wou een no fap monday houden, maar dat gaat nu ook niet meer door.
quote:Op maandag 14 december 2015 19:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon tegen je kussen schuren tot je klaarkomt
Jij was 140 toch?quote:Op maandag 14 december 2015 19:15 schreef Neverknown het volgende:
Wat zn die vrouwen allemaal voor kleine liliputters
ja ook zo een lilliputterquote:
Ze kykt n beetje domquote:Op maandag 14 december 2015 19:24 schreef HPLC het volgende:
Wat een kutkop eigenlijkVerder wel een prima lichaam
Dat ja.quote:
ze is gwn bang voor al die hitsige hondequote:Op maandag 14 december 2015 19:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat ja.
Als ze nou gewoon haar hoofd eens recht houdt
Een blik alsof ze net een scheet geroken heeft en nu uit probeert te vinden wie de scheet gelaten heeft.quote:
Een domme kuthoer is het ja..quote:Op maandag 14 december 2015 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Een blik alsof ze net een scheet geroken heeft en nu uit probeert te vinden wie de scheet gelaten heeft.
Nu we toch bezig zijn ze heeft wel een extreme taille hips ratio.. is nie perfect of sowquote:Op maandag 14 december 2015 19:33 schreef McNulty het volgende:
Ik wist dat mensen over haar gezicht zouden beginnen want over haar lichaam valt niet veel te nit-picken.
ga jij lekker fappen op she-hulk niggaquote:
iemand van dames in de dop ofzo?quote:Op maandag 14 december 2015 19:35 schreef Chloroform het volgende:
Ze doet me aan iemand denken maar kan er niet op komen
Kind wat lul jequote:Op maandag 14 december 2015 19:35 schreef Neverknown het volgende:
Boven lichaam niet in verhouding met onderlichaam boven lichaam denk je anorexiapatient
Er bestaat helemaal geen dozenpak met eieren van 12.quote:Op maandag 14 december 2015 19:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iemand van dames in de dop ofzo?
kijk dan...quote:
Gaat niet eens om die wijven, gaat om dat het mctelly duo helemaal wild doet.quote:Op maandag 14 december 2015 19:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
ga jij lekker fappen op she-hulk nigga
Nee niet die mirella ofzoquote:Op maandag 14 december 2015 19:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iemand van dames in de dop ofzo?
Ik vind dat juist mooi.quote:Op maandag 14 december 2015 19:35 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nu we toch bezig zijn ze heeft wel een extreme taille hips ratio.. is nie perfect of sow
Ik vind dat ook mooi, maar this niet perfect of zo. Volgens de blablabla internationale maatstaven...quote:Op maandag 14 december 2015 19:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik vind dat juist mooi.
MMG can I get an amen?
Bepaalde lichaamstypes mooi vinden door je ex.quote:Op maandag 14 december 2015 19:38 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik vind dat ook mooi, maar this niet perfect of zo. Volgens de blablabla internationale maatstaven...
quote:Op maandag 14 december 2015 19:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Bepaalde lichaamstypes mooi vinden door je ex.
Welke internationale maatstaven?quote:Op maandag 14 december 2015 19:38 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik vind dat ook mooi, maar this niet perfect of zo. Volgens de blablabla internationale maatstaven...
Tjaaah. Het is hoe et is.quote:Op maandag 14 december 2015 19:41 schreef McNulty het volgende:
[..]
Welke internationale maatstaven?![]()
Westerse elite die rondingen ordinair maar vinden en modenichten die het liefst een jongetjes lichaam op een vrouw zien.
Ook genoeg liefhebbers voor Kate Uptons.quote:Op maandag 14 december 2015 19:41 schreef McNulty het volgende:
[..]
Welke internationale maatstaven?![]()
Westerse elite die rondingen ordinair vinden en modenichten die het liefst een jongetjes lichaam op een vrouw zien.
Ze heeft alles wat ik mooi vind om te zien en daar gaat het om.quote:
Ja omg... Dat zijn echt de bouwvakkers of zo.quote:Op maandag 14 december 2015 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook genoeg liefhebbers voor Kate Uptons.
Hou toch gwn je bek of zoquote:Op maandag 14 december 2015 19:43 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ze heeft alles wat ik mooi vind om te zien en daar gaat het om.
quote:Op maandag 14 december 2015 19:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..].
Hoe die ook omhoog kijkt van genot.
Ik ben helemaal geen bouwvakkerquote:Op maandag 14 december 2015 19:43 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja omg... Dat zijn echt de bouwvakkers of zo.
Al is ze op zich gewoon een mooie vrouw.
boeiendquote:Op maandag 14 december 2015 19:46 schreef Neverknown het volgende:
haar middel is gwn breder dan onderlichaam.
Ik vind mijn WTH ratio ook niet perfect mrja. Dit is wel gwn opvallend bij haar.quote:
Meteen mad?quote:Op maandag 14 december 2015 19:46 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb net de nieuwste Arrow gekeken.
Zij heeft juist zo'n slechte WTH ratio, geen dijen en geen ass. Maar wel blond en groten tieten en dat wordt in het westen wel mooi beschouwd. Niet mijn ideaal qua rondingen.quote:Op maandag 14 december 2015 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook genoeg liefhebbers voor Kate Uptons.
Ze heeft geen tenminste geen herpeslip.quote:Op maandag 14 december 2015 19:46 schreef Neverknown het volgende:
haar middel is gwn breder dan onderlichaam.
Ik ook niet meer met photoshop.quote:Op maandag 14 december 2015 19:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze heeft geen tenminste geen herpeslip.
Zusje van cc dat in geen enkel opzicht ook maar in de verste verte op haar lijkt bedoel je? Lijkt me alsnog extreem vergezocht.quote:
Ach jij gaat zo naar die ene bepaalde straat in amsterdam. Waar al die dikke negereinnen zitte.quote:Op maandag 14 december 2015 19:47 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zij heeft juist zo'n slechte WTH ratio, geen dijen en geen ass. Maar wel blond en groten tieten en dat wordt in westen wel mooi beschouwd. Niet mijn ideaal qua rondingen.
[ afbeelding ]
#koelkasttorso
Tieten checkquote:
D'r gezicht maakt die koelkast meer dan goed.quote:Op maandag 14 december 2015 19:47 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zij heeft juist zo'n slechte WTH ratio, geen dijen en geen ass. Maar wel blond en groten tieten en dat wordt in het westen wel mooi beschouwd. Niet mijn ideaal qua rondingen.
[ afbeelding ]
#koelkasttorso
Waist to hip ratio flabby n sick tho, dacht dat je daar juist op lette.quote:Op maandag 14 december 2015 19:49 schreef McNulty het volgende:
[..]
Tieten check
Buik relatief plat check
Dijen check
Volle bos haar check
goedgekeurd
Lijkt me echt onhandig om vierkante armen te hebbenquote:Op maandag 14 december 2015 19:50 schreef Faeroer het volgende:
Mag wel wat spierdefinitie in armen zitten though
Vierkante armen en schouders
Ligt eraan met of zonder dikke pens.quote:
Nee, gewoon periodquote:Op maandag 14 december 2015 19:51 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ligt eraan met of zonder dikke pens.
beetje zoals een dikke ectoquote:Op maandag 14 december 2015 19:52 schreef Neverknown het volgende:
Echte failure is nog vrouwen met een dikke pens zonder tieten.
Dikke pens is sws no go, heeft niks met die tieten te maken.quote:Op maandag 14 december 2015 19:51 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ligt eraan met of zonder dikke pens.
Nou valt me wel op dat vrouwen met dikke tieten vaak ook de bij behorende pens hebben.quote:Op maandag 14 december 2015 19:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Dikke pens is sws no go, heeft niks met die tieten te maken.
Tieten tellen pas als de pens slank is.quote:Op maandag 14 december 2015 19:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Dikke pens is sws no go, heeft niks met die tieten te maken.
Nahquote:
quote:Op maandag 14 december 2015 19:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tieten tellen pas als de pens slank is.
Een grote lul telt ook niet als je er zelf eentje bent.quote:Op maandag 14 december 2015 19:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tieten tellen pas als de pens slank is.
Niet met kanker schelden aubquote:Op maandag 14 december 2015 19:53 schreef Neverknown het volgende:
Dan is gwn door volgevretenheid vormen kweken zo kank ook.
Vind met 'r gezicht juist niks mis.quote:Op maandag 14 december 2015 19:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] though [ afbeelding ]
Ik zal kanker eens met jou laten schelden...quote:Op maandag 14 december 2015 19:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet met kanker schelden aub
Wat heb ik gedaan?quote:Op maandag 14 december 2015 19:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Een grote lul telt ook niet als je er zelf eentje bent.
Ok, kom maar.quote:Op maandag 14 december 2015 19:54 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik zal kanker eens met jou laten schelden...
Dat is nog niet zo makkelijk hoor.quote:Op maandag 14 december 2015 19:53 schreef Neverknown het volgende:
Dan is gwn door volgevretenheid vormen kweken zo kank ook.
Liever dit in mn bed.quote:Op maandag 14 december 2015 19:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
D'r gezicht maakt die koelkast meer dan goed.
Klopt als je verkeerde aanleg hebt komen de mooie vormen juist alleen maar te vervallen.quote:
Lijkt op Kim Kardashian nadat er een rotje in d'r gezicht is ontploftquote:Op maandag 14 december 2015 19:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Vind met 'r gezicht juist niks mis. [ afbeelding ]
lip to nose ratio off the markquote:Op maandag 14 december 2015 19:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
Liever dit in mn bed.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar voel je niks van als die penor erin zitquote:Op maandag 14 december 2015 19:56 schreef krioro het volgende:
Jezus, mctelly, we weten het nu wel.
Wat een rotkop btw.
Iets in haar gezicht zegt me dat ze lang is.quote:Op maandag 14 december 2015 19:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
Liever dit in mn bed.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 december 2015 19:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lijkt op Kim Kardashian nadat er een rotje in d'r gezicht is ontploft.
Wow, so bi-curiousquote:Op maandag 14 december 2015 19:57 schreef Chloroform het volgende:
Zou mn hoofd wel tegen haar borst willen leggen en dat ze dan zachtjes door m'n haar gaat
En dat ze dan die mama zorgt wel voor je rollenspel doet ja togquote:Op maandag 14 december 2015 19:57 schreef Chloroform het volgende:
Zou mn hoofd wel tegen haar borst willen leggen en dat ze dan zachtjes door m'n haar gaat
Wow, zij kan er ook niks aan doen dat ze in die zandbak met 24/7 pagaras woont.quote:Op maandag 14 december 2015 19:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lijkt op Kim Kardashian nadat er een rotje in d'r gezicht is ontploft.
Met Nederlandse roots krijg je dan gauw zoiets.quote:Op maandag 14 december 2015 19:56 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Klopt als je verkeerde aanleg hebt komen de mooie vormen juist alleen maar te vervallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan had ik wel gezegd dat ik mn tong wel tussen haar schaamlippen zou willen laten glijden.quote:
Would kiss & caress in dat gevalquote:Op maandag 14 december 2015 19:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Wow, zij kan er ook niks aan doen dat ze in die zandbak met 24/7 pagaras woont.
Dat is elke vrouw toch behalve die in mijn familie?quote:
quote:Op maandag 14 december 2015 19:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Met Nederlandse roots krijg je dan gauw zoiets.pics van jezelf posten doe je maar in USSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeten zij weten
Haha gvdquote:Op maandag 14 december 2015 19:59 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
pics van jezelf posten doe je maar in US
Zal m'n tong eens tussen jouw schaamlippen laten glijden.quote:Op maandag 14 december 2015 19:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan had ik wel gezegd dat ik mn tong wel tussen haar schaamlippen zou willen laten glijden.
Zou m'n hoofd ook wel tegen jouw borst willen leggen en dat je dan zachtjes over m'n bolletje aait.quote:Op maandag 14 december 2015 19:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Met Nederlandse roots krijg je dan gauw zoiets.Die houdt geen tieten over als ze afvalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die issues heb ik nietquote:Op maandag 14 december 2015 19:58 schreef Faeroer het volgende:
[..]
En dat ze dan die mama zorgt wel voor je rollenspel doet ja tog
[..]
Met Nederlandse roots krijg je dan gauw zoiets.Jep de beroemde zwemband. Nederlandse vrouwen veel pens aanleg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
Maar het laat wel goed zien wat ik bedoel. Kan het niet painten anders had ik dat wel gedaan.quote:Op maandag 14 december 2015 19:59 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
pics van jezelf posten doe je maar in US
Ja ok dat is waarquote:Op maandag 14 december 2015 20:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar het laat wel goed zien wat ik bedoel. Kan het niet painten anders had ik dat wel gedaan.
quote:Op maandag 14 december 2015 20:00 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jep de beroemde zwemband. Nederlandse vrouwen veel pens aanleg.
Wat. Heh. Wat. Hoe.quote:Op maandag 14 december 2015 20:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wauw, s/o naar Sinos met d'r daddyissues, was die chick helemaal vergeten.
hangbuikzwijntjes.quote:
Zou over je bolletje aaien terwijl je tong tussen m'n schaamlippen zit.quote:Op maandag 14 december 2015 19:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Zal m'n tong eens tussen jouw schaamlippen laten glijden.
[..]
Zou m'n hoofd ook wel tegen jouw borst willen leggen en dat je dan zachtjes over m'n bolletje aait.
Die chick waarvan sinos foto's gebruiktequote:Op maandag 14 december 2015 20:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wauw, s/o naar Sinos met d'r daddyissues, was die chick helemaal vergeten.
Mensen gaan nu rukken heb ik het gevoelquote:Op maandag 14 december 2015 20:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou over je bolletje aaien terwijl je tong tussen m'n schaamlippen zit.
Is toch gewoon lief, vrouwtje die goed voor je zorgt en je beschermt tegen de foute buitenwereld na een dagje werken met kwaadaardige collega's?quote:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAHW ZO LIEF OMG xD Echte liefde xDquote:
Hoe kom je daar nou weer opeens opquote:
quote:Op maandag 14 december 2015 20:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou over je bolletje aaien terwijl je tong tussen m'n schaamlippen zit.
Ben je pussy ofzoquote:Op maandag 14 december 2015 20:03 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Is toch gewoon lief, vrouwtje die goed voor je zorgt en je beschermt tegen de foute buitenwereld na een dagje werken met kwaadaardige collega's?
Issues die jij niet hebt, moest toen aan 'daddyissues' denken door dat woord en toen aan haarquote:Op maandag 14 december 2015 20:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer opeens op
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld.quote:
Had je die kip al op inmiddels?quote:Op maandag 14 december 2015 20:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Issues die jij niet hebt, moest toen aan 'daddyissues' denken door dat woord en toen aan haar.
Huh, zei ik dat niet Colz? Ja man, vorige week ergens. Was wel nice jaquote:
Waarom moet MMG nou weer aan de kip zitten? Kan het geen rund of varken zijn?!quote:
Nee maar ik wil een man die door mijn haren gaat en mij beschermt tegen de grote boze buitenwereld.quote:
quote:Op maandag 14 december 2015 20:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Huh, zei ik dat niet Colz? Ja man, vorige week ergens. Was wel nice ja. Dapped voor suggesting
.
Ja mannen die van de kleinste dingen doen zn de liefste <3quote:Op maandag 14 december 2015 20:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee maar ik wil een man die door mijn haren gaat en mij beschermt tegen de grote boze buitenwereld.
Geven en nemen, het een sluit het ander niet uit.quote:Op maandag 14 december 2015 20:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee maar ik wil een man die door mijn haren gaat en mij beschermt tegen de grote boze buitenwereld.
Ik kook, hij beschermt. Zo werkt dat.quote:Op maandag 14 december 2015 20:12 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Geven en nemen, het een sluit het ander niet uit.
Bemoei je er niet tegen.quote:Op maandag 14 december 2015 20:10 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waarom moet MMG nou weer aan de kip zitten? Kan het geen rund of varken zijn?!
racist.
Tegen wat dan?quote:Op maandag 14 december 2015 20:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kook, hij beschermt. Zo werkt dat.
De grote boze buitenwereldquote:
Houdoequote:
zwakbegaafde gespot.quote:Op maandag 14 december 2015 20:17 schreef McNulty het volgende:
tyfes moeilijk om plaatjes te posten hier
Nooit begrepen hè, alsof niet zowat iedereen kip lekker vindt. Net als watermeloenquote:Op maandag 14 december 2015 20:10 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waarom moet MMG nou weer aan de kip zitten? Kan het geen rund of varken zijn?!
racist.
wow, dit is voor het eerst dat je me zo noemtquote:Op maandag 14 december 2015 20:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou nou doe eens even rustig, leon
hangt er nu een druppeltje aan?quote:Op maandag 14 december 2015 20:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
wow, dit is voor het eerst dat je me zo noemt![]()
Moest huilen inderdaadquote:Op maandag 14 december 2015 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hangt er nu een druppeltje aan?
kijk je in de spiegel? want jij maakte er een potje vanquote:
te weinig kerosine, lijkt me evidentquote:Op maandag 14 december 2015 20:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
dat was schrikken
byna kop in 2quote:Op maandag 14 december 2015 20:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
dat was schrikken
quote:Op maandag 14 december 2015 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
awh Grijspootdoeroecoeli toch
Welcome back masequote:Op maandag 14 december 2015 20:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nooit begrepen hè, alsof niet zowat iedereen kip lekker vindt. Net als watermeloen.
Voel me bijna vereerdquote:Op maandag 14 december 2015 20:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geef toe, zo heb ik je ook nog nooit genoemd, niemand trouwens
Mooie paintquote:
Eindelijk iets waar je goed in bentquote:Op maandag 14 december 2015 20:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dank je, ik heb eindelijk mijn talent gevonden
Houd je klep, alleen Toots mag me zo noemenquote:Op maandag 14 december 2015 20:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dit gaat ze niet zo leuk van je vinden Leon...
Wat is goedkoopste sim-only btw? Niet voor mijquote:
part-time materialistische rapper part-time priesterquote:
Dikke scams, die pastor shit daaro.quote:Op maandag 14 december 2015 21:05 schreef McNulty het volgende:
[..]
part-time materialistische rapper part-time priester
mase
Je verveelde je?quote:Op maandag 14 december 2015 21:21 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal een paint gemaakt voor topickill
Wow, dit zegt veel als het van jou komtquote:Op maandag 14 december 2015 21:24 schreef Catkiller het volgende:
Wel een mooie paint, geen andere FOK!ker had dat beter kunnen doen.
Hoe moet ik weten dat een willekeurig persoon, die ik niet ken en waar ik geen contact mee heb, bovendien ben ik overdag gewoon bezig, dat hij een ban heeftquote:Op maandag 14 december 2015 21:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Was het gezellig onder je steen?
En waarom vermoed je dat wij wel een neuk geven, terwijl het op dit moment ook nog eens wordt medegedeeld door een bijzonder niet-boeiend persoon?quote:Op maandag 14 december 2015 21:33 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten dat een willekeurig persoon, die ik niet ken en waar ik geen contact mee heb, bovendien ben ik overdag gewoon bezig, dat hij een ban heeft![]()
serieus, boeit me echt geen aker, tis maar waar je je mee bezig houdt
Waarom blij zijn als iemand die je niet eens kent een ban heeft? Heb je zo'n zielig leven?quote:Op maandag 14 december 2015 21:33 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten dat een willekeurig persoon, die ik niet ken en waar ik geen contact mee heb, bovendien ben ik overdag gewoon bezig, dat hij een ban heeft![]()
serieus, boeit me echt geen aker, tis maar waar je je mee bezig houdt
Kan er anders wel een paar noemen hier die staan te juichen als ik, iemand die ze niet kennen, een ban hebquote:Op maandag 14 december 2015 21:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom blij zijn als iemand die je niet eens kent een ban heeft? Heb je zo'n zielig leven?
quote:Op maandag 14 december 2015 22:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
2-0 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Geld op gezet?quote:Op maandag 14 december 2015 22:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
2-0 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Is de loting van de Champions League al geweest?quote:Op maandag 14 december 2015 22:08 schreef MAHL het volgende:
Chelsea
Zo jammer dat PSV daar niet tegen heeft geloot
Ja. PSV-Atleti en Barca-Arsenal.quote:Op maandag 14 december 2015 22:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is de loting van de Champions League al geweest?
Oh leukquote:Op maandag 14 december 2015 22:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja. PSV-Atleti en Barca-Arsenal.
Prof zal wel mad zijn geweest.
Wat?quote:Op maandag 14 december 2015 22:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
naar omstandigheden () wel
met jou?
Ik ook niet, dan werd de uitslag te grootquote:Op maandag 14 december 2015 22:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh leukHad Barca - PSV niks aan gevonden.
Die hersenschudding he, nog steeds koppijn.quote:Op maandag 14 december 2015 22:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat?
Ja goed. Drukke dag morgen. Wel zin in. Raar he.
Wel leuk, Barca 7 - 0 PSV. Zou wel leuk zijn om te gaan. Toch wel.quote:Op maandag 14 december 2015 22:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ook niet, dan werd de uitslag te groot
Al heeft PSV nu ook niet al te veel kans.
Oh sorry, dat wist ik niet.quote:Op maandag 14 december 2015 22:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die hersenschudding he, nog steeds koppijn.
Maar leuk dat het met jou wel goed gaat i.i.g. En druk is niet per se kut he, hangt er meer vanaf wat je doet. Heb je iets speciaals ofzo?
zou genuine missen.quote:Op maandag 14 december 2015 22:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan er anders wel een paar noemen hier die staan te juichen als ik, iemand die ze niet kennen, een ban heb.
Maar je kent hem niet eens :") _!!quote:Op maandag 14 december 2015 22:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
zou genuine missen. [ afbeelding ][ afbeelding ]
wowquote:
npquote:Oh sorry, dat wist ik niet.
Zozo, heuse verantwoordelijkheid gekregenquote:Nee druk op stage. Belangrijke containers die binnen komen. Deze verwerk ik in het systeem. Als ik maar druk ben en de tijd snel gaat. Mijn stagebegeleider is er niet. Geen gemopper
Ik had het ook niet aangedurfd tbh.quote:Op maandag 14 december 2015 22:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wed soms, nu niet. Wel jammerMja, met terugwerkende kracht wedden kan iedereen.
Hersenschudding, hoe/wat?quote:Op maandag 14 december 2015 22:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die hersenschudding he, nog steeds koppijn.
Maar leuk dat het met jou wel goed gaat i.i.g. En druk is niet per se kut he, hangt er meer vanaf wat je doet. Heb je iets speciaals ofzo?
Ja. Opbouwende kritiek geven kan die niet. Nooit zal je een keer horen of je iets goed hebt gedaanquote:Op maandag 14 december 2015 22:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
wow
[..]
np
[..]
Zozo, heuse verantwoordelijkheid gekregen
Dat laatste is wel chill ja. Was sws een enorme zeikerd zei je tijdje terug toch?
Maakt de boel wel leuker hoor. Niet te gek, gewoon paar eurootjes, en zelfs GAE - De Graafschap kan leuk wordenquote:Op maandag 14 december 2015 22:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik had het ook niet aangedurfd tbh.
Al zal toots wel een betje hebben lopen, zoals altijd
Nog steeds van voor de zomervakantie. Het was toen warm en wss door de hitte flauwgevallen en daarbij mijn kop gestotenquote:
Idd. Jammer dat in Moskou zo onnodig werd verloren, anders waren ze wss nog een ronde verder gekomen omdat ze groepshoofd waren. Maarja, doe je nu niets meer aan en doorgaan had ik sws al totaal niet verwacht. Ik ging er vanuit dat we laatste zouden worden met een punt ofzoquote:En ach, makkelijke ploegen zijn er niet meer in de knockoutfase van de CL. Denk niet dat PSV hem gaat winnen, maar het zal geen afgang worden. Klein kansje, 20% ofzo. Sowieso dat je beter met 2-0 van Atletico kan winnen en met opgeheven hoofd wordt uitgeschakeld dan een 7-0 afgang tegen Barca (al zal cachie dat wel weer leuk vinden).
Ah, echt een fijne man dusquote:Op maandag 14 december 2015 22:22 schreef xcachet het volgende:
Ja. Opbouwende kritiek geven kan die niet. Nooit zal je een keer horen of je iets goed hebt gedaanHeb super veel verantwoordelijkheid, echt niet best eigenlijk.
Maar hij commandeerde mij vandaag op zijn vrije dag via de mail. Ging wel goed.
Jaquote:BEN JIJ VOOR PSV?
quote:Op maandag 14 december 2015 22:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
zou genuine missen. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Vooral spannender idd, kan ik me wel voorstellen.quote:Op maandag 14 december 2015 22:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maakt de boel wel leuker hoor. Niet te gek, gewoon paar eurootjes, en zelfs GAE - De Graafschap kan leuk worden
Terwijl het daarboven nog wel zo lekker koud schijnt te zijn, watje.quote:Op maandag 14 december 2015 22:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nog steeds van voor de zomervakantie. Het was toen warm en wss door de hitte flauwgevallen en daarbij mijn kop gestoten
Ja, wel echt props voor PSV hoorquote:Op maandag 14 december 2015 22:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nog steeds van voor de zomervakantie. Het was toen warm en wss door de hitte flauwgevallen en daarbij mijn kop gestoten
[..]
Idd. Jammer dat in Moskou zo onnodig werd verloren, anders waren ze wss nog een ronde verder gekomen omdat ze groepshoofd waren. Maarja, doe je nu niets meer aan en doorgaan had ik sws al totaal niet verwacht. Ik ging er vanuit dat we laatste zouden worden met een punt ofzo
Jij bent wss net 30-35cm kleiner ofzoquote:Op maandag 14 december 2015 22:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Terwijl het daarboven nog wel zo lekker koud schijnt te zijn, watje.
Dus? Alleen met dwergen en kleine kinderen scheel je misschien een hele meter.quote:Op maandag 14 december 2015 22:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij bent wss net 30-35cm kleiner ofzo
Ik doe het via Pokerstars, gaat heel makkelijk met een app, en kan je meteen ook (voor kleine bedragen) pokeren.quote:Op maandag 14 december 2015 22:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vooral spannender idd, kan ik me wel voorstellen.
Maar het aanmaken van een account alleen al is me te veel moeite
Daar is echt nog niemand rijk mee geworden.quote:Op maandag 14 december 2015 22:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik doe het via Pokerstars, gaat heel makkelijk met een app, en kan je meteen ook (voor kleine bedragen) pokeren.
Ooit gehoord van Pokerpro's?quote:Op maandag 14 december 2015 22:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daar is echt nog niemand rijk mee geworden.
Idd. Als ze niet door waren gegaan mochten we niet eens meer direct starten in de CLquote:Op maandag 14 december 2015 22:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, wel echt props voor PSV hoorHebben ook nog een beetje het NL voetbal gered, met die coefficiëntenlijst.
Mhm, en stel dat ze winnen, kunnen ze in de kwartfinale loten tegen de winnaar van Wolfsburg - Gent?
quote:The quarter-final pairings are determined by an open draw in which no teams are seeded and clubs from the same national association can be drawn against each other. The side drawn first will play the first leg at home.
Nee, denk je dat ik mij daarmee bezig hou?quote:Op maandag 14 december 2015 22:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ooit gehoord van Pokerpro's?
Sws doe ik het niet om rijk mee te worden, gewoon voor de lol. Qua tijd/geld investering kun je beter burgers draaien bij de Mac ja.
Dan is er nauwelijks verschil in temperatuur.quote:Op maandag 14 december 2015 22:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus? Alleen met dwergen en kleine kinderen scheel je misschien een hele meter.
Dat is wel handig idd. Mss dat ik er ooit eens naar ga kijken.quote:Op maandag 14 december 2015 22:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik doe het via Pokerstars, gaat heel makkelijk met een app, en kan je meteen ook (voor kleine bedragen) pokeren.
hook a naga upquote:Op maandag 14 december 2015 22:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee man, hele database met shit op die site, smileys en gifjes.
Heeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 14 december 2015 22:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee man, hele database met shit op die site, smileys en gifjes.
Wel oppassen, het betten gaat misschien iets té makkelijk.quote:Op maandag 14 december 2015 22:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is wel handig idd. Mss dat ik er ooit eens naar ga kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |