Ze voelt zich geïntimideerd, omdat zij hier momenteel als de del bekend staat.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Juist. Beter is ze 'm gelijk maar weer gesmeerd. Had zelf ook haar bespottelijke gedrag door blijkbaar.
En als er iemand hier een ordinaire del is dan is het supergirl wel.quote:
strijden voor daeshquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
altijd kut, wat wordt je volgende tijdsbesteding?
Daesh zou je naar het front sturenquote:
No shitquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze voelt zich geïntimideerd, omdat zij hier momenteel als de del bekend staat.
wss zouden ze me meteen executerenquote:
nee, dan pas je niet in hun plaatjequote:Op dinsdag 15 december 2015 00:17 schreef deadprez het volgende:
dat doen ze ook bij baby's met downsyndroom dus ja
preciesquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
nee, dan pas je niet in hun plaatje
Kleine kinderen hé. Je kan het ze niet kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
No shitEn dan nog zo'n grote bek. Het lef.
volgens mij is het ook propaganda, 'kijk eens hoe slecht ze zijn!!!!1!!1'quote:
de bron van de FP is daily mirror, dus dat zou me ook niets verbazenquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
volgens mij is het ook propaganda, 'kijk eens hoe slecht ze zijn!!!!1!!1'
Zulks wordt ook over Noord Korea geroepen
Je hoort alleen maar slechte dingen over ze, zowel IS en NK, maar ergens diep, zouden ze iets goeds gedaan hebben, waar we niets over horen? Ik denk van wel.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
de bron van de FP is daily mirror, dus dat zou me ook niets verbazen
dit is best ziek, zelfs als trollquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je hoort alleen maar slechte dingen over ze, zowel IS en NK, maar ergens diep, zouden ze iets goeds gedaan hebben, waar we niets over horen? Ik denk van wel.
we gaan hier toch altijd respectvol met hermann om?quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:30 schreef Toto69 het volgende:
R&P / Respect voor andere Fok!ers met een beperking
En zelfs met WCHquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
we gaan hier toch altijd respectvol met hermann om?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |