pompom bedoelt iets anders denk ik.quote:Op donderdag 10 december 2015 18:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. Die TT is harstikke abuis.
Wat dan. Is er meer dan poezen?quote:Op donderdag 10 december 2015 19:24 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
pompom bedoelt iets anders denk ik.
Nee, die bedoel jij, viespeukquote:Op donderdag 10 december 2015 19:24 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
pompom bedoelt iets anders denk ik.
Ik wist dat.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee, die bedoel jij, viespeuk
Ik bedoelde de pluizge viervoeters.
Sure.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee, die bedoel jij, viespeuk
Ik bedoelde de pluizge viervoeters.
Voor het eerst van mijn leven baal ik dat ik niet in Rotterdoom woon.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:50 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://www.koekela.nl/product/dadel-cheesecake/
Wel prijzig, maar zuslief heeft het voor mij gehaald.
Ga je vaak naar Cinnabon?quote:Op donderdag 10 december 2015 19:50 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://www.koekela.nl/product/dadel-cheesecake/
Wel prijzig, maar zuslief heeft het voor mij gehaald.
Na de eerste regel verwachtte ik "die kun kunt u afhalen op 25 december".quote:
Haha.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Na de eerste regel verwachtte ik "die kun kunt u afhalen op 25 december".
Had ook gekundquote:Op donderdag 10 december 2015 19:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
"Die zal u op 25 december onbevlekt ontvangen", zou ik dan verwachten.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je werkt op vervanging. Het moment waarop je afscheid mag nemen is echt niet tof.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:56 schreef Friek_ het volgende:
Toch best fijn, zo'n mentor van zo'n moeilijke klas die je ondersteunt en helpt. Vandaag ook van hem te horen gekregen dat de klas wel persoonlijk iets had tegen overige docenten waar ze mee in de clinch lagen, maar dat ze me mij eigenlijk wel oké vonden. "Echt hoor, ze vinden je een toffe peer."
Toch inwendig een traantje wegpinken. Zo sentimenteel ben ik wel.
Suikerbommen, dus ja.quote:
Complimentje van waht gespot. Zeldzaam!quote:
Dat is inderdaad mooi om te horen.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:56 schreef Friek_ het volgende:
Toch best fijn, zo'n mentor van zo'n moeilijke klas die je ondersteunt en helpt. Vandaag ook van hem te horen gekregen dat de klas wel persoonlijk iets had tegen overige docenten waar ze mee in de clinch lagen, maar dat ze me mij eigenlijk wel oké vonden. "Echt hoor, ze vinden je een toffe peer."
Toch inwendig een traantje wegpinken. Zo sentimenteel ben ik wel.
Ik heb morgen een gesprek. We zullen zien.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mooi om te horen.
Hoe staat het ondertussen met je tweede huis?
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb morgen een gesprek. We zullen zien.
Tweede huis? Zozo.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mooi om te horen.
Hoe staat het ondertussen met je tweede huis?
Dubieus dit.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:24 schreef Kowloon het volgende:
Vanavond overigens leuke kerstsokken aangeschaft. Met sneeuwvlokjes, herten en sneeuwpoppen.
Leuk doekje.quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:04 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertitel:
The queen now wears a hijab instead of a crown due to radicalisation #TrumpFacts
quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:04 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertitel:
The queen now wears a hijab instead of a crown due to radicalisation #TrumpFacts
Eens.quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:07 schreef Heilwasser het volgende:
NWS / Brommer en snorfiets verbod in Utrecht
Uitstekend idee. Die stinkende, luidruchtige pauperdingen mogen snel verdwijnen.
Dat mag hier ook wel.quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:07 schreef Heilwasser het volgende:
NWS / Brommer en snorfiets verbod in Utrecht
Uitstekend idee. Die stinkende, luidruchtige pauperdingen mogen snel verdwijnen.
Jij hebt geen Tomos?quote:
Held.quote:
Ik lees net dat het nationale elftal van België niet alleen veel hoger gerankt wordt dan dat van Nederland op zowel de FIFA- als de ELO-wereldranglijst (#1 en #14, #10 en #14), maar dat daarnaast de Belgische competitie ook hoger gerankt wordt dan de Nederlandse competitie (#9 en #10) op de UEFA-coëfficiëntieranglijst die bepaalt hoeveel teams per land Europese startbewijzen krijgen. Ook dit seizoen overwinteren er meer Belgische teams in Europa dan Nederlandse. We zijn gedoemd.quote:
Foto?quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:30 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Held.
Mijn broer ook, die heb ik tijdig gejat.
Zag er ongeveer zo uit: http://i35.tinypic.com/4ztcls.jpgquote:Op vrijdag 11 december 2015 09:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Foto?Die dingen waren fantastisch.
Whehe vet ding. Van mij leek er redelijk op, maar ik had hem nog een beetje gecustomized met wat items en had hem zwart-goud gemaakt. Misschien vind ik later nog een pic.quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:46 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Zag er ongeveer zo uit: http://i35.tinypic.com/4ztcls.jpg
Incluis illegale uitlaat.
Je kunt echt een geniale discussie uitlokken met orthodoxen door te suggereren dat er een vaccin voor is.quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:47 schreef Kaas- het volgende:
KLB / Paarse Vrijdag
Alweer het derde homobashtopic in KLB in een week. Een "psychische ziekte" volgens TS en dat halve topic is het natuurlijk eens.
Onzin, inderdaad; homoseksualiteit is een zelfgekozen levensstijl.quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:47 schreef Kaas- het volgende:
KLB / Paarse Vrijdag
Alweer het derde homobashtopic in KLB in een week. Een "psychische ziekte" volgens TS en dat halve topic is het natuurlijk eens.
Arme knul zit met zichzelf in de knoop.quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:47 schreef Kaas- het volgende:
KLB / Paarse Vrijdag
Ik heb een TR gezet en ga binnenkort eens de honderd homobashtopics in KLB in alleen al 2015 oprakelen om met die links in het FB-subforum te vragen of de nieuwe fatsoensstrategie al een beetje werkt.quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Onzin, inderdaad; homoseksualiteit is een zelfgekozen levensstijl.
Dit topic gaat wel wat ver, maar over het algemeen kun je zulke topics natuurlijk ook gewoon negeren. Je eraan ergeren is het allemaal niet waard.quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb een TR gezet en ga binnenkort eens de honderd homobashtopics in KLB in alleen al 2015 oprakelen en in het FB-subforum vragen of de nieuwe fatsoensstrategie al een beetje werkt.
Jij had mijn vraag in het Turkengeschiedenistopic ook wel kunnen negeren, maar volgens mij wil de Fok-leiding tegenwoordig dat men zich aan wat basisregels houdt en de vrijheid van meningsuiting hier niet langer zo ver reikt dat je de hele wereld mag uitschelden. Behalve homo's dan, die hebben een ziekte in honderden bloedserieuze posts week in week uit. Ik ben wel benieuwd waarom Fok voor die groep een uitzondering maakt.quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Dit topic gaat wel wat ver, maar over het algemeen kun je zulke topics natuurlijk ook gewoon negeren. Je eraan ergeren is het allemaal niet waard.
En gehandicapten.quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij had mijn vraag in het Turkengeschiedenistopic ook wel kunnen negeren, maar volgens mij wil de Fok-leiding tegenwoordig dat men zich aan wat basisregels houdt en de vrijheid van meningsuiting hier niet langer zo ver reikt dat je de hele wereld mag uitschelden. Behalve homo's dan.
En politiek correcten. En moslims. En uitkeringstrekkers.quote:
Nee, maar in de echte wereld ben je niet anoniem en wordt je confronteert met echte mensen in plaats van stukjes tekst. Dat maakt voor het gros van de mensen toch wel een behoorlijk verschil.quote:Op vrijdag 11 december 2015 10:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En politiek correcten. En moslims. En uitkeringstrekkers.
Fok! pretendeert fatsoensnormen te bewaken, maar doet dat in de praktijk niet - naar geen enkele groep toe. Het is net een echte samenleving natuurlijk: een betere wereld begint bij jezelf. En we zullen elkaar moeten corrigeren en dat ook toelaten. In de echte wereld staat ook niet echter iedere boom een ambtenaar om te controleren of jij niet toevallig een voorbijganger uitscheldt.
Hoezo 'weer'? Dat is toch nooit anders geweest?quote:Op vrijdag 11 december 2015 10:02 schreef Heilwasser het volgende:
Fortuyn is weer een held voor vele FOK!kers.
Ik bedoel in het licht van de homohaat.quote:Op vrijdag 11 december 2015 10:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoezo 'weer'? Dat is toch nooit anders geweest?
Ik snap 'mquote:Op vrijdag 11 december 2015 10:22 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik bedoel in het licht van de homohaat.
Rectaal in te brengen uiteraard.quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je kunt echt een geniale discussie uitlokken met orthodoxen door te suggereren dat er een vaccin voor is.
Je zal maar zoveel vrije tijd hebben om dat te doen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb een TR gezet en ga binnenkort eens de honderd homobashtopics in KLB in alleen al 2015 oprakelen om met die links in het FB-subforum te vragen of de nieuwe fatsoensstrategie al een beetje werkt.
Met D66 aan het roer krijgen we allemaal zoveel vrije tijd.quote:Op vrijdag 11 december 2015 10:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je zal maar zoveel vrije tijd hebben om dat te doen.
Loop niet zo te mieten.quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb een TR gezet en ga binnenkort eens de honderd homobashtopics in KLB in alleen al 2015 oprakelen om met die links in het FB-subforum te vragen of de nieuwe fatsoensstrategie al een beetje werkt.
Nouja, slechts twee mensen die het met hem eens zijn. Kan een stuk erger.quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:47 schreef Kaas- het volgende:
KLB / Paarse Vrijdag
Wat als het homohaat richting islamitische homo's is?quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:11 schreef Pokkelmans het volgende:
Homohaat is alleen kwalijk als het uit islamitische hoek komt.
Oh jee, de PvdA wil toch liever DWDD op de buis houden.quote:De senaatsfractie van de PvdA dreigt tegen de mediawet van VVD-staatssecretaris Sander Dekker te stemmen.
Eerste Kamerlid Esther-Mirjam Sent maakt zich zorgen om de invloed die de staatssecretaris door de nieuwe wet krijgt op de inhoud van programma's van de publieke omroep.
Het is ook vooral kut bij hardlopen vind ik. Drie keer gedaan tot nu toe deze week en elke keer beetje last van de longen na afloop. En gewoon niet erg comfortabel tijdens het lopen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
Vroeger wilde ik het altijd dat het koud zo worden in de winter voor sneeuw, ijs en avontuur.
Sinds ik een jaar op mezelf woon bekijk ik de weermodellen alleen in de hoop dat het lekker mild blijft, stookkosten enzo.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat als het homohaat richting islamitische homo's is?
Ik vond vooral de herfst kut. Lekker glibberen over dat natte blad. Paar keer iets verrekt bij het spastische schokken in een poging in evenwicht te blijven.quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is ook vooral kut bij hardlopen vind ik. Drie keer gedaan tot nu toe deze week en elke keer beetje last van de longen na afloop. En gewoon niet erg comfortabel tijdens het lopen.
Wordt je moe van. Doe maar niet dus.quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:10 schreef Heilwasser het volgende:
Oh ja beweging, toch maar weer eens doen. Of niet.
Ik had van u eerder schrijden verwacht.quote:
Sterker nog je kunt dergelijke subfora gewoon schrappen uit je AT en Index door dat als zodanig in te stellen. Ik heb denk ik 60 % van de subfora uit staan, werkt prima.quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Dit topic gaat wel wat ver, maar over het algemeen kun je zulke topics natuurlijk ook gewoon negeren. Je eraan ergeren is het allemaal niet waard.
Daar heb je het gedonder al weer.quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:38 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Oh jee, de PvdA wil toch liever DWDD op de buis houden.
Saai hoor.quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
Vroeger wilde ik het altijd dat het koud zo worden in de winter voor sneeuw, ijs en avontuur.
Sinds ik een jaar op mezelf woon bekijk ik de weermodellen alleen in de hoop dat het lekker mild blijft, stookkosten enzo.
Flaneren, slenteren, schuifelen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:33 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik had van u eerder schrijden verwacht.
Ha, klopt. Kutbladeren.quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik vond vooral de herfst kut. Lekker glibberen over dat natte blad. Paar keer iets verrekt bij het spastische schokken in een poging in evenwicht te blijven.
Rollen en kruipen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:48 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Flaneren, slenteren, schuifelen.
Liever alleen ijs, zonde van het ijs anders.quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:40 schreef xpompompomx het volgende:
Ik kan niet wachten op veel sneeuw en ijs.
U bent beroofd?quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:33 schreef Paper_Tiger het volgende:
Gisteren twee man politie aan de deur. Of ze de camera beelden van onze bewakingscamera mochten hebben. We nemen niet op. Waren ze hevig teleurgesteld. Of ik voortaan wil opnemen.
Recent ook al 4 uitgevers van Sage uit HK verdwenen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:35 schreef Reya het volgende:
Geruststellend nieuws uit China, wederom:
http://www.bbc.com/news/business-35068463
Ja en dan al het gezeik krijgen van het CBP als je de beelden langer dan 24 uur bewaard.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:33 schreef Paper_Tiger het volgende:
Gisteren twee man politie aan de deur. Of ze de camera beelden van onze bewakingscamera mochten hebben. We nemen niet op. Waren ze hevig teleurgesteld. Of ik voortaan wil opnemen.
Hij zal wel iets verkeerd gedaan hebben.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:35 schreef Reya het volgende:
Geruststellend nieuws uit China, wederom:
http://www.bbc.com/news/business-35068463
Een mijard winst in een jaar moet je wel wat over hebben.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:40 schreef Heilwasser het volgende:
Rijk zijn in zo'n dictatuur is ook geen pretje. Tenzij je zelf de dictator bent kun je elk moment geruïneerd worden.
Ik denk dat er maar weinig miljardairs zijn die hun geld volledig eerlijk verdiend hebben. Ook in de Westerse wereld.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:40 schreef Heilwasser het volgende:
Rijk zijn in zo'n dictatuur is ook geen pretje. Tenzij je zelf de dictator bent kun je elk moment geruïneerd worden.
Als dictator maak je dan weer kans om achter een auto door de straten gesleept te worden. Ook geen prettig vooruitzicht.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:40 schreef Heilwasser het volgende:
Ach dat is een ander punt. Ik bedoel dat Zuckerberg/Gates/Koch niet bang hoeft te zijn dat Obama een slechte dag heeft en hem laat oppakken dan wel al z'n bezit laat onteigenen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar weinig miljardairs zijn die hun geld volledig eerlijk verdiend hebben. Ook in de Westerse wereld.
Bewaart.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja en dan al het gezeik krijgen van het CBP als je de beelden langer dan 24 uur bewaard.
Camerabeelden.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:33 schreef Paper_Tiger het volgende:
Correct geschreven.quote:
Windrichtingen hebben geen hoofdletter, tenzij aardrijkskundige benaming (maar dan zou "wereld" in deze zin ook met een hoofdletter moeten).quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar weinig miljardairs zijn die hun geld volledig eerlijk verdiend hebben. Ook in de Westerse wereld.
Bij 'Westen' gebruiken we de hoofdletter W omdat we superieur zijn, beste Kaas-.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Windrichtingen hebben geen hoofdletter, tenzij aardrijkskundige benaming (maar dan zou "wereld" in deze zin ook met een hoofdletter moeten).
Zo maar even een anti-homotopic openen dan.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Windrichtingen hebben geen hoofdletter, tenzij aardrijkskundige benaming (maar dan zou "wereld" in deze zin ook met een hoofdletter moeten).
Doe echt dan.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zo maar even een anti-homotopic openen dan.
Je zei iets naars over statistici?quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:11 schreef KoosVogels het volgende:
Zo, terug van een ban, die mij is aangesmeerd door Reya, die ongure pennenlikker.
Prima tactiek om dit verblijf van langere duur te laten zijn jaquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:11 schreef KoosVogels het volgende:
Zo, terug van een ban, die mij is aangesmeerd door Reya, die ongure pennenlikker.
Mensen met een bochel en maaivoet.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je zei iets naars over statistici?
FOK! loopt toch op z'n einde, las ik.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Prima tactiek om dit verblijf van langere duur te laten zijn ja
Afokaplypse NOWquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
FOK! loopt toch op z'n einde, las ik.
Correct. Maar dat mag u niet zeggen. Dat weet u.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:20 schreef KoosVogels het volgende:
Ook weinig verrassend. FOK! anno 2015 is vooral dezelfde users die dezelfde dingen in dezelfde topics naar elkaar aan het schreeuwen zijn.
Inderdaad, geniet er nog even van.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
FOK! loopt toch op z'n einde, las ik.
Ach, zelfverklaarde deskundigen wil het liefst alle sc's dichtgooien en zich op forums richten met 20.000 posts per jaar. Want dat zijn unieke forums die nergens anders te vinden zijn. Niet zo gek als twee man en een paardenanus 1x in de week komt kijken.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:20 schreef KoosVogels het volgende:
Ook weinig verrassend. FOK! anno 2015 is vooral dezelfde users die dezelfde dingen in dezelfde topics naar elkaar aan het schreeuwen zijn.
Denk ook dat je je als nieuwe user enigszins geïntimideerd voelt. Als je een mening ventileert die een grote aantal users niet aanstaat, word je volledig afgebrand. Daar moet je maar net zin in hebben.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Ach, zelfverklaarde deskundigen wil het liefst alle sc's dichtgooien en zich op forums richten met 20.000 posts per jaar. Want dat zijn unieke forums die nergens anders te vinden zijn. Niet zo gek als er twee man en een paardenanus 1x in de week komt kijken.
Never the less, denk dat FOK! gewoon de boot gemist heeft met de ontwikkelingen op het gebied van social media de laatste jaren. Er heerst een soort hang naar vroeger die niet realistisch is in deze tijd. Nieuwe users gaan geen jaar de tijd meer nemen om FOK! te leren kennen, er is zoveel aanbod en iedereen doet vluchtig zijn pufje.
Dat maakt ook dat je in bijvoorbeeld NWS of POL steeds vaker dezelfde type schreeuwers ziet rondlopen. En dan is het niet vreemd dat mensen geen zin hebben om uberhaupt een discussie te gaan voeren. Circlejerk alom.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk ook dat je je als nieuwe user enigszins geïntimideerd voelt. Als je een mening ventileert die een grote aantal users niet aanstaat, word je volledig afgebrand. Daar moet je maar net zin in hebben.
Dat geld wel voor de meer serieuze forums inderdaad. Al wordt er het meest gepost in UTO, KLB en ONZ . Daar moet FOK! het van hebben lijkt het.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk ook dat je je als nieuwe user enigszins geïntimideerd voelt. Als je een mening ventileert die een grote aantal users niet aanstaat, word je volledig afgebrand. Daar moet je maar net zin in hebben.
quote:
Lijkt mij weinig duurzaam.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat geld wel voor de meer serieuze forums inderdaad. Al wordt er het meest gepost in UTO, KLB en ONZ . Daar moet FOK! het van hebben lijkt het.
Plus dat de mensen die er al jaren zitten niet eens meer zin hebben om dezelfde discussie voor de 100 miljoenste keer te voeren terwijl op voorhand de uitkomst al helder is.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat maakt ook dat je in bijvoorbeeld NWS of POL steeds vaker dezelfde type schreeuwers ziet rondlopen. En dan is het niet vreemd dat mensen geen zin hebben om uberhaupt een discussie te gaan voeren. Circlejerk alom.
We know the drill. Jij en ik weten wat er gebeurt als je je te genuanceerd manifesteert in bepaalde subfora.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat maakt ook dat je in bijvoorbeeld NWS of POL steeds vaker dezelfde type schreeuwers ziet rondlopen. En dan is het niet vreemd dat mensen geen zin hebben om uberhaupt een discussie te gaan voeren. Circlejerk alom.
Doe het dan ook niet. Gewoon lekker meelullen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We know the drill. Jij en ik weten wat er gebeurt als je je te genuanceerd manifesteert in bepaalde subfora.
Klopt inderdaad. De onderwerpen zijn te uitgekauwd. Het gaat sinds 2001 al om dezelfde onderwerpen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Plus dat de mensen die er al jaren zitten niet eens meer zin hebben om dezelfde discussie voor de 100 miljoenste keer te voeren terwijl op voorhand de uitkomst al helder is.
Jij lult natuurlijk liever over hardlopen en behaarde billen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:35 schreef Kowloon het volgende:
Ah, Koos is weer terug en het gehuil over NWS begint weer.
Oei.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:11 schreef KoosVogels het volgende:
quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij lult natuurlijk liever over hardlopen en behaarde billen.
Dat weten we nou wel.
En over andere dingen waar hij geen verstand van heeft.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij lult natuurlijk liever over hardlopen en behaarde billen.
Dat weten we nou wel.
Muziek, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En over andere dingen waar hij geen verstand van heeft.
Genuanceerd, maar ook altijd wel voorzien van een sneer. Laat je dat laatste weg dan zul je zien dat je andere reacties gaat krijgen. Minder ook, dat wel.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We know the drill. Jij en ik weten wat er gebeurt als je je te genuanceerd manifesteert in bepaalde subfora.
Dat maakt de bruinhemdenbrigade verder weinig uit hoor.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Genuanceerd, maar ook altijd wel voorzien van een sneer. Laat je dat laatste weg dan zul je zien dat je andere reacties gaat krijgen. Minder ook, dat wel.
Nuanceren wordt vaak al gezien als sneren helaas.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Genuanceerd, maar ook altijd wel voorzien van een sneer. Laat je dat laatste weg dan zul je zien dat je andere reacties gaat krijgen. Minder ook, dat wel.
Dat valt wel mee hoor.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:38 schreef Tem het volgende:
Kowloon komt nooit buiten de sc, onze Erica.
Wou net zeggen. Het maakt nauwelijks verschil of je wel of niet venijnig uit de hoek komt.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat maakt de bruinhemdenbrigade verder weinig uit hoor.
Daarom post ik zelden nog in NWS. Lezen doe ik er nog wel dagelijks.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik vraag mij dan ook echt af waarom Koos met dergelijke lui in discussie probeert te gaan. Daar ga je toch geen tijd in stoppen?quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat maakt de bruinhemdenbrigade verder weinig uit hoor.
Zo rollen ze in NWSS.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wou net zeggen. Het maakt nauwelijks verschil of je wel of niet venijnig uit de hoek komt.
Ik heb een andere ervaring.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nuanceren wordt vaak al gezien als sneren helaas.
Hehe, dat is onzin. Nuanceren wordt gezien als dhimmitude enzo.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nonsens, is bashen van de leiding!quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Ach, zelfverklaarde deskundigen wil het liefst alle sc's dichtgooien en zich op forums richten met 20.000 posts per jaar. Want dat zijn unieke forums die nergens anders te vinden zijn. Niet zo gek als twee man en een paardenanus 1x in de week komt kijken.
Never the less, denk dat FOK! gewoon de boot gemist heeft met de ontwikkelingen op het gebied van social media de laatste jaren. Er heerst een soort hang naar vroeger die niet realistisch is in deze tijd. Nieuwe users gaan geen jaar de tijd meer nemen om FOK! te leren kennen, er is zoveel aanbod en iedereen doet vluchtig zijn pufje.
Jij hebt dan ook net even een andere mening dan Mutti en ik.quote:
Nu hij geen FA is meer is durft hij welquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nonsens, is bashen van de leiding!
Zelfs het lezen doe ik fors minder dan voorheen. De frontpage kijk ik al helemaal niet naar, zelfs toen R@b daar redactielid was, was het niveau hoger. En dat zegt heel veel.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarom post ik zelden nog in NWS. Lezen doe ik er nog wel dagelijks.
Onzin, ik vertelde hetzelfde toen ik FA was.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nu hij geen FA is meer is durft hij wel
Uiteraard - dat is een beetje de standaard retoriek waar mensen zoals jij dan weer mee komen. Kom eens met iets nieuws. Hoeveel moslims zitten er nog in NWS denk je?quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een goed voorbeeld van iemand die zich enorm op laat naaien.
I stand correctedquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Onzin, ik vertelde hetzelfde toen ik FA was.
Ik kijk sinds de ticker er is wel vaker op de FP, maar ik vind het allemaal zo summier en oppervlakkig.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zelfs het lezen doe ik fors minder dan voorheen. De frontpage kijk ik al helemaal niet naar, zelfs toen R@b daar redactielid was, was het niveau hoger. En dat zegt heel veel.
Ik denk niet dat het daar wat mee te maken heeft. Zat onderwerpen waarop ik er nogal een afwijkende mening op na hou.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook net even een andere mening dan Mutti en ik.
Welke?quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:50 schreef eriksd het volgende:
Dat FB topic was wel een klucht eigenlijk.
Klopt, zoals over dit onderwerp.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:51 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het daar wat mee te maken heeft. Zat onderwerpen waarop ik er nogal een afwijkende mening op na hou.
Mensen zoals jij? Welk soort ben ik dan?quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uiteraard - dat is een beetje de standaard retoriek waar mensen zoals jij dan weer mee komen. Kom eens met iets nieuws. Hoeveel moslims zitten er nog in NWS denk je?
Of jouw afwijkende mening heftige reacties oproept, ligt aan het onderwerp.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:51 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het daar wat mee te maken heeft. Zat onderwerpen waarop ik er nogal een afwijkende mening op na hou.
Het soort dat meteen maar de persoon aanvalt - en dan krijg je hem uiteraard terug. Feit is dat het aantal moslims in NWS nu op 1 hand te tellen is. Je hebt aan twee vingers genoeg waarschijnlijk. Die aantallen waren vroeger heel anders. Waar zou dat aan liggen denk je? Omdat ze allemaal zo verschrikkelijk op te naaien zijn zeker? Toch?quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Mensen zoals jij? Welk soort ben ik dan?En hoeveel moslims er in NWS zitten, geen idee.
Nee, het is vechten tegen de bierkaai. Moslims worden daar net zo goed moe van. En misschien moedeloos.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het soort dat meteen maar de persoon aanvalt - en dan krijg je hem uiteraard terug. Feit is dat het aantal moslims in NWS nu op 1 hand te tellen is. Je hebt aan twee vingers genoeg waarschijnlijk. Die aantallen waren vroeger heel anders. Waar zou dat aan liggen denk je? Omdat ze allemaal zo verschrikkelijk op te naaien zijn zeker? Toch?
Dat roepen wij al jaren.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:55 schreef Reya het volgende:
Die NWS-discussies zijn ook wel weer eens mooi geweest.
Dat is echt een dramatische reeks.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:59 schreef Heilwasser het volgende:
In het IS-topic zitten talloze Turken.
Heerlijk praten met die lui.
Toch krijg ik nooit een ban terwijl jij er in grossiert. Ik heb toch wel het idee dat dat in jouw discussiehoyding zit en niet in de inhoud van je posts.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of jouw afwijkende mening heftige reacties oproept, ligt aan het onderwerp.
Tot begin 2014 postte ik zelfs nauwelijks in de SC. En ook de laatste tijd post ik weer meer buiten de SC, maar misschien kom jij niet in die topics.quote:Verder kom jij zelden tot nooit buiten de SC, dus echt recht van spreken heb jij niet.
Precies, het heeft volstrekt geen enkele nut om uberhaupt nog te reageren in NWS als je een afwijkende opinie hebt. En dat geldt overigens niet alleen voor NWS. Maar dat is niet iets van heel recent, dat speelt nu al een vrij lange tijd. Punt is alleen dat de reacties steeds heftiger worden en dat het nu gemeengoed is geworden om moslims voor van alles en nog wat uit te maken. En dan komt er nog een Kowloon langs die dan even stelt dat je je snel op laat naaien. Nee, ja - fijn discussieplatform.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, het is vechten tegen de bierkaai. Moslims worden daar net zo goed moe van. En misschien moedeloos.
Misschien moet jij even wat van je quasi-lollige opmerkingen in de strijd gooien.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:59 schreef Reya het volgende:
Lekker met zijn allen zuur doen over NWS; topshow.
Valt wel mee. De hoeveelheid islamofobie in die reeks is vrij beperkt omdat het allemaal moslims zijn die onderling vechten. De bombarderende partijen doen amper mee.quote:
Oei.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Misschien moet jij even wat van je quasi-lollige opmerkingen in de strijd gooien.
Ik weet niet hoe je kan zien wie daar Turk is. Het topic zit vol met trollen, ik vermoed dat er hooguit twee moslims tussen zitten.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:59 schreef Heilwasser het volgende:
In het IS-topic zitten talloze Turken en andere groepen uit die regio.
Heerlijk praten met die lui.
Atak en dat soort figuren, kom op zeg.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:00 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Valt wel mee. De hoeveelheid islamofobie in die reeks is vrij beperkt omdat het allemaal moslims zijn die onderling vechten. De bombarderende partijen doen amper mee.
De meeste bans heb ik te danken aan opmerkingen die ik hier heb gemaakt.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Toch krijg ik nooit een ban terwijl jij er in grossiert. Ik heb toch wel het idee dat dat in jouw discussiehoyding zit en niet in de inhoud van je posts.
Ik wil niet zeggen dat het nutteloos is. Ik vind het bijvoorbeeld heel goed van KoosVogels dat hij ertussen gaat zitten met een genuanceerde mening. Al bereik je af en toe maar één persoon, en breng je er één aan het twijfelen, dan is het de moeite waard geweest. Ik kan het alleen niet meer opbrengen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies, het heeft volstrekt geen enkele nut om uberhaupt nog te reageren in NWS als je een afwijkende opinie hebt. En dat geldt overigens niet alleen voor NWS. Maar dat is niet iets van heel recent, dat speelt nu al een vrij lange tijd. Punt is alleen dat de reacties steeds heftiger worden en dat het nu gemeengoed is geworden om moslims voor van alles en nog wat uit te maken. En dan komt er nog een Kowloon langs die dan even stelt dat je je snel op laat naaien. Nee, ja - fijn discussieplatform.
Iemand moet Erdogan verdedigen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Atak en dat soort figuren, kom op zeg.
Huh, ik de persoon maar meteen aanvallen? Je weet zelf ook wel dat dat niet de manier is waarop ik een discussie voer. Of probeer te voeren.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het soort dat meteen maar de persoon aanvalt - en dan krijg je hem uiteraard terug.
Ik vind het eigenlijk volstrekt oninteressant welke levensbeschouwing users er op nahouden.quote:Feit is dat het aantal moslims in NWS nu op 1 hand te tellen is. Je hebt aan twee vingers genoeg waarschijnlijk. Die aantallen waren vroeger heel anders. Waar zou dat aan liggen denk je? Omdat ze allemaal zo verschrikkelijk op te naaien zijn zeker? Toch?
Klopt, maar ik vind het triest om te zien hoe KoosVogels, maar ook bijvoorbeeld een Xa1pt meteen alle stront over zich heen krijgen, zonder dat een mod dan even ingrijpt.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat het nutteloos is. Ik vind het bijvoorbeeld heel goed van KoosVogels dat hij ertussen gaat zitten met een genuanceerde mening. Al bereik je af en toe maar één persoon, en breng je er één aan het twijfelen, dan is het de moeite waard geweest. Ik kan het alleen niet meer opbrengen.
En nee, het maakt niet uit of je heftig reageert of niet. De moslimhaat barst toch wel uit zijn voegen.
Iedereen die het grootste Ottomaanse rijk wil herstichten uiteraard.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je kan zien wie daar Turk is. Het topic zit vol met trollen, ik vermoed dat er hooguit twee moslims tussen zitten.
Je begint anders hier weer meteen de discussie over mijn persoontje te voeren, namelijk dat ik mij te snel zou opnaaien. Nog los van het feit hoe je daarbij komt: het is volstrekt irrelevant, daar meerdere andere users dezelfde ervaringen hebben in dat subforum. Het is gewoon te opvallend Kowloon..quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:05 schreef Kowloon het volgende:
Huh, ik de persoon maar meteen aanvallen? Je weet zelf ook wel dat dat niet de manier is waarop ik een discussie voer. Of probeer te voeren.
Daar ben ik het mee eens, maar dat is Fok!. Het is een plek waar bijna alles gezegd mag worden.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het triest om te zien hoe KoosVogels, maar ook bijvoorbeeld een Xa1pt meteen alle stront over zich heen krijgen, zonder dat een mod dan even ingrijpt.
Nog langer?quote:
Ik heb denk ik dit jaar 2x DWDD gezien.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Tem heeft Matthijs van Nieuwkerk gespot, vermoedelijk.
De integratiediscussie en alles wat er omheen hangt is überhaupt al sinds 2004 oninteressant vind ik. Ik kan mij goed voorstellen dat velen die mening delen en er gewoon niet meer aan deelnemen. Het is meer dat een handvol luidruchtigen wél geïnteresseerd is in die discussie. Lekker laten uitrazen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, het is vechten tegen de bierkaai. Moslims worden daar net zo goed moe van. En misschien moedeloos.
Verschil is wel dat jij en ik geen onderdeel van de discussie vormen; voor Muttie ligt dat anders.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De integratiediscussie en alles wat er omheen hangt is überhaupt al sinds 2004 oninteressant vind ik. Ik kan mij goed voorstellen dat velen die mening delen en er gewoon niet meer aan deelnemen. Het is meer dat een handvol luidruchtigen wél geïnteresseerd is in die discussie. Lekker laten uitrazen.
Maar het vervelende is dat het te pas en te onpas te berde wordt gebracht. Ook in topics die ogenschijnlijk niets met moslims te maken hebben. Ik heb het nu niet over uitsluitend Fok! Op Facebook zie ik het ook.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De integratiediscussie en alles wat er omheen hangt is überhaupt al sinds 2004 oninteressant vind ik. Ik kan mij goed voorstellen dat velen die mening delen en er gewoon niet meer aan deelnemen. Het is meer dat een handvol luidruchtigen wél geïnteresseerd is in die discussie. Lekker laten uitrazen.
Nee, zeker niet nu. Hij is met zijn verkeerde klompvoet uit bed gestapt geloof ik.quote:
...terwijl ze keek of er nog wat groei te bespeuren was bij Hans.quote:
Komt omdat u mijn grappen jat.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, zeker niet nu. Hij is met zijn verkeerde klompvoet uit bed gestapt geloof ik.
Jij deelde namelijk jouw persoonlijke ervaring, ik haakte daar op in door te stellen dat die ervaringen deels met jou gedrag te maken hebben. Of vind je dat een te directe wijze van discussie voeren?quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je begint anders hier weer meteen de discussie over mijn persoontje te voeren, namelijk dat ik mij te snel zou opnaaien.
Bijvoorbeeld GS, Reya en Pokkelmans zie ik hier anders nooit uit komen blazen over NWS. Ik denk dat het een kwestie is van wat meer huid kweken.quote:Nog los van het feit hoe je daarbij komt: het is volstrekt irrelevant, daar meerdere andere users dezelfde ervaringen hebben in dat subforum. Het is gewoon te opvallend Kowloon..
Pedofilie onder vrouwen; dat taboe moet nodig doorbroken worden.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
...terwijl ze keek of er nog wat groei te bespeuren was bij Hans.
Zou kunnen inderdaad.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Verschil is wel dat jij en ik geen onderdeel van de discussie vormen; voor Muttie ligt dat anders.
Dat is wel netjes.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:22 schreef Kaas- het volgende:
Ha, post van Bureau Gevonden Voorwerpen 020. Portemonnee die ik weken terug verloor in de trein is terug gevonden met het geld er nog in. Kan het allemaal komen ophalen.
Ah mooi. Er zijn nog goede mensen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:22 schreef Kaas- het volgende:
Ha, post van Bureau Gevonden Voorwerpen 020. Portemonnee die ik weken terug verloor in de trein is terug gevonden met het geld er nog in. Kan het allemaal komen ophalen.
GS en Reya omdat ze mod zijn en dat dus niet mogen, Pokkelmans omdat hij onderdeel is van de NWS-circlejerk. Slecht voorbeeld.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:20 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Jij deelde namelijk jouw persoonlijke ervaring, ik haakte daar op in door te stellen dat die ervaringen deels met jou gedrag te maken hebben. Of vind je dat een te directe wijze van discussie voeren?
[..]
Bijvoorbeeld GS, Reya en Pokkelmans zie ik hier anders nooit uit komen blazen over NWS. Ik denk dat het een kwestie is van wat meer huid kweken.
Je ageert tegen mij persoonlijk door te stellen dat ik mij op zou naaien en dat mijn ervaringen dus daar weer mee te maken hebben. Oorzaak en gevolg laat je verder compleet buiten beschouwing, waar vandaan jij uberhaupt dat idee hebt laat je ook volstrekt buiten beschouwing. Oftewel het komt ordinair uit de lucht vallen. Dat andere mensen dezelfde ervaringen hebben, dat laat je voor het gemak ook links liggen. Is dit je manier van discussieren?quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:20 schreef Kowloon het volgende:
Jij deelde namelijk jouw persoonlijke ervaring, ik haakte daar op in door te stellen dat die ervaringen deels met jou gedrag te maken hebben. Of vind je dat een te directe wijze van discussie voeren?
Bijvoorbeeld GS, Reya en Pokkelmans zie ik hier anders nooit uit komen blazen over NWS. Ik denk dat het een kwestie is van wat meer huid kweken.
http://nos.nl/artikel/207(...)gslepen-premier.htmlquote:Video: vechtpartij in parlement Oekraïne na wegslepen premier
7/10 voor deze goed verstopte dis.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:23 schreef Kaas- het volgende:
Pokkelmans omdat hij onderdeel is van de NWS-circlejerk
Opgekropte energie even eruit laten, dat voorkomt weer dat je ADHD ontwikkelt.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/207(...)gslepen-premier.html
Hmmm, Facebook is ook wel echt het afvoerputje van het internet als ik dat zo op mag maken uit de betichten die ik er over hoor en lees. Wat betreft het er bij halen van moslims op FOK! kan ik dat eigenlijk niet beamen. In kom vooral in NWS topics over economie en verkeer/vervoer en daar zie ik nooit dat er lukraak moslim-opmerkingen geplaatst worden.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar het vervelende is dat het te pas en te onpas te berde wordt gebracht. Ook in topics die ogenschijnlijk niets met moslims te maken hebben. Ik heb het nu niet over uitsluitend Fok! Op Facebook zie ik het ook.
Stel je nu eens voor dat de huidige burgemeester van Kiev in dat parlement zat. Dan ging het iets anders.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/207(...)gslepen-premier.html
Nou ik zie GS en Reya niet anders posten dan voordat ze mod waren.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
GS en Reya omdat ze mod zijn en dat dus niet mogen, Pokkelmans omdat hij onderdeel is van de NWS-circlejerk. Slecht voorbeeld.
Zeker wel.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nou ik zie GS en Reya niet anders posten dan voordat ze mod waren.
En anders dan veel van onze mede-SC'ers, hou ik niet van stront.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het triest om te zien hoe KoosVogels, maar ook bijvoorbeeld een Xa1pt meteen alle stront over zich heen krijgen, zonder dat een mod dan even ingrijpt.
Wat een onzin. Ik laat mij geen woorden in de mond leggen. Ik reageer op jou door te stellen dat het door jouw ervaren gedrag van anderen ook met jouw eigen gedrag te maken kan hebben. Ik vind dat en dat mag ik vertellen. Je kan het er niet mee eens zijn maar het is niet om jou te beschadigenquote:Op vrijdag 11 december 2015 15:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je ageert tegen mij persoonlijk door te stellen dat ik mij op zou naaien en dat mijn ervaringen dus daar weer mee te maken hebben. Oorzaak en gevolg laat je verder compleet buiten beschouwing, waar vandaan jij uberhaupt dat idee hebt laat je ook volstrekt buiten beschouwing. Oftewel het komt ordinair uit de lucht vallen. Dat andere mensen dezelfde ervaringen hebben, dat laat je voor het gemak ook links liggen. Is dit je manier van discussieren?
GS en Reya komen niet tot amper in NWS. Pokkelmans heeft nagenoeg dezelfde mening als velen in NWS - en nu?
Dat is anders dag en nacht.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Reya steekt zo niet elkaar en GS staat net iets anders in het integratiedebat.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Inderdaad, daar houden we het er gewoon op dat de Polen onze banen komen inpikken.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:27 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hmmm, Facebook is ook wel echt het afvoerputje van het internet als ik dat zo op mag maken uit de betichten die ik er over hoor en lees. Wat betreft het er bij halen van moslims op FOK! kan ik dat eigenlijk niet beamen. In kom vooral in NWS topics over economie en verkeer/vervoer en daar zie ik nooit dat er lukraak moslim-opmerkingen geplaatst worden.
Polen gaan filosofie doceren?quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Inderdaad, daar houden we het er gewoon op dat de Polen onze banen komen inpikken.
Ik wil ook wel in Canada wonen!!!111!!!quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://nos.nl/artikel/207(...)haald-in-canada.html
Ik ben verliefd op de premier van Canada denk ik.
Jou.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik laat mij geen woorden in de mond leggen. Ik reageer op jou door te stellen dat het door jouw ervaren gedrag van anderen ook met jouw eigen gedrag te maken kan hebben. Ik vind dat en dat mag ik vertellen. Je kan het er niet mee eens zijn maar het is ter argument om jou te beschadigen.
Gay.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ja laten we emigreren.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik wil ook wel in Canada wonen!!!111!!!
Blijf van me sinaasappel af.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jou.
Jou = aanwijzend voornaamwoord
Jouw = bezittelijk voornaamwoord
Ik geef een sinaasappel aan jou.
De door jou aangenomen sinaasappel.
Het is jouw sinaasappel.
Snaasapfel.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jou.
Het is jouw sinaasappel.
Dat stelde je niet - en met dat laatste beaam je precies wat ik al vanaf het begin aangaf - namelijk een persoonlijke aanval. Dank voor de bevestiging. Het is ook geen argument. Het is een veronderstelling. Dat is iets anders. Zo zou ik ook zomaar dingen over je kunnen roepen, namelijk dat je de gedragingen van de NWS-users allemaal prima lijkt te vinden, omdat je het gewoonweg een kick vindt om discriminerende opmerkingen ten aanzien van moslims aan te horen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik laat mij geen woorden in de mond leggen. Ik reageer op jou door te stellen dat het door jouw ervaren gedrag van anderen ook met jouw eigen gedrag te maken kan hebben. Ik vind dat en dat mag ik vertellen. Je kan het er niet mee eens zijn maar het is ter argument om jou te beschadigen.
U wordt gevolgd door de Millî İstihbarat Teşkilatı?quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik mag niks zeggen over dat ene subforum.
Wel alle tekentjes en letters goed gedaan.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:34 schreef Reya het volgende:
[..]
U wordt gevolgd door de Millî İstihbarat Teşkilatı?
Omdat hij het vrijhandelsverdrag met de EU inclusief investor courts er nu snel doorheen wil rammen?quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
Dat weet ik.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jou.
Het is jouw sinaasappel.
"Jouw" kan op zich wel in deze context ("jouw ervaren gedrag"), alhoewel de syntax dan spaak gaat lopen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jou.
Het is jouw sinaasappel.
Whehe, correct.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dan schuilt de oplossing dus in het benoemen tot mod van de opruiende users in NWS.
Als ze met vluchtelingen net zo omgaan als met de Natives, ziet het er slecht uit voor de vluchtelingen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:36 schreef Heilwasser het volgende:
Het is Canada geraden dat ze vluchtelingen opnemen. Die zitten daar lekker knus boven de VS. Nooit problemen gehad, behalve dan met natives.
Een sjuutje, kan ook nog.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:36 schreef Friek_ het volgende:
Zoals ik altijd tegen de docenten Frans zei: sjuuderans.
Brabant.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:36 schreef Friek_ het volgende:
Zoals ik altijd tegen de docenten Frans zei: sjuuderaans.
Geen moest dat zijn. Typefout.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat stelde je niet - en met dat laatste beaam je precies wat ik al vanaf het begin aangaf - namelijk een persoonlijke aanval.
Die Hongaar die vluchtelingen tackelde was daar dan nog in ieder geval transparant in.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:38 schreef Heilwasser het volgende:
Altijd stoken die journalisten.
Vrij duidelijk hoe ze 'nieuws' maken.
Je moet wat als je het zoveelste verslag van de zoveelste honderdjarige in de gemeente zat bent.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:38 schreef Heilwasser het volgende:
Altijd stoken die journalisten.
Vrij duidelijk hoe ze 'nieuws' maken.
Als je er zelf geen last van hebt, is het inderdaad makkelijk je schouders ophalen over discriminatie en racisme.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:38 schreef Kosmoproleet het volgende:
Nee mensen als Kowloon vinden het gewoon fijn om zichzelf te zien als staande boven de discussie en willen anderen erop wijzen zich niet op te winden over dat soort futilieiten.
Het is dan ook niet gebaseerd op haat, maar overschatting van de dikte van de eigen huid.
Immers weet ik nog goed hoezeer Kowloon zich opwond tijdens de ZP-discussie, iets wat hem persoonlijk raakt.
Ergens niet vreemd allemaal, in dit land leren we hoe koel en nuchter onze cultuur is, en deels klopt dat ook, maar mensen overschatten het heel erg en voelen zich onterecht veel en veel nuchterder dan 'de ander'.
*kuch* homo's in KLB *kuch*quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Als je er zelf geen last van hebt, is het inderdaad makkelijk je schouders ophalen over discriminatie en racisme.
Watjequote:
Klopt, Afrika is taking over.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:41 schreef Heilwasser het volgende:
Zo, heeft iedereen z'n zegje over Kowloon gedaan?
Dan wil ik nog even zeggen dat China aan de rand van de afgrond staat.
Weet je hoe ze omgaan met homo's in Afrika?quote:
Klopt, al die spooksteden.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:41 schreef Heilwasser het volgende:[/b]
Zo, heeft iedereen z'n zegje over Kowloon gedaan?
Dan wil ik nog even zeggen dat China aan de rand van de afgrond staat.
Linkse zelfhaat.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:42 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Weet je hoe ze omgaan met homo's in Afrika?
Dit werkt ook zo buiten politieke discussies, andermans problemen relativeren is erg makkelijk.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Als je er zelf geen last van hebt, is het inderdaad makkelijk je schouders ophalen over discriminatie en racisme.
Ehm, ander onderwerp, dit komt me niet goed uit.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:42 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Weet je hoe ze omgaan met homo's in Afrika?
Homo's worden anno 2015 enkel nog gediscrimineerd door onzekere pubers en achterlijke provincialen.quote:
John Williams is toch aardig succesvol.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:43 schreef Friek_ het volgende:
Lijkt me best kut om een neger te zijn in Nederland.
Welke?quote:
Nee Oeganda. En al die andere 'landen'.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ehm, ander onderwerp, dit komt me niet goed uit.
Tenzij je op Zuid-Afrika wil focussen.
Of Prem. Of Dino.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:43 schreef Reya het volgende:
[..]
John Williams is toch aardig succesvol.
Whehe.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Welke?
POL / Waarom laat de EU zich chanteren door Afrika?
POL / Afrika (ethisch) herkoloniseren?
En dan Quinsy heten.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:43 schreef Friek_ het volgende:
Lijkt me best kut om een neger te zijn in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |