Oh Maarten, Maarten, Maarten...quote:Op maandag 14 december 2015 12:46 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ja sorry, maar dit soort ad hominems slaan echt nergens op. Hoe kun je ooit een redelijke discussie voeren als elk argument wordt afgekapt meten
?
quote:Op maandag 14 december 2015 12:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Oh Maarten, Maarten, Maarten...
Zoveel scoren die gasten nietquote:Op maandag 14 december 2015 12:47 schreef Cavaliers het volgende:
Volledig kansloos wel. 5/6-0 over twee wedstrijden.
Heb nog niets onredelijks gezegd. Gewoon dat PSV waarschijnlijk niet doorgaat maar nog altijd zo'n 25 procent kans heeft.quote:Op maandag 14 december 2015 12:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Als je nou met redelijke punten kwam zou niemand je afkappen.
Niveautje sunri5e hieroquote:Op maandag 14 december 2015 12:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Atletico is zeker geen wereldtop. City, Chelsea, PSG, Barca, Real, Bayern, Juventus en Arsenal hebben stuk voor stuk betere spelers.
Maar het is wel een zeer sterk collectief.
Ik zie PSV ook niet scoren tegen Atleticoquote:Op maandag 14 december 2015 12:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die 0 van PSV is dan weer wel realistisch, want scoren is verdomd lastig tegen ze.
Dat vind jij, ik denk dat het gros van de lezers en reageerders het hopeloze van de discussie inzien vanwege de dingen die je zegt.quote:Op maandag 14 december 2015 12:48 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Heb nog niets onredelijks gezegd. Gewoon dat PSV waarschijnlijk niet doorgaat maar nog altijd zo'n 25 procent kans heeft.
Ach je kunt altijd een penalty krijgen of een binnenvallend afstandsschot. Kansloos ben je nooit, maar de kans is echt heel klein tegen Atleticoquote:Op maandag 14 december 2015 12:50 schreef L3gend het volgende:
[..]
Ik zie PSV ook niet scoren tegen Atletico
Zo'n 5400.quote:Op maandag 14 december 2015 12:51 schreef Dirkos1987 het volgende:
Hoeveel kaarten zijn er voor het uitvak daar?
Ik vind het behoorlijk onredelijk om het spelersmateriaal van Atletico minder te noemen dan pak hem beet Arsenal.quote:Op maandag 14 december 2015 12:48 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Heb nog niets onredelijks gezegd. Gewoon dat PSV waarschijnlijk niet doorgaat maar nog altijd zo'n 25 procent kans heeft.
Astana is 33 uur vliegen op een kunstgrasveld van niks. Dit soort posts....quote:Op maandag 14 december 2015 12:22 schreef TLC het volgende:
Naja uit bij Astana wist Atletico niet te winnen, dus thuis de schade beperkt houden of zorgen voor een klein stuntje
Ai, dan wordt het lastig aangezien PSV in de competitie aardig veel kansen nodig heeft en in de CL vaak de verkeerde keuzes maakt rond de 16 meter.quote:Op maandag 14 december 2015 12:53 schreef Bonkers. het volgende:
Volwassen blijven spelen en iedere halve kans benutten.
Oké ter vergelijking. Arsenal heeft spelers als Alexis, Giroud en uiteraard Özil wat momenteel de beste middenvelder van de premier league is. Daarnaast hebben ze nog een aantal uitstekende net-niet wereldtoppers zoals Ramsey, Wilshere, Chamberlain en toch ook Cazorla.quote:Op maandag 14 december 2015 12:53 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk onredelijk om het spelersmateriaal van Atletico minder te noemen dan pak hem beet Arsenal.
In defensief opzicht is Atletico ijzersterk met echte wereldverdedigers als Godin. In aanvallend opzicht hebben ze execptioneel talent in de vorm van Griezmann en Koke. Er ontbreekt alleen een echt goede spits dit seizoen.
Maar goed, PSV heeft een kleine kans en ik hoop dat ze die pakken. Volwassen blijven spelen en iedere halve kans benutten.
Dat is wat ik dus ook al een tijdje zeg.quote:Op maandag 14 december 2015 12:57 schreef Yi-Long het volgende:
We weten toch sowieso niet hoe beide teams er voorstaan wanneer die CL wedstrijd is? Misschien is Atletico straks wel in baggervorm of missen ze een aantal belangrijke spelers, of whatever. PSV heeft het meer dan uitstekend gedaan in de poule-fase, en natuurlijk gaat Atletico ongelooflijk moeilijk worden, maar als PSV dat niveau kan behalen wat ze tot nog toe hebben laten zien in deze CL, dan zijn ze ook heus niet kansloos. Gewoon 20-30% kans ofzo, afhankelijk van vorm en selectie...
Haha.quote:Op maandag 14 december 2015 12:57 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
maar Koke is nou toch ook weer niet zo heel bijzonder?
Ik vind Giroud een uitstekende spits ja. Momenteel een van de beste spitsen van de Premier League.quote:
quote:Op maandag 14 december 2015 12:43 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik denk dat alle ploegen behalve Zenit sterker materiaal hadden dan Atletico hoor.
Oké, we gaan het in februari zien. Ik heb voorlopig wel weer genoeg van dit topic.quote:Op maandag 14 december 2015 13:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Houdt toch op met die onzin. Natuurlijk, kansloos ben je nooit, maar om nou serieus te denken dat PSV een redelijke kans maakt, dan heb je wel echt meer gesnoven dan goed voor je is.
Leuk dat je met mij indektquote:Op maandag 14 december 2015 12:47 schreef Cavaliers het volgende:
Volledig kansloos wel. 5/6-0 over twee wedstrijden.
Wel jammer, eerst thuis.quote:Op maandag 14 december 2015 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cavaliers kan het weten als Atlético-watcher.
Ik dek ook mee in.
Zijn we het daar OOK al over eensquote:Op maandag 14 december 2015 13:00 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik vind Giroud een uitstekende spits ja. Momenteel een van de beste spitsen van de Premier League.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |