pompom bedoelt iets anders denk ik.quote:Op donderdag 10 december 2015 18:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. Die TT is harstikke abuis.
Wat dan. Is er meer dan poezen?quote:Op donderdag 10 december 2015 19:24 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
pompom bedoelt iets anders denk ik.
Nee, die bedoel jij, viespeukquote:Op donderdag 10 december 2015 19:24 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
pompom bedoelt iets anders denk ik.
Ik wist dat.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee, die bedoel jij, viespeuk
Ik bedoelde de pluizge viervoeters.
Sure.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee, die bedoel jij, viespeuk
Ik bedoelde de pluizge viervoeters.
Voor het eerst van mijn leven baal ik dat ik niet in Rotterdoom woon.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:50 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://www.koekela.nl/product/dadel-cheesecake/
Wel prijzig, maar zuslief heeft het voor mij gehaald.
Ga je vaak naar Cinnabon?quote:Op donderdag 10 december 2015 19:50 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://www.koekela.nl/product/dadel-cheesecake/
Wel prijzig, maar zuslief heeft het voor mij gehaald.
Na de eerste regel verwachtte ik "die kun kunt u afhalen op 25 december".quote:
Haha.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Na de eerste regel verwachtte ik "die kun kunt u afhalen op 25 december".
Had ook gekundquote:Op donderdag 10 december 2015 19:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
"Die zal u op 25 december onbevlekt ontvangen", zou ik dan verwachten.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je werkt op vervanging. Het moment waarop je afscheid mag nemen is echt niet tof.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:56 schreef Friek_ het volgende:
Toch best fijn, zo'n mentor van zo'n moeilijke klas die je ondersteunt en helpt. Vandaag ook van hem te horen gekregen dat de klas wel persoonlijk iets had tegen overige docenten waar ze mee in de clinch lagen, maar dat ze me mij eigenlijk wel oké vonden. "Echt hoor, ze vinden je een toffe peer."
Toch inwendig een traantje wegpinken. Zo sentimenteel ben ik wel.
Suikerbommen, dus ja.quote:
Complimentje van waht gespot. Zeldzaam!quote:
Dat is inderdaad mooi om te horen.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:56 schreef Friek_ het volgende:
Toch best fijn, zo'n mentor van zo'n moeilijke klas die je ondersteunt en helpt. Vandaag ook van hem te horen gekregen dat de klas wel persoonlijk iets had tegen overige docenten waar ze mee in de clinch lagen, maar dat ze me mij eigenlijk wel oké vonden. "Echt hoor, ze vinden je een toffe peer."
Toch inwendig een traantje wegpinken. Zo sentimenteel ben ik wel.
Ik heb morgen een gesprek. We zullen zien.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mooi om te horen.
Hoe staat het ondertussen met je tweede huis?
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb morgen een gesprek. We zullen zien.
Tweede huis? Zozo.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mooi om te horen.
Hoe staat het ondertussen met je tweede huis?
Dubieus dit.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:24 schreef Kowloon het volgende:
Vanavond overigens leuke kerstsokken aangeschaft. Met sneeuwvlokjes, herten en sneeuwpoppen.
Leuk doekje.quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:04 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertitel:
The queen now wears a hijab instead of a crown due to radicalisation #TrumpFacts
quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:04 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertitel:
The queen now wears a hijab instead of a crown due to radicalisation #TrumpFacts
Eens.quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:07 schreef Heilwasser het volgende:
NWS / Brommer en snorfiets verbod in Utrecht
Uitstekend idee. Die stinkende, luidruchtige pauperdingen mogen snel verdwijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |