abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158170708
quote:
De publieke omroepen gaan gezamenlijk een online kanaal beginnen voor vluchtelingen, expats en immigranten in Nederland. Het platform Net in Nederland moet nieuwkomers informeren over onze samenleving.

Dat meldt omroep Vpro vrijdag. Het is de bedoeling dat het kanaal in het voorjaar van 2016 wordt gelanceerd.

De omroepen hebben mede door de grote toestroom van vluchtelingen en asielzoekers besloten het online platform te ontwikkelen.

"Het voorziet in een grote behoefte van vluchtelingenorganisaties aan informatie uit en over Nederland", aldus het persbericht.

On demand

Een on demand programma-aanbod moet ervoor zorgen dat nieuwkomers op elk moment kennis kunnen nemen van Nederland. Op Net in Nederland zal voor alle leeftijden informatief, educatief en cultureel aanbod te vinden zijn. De programma's krijgen ondertiteling in het Nederlands, Engels en Arabisch.

Het initiatief is van de Avrotros, BNN-Vara, KRO-NCRV, VPRO, EO, Omroep Max en Human wordt ondersteund door NTR en de NPO.

Bron
Het wordt steeds gekker. Politieke correctheid ten top. :')

En dan ook nog eens alles ondertitelen en nasynchoniseren. Dat moedigt ze wel aan om de Nederlandse taal te leren zeg. :')
pi_158170839
Gelukkig is het in het Arabisch. Wollah zagbi heb je geld nodig, wollah naar gemeentehuis jeweet. Mijn Arabisch is niet meer wat het geweest is...
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_158170935
1 april gelanceerd worden? Klinkt als een 1 april grap.

Daarbij zijn ze dan toch allang weer weg?
pi_158170972
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:53 schreef TheJanitor het volgende:

Daarbij zijn ze dan toch allang weer weg?
Het is geen grap, dat is al bevestigd.

En weg? Tegen die tijd is de instroom nog volop bezig.
pi_158171007
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:53 schreef TheJanitor het volgende:
:N
Entertainment mag niet!
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Forum Admin vrijdag 11 december 2015 @ 14:00:05 #6
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_158171085
Zullen we eerst de mensen die zelf al vrijwillig aangeven een Nederlands cursus te willen volgen helpen ipv gemeenschapsgeld over de balk te gooien aan dit soort meuk?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_158171093
Waarom is dit pc als in niet goed?

We willen toch dat die mensen weten hoe het werkt in Nederland? Is toch juist goed als die info makkelijk voor handen is?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_158171141
Het platform Niet in Nederland.

Lijkt me beter.
pi_158171166
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 14:00 schreef erodome het volgende:

We willen toch dat die mensen weten hoe het werkt in Nederland? Is toch juist goed als die info makkelijk voor handen is?
Er wordt een selectie gemaakt van wat wel en niet uitgezonden wordt. Zo worden er bijvoorbeeld alleen dingen laten zien die niet 'aanstootgevend' voor moslims zouden zijn. Dingen zoals homosexualiteit en dergelijke zul je dus nooit zien. En dat is nou precies één van de dingen waar het Nederlandse beleid bekend om staat. Oftewel, een verkapt propaganda kanaal die een heel ander beeld van Nederland laat zien en die betaald wordt van onze centjes. :')
pi_158171219
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 14:03 schreef Infection het volgende:

[..]

Er wordt een selectie gemaakt van wat wel en niet uitgezonden wordt. Zo worden er bijvoorbeeld alleen dingen laten zien die niet 'aanstootgevend' voor moslims zouden zijn. Dingen zoals homosexualiteit en dergelijke zul je dus nooit zien
Vreemd, dit staat niet in je bron. Waar haal je het vandaan?

Verder lijkt het me best dat we mensen helpen integreren in de maatschappij hier. Ik vraag me wel af of ze allemaal massaal deze zender gaan opzoeken, als ze al een tv hebben.
pi_158171232
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 14:06 schreef Oekelpeer het volgende:

[..]

Vreemd, dit staat niet in je bron. Waar haal je het vandaan?
http://www.geenstijl.nl/m(...)enkanaal_netvlu.html

Bekijk de video maar even. Daarin wordt het haarfijn uitgelegd.

"Vooral de programma's die redelijk netjes zijn. Een selectie."
  vrijdag 11 december 2015 @ 14:09:23 #12
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_158171270
quote:

Lijkt mij ook inderdaad!

Maar dan niet van die blije filmpjes hoe goed het hier wel niet is. Nee gewoon direct met de neus op de feiten drukken. Dit is NL. Welkom. Dit zijn onze normen en waarde. Behandel je deze met respect dan wordt je zelf ook met respect behandeld.
Kan je je niet vinden in deze normen en waarden? Doei, ik geloof dat er in Zweden of Duitsland nog wel wat plaatsen vrij zijn!
pi_158171299
Dus bij de 3000 euro om hun huis in te richten krijgen ze ook nog een tv + abonnement? :')
pi_158171304
quote:

Ja, want het kanaal zal voornamelijk dit laten zien:

Nee. Waarschijnlijk treurige dingen als:

"Welkom in Nederland. In Nederland hebben we vele nationaliteiten. Je zult je dus snel thuis voelen. Zo hebben we in Nederland veel kebabzaken en keukens van over de hele wereld. Nederland is multicultureel. Als iemand je beledigt, kun je rekenen op de overheid. Is je familie nog niet in Nederland? Kom dan even langs bij het plaatselijke gemeentehuis, dan regelen we dat samen. Je bent welkom!"
pi_158171320
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 14:09 schreef begaaierd het volgende:

[..]

Lijkt mij ook inderdaad!

Maar dan niet van die blije filmpjes hoe goed het hier wel niet is. Nee gewoon direct met de neus op de feiten drukken. Dit is NL. Welkom. Dit zijn onze normen en waarde. Behandel je deze met respect dan wordt je zelf ook met respect behandeld.
Kan je je niet vinden in deze normen en waarden? Doei, ik geloof dat er in Zweden of Duitsland nog wel wat plaatsen vrij zijn!
En dat is nou net hetgeen wat niet gebeurt. Er wordt een selectie gemaakt van de 'nette' programma's zoals bijvoorbeeld het journaal en dergelijke. Spuiten en Slikken zul je bijvoorbeeld niet voorbij zien komen. De NPO zal het onrealistische beeld van Nederland gaan bepalen. Alsof de NOS nog niet genoeg staatspropaganda was.
pi_158171322
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 14:07 schreef Infection het volgende:

[..]

Waarom zouden programma's die gaan over homoseksualiteit volgens jou niet netjes zijn?
pi_158171346
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 14:11 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Waarom zouden programma's die gaan over homoseksualiteit volgens jou niet netjes zijn?
Lol, goede garp, Wesp. Ga jij maar een programma over homoseksualiteit uitzenden voor asielzoekers. Maar dan wel naast de TV staan en met je leven beschermen.
pi_158171352
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 14:11 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Niet volgens mij, maar volgens de NPO. Als het aan mij lag wordt dit alles gewoon uitgezonden, maar de NPO schetst liever een onrealistisch beeld van Nederland aan de vluchtelingen.
pi_158171393
Lafjes dat Powned niet meedoet. Hebben ze een kans om hun vluchtelingenhaat aan vluchtelingen te verkondigen, doen ze het niet. :')______________________!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_158171410
quote:
15s.gif Op vrijdag 11 december 2015 14:15 schreef xpompompomx het volgende:
Lafjes dat Powned niet meedoet. Hebben ze een kans om hun vluchtelingenhaat aan vluchtelingen te verkondigen, doen ze het niet. :')______________________!
En jij denkt dat de NPO dat toelaat?
pi_158171433
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 14:07 schreef Infection het volgende:

[..]

Tja, natuurlijk zenden ze niet alle programma's uit, ze hebben maar 24 uur per dag. Elke omroep maakt een selectie. Duh. De vraag is echter welke selectiecriteria ze gebruiken. Nergens wordt in je bron aangegeven dat of iets aanstootgeven zou zijn voor moslims (alsof je die op een hoop kunt schuiven) een criterium zou zijn.
pi_158171456
Gemiddeld TV-avondje:

Koranstraat
Pippi Burka.
72 voor 12
Slechte Tijden, Slechte Tijden.
Heel Holland Halal
Oh Oh Aleppo
pi_158171467
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 14:17 schreef Oekelpeer het volgende:

[..]

Tja, natuurlijk zenden ze niet alle programma's uit, ze hebben maar 24 uur per dag. Elke omroep maakt een selectie. Duh. De vraag is echter welke selectiecriteria ze gebruiken. Nergens wordt in je bron aangegeven dat of iets aanstootgeven zou zijn voor moslims (alsof je die op een hoop kunt schuiven) een criterium zou zijn.
Als je een beetje logisch nadenkt dan weet je dat dit wel het geval gaat zijn. Zo zie je in het NOS-journaal ook bijna geen negatieve berichtgeving over vluchtelingen.
pi_158171477
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 14:13 schreef Infection het volgende:

[..]

Niet volgens mij, maar volgens de NPO. Als het aan mij lag wordt dit alles gewoon uitgezonden, maar de NPO schetst liever een onrealistisch beeld van Nederland aan de vluchtelingen.
Ik ben toch echt benieuwd naar die glazen bol van je waar je al het gehele programmaaanbod kunt zien.
pi_158171512
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 14:19 schreef Oekelpeer het volgende:

[..]

Ik ben toch echt benieuwd naar die glazen bol van je waar je al het gehele programmaaanbod kunt zien.
Studio PowNed wordt uitgezonden op de NPO, dus die hebben meer informatie. Jij denkt dat zij dit verzinnen om de NPO in een kwaad daglicht te zetten? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')