Meh. Ga jij nog wel alleen dan?quote:Op maandag 14 december 2015 22:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Iedereen is zoals verwacht veeeeeeeeeeeul te lame.
Fwb is toch juist non-exclusive? Hallo, single is single hoor. Kan slapen met whoever the fuck I want dacht ik zo.quote:Op maandag 14 december 2015 22:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik rij met krio mee als jij je fwb tijdig Bye Felicia't hoor.
quote:Op maandag 14 december 2015 22:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Iedereen is zoals verwacht veeeeeeeeeeeul te lame.
Zitten niet ver van Bayern en Barca af qua niveau, zit alleen beetje tegen.quote:Op maandag 14 december 2015 22:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Aankoopbeleid lijkt niet echt zijn ding te zijn nee
300 miljoen en dan zo'n kutselectie en jezelf verschuilen achter de jonge leeftijd van je aanvallers
Leicesterquote:Op maandag 14 december 2015 22:51 schreef Le_Professeur het volgende:
Als er één team uit de PL Barca kan verslaan..
Er zijn levels to this shit, je hebt main fwb en side fwb.quote:Op maandag 14 december 2015 22:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Fwb is toch juist non-exclusive? Hallo, single is single hoor. Kan slapen met whoever the fuck I want dacht ik zo.
Nope, gezien m'n verhuizing komt het me totaal niet uit qua geld om daar nu een paar honderd euro aan te spenderen. Ik ga toch maar alsnog Amsterdam. Weet alleen nog niet of ik uit ga.. Waarschijnlijk wel (hopelijk), alleen misschien pas last minute ofzoquote:
Boeiend, mensen moeten beetje loosen up doen. Kan toch hartstikke vet worden man. En genoeg mensen die een reis maken met een groep mensen die ze niet kennen via een of andere orga, dus wat is uiteindelijk het verschil nou.quote:Op maandag 14 december 2015 22:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]is ook niet vreemd wat je vraagt ofzo.
United? Vgm wel hoor. Zo belachelijk veel gebrek aan creativiteit...quote:Op maandag 14 december 2015 22:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zitten niet ver van Bayern en Barca af qua niveau, zit alleen beetje tegen.
DM me maar als het zo ver is, kan je de squad joinen.quote:Op maandag 14 december 2015 22:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nope, gezien m'n verhuizing komt het me totaal niet uit qua geld om daar nu een paar honderd euro aan te spenderen. Ik ga toch maar alsnog Amsterdam. Weet alleen nog niet of ik uit ga.. Waarschijnlijk wel (hopelijk), alleen misschien pas last minute ofzo
M'n auto is momenteel tot de laatste schroef gedemonteerd.quote:Op maandag 14 december 2015 22:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik rij met krio mee als jij je fwb tijdig Bye Felicia't hoor.
Nou, dit is wel redeijk main fwb, we koken samen en doen boodschapjes en chillen/knuffelen enzquote:Op maandag 14 december 2015 22:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Er zijn levels to this shit, je hebt main fwb en side fwb.
Ja United, zitten gewoon in een dipje.quote:Op maandag 14 december 2015 22:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
United? Vgm wel hoor. Zo belachelijk veel gebrek aan creativiteit...
HAHAHAHAquote:Op maandag 14 december 2015 22:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
DM me maar als het zo ver is, kan je de squad joinen.
Zitten gezamelijk stipt om 0:00 op FOK!.
Slettebak.quote:Op maandag 14 december 2015 22:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou, dit is wel redeijk main fwb, we koken samen en doen boodschapjes en chillen/knuffelen enz![]()
Maar alsnog kan ik gewoon met iemand anders mee naar huis gaan volgende week als het zo uitkomt hoor. Hallo zeg. Ik heb nogal niet wat in te halen.
Haha loosen up, ga maar avondje met mur meequote:Op maandag 14 december 2015 22:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Boeiend, mensen moeten beetje loosen up doen. Kan toch hartstikke vet worden man. En genoeg mensen die een reis maken met een groep mensen die ze niet kennen via een of andere orga, dus wat is uiteindelijk het verschil nou.
/carequote:
Ja dat is jouw keuze, dat maakt niet dat mijn voorstel zo super bizar raar isquote:Op maandag 14 december 2015 22:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha loosen up, ga maar avondje met mur meewil best keer met je op vakantie, maar ik ga echt nergens heen met nieuwjaar, tering ellende overal qua vervoer / hotels / clubs.
quote:Op maandag 14 december 2015 22:56 schreef VeerEli het volgende:
Hallo zeg. Ik heb nogal niet wat in te halen.
gewoon met dwc mee, romantische jongen.quote:Op maandag 14 december 2015 22:58 schreef VeerEli het volgende:
Ja dat is jouw keuze, dat maakt niet dat mijn voorstel zo super bizar raar is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |