misschien dat zelfs ik het over mijn hart kan verkrijgen om eens te gaan.quote:Op maandag 14 december 2015 12:09 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Mooi moment voor mij om dan een keer het Philips Stadion te bezoeken.
Verliezen van Gent is veel erger dan verliezen van Barcaquote:Op maandag 14 december 2015 12:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jammer dat we Gent ofzo niet kunnen loten
En de 8e was Wolfsburg en kon niet geloot wordenquote:Op maandag 14 december 2015 12:21 schreef leolinedance het volgende:
Het kon beter maar ook slechter. Tegen 7 van de 8 ploegen waren we op papier kansloos, dus wat dat betreft maakt het niet zo gek veel uit. Dat ze er maar een mooie pot van mogen maken
Die kleine Fransman is wel erg goed.quote:Op maandag 14 december 2015 12:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
Hm, Atletico, die was ik nog helemaal vergeten. Heb ze gisteren nog zien spelen, en heel goed was het niet. Echt een gunstige loting voor PSV! Klasse!
Toen Zenith, City en Atletico over waren had ik zoiets van; ajb geen Atletico.quote:Op maandag 14 december 2015 12:20 schreef theodoor9 het volgende:
Het kon beter, het kon slechter. Prima zo!
Nee Zenit. Van de 7 waren er 6 kansloos bedoelde ik eigenlijkquote:Op maandag 14 december 2015 12:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
En de 8e was Wolfsburg en kon niet geloot worden
Bijzonder lastig team om tegen te ballen.quote:Op maandag 14 december 2015 12:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
Veel beter loting kun je toch echt niet hebben lijkt me hoor.
Niet iedereen is negatief hoor.quote:Op maandag 14 december 2015 12:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
Snap niet hoe je hierover negatief kan zijn. Atleti heeft feitelijk maar één echte topspeler en dat is Griezman. Verder is het zoals altijd een superhecht collectief maar PSV heeft bewezen dat in de CL ook te kunnen zijn.
Ik vind het een prachtige loting met zeker 25 procent kans.
Niet te optimistisch worden Maarten. Niet alles gaat over rozen.quote:Op maandag 14 december 2015 12:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
Snap niet hoe je hierover negatief kan zijn. Atleti heeft feitelijk maar één echte topspeler en dat is Griezman. Verder is het zoals altijd een superhecht collectief maar PSV heeft bewezen dat in de CL ook te kunnen zijn.
Oh, ik doelde met name op het stadion en de sfeer daar. En Madrid is ook gewoon een leuke stad.quote:Op maandag 14 december 2015 12:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mwah, qua tripjes vind ik de Spaanse teams toch echt de mindere opties.
We gaan eindelijk weer eens de Champions League winnen! Het Nederlands voetbal is gered!quote:Op maandag 14 december 2015 12:26 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Niet te optimistisch worden Maarten. Niet alles gaat over rozen.
Ik ga toch meer voor 10 procent.quote:Op maandag 14 december 2015 12:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
Zal je zien dat ie net tegen PSV wel kan scoren.quote:Op maandag 14 december 2015 12:26 schreef Zorro het volgende:
Nou maar hopen dat Torres in de basis staat.
quote:Op maandag 14 december 2015 12:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
Atleti heeft feitelijk maar één echte topspeler en dat is Griezman.
Eindhoven ookquote:Op maandag 14 december 2015 12:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh, ik doelde met name op het stadion en de sfeer daar. En Madrid is ook gewoon een leuke stad.
Griezie gaat never naar Chelsea.quote:Op maandag 14 december 2015 12:24 schreef satecl het volgende:
Griezzman naar Chelsea en jullie hebben een kleine kans.
1 topspeler?quote:Op maandag 14 december 2015 12:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
Koekoek soooooooooooooooooooooooooooooow goooool atletiquote:Op maandag 14 december 2015 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Griezie gaat never naar Chelsea.
https://streamable.com/5ezv
Nogmaals, ik heb niet zo veel met Spanje op. Iets persoonlijks.quote:Op maandag 14 december 2015 12:27 schreef DonRaja het volgende:
Oh, ik doelde met name op het stadion en de sfeer daar. En Madrid is ook gewoon een leuke stad.
Allemaal aardige spelers, (Godin is wel echt een topper) maar echte wereldtop is het niet hoor.quote:Op maandag 14 december 2015 12:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
1 topspeler?
Wat dacht je van Koke? Juanfran? Godin? Raul Garcia? Luis?
Tuurlijk schutteren Torres en Martinez, maar dan nog is dit een ijzersterk team.
Alsnog allemaal beter dan de spelers van PSV.quote:Op maandag 14 december 2015 12:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Allemaal aardige spelers, (Godin is wel echt een topper) maar echte wereldtop is het niet hoor.
Kijk je überhaupt naar wedstrijden van Atléti?quote:Op maandag 14 december 2015 12:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Allemaal aardige spelers, (Godin is wel echt een topper) maar echte wereldtop is het niet hoor.
Ja dat wel ja, daarom zeg ik ook 25 procent kans.quote:Op maandag 14 december 2015 12:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Alsnog allemaal beter dan de spelers van PSV.
Gisteren nog gekekenquote:Op maandag 14 december 2015 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk je überhaupt naar wedstrijden van Atléti?
Oké Badder.quote:Op maandag 14 december 2015 12:31 schreef BadderHaring het volgende:
Ach, als PSV dit wel redt, dan komt iedereen hier zeiken dat het geen Barca, Real of Bayern is en dat ze er tegen die clubs zeker uit zouden gaan.
En als PSV er volgens verwachting uitvliegt, dan komt iedereen zich hier verkneukelen dat PSV er geen kut van kan en dat Ajax echt wel van Atletico had gewonnen omdat ze ooit een puntje tegen Barca hebben gehaald.
Oftewel, garantie voor lol hier in februari. Zo voorspelbaar.
En dat AZ heeft verloren van PEC, dus met die logica zou PEC bijna net zo goed moeten zijn als Atletiquote:Op maandag 14 december 2015 12:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Gisteren nog gekekenMet veel mazzel gewonnen van Bilbao waar AZ nog 2 keer gelijk tegen heeft gespeeld.
Wat is echte wereldtop in jouw ogen?quote:Op maandag 14 december 2015 12:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 december 2015 12:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
Met veel mazzel gewonnen van Bilbao waar AZ nog 2 keer gelijk tegen heeft gespeeld.
Nee tuurlijk niet. Maar ik bedoel gewoon te zeggen: Atleti is echt geen wereldtop en het is 1 van de 3 clubs waartegen PSV een serieuze kans maakt.quote:Op maandag 14 december 2015 12:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
En dat AZ heeft verloren van PEC, dus met die logica zou PEC bijna net zo goed moeten zijn als Atleti
Check Teletekst pagina 843-2quote:Op maandag 14 december 2015 12:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Maar ik bedoel gewoon te zeggen: Atleti is echt geen wereldtop en het is 1 van de 3 clubs waartegen PSV een serieuze kans maakt.
quote:Op maandag 14 december 2015 12:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Maar ik bedoel gewoon te zeggen: Atleti is echt geen wereldtop en het is 1 van de 3 clubs waartegen PSV een serieuze kans maakt.
''Ja maar atleti won nipt van athletic waar az thuis van won''quote:Op maandag 14 december 2015 12:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Check Teletekst pagina 843-2
En zie waar Atletico staat, en kom dan terug op hetgeen je hier zegt.
Sorry, ik had de hele weekend Atletico in mijn hoofd.quote:Op maandag 14 december 2015 12:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Deze man is de schuldige jongens!
Scorebordjournalistiek.quote:Op maandag 14 december 2015 12:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Check Teletekst pagina 843-2
En zie waar Atletico staat, en kom dan terug op hetgeen je hier zegt.
Oordelen op één wedstrijd.quote:Op maandag 14 december 2015 12:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek.
http://www.ziggosporttota(...)athletic-bilbao.html
Kijk de samenvatting van gisteren eens terug, dan zie je dat ze het echt niet zo heel goed deden.
Bekijk studio sport dan eens van afgelopen zaterdag.quote:Op maandag 14 december 2015 12:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek.
Kijk de samenvatting van gisteren eens terug, dan zie je dat ze het echt niet zo heel goed deden.
Dat is inderdaad de grootste kans ja. Eervol eruit voor PSV, maar je weet het met de creatieve jongens die PSV heeft maar nooit.quote:Op maandag 14 december 2015 12:36 schreef L3gend het volgende:
Geen slechte loting, worden alleen wel 2 saaie wedstrijden
Atletico is niet een ploeg, waar je qua score weggespeeld wordt, maar tegen hun scoren wordt zeer moeilijk
wordt thuis 0-0 of 0-1
en uit verlies je 2-0
PSV zien voetballen zaterdag?quote:Op maandag 14 december 2015 12:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek.
Ik heb aan zo'n tripje ook goeie herinneringenquote:Op maandag 14 december 2015 12:36 schreef onlogisch het volgende:
Gefeliciteerd met het mooie affiche mannen. Ik denk dat het een kansloze missie wordt. Maar je hebt in ieder geval een mooie thuiswedstrijd en een heerlijk tripje naar Madrid in het verschiet.
Vicente Calderòn
Nauwelijks.quote:
Wie bedoel je precies?quote:Op maandag 14 december 2015 12:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de grootste kans ja. Eervol eruit voor PSV, maar je weet het met de creatieve jongens die PSV heeft maar nooit.
Ach, dan begin je gewoon over Molde.quote:Op maandag 14 december 2015 12:31 schreef BadderHaring het volgende:
Ach, als PSV dit wel redt, dan komt iedereen hier zeiken dat het geen Barca, Real of Bayern is en dat ze er tegen die clubs zeker uit zouden gaan.
En als PSV er volgens verwachting uitvliegt, dan komt iedereen zich hier verkneukelen dat PSV er geen kut van kan en dat Ajax echt wel van Atletico had gewonnen omdat ze ooit een puntje tegen Barca hebben gehaald.
Hehe.quote:Op maandag 14 december 2015 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb aan zo'n tripje ook goeie herinneringen
Dit inderdaad. PSV is zeker niet kansloos, maar waarschijnlijk redden ze het inderdaad niet.quote:Op maandag 14 december 2015 12:31 schreef BadderHaring het volgende:
Wereldtop niet maar wel Europese subtop en dat is nog altijd veel maatjes groter dan PSV.quote:Op maandag 14 december 2015 12:37 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Ach, dan begin je gewoon over Molde.
Atletico is gewoon wereldtop, winnen zou een stunt zijn en verliezen geen schande.
quote:Op maandag 14 december 2015 12:39 schreef Coelho het volgende:
Atletico heeft toch die kamper als coach?
Kamper?quote:Op maandag 14 december 2015 12:39 schreef Coelho het volgende:
Atletico heeft toch die kamper als coach?
Atletico is zeker geen wereldtop. City, Chelsea, PSG, Barca, Real, Bayern, Juventus en Arsenal hebben stuk voor stuk betere spelers.quote:Op maandag 14 december 2015 12:37 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Ach, dan begin je gewoon over Molde.
Atletico is gewoon wereldtop, winnen zou een stunt zijn en verliezen geen schande.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar heb je hem ooit zien voetballen?quote:Op maandag 14 december 2015 12:40 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik. Zo'n gladde met van die dunne zwarte stropdasjes en van dat natte haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |