Kijk eens uit het raamquote:Op maandag 14 december 2015 22:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hoe weet jij dat ik tomatensoep op heb......................
Status: Single, fwb thoughquote:
quote:Op maandag 14 december 2015 22:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Status: Single, fwb though
Ja lekker man. Ik ben druk bezig met woning zoeken in Amsterdam. Ik kom januari die kant op, wist je dat al?
quote:Op maandag 14 december 2015 22:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja lekker man. Ik ben druk bezig met woning zoeken in Amsterdam. Ik kom januari die kant op, wist je dat al?
Dat is een vrij normale naam in Spaanstalige landenquote:Op maandag 14 december 2015 22:39 schreef xcachet het volgende:
Sommige jongens op Tinter heten Jesus (spreek je uit als Gesoes) maar daar kan ik echt niet mee aankomen.
Tinter? Racistquote:Op maandag 14 december 2015 22:39 schreef xcachet het volgende:
Sommige jongens op Tinter heten Jesus (spreek je uit als Gesoes) maar daar kan ik echt niet mee aankomen.
Volgens mij is het klaar met m'n fwbquote:Op maandag 14 december 2015 22:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee dat wist ik nog nietquote:Op maandag 14 december 2015 22:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is een vrij normale naam in Spaanstalige landen
Oh, je hebt je baan? Gefeliquote:Op maandag 14 december 2015 22:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh.quote:
Watquote:Op maandag 14 december 2015 22:40 schreef xcachet het volgende:
Hoe je als meisje gewoon op fok kunt hosselen zonder dat iemand er een opmerking over maakt.
In wat voor buurt woon jij?quote:Op maandag 14 december 2015 22:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
jij bent die zwerver die me altijd om 50 cent vraagt?
Hahaha. Dat verhaal ken ik ja, volgende week is 't weer goedquote:Op maandag 14 december 2015 22:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij is het klaar met m'n fwb![]()
![]()
.
Zoiets zei je al ja![]()
![]()
.
[ afbeelding ]
Vanuit Arsenal-perspectief mss.quote:Op maandag 14 december 2015 22:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat nou kut. Chelsea moet winnen.
LC is gewoon beter man. Terwijl ze fucking net een jaartje Premier League spelenquote:Op maandag 14 december 2015 22:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat nou kut. Chelsea moet winnen.
Echt hè. Tijd voor afwisseling.quote:Op maandag 14 december 2015 22:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha. Dat verhaal ken ik ja, volgende week is 't weer goed![]()
Ik snap werkelijk waar niet hoe je zo lang fwb kan hebben dude. Ik zit er net paar weken in en vraag het me al af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |