Nee, gewoon periodquote:Op maandag 14 december 2015 19:51 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ligt eraan met of zonder dikke pens.
beetje zoals een dikke ectoquote:Op maandag 14 december 2015 19:52 schreef Neverknown het volgende:
Echte failure is nog vrouwen met een dikke pens zonder tieten.
Dikke pens is sws no go, heeft niks met die tieten te maken.quote:Op maandag 14 december 2015 19:51 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ligt eraan met of zonder dikke pens.
Nou valt me wel op dat vrouwen met dikke tieten vaak ook de bij behorende pens hebben.quote:Op maandag 14 december 2015 19:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Dikke pens is sws no go, heeft niks met die tieten te maken.
Tieten tellen pas als de pens slank is.quote:Op maandag 14 december 2015 19:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Dikke pens is sws no go, heeft niks met die tieten te maken.
Nahquote:
quote:Op maandag 14 december 2015 19:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tieten tellen pas als de pens slank is.
Een grote lul telt ook niet als je er zelf eentje bent.quote:Op maandag 14 december 2015 19:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tieten tellen pas als de pens slank is.
Niet met kanker schelden aubquote:Op maandag 14 december 2015 19:53 schreef Neverknown het volgende:
Dan is gwn door volgevretenheid vormen kweken zo kank ook.
Vind met 'r gezicht juist niks mis.quote:Op maandag 14 december 2015 19:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] though [ afbeelding ]
Ik zal kanker eens met jou laten schelden...quote:Op maandag 14 december 2015 19:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet met kanker schelden aub
Wat heb ik gedaan?quote:Op maandag 14 december 2015 19:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Een grote lul telt ook niet als je er zelf eentje bent.
Ok, kom maar.quote:Op maandag 14 december 2015 19:54 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik zal kanker eens met jou laten schelden...
Dat is nog niet zo makkelijk hoor.quote:Op maandag 14 december 2015 19:53 schreef Neverknown het volgende:
Dan is gwn door volgevretenheid vormen kweken zo kank ook.
Liever dit in mn bed.quote:Op maandag 14 december 2015 19:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
D'r gezicht maakt die koelkast meer dan goed.
Klopt als je verkeerde aanleg hebt komen de mooie vormen juist alleen maar te vervallen.quote:
Lijkt op Kim Kardashian nadat er een rotje in d'r gezicht is ontploftquote:Op maandag 14 december 2015 19:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Vind met 'r gezicht juist niks mis. [ afbeelding ]
lip to nose ratio off the markquote:Op maandag 14 december 2015 19:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
Liever dit in mn bed.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar voel je niks van als die penor erin zitquote:Op maandag 14 december 2015 19:56 schreef krioro het volgende:
Jezus, mctelly, we weten het nu wel.
Wat een rotkop btw.
Iets in haar gezicht zegt me dat ze lang is.quote:Op maandag 14 december 2015 19:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
Liever dit in mn bed.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |