Zou over je bolletje aaien terwijl je tong tussen m'n schaamlippen zit.quote:Op maandag 14 december 2015 19:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Zal m'n tong eens tussen jouw schaamlippen laten glijden.
[..]
Zou m'n hoofd ook wel tegen jouw borst willen leggen en dat je dan zachtjes over m'n bolletje aait.
Die chick waarvan sinos foto's gebruiktequote:Op maandag 14 december 2015 20:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wauw, s/o naar Sinos met d'r daddyissues, was die chick helemaal vergeten.
Mensen gaan nu rukken heb ik het gevoelquote:Op maandag 14 december 2015 20:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou over je bolletje aaien terwijl je tong tussen m'n schaamlippen zit.
Is toch gewoon lief, vrouwtje die goed voor je zorgt en je beschermt tegen de foute buitenwereld na een dagje werken met kwaadaardige collega's?quote:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAHW ZO LIEF OMG xD Echte liefde xDquote:
Hoe kom je daar nou weer opeens opquote:
quote:Op maandag 14 december 2015 20:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou over je bolletje aaien terwijl je tong tussen m'n schaamlippen zit.
Ben je pussy ofzoquote:Op maandag 14 december 2015 20:03 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Is toch gewoon lief, vrouwtje die goed voor je zorgt en je beschermt tegen de foute buitenwereld na een dagje werken met kwaadaardige collega's?
Issues die jij niet hebt, moest toen aan 'daddyissues' denken door dat woord en toen aan haarquote:Op maandag 14 december 2015 20:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer opeens op
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld.quote:
Had je die kip al op inmiddels?quote:Op maandag 14 december 2015 20:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Issues die jij niet hebt, moest toen aan 'daddyissues' denken door dat woord en toen aan haar.
Huh, zei ik dat niet Colz? Ja man, vorige week ergens. Was wel nice jaquote:
Waarom moet MMG nou weer aan de kip zitten? Kan het geen rund of varken zijn?!quote:
Nee maar ik wil een man die door mijn haren gaat en mij beschermt tegen de grote boze buitenwereld.quote:
quote:Op maandag 14 december 2015 20:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Huh, zei ik dat niet Colz? Ja man, vorige week ergens. Was wel nice ja. Dapped voor suggesting
.
Ja mannen die van de kleinste dingen doen zn de liefste <3quote:Op maandag 14 december 2015 20:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee maar ik wil een man die door mijn haren gaat en mij beschermt tegen de grote boze buitenwereld.
Geven en nemen, het een sluit het ander niet uit.quote:Op maandag 14 december 2015 20:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee maar ik wil een man die door mijn haren gaat en mij beschermt tegen de grote boze buitenwereld.
Ik kook, hij beschermt. Zo werkt dat.quote:Op maandag 14 december 2015 20:12 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Geven en nemen, het een sluit het ander niet uit.
Bemoei je er niet tegen.quote:Op maandag 14 december 2015 20:10 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waarom moet MMG nou weer aan de kip zitten? Kan het geen rund of varken zijn?!
racist.
Tegen wat dan?quote:Op maandag 14 december 2015 20:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kook, hij beschermt. Zo werkt dat.
De grote boze buitenwereldquote:
Houdoequote:
zwakbegaafde gespot.quote:Op maandag 14 december 2015 20:17 schreef McNulty het volgende:
tyfes moeilijk om plaatjes te posten hier
Nooit begrepen hè, alsof niet zowat iedereen kip lekker vindt. Net als watermeloenquote:Op maandag 14 december 2015 20:10 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waarom moet MMG nou weer aan de kip zitten? Kan het geen rund of varken zijn?!
racist.
wow, dit is voor het eerst dat je me zo noemtquote:Op maandag 14 december 2015 20:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou nou doe eens even rustig, leon
hangt er nu een druppeltje aan?quote:Op maandag 14 december 2015 20:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
wow, dit is voor het eerst dat je me zo noemt![]()
Moest huilen inderdaadquote:Op maandag 14 december 2015 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hangt er nu een druppeltje aan?
kijk je in de spiegel? want jij maakte er een potje vanquote:
te weinig kerosine, lijkt me evidentquote:Op maandag 14 december 2015 20:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
dat was schrikken
byna kop in 2quote:Op maandag 14 december 2015 20:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
dat was schrikken
quote:Op maandag 14 december 2015 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
awh Grijspootdoeroecoeli toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |