Wow. Alle vooroordelen over black dicks are true.quote:Op maandag 14 december 2015 22:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sheesh, is het zodanig ja? Stuur ik ff wat dickpics.
Tering jantjequote:
Hahahaquote:Op maandag 14 december 2015 23:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
RIP to Modus, zojuist het bericht gekregen dat z'n hart het heeft na zo'n overload aan informatie.
Afhaker.quote:Op maandag 14 december 2015 22:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nope, gezien m'n verhuizing komt het me totaal niet uit qua geld om daar nu een paar honderd euro aan te spenderen. Ik ga toch maar alsnog Amsterdam. Weet alleen nog niet of ik uit ga.. Waarschijnlijk wel (hopelijk), alleen misschien pas last minute ofzo
Zou met Veer gewoon trainen en eten en daarna zien we wel wat er gebeurt.quote:
Doorgestuurd naar autoriteiten. U krijgt spoedig berichtquote:Op maandag 14 december 2015 23:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zou ISIS joinen voor een avondje met Veer, wat bedoel je.
Welk merk? Wel ferrari hoop ik ;pquote:Op maandag 14 december 2015 23:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Doorgestuurd naar autoriteiten. U krijgt spoedig bericht
Het betreft een Honda Civicquote:Op maandag 14 december 2015 23:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Welk merk? Wel ferrari hoop ik ;p
Haha ja doei, iedereen liet me hangen, kweenie hoor.quote:
Godverquote:Op maandag 14 december 2015 23:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zou ISIS joinen voor een avondje met Veer, wat bedoel je.
Haha, vooral 'eten' en 'daarna zien we' spreekt me wel aanquote:Op maandag 14 december 2015 23:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou met Veer gewoon trainen en eten en daarna zien we wel wat er gebeurt.
Trainen met Veer? Braintraining?quote:Op maandag 14 december 2015 23:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou met Veer gewoon trainen en eten en daarna zien we wel wat er gebeurt.
Ik niet.quote:Op maandag 14 december 2015 23:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha ja doei, iedereen liet me hangen, kweenie hoor.
Ja ho, zo makkelijk ben ik niet, you gotta work for it.quote:[..]
Haha, vooral 'eten' en 'daarna zien we' spreekt me wel aan
Had ban, hoor nu pas de update hoor, kweeniequote:Op maandag 14 december 2015 23:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha ja doei, iedereen liet me hangen, kweenie hoor.
Ik doe m'n training wel in het 'daarna zien we wel' stukje...quote:Op maandag 14 december 2015 23:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik niet.
[..]
Ja ho, zo makkelijk ben ik niet, you gotta work for it.
Ik zou dead srs in zijn voor trio met krio en dwc, maar dan zouden ze wel ook met elkaar moeten....quote:Op maandag 14 december 2015 23:19 schreef Le_Professeur het volgende:
Veer wordt in alle kieren en gaten genomen hier.
Geen probleem, wat ik aan BUFF ASS BODY mis compenseer ik weer met Long John Silver Triple Extendoquote:Op maandag 14 december 2015 23:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zou dead srs in zijn voor trio met krio en dwc, maar dan zouden ze wel ook met elkaar moeten....
quote:Op maandag 14 december 2015 23:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zou dead srs in zijn voor trio met krio en dwc, maar dan zouden ze wel ook met elkaar moeten....
Als ze dat al niet voor je overhebben..quote:Op maandag 14 december 2015 23:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
maar dan zouden ze wel ook met elkaar moeten....
Pause nigga/////quote:
quote:
[..]
Ik doe m'n training wel in het 'daarna zien we wel' stukje...![]()
![]()
Tardis en Matip of Montelly en McNulty.quote:Op maandag 14 december 2015 23:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Door welke FOK!kers zou jij je laten trioën?
Dunno hoe ze eruit zien, maar ik vertrouw erop dat je een verstandige keuze maaktquote:Op maandag 14 december 2015 23:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Tardis en Matip of Montelly en McNulty.
Geen probleem, wat ik aan long john mis compenseer ik weer met keiharde musclesquote:Op maandag 14 december 2015 23:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Weet ik ook niet van allemaal, maar denk dat het goede combinaties zijn.quote:Op maandag 14 december 2015 23:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dunno hoe ze eruit zien, maar ik vertrouw erop dat je een verstandige keuze maakt.
quote:Op maandag 14 december 2015 23:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik ook niet van allemaal, maar denk dat het goede combinaties zijn.
Screenshot van deze post is nu onderweg naar m'n notaris btw, denk dat de overeenkomst morgenochtend klaar is voor ondertekening.quote:Op maandag 14 december 2015 23:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahahaha godverquote:Op maandag 14 december 2015 23:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen probleem, wat ik aan BUFF ASS BODY mis compenseer ik weer met Long John Silver Triple Extendo.
Hahaha wauw, dat is dus ideale combi. Wordt steeds beter dit.quote:Op maandag 14 december 2015 23:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Geen probleem, wat ik aan long john mis compenseer ik weer met keiharde muscles.
Jullie zouden toch op z'n minst met elkaar moeten zoenen.quote:Op maandag 14 december 2015 23:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
It ain't gay if the balls don't touch
Vind ik ook.quote:Op maandag 14 december 2015 23:26 schreef Le_Professeur het volgende:
Wel sympathiek dat je eerst kijkt of de mannen samen klikken.
Hahahaquote:Op maandag 14 december 2015 23:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Screenshot van deze post is nu onderweg naar m'n notaris btw, denk dat de overeenkomst morgenochtend klaar is voor ondertekening.
(no homo)
Dit gaat voor iedere hetero te ver. Een butplug in je reet krijgen is denk ik limiet.quote:Op maandag 14 december 2015 23:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jullie zouden toch op z'n minst met elkaar moeten zoenen.
quote:Op maandag 14 december 2015 23:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jullie zouden toch op z'n minst met elkaar moeten zoenen.
Towerbridgen.quote:Op maandag 14 december 2015 23:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha
Maar even serieus, dat zou ik echt willen een keer. 2 guys, maar dan niet dat spastische gedoe van eigenlijk alsnog 1 op 1 maar dan om de beurt of whatever. Trio is trio en dan dus ook echt met z'n 3en kloten samen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |