Nee, gewoon periodquote:Op maandag 14 december 2015 19:51 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ligt eraan met of zonder dikke pens.
beetje zoals een dikke ectoquote:Op maandag 14 december 2015 19:52 schreef Neverknown het volgende:
Echte failure is nog vrouwen met een dikke pens zonder tieten.
Dikke pens is sws no go, heeft niks met die tieten te maken.quote:Op maandag 14 december 2015 19:51 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ligt eraan met of zonder dikke pens.
Nou valt me wel op dat vrouwen met dikke tieten vaak ook de bij behorende pens hebben.quote:Op maandag 14 december 2015 19:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Dikke pens is sws no go, heeft niks met die tieten te maken.
Tieten tellen pas als de pens slank is.quote:Op maandag 14 december 2015 19:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Dikke pens is sws no go, heeft niks met die tieten te maken.
Nahquote:
quote:Op maandag 14 december 2015 19:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tieten tellen pas als de pens slank is.
Een grote lul telt ook niet als je er zelf eentje bent.quote:Op maandag 14 december 2015 19:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tieten tellen pas als de pens slank is.
Niet met kanker schelden aubquote:Op maandag 14 december 2015 19:53 schreef Neverknown het volgende:
Dan is gwn door volgevretenheid vormen kweken zo kank ook.
Vind met 'r gezicht juist niks mis.quote:Op maandag 14 december 2015 19:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] though [ afbeelding ]
Ik zal kanker eens met jou laten schelden...quote:Op maandag 14 december 2015 19:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet met kanker schelden aub
Wat heb ik gedaan?quote:Op maandag 14 december 2015 19:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Een grote lul telt ook niet als je er zelf eentje bent.
Ok, kom maar.quote:Op maandag 14 december 2015 19:54 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik zal kanker eens met jou laten schelden...
Dat is nog niet zo makkelijk hoor.quote:Op maandag 14 december 2015 19:53 schreef Neverknown het volgende:
Dan is gwn door volgevretenheid vormen kweken zo kank ook.
Liever dit in mn bed.quote:Op maandag 14 december 2015 19:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
D'r gezicht maakt die koelkast meer dan goed.
Klopt als je verkeerde aanleg hebt komen de mooie vormen juist alleen maar te vervallen.quote:
Lijkt op Kim Kardashian nadat er een rotje in d'r gezicht is ontploftquote:Op maandag 14 december 2015 19:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Vind met 'r gezicht juist niks mis. [ afbeelding ]
lip to nose ratio off the markquote:Op maandag 14 december 2015 19:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
Liever dit in mn bed.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar voel je niks van als die penor erin zitquote:Op maandag 14 december 2015 19:56 schreef krioro het volgende:
Jezus, mctelly, we weten het nu wel.
Wat een rotkop btw.
Iets in haar gezicht zegt me dat ze lang is.quote:Op maandag 14 december 2015 19:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
Liever dit in mn bed.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 december 2015 19:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lijkt op Kim Kardashian nadat er een rotje in d'r gezicht is ontploft.
Wow, so bi-curiousquote:Op maandag 14 december 2015 19:57 schreef Chloroform het volgende:
Zou mn hoofd wel tegen haar borst willen leggen en dat ze dan zachtjes door m'n haar gaat
En dat ze dan die mama zorgt wel voor je rollenspel doet ja togquote:Op maandag 14 december 2015 19:57 schreef Chloroform het volgende:
Zou mn hoofd wel tegen haar borst willen leggen en dat ze dan zachtjes door m'n haar gaat
Wow, zij kan er ook niks aan doen dat ze in die zandbak met 24/7 pagaras woont.quote:Op maandag 14 december 2015 19:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lijkt op Kim Kardashian nadat er een rotje in d'r gezicht is ontploft.
Met Nederlandse roots krijg je dan gauw zoiets.quote:Op maandag 14 december 2015 19:56 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Klopt als je verkeerde aanleg hebt komen de mooie vormen juist alleen maar te vervallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan had ik wel gezegd dat ik mn tong wel tussen haar schaamlippen zou willen laten glijden.quote:
Would kiss & caress in dat gevalquote:Op maandag 14 december 2015 19:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Wow, zij kan er ook niks aan doen dat ze in die zandbak met 24/7 pagaras woont.
Dat is elke vrouw toch behalve die in mijn familie?quote:
quote:Op maandag 14 december 2015 19:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Met Nederlandse roots krijg je dan gauw zoiets.pics van jezelf posten doe je maar in USSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeten zij weten
Haha gvdquote:Op maandag 14 december 2015 19:59 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
pics van jezelf posten doe je maar in US
Zal m'n tong eens tussen jouw schaamlippen laten glijden.quote:Op maandag 14 december 2015 19:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan had ik wel gezegd dat ik mn tong wel tussen haar schaamlippen zou willen laten glijden.
Zou m'n hoofd ook wel tegen jouw borst willen leggen en dat je dan zachtjes over m'n bolletje aait.quote:Op maandag 14 december 2015 19:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Met Nederlandse roots krijg je dan gauw zoiets.Die houdt geen tieten over als ze afvalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die issues heb ik nietquote:Op maandag 14 december 2015 19:58 schreef Faeroer het volgende:
[..]
En dat ze dan die mama zorgt wel voor je rollenspel doet ja tog
[..]
Met Nederlandse roots krijg je dan gauw zoiets.Jep de beroemde zwemband. Nederlandse vrouwen veel pens aanleg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
Maar het laat wel goed zien wat ik bedoel. Kan het niet painten anders had ik dat wel gedaan.quote:Op maandag 14 december 2015 19:59 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
pics van jezelf posten doe je maar in US
Ja ok dat is waarquote:Op maandag 14 december 2015 20:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar het laat wel goed zien wat ik bedoel. Kan het niet painten anders had ik dat wel gedaan.
quote:Op maandag 14 december 2015 20:00 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jep de beroemde zwemband. Nederlandse vrouwen veel pens aanleg.
Wat. Heh. Wat. Hoe.quote:Op maandag 14 december 2015 20:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wauw, s/o naar Sinos met d'r daddyissues, was die chick helemaal vergeten.
hangbuikzwijntjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |