misschien dat zelfs ik het over mijn hart kan verkrijgen om eens te gaan.quote:Op maandag 14 december 2015 12:09 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Mooi moment voor mij om dan een keer het Philips Stadion te bezoeken.
Verliezen van Gent is veel erger dan verliezen van Barcaquote:Op maandag 14 december 2015 12:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jammer dat we Gent ofzo niet kunnen loten
En de 8e was Wolfsburg en kon niet geloot wordenquote:Op maandag 14 december 2015 12:21 schreef leolinedance het volgende:
Het kon beter maar ook slechter. Tegen 7 van de 8 ploegen waren we op papier kansloos, dus wat dat betreft maakt het niet zo gek veel uit. Dat ze er maar een mooie pot van mogen maken
Die kleine Fransman is wel erg goed.quote:Op maandag 14 december 2015 12:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
Hm, Atletico, die was ik nog helemaal vergeten. Heb ze gisteren nog zien spelen, en heel goed was het niet. Echt een gunstige loting voor PSV! Klasse!
Toen Zenith, City en Atletico over waren had ik zoiets van; ajb geen Atletico.quote:Op maandag 14 december 2015 12:20 schreef theodoor9 het volgende:
Het kon beter, het kon slechter. Prima zo!
Nee Zenit. Van de 7 waren er 6 kansloos bedoelde ik eigenlijkquote:Op maandag 14 december 2015 12:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
En de 8e was Wolfsburg en kon niet geloot worden
Bijzonder lastig team om tegen te ballen.quote:Op maandag 14 december 2015 12:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
Veel beter loting kun je toch echt niet hebben lijkt me hoor.
Niet iedereen is negatief hoor.quote:Op maandag 14 december 2015 12:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
Snap niet hoe je hierover negatief kan zijn. Atleti heeft feitelijk maar één echte topspeler en dat is Griezman. Verder is het zoals altijd een superhecht collectief maar PSV heeft bewezen dat in de CL ook te kunnen zijn.
Ik vind het een prachtige loting met zeker 25 procent kans.
Niet te optimistisch worden Maarten. Niet alles gaat over rozen.quote:Op maandag 14 december 2015 12:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
Snap niet hoe je hierover negatief kan zijn. Atleti heeft feitelijk maar één echte topspeler en dat is Griezman. Verder is het zoals altijd een superhecht collectief maar PSV heeft bewezen dat in de CL ook te kunnen zijn.
Oh, ik doelde met name op het stadion en de sfeer daar. En Madrid is ook gewoon een leuke stad.quote:Op maandag 14 december 2015 12:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mwah, qua tripjes vind ik de Spaanse teams toch echt de mindere opties.
We gaan eindelijk weer eens de Champions League winnen! Het Nederlands voetbal is gered!quote:Op maandag 14 december 2015 12:26 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Niet te optimistisch worden Maarten. Niet alles gaat over rozen.
Ik ga toch meer voor 10 procent.quote:Op maandag 14 december 2015 12:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
Zal je zien dat ie net tegen PSV wel kan scoren.quote:Op maandag 14 december 2015 12:26 schreef Zorro het volgende:
Nou maar hopen dat Torres in de basis staat.
quote:Op maandag 14 december 2015 12:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
Atleti heeft feitelijk maar één echte topspeler en dat is Griezman.
Eindhoven ookquote:Op maandag 14 december 2015 12:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh, ik doelde met name op het stadion en de sfeer daar. En Madrid is ook gewoon een leuke stad.
Griezie gaat never naar Chelsea.quote:Op maandag 14 december 2015 12:24 schreef satecl het volgende:
Griezzman naar Chelsea en jullie hebben een kleine kans.
1 topspeler?quote:Op maandag 14 december 2015 12:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
Koekoek soooooooooooooooooooooooooooooow goooool atletiquote:Op maandag 14 december 2015 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Griezie gaat never naar Chelsea.
https://streamable.com/5ezv
Nogmaals, ik heb niet zo veel met Spanje op. Iets persoonlijks.quote:Op maandag 14 december 2015 12:27 schreef DonRaja het volgende:
Oh, ik doelde met name op het stadion en de sfeer daar. En Madrid is ook gewoon een leuke stad.
Allemaal aardige spelers, (Godin is wel echt een topper) maar echte wereldtop is het niet hoor.quote:Op maandag 14 december 2015 12:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
1 topspeler?
Wat dacht je van Koke? Juanfran? Godin? Raul Garcia? Luis?
Tuurlijk schutteren Torres en Martinez, maar dan nog is dit een ijzersterk team.
Alsnog allemaal beter dan de spelers van PSV.quote:Op maandag 14 december 2015 12:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Allemaal aardige spelers, (Godin is wel echt een topper) maar echte wereldtop is het niet hoor.
Kijk je überhaupt naar wedstrijden van Atléti?quote:Op maandag 14 december 2015 12:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Allemaal aardige spelers, (Godin is wel echt een topper) maar echte wereldtop is het niet hoor.
Ja dat wel ja, daarom zeg ik ook 25 procent kans.quote:Op maandag 14 december 2015 12:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Alsnog allemaal beter dan de spelers van PSV.
Gisteren nog gekekenquote:Op maandag 14 december 2015 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk je überhaupt naar wedstrijden van Atléti?
Oké Badder.quote:Op maandag 14 december 2015 12:31 schreef BadderHaring het volgende:
Ach, als PSV dit wel redt, dan komt iedereen hier zeiken dat het geen Barca, Real of Bayern is en dat ze er tegen die clubs zeker uit zouden gaan.
En als PSV er volgens verwachting uitvliegt, dan komt iedereen zich hier verkneukelen dat PSV er geen kut van kan en dat Ajax echt wel van Atletico had gewonnen omdat ze ooit een puntje tegen Barca hebben gehaald.
Oftewel, garantie voor lol hier in februari. Zo voorspelbaar.
En dat AZ heeft verloren van PEC, dus met die logica zou PEC bijna net zo goed moeten zijn als Atletiquote:Op maandag 14 december 2015 12:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Gisteren nog gekekenMet veel mazzel gewonnen van Bilbao waar AZ nog 2 keer gelijk tegen heeft gespeeld.
Wat is echte wereldtop in jouw ogen?quote:Op maandag 14 december 2015 12:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 december 2015 12:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
Met veel mazzel gewonnen van Bilbao waar AZ nog 2 keer gelijk tegen heeft gespeeld.
Nee tuurlijk niet. Maar ik bedoel gewoon te zeggen: Atleti is echt geen wereldtop en het is 1 van de 3 clubs waartegen PSV een serieuze kans maakt.quote:Op maandag 14 december 2015 12:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
En dat AZ heeft verloren van PEC, dus met die logica zou PEC bijna net zo goed moeten zijn als Atleti
Check Teletekst pagina 843-2quote:Op maandag 14 december 2015 12:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Maar ik bedoel gewoon te zeggen: Atleti is echt geen wereldtop en het is 1 van de 3 clubs waartegen PSV een serieuze kans maakt.
quote:Op maandag 14 december 2015 12:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Maar ik bedoel gewoon te zeggen: Atleti is echt geen wereldtop en het is 1 van de 3 clubs waartegen PSV een serieuze kans maakt.
''Ja maar atleti won nipt van athletic waar az thuis van won''quote:Op maandag 14 december 2015 12:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Check Teletekst pagina 843-2
En zie waar Atletico staat, en kom dan terug op hetgeen je hier zegt.
Sorry, ik had de hele weekend Atletico in mijn hoofd.quote:Op maandag 14 december 2015 12:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Deze man is de schuldige jongens!
Scorebordjournalistiek.quote:Op maandag 14 december 2015 12:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Check Teletekst pagina 843-2
En zie waar Atletico staat, en kom dan terug op hetgeen je hier zegt.
Oordelen op één wedstrijd.quote:Op maandag 14 december 2015 12:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek.
http://www.ziggosporttota(...)athletic-bilbao.html
Kijk de samenvatting van gisteren eens terug, dan zie je dat ze het echt niet zo heel goed deden.
Bekijk studio sport dan eens van afgelopen zaterdag.quote:Op maandag 14 december 2015 12:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek.
Kijk de samenvatting van gisteren eens terug, dan zie je dat ze het echt niet zo heel goed deden.
Dat is inderdaad de grootste kans ja. Eervol eruit voor PSV, maar je weet het met de creatieve jongens die PSV heeft maar nooit.quote:Op maandag 14 december 2015 12:36 schreef L3gend het volgende:
Geen slechte loting, worden alleen wel 2 saaie wedstrijden
Atletico is niet een ploeg, waar je qua score weggespeeld wordt, maar tegen hun scoren wordt zeer moeilijk
wordt thuis 0-0 of 0-1
en uit verlies je 2-0
PSV zien voetballen zaterdag?quote:Op maandag 14 december 2015 12:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek.
Ik heb aan zo'n tripje ook goeie herinneringenquote:Op maandag 14 december 2015 12:36 schreef onlogisch het volgende:
Gefeliciteerd met het mooie affiche mannen. Ik denk dat het een kansloze missie wordt. Maar je hebt in ieder geval een mooie thuiswedstrijd en een heerlijk tripje naar Madrid in het verschiet.
Vicente Calderòn
Nauwelijks.quote:
Wie bedoel je precies?quote:Op maandag 14 december 2015 12:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de grootste kans ja. Eervol eruit voor PSV, maar je weet het met de creatieve jongens die PSV heeft maar nooit.
Ach, dan begin je gewoon over Molde.quote:Op maandag 14 december 2015 12:31 schreef BadderHaring het volgende:
Ach, als PSV dit wel redt, dan komt iedereen hier zeiken dat het geen Barca, Real of Bayern is en dat ze er tegen die clubs zeker uit zouden gaan.
En als PSV er volgens verwachting uitvliegt, dan komt iedereen zich hier verkneukelen dat PSV er geen kut van kan en dat Ajax echt wel van Atletico had gewonnen omdat ze ooit een puntje tegen Barca hebben gehaald.
Hehe.quote:Op maandag 14 december 2015 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb aan zo'n tripje ook goeie herinneringen
Dit inderdaad. PSV is zeker niet kansloos, maar waarschijnlijk redden ze het inderdaad niet.quote:Op maandag 14 december 2015 12:31 schreef BadderHaring het volgende:
Wereldtop niet maar wel Europese subtop en dat is nog altijd veel maatjes groter dan PSV.quote:Op maandag 14 december 2015 12:37 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Ach, dan begin je gewoon over Molde.
Atletico is gewoon wereldtop, winnen zou een stunt zijn en verliezen geen schande.
quote:Op maandag 14 december 2015 12:39 schreef Coelho het volgende:
Atletico heeft toch die kamper als coach?
Kamper?quote:Op maandag 14 december 2015 12:39 schreef Coelho het volgende:
Atletico is zeker geen wereldtop. City, Chelsea, PSG, Barca, Real, Bayern, Juventus en Arsenal hebben stuk voor stuk betere spelers.quote:Op maandag 14 december 2015 12:37 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Atletico is gewoon wereldtop, winnen zou een stunt zijn en verliezen geen schande.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar heb je hem ooit zien voetballen?quote:Op maandag 14 december 2015 12:40 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik. Zo'n gladde met van die dunne zwarte stropdasjes en van dat natte haar.
Haha.quote:Op maandag 14 december 2015 12:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Atletico is zeker geen wereldtop. City, Chelsea, PSG, Barca, Real, Bayern, Juventus en Arsenal hebben stuk voor stuk betere spelers.
Maar het is wel een zeer sterk collectief.
quote:Op maandag 14 december 2015 12:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Atletico is zeker geen wereldtop. City, Chelsea, PSG, Barca, Real, Bayern, Juventus en Arsenal hebben stuk voor stuk betere spelers.
United, Wolfsburg en CSKA is toch ook Europese subtop? Ik schat Atletico wel wat hoger in maar toch zeker niet kansloos.quote:Op maandag 14 december 2015 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wereldtop niet maar wel Europese subtop en dat is nog altijd veel maatjes groter dan PSV.
Wordt heel moeilijk om tegen deze ploeg een goed resultaat te halen
quote:Op maandag 14 december 2015 12:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dit. Atletico heeft een heel sterke ploeg. PSV had gunstiger kunnen loten.quote:Op maandag 14 december 2015 12:37 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Diego Simeone is een absolute held en topcoach.quote:Op maandag 14 december 2015 12:39 schreef Coelho het volgende:
Fijne satire, Badderquote:Op maandag 14 december 2015 12:42 schreef BadderHaring het volgende:
Thuis gewoon 1-0 winnen. Bruma in CL-vorm pakt de punten gewoon en wij scoren altijd en overal minimaal één keer.
En dan uit gewoon met 11 man de goal dichtbouwen. Allemaal een paar sets dikke winterkleren aan, zodat er geen bal met door kan.
Ik schat je scenario niet eens zo onwaarschijnlijk in, maar iedereen overdrijft toch weer lekker, dus je zult ze waarschijnlijk niet overtuigen.quote:Op maandag 14 december 2015 12:42 schreef BadderHaring het volgende:
Thuis gewoon 1-0 winnen. Bruma in CL-vorm pakt de punten gewoon en wij scoren altijd en overal minimaal één keer.
En dan uit gewoon met 11 man de goal dichtbouwen. Allemaal een paar sets dikke winterkleren aan, zodat er geen bal met door kan.
quote:Op maandag 14 december 2015 12:42 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Diego Simeone is een absolute held en topcoach.
Pretty much the biggest bullshit I've read in a loooooong time.quote:Op maandag 14 december 2015 12:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik denk dat alle ploegen behalve Zenit sterker materiaal hadden dan Atletico hoor.quote:Op maandag 14 december 2015 12:42 schreef eight het volgende:
[..]
Dit. Atletico heeft een heel sterke ploeg. PSV had gunstiger kunnen loten.
Arsenal sterker materiaal dan Atleti?quote:Op maandag 14 december 2015 12:43 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik denk dat alle ploegen behalve Zenit sterker materiaal hadden dan Atletico hoor.
Torres is atm wel echt baggerquote:Op maandag 14 december 2015 12:43 schreef onlogisch het volgende:
Scoutingsapparaat van Atleti is giga.
Komen louter goeie spitsen vandaan.
Diego Costa
Diego Forlan
Fernando Torres
Ramadel Falcao
Stuk voor stuk wereldtop.
Ik vergeet er vast nog wel een paar.
Chelsea en Arsenal beter vindenquote:Op maandag 14 december 2015 12:43 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik denk dat alle ploegen behalve Zenit sterker materiaal hadden dan Atletico hoor.
Ze hebben fenomenaal goed gepresteerd de laatste paar jaar, met relatief gezien minder materiaal dan de top. Dat is wat ik zeg. Dat biedt dus kansen voor PSV, die hebben aangetoond dat ze dat ook kunnen.quote:Op maandag 14 december 2015 12:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Pretty much the biggest bullshit I've read in a loooooong time.
Real Madrid schakelde vorig jaar met heel veel pijn en moeite Atletico uit.
Het jaar ervoor speelde Atletico de finale van de CL.
Hoezo ben je dan geen wereldtop? En Arsenal wel![]()
![]()
Hou me vastquote:Op maandag 14 december 2015 12:43 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ja sorry, maar dit soort ad hominems slaan echt nergens op. Hoe kun je ooit een redelijke discussie voeren als elk argument wordt afgekapt metquote:Op maandag 14 december 2015 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Maartenfr12 bedrijft zeer slechte satire.
Qua score is Atletico niet helemaal indrukwekkend, maar ze winnen hun potjes altijd wel met 1-0 of 2-0. Probeer maar van ze te winnen, Real en Barca hebben elk jaar alle moeitequote:Op maandag 14 december 2015 12:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ze hebben fenomenaal goed gepresteerd de laatste paar jaar, met relatief gezien minder materiaal dan de top. Dat is wat ik zeg. Dat biedt dus kansen voor PSV, die hebben aangetoond dat ze dat ook kunnen.
Oh Maarten, Maarten, Maarten...quote:Op maandag 14 december 2015 12:46 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ja sorry, maar dit soort ad hominems slaan echt nergens op. Hoe kun je ooit een redelijke discussie voeren als elk argument wordt afgekapt meten
?
quote:Op maandag 14 december 2015 12:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Oh Maarten, Maarten, Maarten...
Zoveel scoren die gasten nietquote:Op maandag 14 december 2015 12:47 schreef Cavaliers het volgende:
Volledig kansloos wel. 5/6-0 over twee wedstrijden.
Heb nog niets onredelijks gezegd. Gewoon dat PSV waarschijnlijk niet doorgaat maar nog altijd zo'n 25 procent kans heeft.quote:Op maandag 14 december 2015 12:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Als je nou met redelijke punten kwam zou niemand je afkappen.
Niveautje sunri5e hieroquote:Op maandag 14 december 2015 12:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik zie PSV ook niet scoren tegen Atleticoquote:Op maandag 14 december 2015 12:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die 0 van PSV is dan weer wel realistisch, want scoren is verdomd lastig tegen ze.
Dat vind jij, ik denk dat het gros van de lezers en reageerders het hopeloze van de discussie inzien vanwege de dingen die je zegt.quote:Op maandag 14 december 2015 12:48 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Heb nog niets onredelijks gezegd. Gewoon dat PSV waarschijnlijk niet doorgaat maar nog altijd zo'n 25 procent kans heeft.
Ach je kunt altijd een penalty krijgen of een binnenvallend afstandsschot. Kansloos ben je nooit, maar de kans is echt heel klein tegen Atleticoquote:Op maandag 14 december 2015 12:50 schreef L3gend het volgende:
[..]
Ik zie PSV ook niet scoren tegen Atletico
Zo'n 5400.quote:Op maandag 14 december 2015 12:51 schreef Dirkos1987 het volgende:
Hoeveel kaarten zijn er voor het uitvak daar?
Ik vind het behoorlijk onredelijk om het spelersmateriaal van Atletico minder te noemen dan pak hem beet Arsenal.quote:Op maandag 14 december 2015 12:48 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Heb nog niets onredelijks gezegd. Gewoon dat PSV waarschijnlijk niet doorgaat maar nog altijd zo'n 25 procent kans heeft.
Astana is 33 uur vliegen op een kunstgrasveld van niks. Dit soort posts....quote:Op maandag 14 december 2015 12:22 schreef TLC het volgende:
Naja uit bij Astana wist Atletico niet te winnen, dus thuis de schade beperkt houden of zorgen voor een klein stuntje
Ai, dan wordt het lastig aangezien PSV in de competitie aardig veel kansen nodig heeft en in de CL vaak de verkeerde keuzes maakt rond de 16 meter.quote:Op maandag 14 december 2015 12:53 schreef Bonkers. het volgende:
Volwassen blijven spelen en iedere halve kans benutten.
Oké ter vergelijking. Arsenal heeft spelers als Alexis, Giroud en uiteraard Özil wat momenteel de beste middenvelder van de premier league is. Daarnaast hebben ze nog een aantal uitstekende net-niet wereldtoppers zoals Ramsey, Wilshere, Chamberlain en toch ook Cazorla.quote:Op maandag 14 december 2015 12:53 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk onredelijk om het spelersmateriaal van Atletico minder te noemen dan pak hem beet Arsenal.
In defensief opzicht is Atletico ijzersterk met echte wereldverdedigers als Godin. In aanvallend opzicht hebben ze execptioneel talent in de vorm van Griezmann en Koke. Er ontbreekt alleen een echt goede spits dit seizoen.
Maar goed, PSV heeft een kleine kans en ik hoop dat ze die pakken. Volwassen blijven spelen en iedere halve kans benutten.
Dat is wat ik dus ook al een tijdje zeg.quote:Op maandag 14 december 2015 12:57 schreef Yi-Long het volgende:
We weten toch sowieso niet hoe beide teams er voorstaan wanneer die CL wedstrijd is? Misschien is Atletico straks wel in baggervorm of missen ze een aantal belangrijke spelers, of whatever. PSV heeft het meer dan uitstekend gedaan in de poule-fase, en natuurlijk gaat Atletico ongelooflijk moeilijk worden, maar als PSV dat niveau kan behalen wat ze tot nog toe hebben laten zien in deze CL, dan zijn ze ook heus niet kansloos. Gewoon 20-30% kans ofzo, afhankelijk van vorm en selectie...
Haha.quote:Op maandag 14 december 2015 12:57 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
maar Koke is nou toch ook weer niet zo heel bijzonder?
Ik vind Giroud een uitstekende spits ja. Momenteel een van de beste spitsen van de Premier League.quote:
quote:Op maandag 14 december 2015 12:43 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Oké, we gaan het in februari zien. Ik heb voorlopig wel weer genoeg van dit topic.quote:Op maandag 14 december 2015 13:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Houdt toch op met die onzin. Natuurlijk, kansloos ben je nooit, maar om nou serieus te denken dat PSV een redelijke kans maakt, dan heb je wel echt meer gesnoven dan goed voor je is.
Leuk dat je met mij indektquote:Op maandag 14 december 2015 12:47 schreef Cavaliers het volgende:
Volledig kansloos wel. 5/6-0 over twee wedstrijden.
Wel jammer, eerst thuis.quote:Op maandag 14 december 2015 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cavaliers kan het weten als Atlético-watcher.
Ik dek ook mee in.
Zijn we het daar OOK al over eensquote:Op maandag 14 december 2015 13:00 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik vind Giroud een uitstekende spits ja. Momenteel een van de beste spitsen van de Premier League.
Het moet ook niet gekker worden, dat Feyenoord-supporters hier een beetje de positivo gaan uithangen. Je merkt het al snel zeg, één jaartje geen Europees voetbal voor die gasten en ze kunnen het niveau direct al totaal niet meer inschatten.quote:Op maandag 14 december 2015 13:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Oké, we gaan het in februari zien. Ik heb voorlopig wel weer genoeg van dit topic.
Bedankt, in ieder geval toch nog één persoon met een beetje een realistische brilquote:Op maandag 14 december 2015 13:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zijn we het daar OOK al over eens![]()
Ik neem het ook al jaren voor hem op. Gewoon een prima spits.
De Atleti act duurt wel langquote:Op maandag 14 december 2015 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cavaliers kan het weten als Atlético-watcher.
Ik dek ook mee in.
Was bij Man utd toch ook geen probleem?quote:
Ja daar was uitgoals ook net zo belangrijk als nu.quote:Op maandag 14 december 2015 13:26 schreef nils7 het volgende:
[..]
Was bij Man utd toch ook geen probleem?
jaquote:Op maandag 14 december 2015 13:30 schreef de_boswachter het volgende:
Is er al iets bekend over de data ?
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 14-12-2015 om 13:49:37Breaking: Phillip Cocu tekent bij #PSV bij tot 2019. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 14-12-2015 om 13:50:30Brands bevestigt namens PSV dat Cocu en #PSV definitief akkoord zijn. Ook van der Weerden blijft tot 2019. reageer retweet
Prima, continuïteit is altijd goed. Maar als ze dit jaar geen kampioen worden en de CL niet winnen, dan #bestuurtegendemuur.quote:Op maandag 14 december 2015 13:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 14-12-2015 om 13:49:37Breaking: Phillip Cocu tekent bij #PSV bij tot 2019. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 14-12-2015 om 13:50:30Brands bevestigt namens PSV dat Cocu en #PSV definitief akkoord zijn. Ook van der Weerden blijft tot 2019. reageer retweet
En de wereldbeker.quote:Op maandag 14 december 2015 14:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Prima, continuïteit is altijd goed. Maar als ze dit jaar geen kampioen worden en de CL niet winnen, dan #bestuurtegendemuur.
Je moet wel realistisch blijven. Tegen alle mogelijke tegenstanders om die prijs, heb je misschien alleen tegen 1 ploeg een 25% kans.quote:
Als we Barca of Bayern in de finale verslaan moeten die andere ook lukken.quote:Op maandag 14 december 2015 14:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je moet wel realistisch blijven. Tegen alle mogelijke tegenstanders om die prijs, heb je misschien alleen tegen 1 ploeg een 25% kans.
Natuurlijk niet. KNJB!!1!!!1quote:Op maandag 14 december 2015 14:31 schreef FL_Freak het volgende:
Wordt de wedstrijd tegen Ajax verzet ?
Nee, waarom in godsnaam?quote:Op maandag 14 december 2015 14:31 schreef FL_Freak het volgende:
Daar moet je ook niet komen joh.quote:Op maandag 14 december 2015 14:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Iemand in de comments bij PSV netwerk zei zoiets.
Is die na een Europese wedstrijd?quote:Op maandag 14 december 2015 14:31 schreef FL_Freak het volgende:
Ajax-PSV was na CSKA-PSV..quote:Op maandag 14 december 2015 15:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is die na een Europese wedstrijd?
Gvd
Dinsdagavond 20:45 is Atletico - PSV, zondagmiddag 16:45 pas PSV - Ajax. Tijd zat.quote:Op maandag 14 december 2015 14:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Iemand in de comments bij PSV netwerk zei zoiets.
Toen speelde Ajax natuurlijk ook Europees.quote:
als je al iets verplaatst zou het de wedstrijd in het weekend ervoor zijnquote:Op maandag 14 december 2015 15:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dinsdagavond 20:45 is Atletico - PSV, zondagmiddag 16:45 pas PSV - Ajax. Tijd zat.
Lijkt me ook. Geen idee tegen wie ze dan spelen, maar als dat een vroege zaterdagavond wedstrijd is, dan lijkt me dat ook niet nodig.quote:Op maandag 14 december 2015 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je al iets verplaatst zou het de wedstrijd in het weekend ervoor zijn
Heracles dus doorquote:Op maandag 14 december 2015 16:18 schreef hafcfan het volgende:
Narsing god doet misschien weer mee woensdag
Zaterdag, 19:45, thuis tegen Heerenveen.quote:Op maandag 14 december 2015 15:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Geen idee tegen wie ze dan spelen, maar als dat een vroege zaterdagavond wedstrijd is, dan lijkt me dat ook niet nodig.
joa helemaal mee eens.quote:Op maandag 14 december 2015 15:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dinsdagavond 20:45 is Atletico - PSV, zondagmiddag 16:45 pas PSV - Ajax. Tijd zat.
Heerenveen - Atletico - Ajax. Op een rij en alle 3 thuis. Lekker weekje.quote:Op maandag 14 december 2015 16:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zaterdag, 19:45, thuis tegen Heerenveen.
Is na drie wedstrijden wel weer ff afkick gevoel ernaquote:Op maandag 14 december 2015 17:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Heerenveen - Atletico - Ajax. Op een rij en alle 3 thuis. Lekker weekje.
Met minder dan 9 punten neem ik geen genoegenquote:Op maandag 14 december 2015 17:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Atletico is uit hoorquote:Op maandag 14 december 2015 17:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Owja, is de tweede wedstrijd natuurlijk, in Maart. Nou ja, dan maakt het helemaal niet uit want die gaat toch om de baard van de Keizer.quote:
Mocht het om wat voor reden dan ook in die tweede wedstrijd nog ergens over gaan en het zo lopen zoals je schetst, dan is het in ieder geval een goede les voetbalvolwassenheid kweken.quote:Op maandag 14 december 2015 19:26 schreef XL het volgende:
Je moet tegen Atletico gewoon keihard mazzel hebben. Thuis alles op eigen helft en het onheil over je afroepen. Heb je superveel mazzel counter je er een 1-0 uit, maar 0-0 ligt meer voor de hand. Dan uit ook gewoon op 0-0 spelen, 1-0 achterkomen. Lekker achteruit blijven hangen, atletico tevreden. Zet geen druk en dan in de 83ste minuut uit een onterechte vrije trap vanuit buitenspel de 1-1 binnenkoppen. Het mooiste is dan als er uit de frustratie ook nog rode kaarten vallen en huilende spanjaarden de scheids de schuld van alles incl. het conflict palestina-israel geven.
Ik vind dat ook wel suf, dat de nummers 1 tegen de nummers 2 gaan okay, maar meteen dat voordeel qua thuis/uitspelen...quote:Op maandag 14 december 2015 22:07 schreef FL_Freak het volgende:
Ergens wel jammer dat we niet eerst uit spelen en daarna thuis. Mja
Hij heeft een gespleten persoonlijkheid. Soms zegt hij hele zinnige dingen en soms is hij gewoon stompzinnig aan het trollen.quote:
Ik vind dat jij louter zinnige dingen zegt..althans, mbt PSV dan.quote:Op maandag 14 december 2015 23:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij heeft een gespleten persoonlijkheid. Soms zegt hij hele zinnige dingen en soms is hij gewoon stompzinnig aan het trollen.
Hij doet me een beetje aan mezelf denken. #trots
Dank je. In het Feyenoord-topic denken ze anders over me.quote:Op maandag 14 december 2015 23:36 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik vind dat jij louter zinnige dingen zegt..althans, mbt PSV dan.
Lastig publiek hoor, die ajacieden. Niet vergeten dat ze vroeger de besten van Rotterdam waren, en van Eindhoven. En nu is Molde dus de beste van Amsterdam. Zo'n mindfuck voor die gasten.quote:Op maandag 14 december 2015 23:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dank je. In het Feyenoord-topic denken ze anders over me.
In het Ajax-topic ook, trouwens. Terwijl ik daar toch altijd heel constructief probeer te zijn.
Wel goed dat een aantal mods het Feyenoord-topic een beetje in bescherming nemen. Daar trollen is ook gewoon echt te makkelijk. Het gaat gewoon vanzelf, omdat ze elke menig die afwijkt van die van hun meteen zo gruwelijk als een persoonlijke aanval zien.quote:Op maandag 14 december 2015 23:49 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Lastig publiek hoor, die ajacieden. Niet vergeten dat ze vroeger de besten van Rotterdam waren, en van Eindhoven. En nu is Molde dus de beste van Amsterdam. Zo'n mindfuck voor die gasten.
En Feyenoorders wantrouwen iedereen vanuit hun angst om weer te falen.
Niet jouw schuld dus.
In het Ajaxtopic kunnen ze nog wat hebben, maar de Feyenoorders trollen hier ook nauwelijks, alleen Vasion en Caland komen nog eens langs. Dusja.quote:Op maandag 14 december 2015 23:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wel goed dat een aantal mods het Feyenoord-topic een beetje in bescherming nemen. Daar trollen is ook gewoon echt te makkelijk. Het gaat gewoon vanzelf, omdat ze elke menig die afwijkt van die van hun meteen zo gruwelijk als een persoonlijke aanval zien.
Ik snap het ook wel, maar het maakt een echte discussie zo moeilijk.
Het wordt vooral episch als ze het dan gaan hebben over 'ons' en 'jullie' topic.quote:Op maandag 14 december 2015 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In het Ajaxtopic kunnen ze nog wat hebben, maar de Feyenoorders trollen hier ook nauwelijks, alleen Vasion en Caland komen nog eens langs. Dusja.
quote:Op maandag 14 december 2015 12:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
we vinden je wel lief hoor, maar soms sla je wat door, en blijf je te veel hangen in dezelfde grap/kritiek/trollquote:Op maandag 14 december 2015 23:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dank je. In het Feyenoord-topic denken ze anders over me.
In het Ajax-topic ook, trouwens. Terwijl ik daar toch altijd heel constructief probeer te zijn.
Doorslaan is my middle name. Badder 'doorslaan' Haring.quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:52 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
we vinden je wel lief hoor, maar soms sla je wat door, en blijf je te veel hangen in dezelfde grap/kritiek/troll
pun intended?quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Doorslaan is my middle name. Badder 'doorslaan' Haring.
Haha dankje Badder. Uiteraard lees ik nog steeds mee.quote:Op maandag 14 december 2015 23:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij heeft een gespleten persoonlijkheid. Soms zegt hij hele zinnige dingen en soms is hij gewoon stompzinnig aan het trollen.
Hij doet me een beetje aan mezelf denken. #trots
Van mij mag je blijven Maarten. Ik kan een beetje positivisme altijd wel waarderenquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:16 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha dankje Badder. Uiteraard lees ik nog steeds mee.
(wat betreft de kansen van PSV, ik zal jullie niet meer lastigvallen met positieve voorspellingen)
Bedankt man. Gijp had het trouwens over 10-20 procent kans gisteren. (niet dat ik Gijp serieus neem, maar toch)quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Van mij mag je blijven Maarten. Ik kan een beetje positivisme altijd wel waarderen
Ik geef het meer 50% kans. Wel of niet..quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Bedankt man. Gijp had het trouwens over 10-20 procent kans gisteren. (niet dat ik Gijp serieus neem, maar toch)
Ben het met je eens, vooral dat hechte collectief en de gesloten defensie zijn lastig te kraken.quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik geef het meer 50% kans. Wel of niet..
Nee, alle gekheid op een stokkie, Atletico moet gewoon een kut dag hebben en PSV een topdag. Maar dat was eigenlijk bij elke loting wel het geval geweest. Het jammere is gewoon dat Atletico een georganiseerde eenheid is, als zij vroeg op voorsprong komen en het daarna op slot gooien, ben je gewoon zo goed als kansloos.
Echter met Willems, Lestienne en Pereiro valt daar natuurlijk goed op in te spelen. Cocu die het Spaanse voetbal kent en onze Mexicanen die totaal niet van zo'n clubbie onder de indruk zijn.. Er zijn mogelijkheden, hoe klein ze ook zijn, ze zijn er. En die moeten benut worden. Vooral in de thuiswedstrijd natuurlijk. Laten we maar gewoon nergens vanuit gaan, dan kan het ook alleen maar meevallen
Gewoon even een vraag, hoeveel wedstrijden van Atléti heb je gezien dit seizoen?quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:56 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ben het met je eens, vooral dat hechte collectief en de gesloten defensie zijn lastig te kraken.
Mijn argument zelf was toch vooral dat Atletico qua kwaliteit wel enigszins heeft ingeboet de laatste jaren. Griezmann is fenomenaal, maar Torres is op dit moment vermoedelijk nog slechter dan Danny Hoesen. Dat gaat helemaal nergens meer over, heeft al eeuwen niet meer gescoord. Koke wordt hier blijkbaar gezien als een briljante speler, maar een echte wereldtopper kunnen we dat toch ook niet noemen? En verder denk ik bij Atletico vooral aan Godin. Verder hebben ze nog een aantal aardige spelers zoals Filippe Luis, maar wereldtoppers zijn het allemaal niet.
Blijkbaar is dit vloeken in de kerk (snap echt niet waarom) maar ik denk dat het team als je puur naar individuele kwaliteit kijkt niet veel beter is dan Wolfsburg. Wél als je naar het collectief kijkt maar ik vind dat PSV bewezen heeft dat ze dat in de CL ook kunnen zijn. Weinig tot geen kansen weggeven thuis tegen United, Moskou en Wolfsburg was bewonderenswaardig en dat moeten ze tegen Atletico thuis toch ook kunnen zou ik dan zeggen. (als je Griezmann dus kunt neutraliseren) Uit wordt het een moeilijker verhaal, maar je weet maar nooit.
Als je Willems opstelt moet je wel echt oppassen dat je niet met teveel ruimte in je rug speelt, Perreiro zou ik altijd opstellen en Lestienne uiteraard ook. (zeker als De Jong niet speelt) Dan heb je inderdaad een prima aanval, waarmee je echt niet kansloos bent.
Jouw soort is echt het gezwel van het internet zeg. Ik zit hier een halve alinea te typen met goede argumenten en jij komt weer met zo´n antwoord voor 12-jarigen op de proppen. Kom dan in ieder geval met goede argumenten waarom Pereiro wel zo'n topper is en Locadia zo slecht.quote:
haha je bent grappig!quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:38 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Jouw soort is echt het gezwel van het internet zeg. Ik zit hier een halve alinea te typen met goede argumenten en jij komt weer met zo´n antwoord voor 12-jarigen op de proppen. Kom dan in ieder geval met goede argumenten waarom Pereiro wel zo'n topper is en Locadia zo slecht.
8 van de 10 combinaties die Pererio opzet zijn slecht doordacht, hij ziet een speler vrijstaan en loopt zelf door maar heeft geen idee wat een eventueel vervolg zou moeten zijn. Verder heeft hij achterlijk veel balverlies op vaak centrale posities op het middenveld waardoor er gevaarlijke counters ontstaan. Prima dat je het niet met me eens bent, maar kom dan in ieder geval met wat meer dan 'haha je bent grappig'.
En dan volgend seizoen als de Jong mogelijk weg is? Locadia laat gewoon zien over een goed spitseninstinct te beschikken. En tuurlijk zie ik ook af en toe een leuke beweging van Pereiro, maar het blijft nogal bij pleintjesvoetbal. Ik heb er persoonlijk een hard hoofd in dat hij zijn 6/7 mil waar gaat maken. Voor zo'n bedrag ben ik vooralsnog not impressed. Het is ook zo dat Locadia vaak hele wedstrijden speelt en Pereiro er vaak als Joker inkwam. Verdedigers waren vaak al wat moe en hij was dan natuurlijk getergd om alsnog zijn doelpuntje mee te pakken.quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
haha je bent grappig!
Edit:
Als je wilt dat mensen serieus op je ingaan, dan is het handig om te beginnen met mensen geen gezwel te noemen. Dat valt bij veel mensen niet goed en bij mij zeker niet. Ten tweede zou het je sieren als je:
A. Je eigen argumentjes niet zo geweldig in zou schatten
B. Anderen geen woorden in de mond legt in een discussie
Maar goed. Ik zal ook even inhoudelijk reageren op je verhaal. Om te beginnen zeg ik nergens (althans niet in een serieus bericht) dat Pereiro zo verschrikkelijk geweldig is. Als je mijn berichten over hem hier een beetje had gevolgd, dan zou inmiddels wel duidelijk moeten zijn dat ik hem veel potentieel vindt hebben, maar dat ik ook vind dat hij nog heel veel moet leren, met name op het gebied van handelingssnelheid en het begrijpen van het Nederlandse voetbal.
Hij is een hele andere manier van combineren gewend en dat zie je in het veld terug. Hij begrijpt zijn medespelers niet en andersom. En ja, hij doet ook wel eens iets fout. Dat zal ook zeker een stuk onzekerheid zijn omdat hij moet wennen en ook hij speelt natuurlijk niet op zijn eigen positie, net als Locadia.
Waarom ik hem dan toch meer krediet geef als Locadia, nou dat is eigenlijk heel simpel. Ondanks het feit dat ze beide veel beter moeten kunnen, is het rendement van Pereiro vooralsnog veel hoger. Veel meer goals en assists per gespeelde minuut. En bovendien heeft hij gewoon veel meer aangeboren talent, dat zie je gewoon aan zijn balbehandeling.
Locadia krijgt, ook al staat hij op links, elke wedstrijd minimaal 2 kansen om een typische spitsengoal te maken. En op hoeveel goals staat hij? Precies evenveel als Pereiro, die veel en veel minder heeft gespeeld. Dat is dus gewoon bedroevend.
Als je er dan vanuit gaat dat PSV in een 4-3-3 moet spelen en je wilt het veld toch enigszins breed houden, dan heb je minimaal één echte buitenspeler nodig. Omdat Pereiro meer rendement heeft dan Locadia en we op de positie van Locadia straks een ECHTE buitenspeler hebben, is de keus snel gemaakt: EXIT Locadia.
Dat van Pereiro als jokertje als de verdedigers moe zijn.....Als je niet wilt dat mensen je als clown zien, dan moet je zo'n onzin echt achterwege laten. En dat spitseninstinct van Locadia? Net zo lachwekkend. Hij mist de ene na de andere kans, schiet vanuit alle hoeken kansloos op goal en geeft vrijwel nooit een assist. Wat is er spitseninstinct aan wat hij doet?quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:17 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
En dan volgend seizoen als de Jong mogelijk weg is? Locadia laat gewoon zien over een goed spitseninstinct te beschikken. En tuurlijk zie ik ook af en toe een leuke beweging van Pereiro, maar het blijft nogal bij pleintjesvoetbal. Ik heb er persoonlijk een hard hoofd in dat hij zijn 6/7 mil waar gaat maken. Voor zo'n bedrag ben ik vooralsnog not impressed. Het is ook zo dat Locadia vaak hele wedstrijden speelt en Pereiro er vaak als Joker inkwam. Verdedigers waren vaak al wat moe en hij was dan natuurlijk getergd om alsnog zijn doelpuntje mee te pakken.
Bedankt voor de excuses, beter laat je dat soort flauwekul voortaan gewoon achterwegen.quote:En stel je niet zo aan zeg met je eerste paar zinnen, net alsof je zelf zo heilig bent. Je weet toch hopelijk net als mij dat dat soort dingen niet letterlijk bedoeld worden en er wordt nogal wat meer gezegd hier op het forum. Was in ieder geval niet zo heftig/persoonlijk bedoeld als jij het misschien opvat en als dat wel zo is dan daarvoor mijn excuses.
Tot slot vind ik niet dat ik mijn argumenten zo geweldig inschat, ik kom echter met argumenten en jij komt met een quasi-grappig zinnetje. Tsjah.
Het is toch echt de waarheid. Pereiro was op een gegeven moment Cocu's standaard wissel in de 80ste minuut, dan speel je (vaak tegen mindere teams) gewoon tegen een team wat in principe conditioneel vrijwel op is. Dan is het toch lekker dat je als buitenspeler compleet fit in het veld komt? Lijkt me niks geks en en ik snap niet waarom ik een clown ben als ik zoiets zeg.quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat van Pereiro als jokertje als de verdedigers moe zijn.....Als je niet wilt dat mensen je als clown zien, dan moet je zo'n onzin echt achterwege laten. En dat spitseninstinct van Locadia? Net zo lachwekkend. Hij mist de ene na de andere kans, schiet vanuit alle hoeken kansloos op goal en geeft vrijwel nooit een assist. Wat is er spitseninstinct aan wat hij doet?
Hij gaat echt niet de opvolger worden van de Jong, althans, ik hoop van harte van niet. Hij is echt geen eerste spits materiaal voor een top 3 club in Nederland.
[..]
Bedankt voor de excuses, beter laat je dat soort flauwekul voortaan gewoon achterwegen.
Locadia lekker beoordelen op de linksbuiten positie. Top.quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat van Pereiro als jokertje als de verdedigers moe zijn.....Als je niet wilt dat mensen je als clown zien, dan moet je zo'n onzin echt achterwege laten. En dat spitseninstinct van Locadia? Net zo lachwekkend. Hij mist de ene na de andere kans, schiet vanuit alle hoeken kansloos op goal en geeft vrijwel nooit een assist. Wat is er spitseninstinct aan wat hij doet?
Hij gaat echt niet de opvolger worden van de Jong, althans, ik hoop van harte van niet. Hij is echt geen eerste spits materiaal voor een top 3 club in Nederland.
[..]
Bedankt voor de excuses, beter laat je dat soort flauwekul voortaan gewoon achterwegen.
Pereiro scoorde 4 van zijn 5 eredivisiegoals in wedstrijden waarin hij in de basis begon. Vandaar dat je argument over verdedigers die moe zijn, behoorlijke kul is.quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:34 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het is toch echt de waarheid. Pereiro was op een gegeven moment Cocu's standaard wissel in de 80ste minuut, dan speel je (vaak tegen mindere teams) gewoon tegen een team wat in principe conditioneel vrijwel op is. Dan is het toch lekker dat je als buitenspeler compleet fit in het veld komt? Lijkt me niks geks en en ik snap niet waarom ik een clown ben als ik zoiets zeg.
Locadia speelt als linksbuiten he. Je zegt in je eerste post wel dat ook Pereiro op een andere positie speelt, maar je snapt toch hopelijk zelf ook dat Pereiro qua bouw/speelstijl ook gewoon een potentiele links/rechtsbuiten is en Locadia een pure centrumspits? Locadia moet nu vaak compleet het tegenovergestelde doen van wat hij voorheen altijd deed en dat vult hij vooralsnog gewoon prima in. Ik ben benieuwd wat PSV uit de hoge hoed tovert, voor die jonge Italiaan is het nog wat te vroeg en in Nederland loopt wat mij betreft geen betere 2de spits dan Locadia, of denk je dat ze bij Ajax of Feyenoord een betere spits hebben?
Tuurlijk niet, je moet toch wat verder kunnen kijken dan doelpunten? Pereiro bracht in dat soort wedstrijden ook vaak wat extra's en forceerde wat. Dat hij 5 doelpunten heeft gemaakt is mij worst, als het spel maar goed is en dat is het 85% van de tijd helaas nog niet.quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Pereiro scoorde 4 van zijn 5 eredivisiegoals in wedstrijden waarin hij in de basis begon. Vandaar dat je argument over verdedigers die moe zijn, behoorlijke kul is.
Ik beoordeel hem op de kansen die hij krijgt zoals hij die als spits ook krijgt. Hij speelt ook nauwelijks als linksbuiten, maar meer als knijpende spits naast de Jong. Hij krijgt veel pure spitsenkansen en maakt die zelden. Daarnaas schiet hij veel te vaak en veel te wild van afstand, waarmee hij al veel kansrijke situaties heeft verknald.quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:35 schreef zerokil het volgende:
[..]
Locadia lekker beoordelen op de linksbuiten positie. Top.
Locadia heeft in 13/14 gewoon 13 doelpunten in 31 wedstrijden gemaakt. Hij was toen meestal invaller en in de laatste periode van de competitie stond hij pas in de basis. Ik denk nog steeds dat Locadia een opvolger kan zijn van Luuk. Ga nu niet iemand beoordelen op zijn niet favoriete positie..
Niet minder als bij Locadia. Waarbij ze beide op een hun vreemde positie spelen. En dan kies ik toch voor de speler met de meeste potentie, voetballend vermogen en rendement.quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:43 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, je moet toch wat verder kunnen kijken dan doelpunten? Pereiro bracht in dat soort wedstrijden ook vaak wat extra's en forceerde wat. Dat hij 5 doelpunten heeft gemaakt is mij worst, als het spel maar goed is en dat is het 85% van de tijd helaas nog niet.
Maar ook daarvoor scoort hij gewoon te weinig. Hij maakt daarnaast ook gewoon (te) veel (te) domme keuzes. Van Pereiro kan je zoiets nog accepteren aangezien hij nieuw, technisch begaafder is en meer potentie heeft. Van Locadia zou je meer mogen verwachten als hij die topper is/kan zijn die hij denkt dat hij is/kan zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:56 schreef Buitendam het volgende:
Het gebrek aan techniek zorgt ervoor dat het een one-trick-pony is. Snoeihard die ballen op goal janken, meer zit er niet in. Zorgt wel voor spectaculaire goals, maar een spits van PSV moet veel meer in zijn pakket hebben.
Ik weet niet welke herinnering jij aan Khoklov hebt, maar dat was een echte klasbak. Die kon alleen totaal niet met Gerets door een deur waardoor het uiteindelijk op een fiasco uitliep.quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:58 schreef Ciscus het volgende:
Wat een maffe discussie. Zijn toch beiden bruikbare spelers gebleken. Locadia vooralsnog meer dan Pereiro, maar als je zijn klasse (techniek, rust en creativiteit) niet ziet...moet je nog meer voetbal kijken, bij voorkeur met iemand die het je uit kan leggen. Maar eerlijk is eerlijk, ondanks dat ik fan was, misschien is het de volgende khoklov.
Nooit beslissend en slechte statistieken bij PSV. Volgens mij was de taalbarrière een behoorlijk obstakel. Desondanks was ik fan!quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik weet niet welke herinnering jij aan Khoklov hebt, maar dat was een echte klasbak. Die kon alleen totaal niet met Gerets door een deur waardoor het uiteindelijk op een fiasco uitliep.
Maar die heeft het vervolgens in Spanje toch nog aardig goed gedaan.
4 seizoen waarvan 3 rechter rijtje en één uitschieter. Echt bijzonder is dat ook nietquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik weet niet welke herinnering jij aan Khoklov hebt, maar dat was een echte klasbak. Die kon alleen totaal niet met Gerets door een deur waardoor het uiteindelijk op een fiasco uitliep.
Maar die heeft het vervolgens in Spanje toch nog aardig goed gedaan.
De prestaties van zijn team zijn natuurlijk niet interessant als je hem als speler wilt beoordelen. Hij hield zich daar aardig staande.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
4 seizoen waarvan 3 rechter rijtje en één uitschieter. Echt bijzonder is dat ook niet
Nooit beslissend ben ik niet met je eens. Ook in de CL wel wat belangrijke goals gemaakt (ofja, tegen goede tegenstanders..) Speelde bovendien vaak als middenvelder, dus dan is statistiek (goals/assists) geen echt goede graadmeter.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:25 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Nooit beslissend en slechte statistieken bij PSV. Volgens mij was de taalbarrière een behoorlijk obstakel. Desondanks was ik fan!
Khoklov was wel een klassespeler hoor. Alleen werd die niet altijd heel goed begrepen. Maar die kon echt voetballen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:58 schreef Ciscus het volgende:
Wat een maffe discussie. Zijn toch beiden bruikbare spelers gebleken. Locadia vooralsnog meer dan Pereiro, maar als je zijn klasse (techniek, rust en creativiteit) niet ziet...moet je nog meer voetbal kijken, bij voorkeur met iemand die het je uit kan leggen. Maar eerlijk is eerlijk, ondanks dat ik fan was, misschien is het de volgende khoklov.
Daarom mijn angst dat Pereiro een Khoklovje is; dat Pereiro kan voetballen staat buiten kijf net zoals bij Khoklov destijds.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Khoklov was wel een klassespeler hoor. Alleen werd die niet altijd heel goed begrepen. Maar die kon echt voetballen.
Als hij verhuurd was geweest ook niet.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:11 schreef zerokil het volgende:
Had gehoopt dat Locadia begin dit seizoen verhuurd zou worden, jammer. Zo krijgen wij iig geen goed beeld over zijn kunnen.
Ik vind die gemiste 'pure spitsenkansen' van Locadia wel interessant, ik heb Locadia namelijk helemaal niet zoveel kansen zien krijgen de laatste 5 wedstrijden. Kun je misschien een paar voorbeelden noemen?quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik beoordeel hem op de kansen die hij krijgt zoals hij die als spits ook krijgt. Hij speelt ook nauwelijks als linksbuiten, maar meer als knijpende spits naast de Jong. Hij krijgt veel pure spitsenkansen en maakt die zelden. Daarnaas schiet hij veel te vaak en veel te wild van afstand, waarmee hij al veel kansrijke situaties heeft verknald.
Dat hij als linksbuiten onder de maat is, daar zal iedereen het mee eens zijn. Althans daar ga ik vanuit, vandaar dat ik ook verwacht dat hij er vrij snel naast als Lestienne terug is.
In 13/14 was hij redelijk gelijkwaardig aan Matavz. Maar hij heeft zich, als spits, niet zichtbaar ontwikkeld. Vond je Matavz goed genoeg voor PSV?
Herinner me nog een fraaie goal tegen Bayern inderdaad.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nooit beslissend ben ik niet met je eens. Ook in de CL wel wat belangrijke goals gemaakt (ofja, tegen goede tegenstanders..) Speelde bovendien vaak als middenvelder, dus dan is statistiek (goals/assists) geen echt goede graadmeter.
en zo is dat, kapot beuken!quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:32 schreef Ciscus het volgende:
Je bent gewoon underdog, maar we zijn geen fan van Almere City he. We kunnen nog wel wat. Atletico zal echter wel hebben gejuicht tijdens de loting..dus ze moeten kapot.
Volgens Godín zijn we zelfs favoriet!quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:32 schreef Ciscus het volgende:
Je bent gewoon underdog, maar we zijn geen fan van Almere City he. We kunnen nog wel wat. Atletico zal echter wel hebben gejuicht tijdens de loting..dus ze moeten kapot.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Volgens Godín zijn we zelfs favoriet!![]()
![]()
http://www.vi.nl/nieuws/g(...)t-voor-cltreffen.htm
Gaat em niet worden.quote:Op woensdag 16 december 2015 01:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond beker, zeg het maar jongens
nouja het scheelt natuurlijk of je je aardig staande houdt bij een topclub of bij eentje diep in het rechter rijtje.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De prestaties van zijn team zijn natuurlijk niet interessant als je hem als speler wilt beoordelen. Hij hield zich daar aardig staande.
Nou ja, ik was gewoon enorm gecharmeerd van hem.
Volslagen ongeïnteresseerde gozer verder, totaal geen teamman ook.
Er telt maar één beker en dat is die met de grote orenquote:Op woensdag 16 december 2015 01:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op woensdag 16 december 2015 07:07 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Er telt maar één beker en dat is die met de grote oren
Ik denk dat we er uitvliegen vanavond.quote:Op woensdag 16 december 2015 11:09 schreef RijstNatie het volgende:
heracles gaat er echt dik aan vanavond
Deze zelfspot vind ik leuk kerel.quote:Op woensdag 16 december 2015 01:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Indekken van het hoogste niveau. Daar kan ik niet tegen op.
Goede kans dat we gewipt worden lijkt me. PSV kan meestal weinig motivatie voor de beker opbrengen, uitwedstrijd en de tegenstander is momenteel één van de lastigere in Nederland.quote:Op woensdag 16 december 2015 01:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Graag gedaan, pikquote:Op woensdag 16 december 2015 09:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bedankt, het was nog niet duidelijk welke er werd bedoeld.
Het zal me jeuken. Dat hele bekertoernooi mogen ze van mij schrappen.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Goede kans dat we gewipt worden lijkt me. PSV kan meestal weinig motivatie voor de beker opbrengen, uitwedstrijd en de tegenstander is momenteel één van de lastigere in Nederland.
het is een prijs en het telt internationaal wel op je erelijst. Daarbij zijn het maar een paar wedstrijdjes. En verder hebben we er maar bar weinig gewonnen.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het zal me jeuken. Dat hele bekertoernooi mogen ze van mij schrappen.
Tja, kan allemaal best, ik hecht er geen waarde aan.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het is een prijs en het telt internationaal wel op je erelijst. Daarbij zijn het maar een paar wedstrijdjes. En verder hebben we er maar bar weinig gewonnen.
Allemaal de schuld van Ajax.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:17 schreef zerokil het volgende:
Het kunstgras vermoordt de wedstrijden!
quote:Op woensdag 16 december 2015 18:23 schreef tja77 het volgende:
PSV er vandaag uit. Feyenoord wint de beker, Ajax landskampioen, en PSV overwintert in Europa. Dat laatste was al duidelijk, maar zo zullen de prijzen verdeeld worden.
Thanks. Scheelt weer een hoop stressquote:Op woensdag 16 december 2015 18:23 schreef tja77 het volgende:
PSV er vandaag uit. Feyenoord wint de beker, Ajax landskampioen, en PSV overwintert in Europa. Dat laatste was al duidelijk, maar zo zullen de prijzen verdeeld worden.
De prijs heeft absoluut veel van zijn glans verloren door de jaren heen. Het is wel nog steeds de kortste weg naar Europees voetbal en winnen is altijd leuker dan verliezen.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het zal me jeuken. Dat hele bekertoernooi mogen ze van mij schrappen.
Als je een beetje de resultaten tot nu toe extrapoleert is dat zeker geen onredelijke voorspelling.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:23 schreef tja77 het volgende:
Ik had het ook graag anders gezien.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je een beetje de resultaten tot nu toe extrapoleert is dat zeker geen onredelijke voorspelling.
Met enkele reserves in de basis om zich te bewijzen, die vervolgens met de minste inzet van allemaal spelen en compleet door de mand vallen. Classic bekerwedstrijd bij PSV.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:12 schreef de_boswachter het volgende:
Vanavond weer een ouderwetse uitnederlaag
Goede voorspelling.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:12 schreef de_boswachter het volgende:
Vanavond weer een ouderwetse uitnederlaag
Mwoh..quote:Op woensdag 16 december 2015 21:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
Pasveer deed er alles aan om die jongen niet te raken. Maarja, die laat z'n voet hangen.
Hij moet gewoon met zijn handen naar de bal gaan.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
Pasveer deed er alles aan om die jongen niet te raken. Maarja, die laat z'n voet hangen.
Hoezo?quote:Op woensdag 16 december 2015 21:59 schreef Rabieluh het volgende:
Wel het meest negatieve scenario dit.
Ow. Ach. Slecht spel is inderdaad vervelend. Die kaart voor Pasveer is irrelevant.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:02 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Verliezen, rode kaart, blessure, slecht spel.
Ik kijk nu ff PSV he en je hebt toch gelijk; die Locadia is wel dikke prut. [/Sarcasm off]quote:Op woensdag 16 december 2015 22:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ow. Ach. Slecht spel is inderdaad vervelend. Die kaart voor Pasveer is irrelevant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |