Hij heeft een gespleten persoonlijkheid. Soms zegt hij hele zinnige dingen en soms is hij gewoon stompzinnig aan het trollen.quote:
Ik vind dat jij louter zinnige dingen zegt..althans, mbt PSV dan.quote:Op maandag 14 december 2015 23:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij heeft een gespleten persoonlijkheid. Soms zegt hij hele zinnige dingen en soms is hij gewoon stompzinnig aan het trollen.
Hij doet me een beetje aan mezelf denken. #trots
Dank je. In het Feyenoord-topic denken ze anders over me.quote:Op maandag 14 december 2015 23:36 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik vind dat jij louter zinnige dingen zegt..althans, mbt PSV dan.
Lastig publiek hoor, die ajacieden. Niet vergeten dat ze vroeger de besten van Rotterdam waren, en van Eindhoven. En nu is Molde dus de beste van Amsterdam. Zo'n mindfuck voor die gasten.quote:Op maandag 14 december 2015 23:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dank je. In het Feyenoord-topic denken ze anders over me.
In het Ajax-topic ook, trouwens. Terwijl ik daar toch altijd heel constructief probeer te zijn.
Wel goed dat een aantal mods het Feyenoord-topic een beetje in bescherming nemen. Daar trollen is ook gewoon echt te makkelijk. Het gaat gewoon vanzelf, omdat ze elke menig die afwijkt van die van hun meteen zo gruwelijk als een persoonlijke aanval zien.quote:Op maandag 14 december 2015 23:49 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Lastig publiek hoor, die ajacieden. Niet vergeten dat ze vroeger de besten van Rotterdam waren, en van Eindhoven. En nu is Molde dus de beste van Amsterdam. Zo'n mindfuck voor die gasten.
En Feyenoorders wantrouwen iedereen vanuit hun angst om weer te falen.
Niet jouw schuld dus.
In het Ajaxtopic kunnen ze nog wat hebben, maar de Feyenoorders trollen hier ook nauwelijks, alleen Vasion en Caland komen nog eens langs. Dusja.quote:Op maandag 14 december 2015 23:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wel goed dat een aantal mods het Feyenoord-topic een beetje in bescherming nemen. Daar trollen is ook gewoon echt te makkelijk. Het gaat gewoon vanzelf, omdat ze elke menig die afwijkt van die van hun meteen zo gruwelijk als een persoonlijke aanval zien.
Ik snap het ook wel, maar het maakt een echte discussie zo moeilijk.
Het wordt vooral episch als ze het dan gaan hebben over 'ons' en 'jullie' topic.quote:Op maandag 14 december 2015 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In het Ajaxtopic kunnen ze nog wat hebben, maar de Feyenoorders trollen hier ook nauwelijks, alleen Vasion en Caland komen nog eens langs. Dusja.
quote:Op maandag 14 december 2015 12:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
Snap niet hoe je hierover negatief kan zijn. Atleti heeft feitelijk maar één echte topspeler en dat is Griezman. Verder is het zoals altijd een superhecht collectief maar PSV heeft bewezen dat in de CL ook te kunnen zijn.
Ik vind het een prachtige loting met zeker 25 procent kans.
we vinden je wel lief hoor, maar soms sla je wat door, en blijf je te veel hangen in dezelfde grap/kritiek/trollquote:Op maandag 14 december 2015 23:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dank je. In het Feyenoord-topic denken ze anders over me.
In het Ajax-topic ook, trouwens. Terwijl ik daar toch altijd heel constructief probeer te zijn.
Doorslaan is my middle name. Badder 'doorslaan' Haring.quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:52 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
we vinden je wel lief hoor, maar soms sla je wat door, en blijf je te veel hangen in dezelfde grap/kritiek/troll
pun intended?quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Doorslaan is my middle name. Badder 'doorslaan' Haring.
Haha dankje Badder. Uiteraard lees ik nog steeds mee.quote:Op maandag 14 december 2015 23:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij heeft een gespleten persoonlijkheid. Soms zegt hij hele zinnige dingen en soms is hij gewoon stompzinnig aan het trollen.
Hij doet me een beetje aan mezelf denken. #trots
Van mij mag je blijven Maarten. Ik kan een beetje positivisme altijd wel waarderenquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:16 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha dankje Badder. Uiteraard lees ik nog steeds mee.
(wat betreft de kansen van PSV, ik zal jullie niet meer lastigvallen met positieve voorspellingen)
Bedankt man. Gijp had het trouwens over 10-20 procent kans gisteren. (niet dat ik Gijp serieus neem, maar toch)quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Van mij mag je blijven Maarten. Ik kan een beetje positivisme altijd wel waarderen
Ik geef het meer 50% kans. Wel of niet..quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Bedankt man. Gijp had het trouwens over 10-20 procent kans gisteren. (niet dat ik Gijp serieus neem, maar toch)
Ben het met je eens, vooral dat hechte collectief en de gesloten defensie zijn lastig te kraken.quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik geef het meer 50% kans. Wel of niet..
Nee, alle gekheid op een stokkie, Atletico moet gewoon een kut dag hebben en PSV een topdag. Maar dat was eigenlijk bij elke loting wel het geval geweest. Het jammere is gewoon dat Atletico een georganiseerde eenheid is, als zij vroeg op voorsprong komen en het daarna op slot gooien, ben je gewoon zo goed als kansloos.
Echter met Willems, Lestienne en Pereiro valt daar natuurlijk goed op in te spelen. Cocu die het Spaanse voetbal kent en onze Mexicanen die totaal niet van zo'n clubbie onder de indruk zijn.. Er zijn mogelijkheden, hoe klein ze ook zijn, ze zijn er. En die moeten benut worden. Vooral in de thuiswedstrijd natuurlijk. Laten we maar gewoon nergens vanuit gaan, dan kan het ook alleen maar meevallen
Gewoon even een vraag, hoeveel wedstrijden van Atléti heb je gezien dit seizoen?quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:56 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ben het met je eens, vooral dat hechte collectief en de gesloten defensie zijn lastig te kraken.
Mijn argument zelf was toch vooral dat Atletico qua kwaliteit wel enigszins heeft ingeboet de laatste jaren. Griezmann is fenomenaal, maar Torres is op dit moment vermoedelijk nog slechter dan Danny Hoesen. Dat gaat helemaal nergens meer over, heeft al eeuwen niet meer gescoord. Koke wordt hier blijkbaar gezien als een briljante speler, maar een echte wereldtopper kunnen we dat toch ook niet noemen? En verder denk ik bij Atletico vooral aan Godin. Verder hebben ze nog een aantal aardige spelers zoals Filippe Luis, maar wereldtoppers zijn het allemaal niet.
Blijkbaar is dit vloeken in de kerk (snap echt niet waarom) maar ik denk dat het team als je puur naar individuele kwaliteit kijkt niet veel beter is dan Wolfsburg. Wél als je naar het collectief kijkt maar ik vind dat PSV bewezen heeft dat ze dat in de CL ook kunnen zijn. Weinig tot geen kansen weggeven thuis tegen United, Moskou en Wolfsburg was bewonderenswaardig en dat moeten ze tegen Atletico thuis toch ook kunnen zou ik dan zeggen. (als je Griezmann dus kunt neutraliseren) Uit wordt het een moeilijker verhaal, maar je weet maar nooit.
Als je Willems opstelt moet je wel echt oppassen dat je niet met teveel ruimte in je rug speelt, Perreiro zou ik altijd opstellen en Lestienne uiteraard ook. (zeker als De Jong niet speelt) Dan heb je inderdaad een prima aanval, waarmee je echt niet kansloos bent.
Jouw soort is echt het gezwel van het internet zeg. Ik zit hier een halve alinea te typen met goede argumenten en jij komt weer met zo´n antwoord voor 12-jarigen op de proppen. Kom dan in ieder geval met goede argumenten waarom Pereiro wel zo'n topper is en Locadia zo slecht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |