Welcome back masequote:Op maandag 14 december 2015 20:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nooit begrepen hè, alsof niet zowat iedereen kip lekker vindt. Net als watermeloen.
Voel me bijna vereerdquote:Op maandag 14 december 2015 20:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geef toe, zo heb ik je ook nog nooit genoemd, niemand trouwens
Mooie paintquote:
Eindelijk iets waar je goed in bentquote:Op maandag 14 december 2015 20:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dank je, ik heb eindelijk mijn talent gevonden
Houd je klep, alleen Toots mag me zo noemenquote:Op maandag 14 december 2015 20:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dit gaat ze niet zo leuk van je vinden Leon...
Wat is goedkoopste sim-only btw? Niet voor mijquote:
part-time materialistische rapper part-time priesterquote:
Dikke scams, die pastor shit daaro.quote:Op maandag 14 december 2015 21:05 schreef McNulty het volgende:
[..]
part-time materialistische rapper part-time priester
mase
Je verveelde je?quote:Op maandag 14 december 2015 21:21 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal een paint gemaakt voor topickill
Wow, dit zegt veel als het van jou komtquote:Op maandag 14 december 2015 21:24 schreef Catkiller het volgende:
Wel een mooie paint, geen andere FOK!ker had dat beter kunnen doen.
Hoe moet ik weten dat een willekeurig persoon, die ik niet ken en waar ik geen contact mee heb, bovendien ben ik overdag gewoon bezig, dat hij een ban heeftquote:Op maandag 14 december 2015 21:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Was het gezellig onder je steen?
En waarom vermoed je dat wij wel een neuk geven, terwijl het op dit moment ook nog eens wordt medegedeeld door een bijzonder niet-boeiend persoon?quote:Op maandag 14 december 2015 21:33 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten dat een willekeurig persoon, die ik niet ken en waar ik geen contact mee heb, bovendien ben ik overdag gewoon bezig, dat hij een ban heeft![]()
serieus, boeit me echt geen aker, tis maar waar je je mee bezig houdt
Waarom blij zijn als iemand die je niet eens kent een ban heeft? Heb je zo'n zielig leven?quote:Op maandag 14 december 2015 21:33 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten dat een willekeurig persoon, die ik niet ken en waar ik geen contact mee heb, bovendien ben ik overdag gewoon bezig, dat hij een ban heeft![]()
serieus, boeit me echt geen aker, tis maar waar je je mee bezig houdt
Kan er anders wel een paar noemen hier die staan te juichen als ik, iemand die ze niet kennen, een ban hebquote:Op maandag 14 december 2015 21:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom blij zijn als iemand die je niet eens kent een ban heeft? Heb je zo'n zielig leven?
quote:Op maandag 14 december 2015 22:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
2-0 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Geld op gezet?quote:Op maandag 14 december 2015 22:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
2-0 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Is de loting van de Champions League al geweest?quote:Op maandag 14 december 2015 22:08 schreef MAHL het volgende:
Chelsea
Zo jammer dat PSV daar niet tegen heeft geloot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |