quote:Op maandag 14 december 2015 22:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
kat_die_naar_stuk_vlees_vliegt.gif
Ik? Nee, Veer is veel te sophisticated voor fwb-materiaal, balzak.quote:Op maandag 14 december 2015 22:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zit jij nou echt op een FWB relatie met Veer te hitten
quote:Op maandag 14 december 2015 22:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben er bang voor, maar heb goeie hoop.
Ohh serieus zo lang al geleden, wauw. Hahahahahaha oh fuck, he didn't forgetquote:Op maandag 14 december 2015 22:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt al 3 maanden niet gesproken ofzo nu als het niet langer is, vind eik ook wel prima zo, mooi geweest.
Dus wanneer gingen we naar de shoppa?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lol wut op Kinky.nl vind je ze beterquote:Op maandag 14 december 2015 22:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik? Nee, Veer is veel te sophisticated voor fwb-materiaal, balzak.
Zeker niet. Geen idee hoe vandaal het voor elkaar krijgt. Schneiderlin van 40m zit nu ook op de bank, gebruikt liever jeugd.quote:Op maandag 14 december 2015 22:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die supporters waren toen ze werden uitgeschakeld in de CL ook mad omdat ze zogenaamd van PSV zouden hebben moeten winnen
Met dat niveau echt niet hoor.
Ja weet ik, maar vond deze ook gewoon tof.quote:Op maandag 14 december 2015 22:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahahaniet deze, die met die lynx, bergkat w.e
hahaquote:Op maandag 14 december 2015 22:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik kan ook voor je koken, je masseren en de mooiste plekken van A'dam laten zien.
En ik kan ook wel je weet wel.
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op maandag 14 december 2015 22:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Daarom. Beetje Surinaams-Brabants is nooit verkeerd.
quote:Op maandag 14 december 2015 22:50 schreef Toto69 het volgende:
arsenal gaat barca pakken
U las het hier als eerst
quote:Op maandag 14 december 2015 22:50 schreef Toto69 het volgende:
arsenal gaat barca pakken
U las het hier als eerst
quote:Op maandag 14 december 2015 22:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zag hem bij MOTD, dus geen idee waar die zou moeten staan eigk
Haha, daar denkt die dude van nu anders over, de lul.quote:Op maandag 14 december 2015 22:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik? Nee, Veer is veel te sophisticated voor fwb-materiaal, balzak.
Aankoopbeleid lijkt niet echt zijn ding te zijn neequote:Op maandag 14 december 2015 22:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zeker niet. Geen idee hoe vandaal het voor elkaar krijgt. Schneiderlin van 40m zit nu ook op de bank, gebruikt liever jeugd.Wat een signaal geef je dan af.
Oja en Di Maria, één van de beste en meest creatieve spelers van Europa verkopen.
Zou goed zijn.quote:Op maandag 14 december 2015 22:51 schreef Le_Professeur het volgende:
Als er één team uit de PL Barca kan verslaan..
Jij dacht dat je zoiets kon zeggen want het zou toch nooit gebeurenquote:Op maandag 14 december 2015 22:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ohh serieus zo lang al geleden, wauw. Hahahahahaha oh fuck, he didn't forget
quote:
Ey, FUquote:Op maandag 14 december 2015 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lol wut op Kinky.nl vind je ze beter
Iedereen is zoals verwacht veeeeeeeeeeeul te lame.quote:Op maandag 14 december 2015 22:51 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaan we trouwens nog naar Rome of is iedereen zoals verwacht te lame?
Hahaha sheitquote:Op maandag 14 december 2015 22:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij dacht dat je zoiets kon zeggen want het zou toch nooit gebeuren.
[..]
[ afbeelding ]
Ik rij met krio mee als jij je fwb tijdig Bye Felicia't hoorquote:Op maandag 14 december 2015 22:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Iedereen is zoals verwacht veeeeeeeeeeeul te lame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |