pompom bedoelt iets anders denk ik.quote:Op donderdag 10 december 2015 18:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. Die TT is harstikke abuis.
Wat dan. Is er meer dan poezen?quote:Op donderdag 10 december 2015 19:24 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
pompom bedoelt iets anders denk ik.
Nee, die bedoel jij, viespeukquote:Op donderdag 10 december 2015 19:24 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
pompom bedoelt iets anders denk ik.
Ik wist dat.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee, die bedoel jij, viespeuk
Ik bedoelde de pluizge viervoeters.
Sure.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee, die bedoel jij, viespeuk
Ik bedoelde de pluizge viervoeters.
Voor het eerst van mijn leven baal ik dat ik niet in Rotterdoom woon.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:50 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://www.koekela.nl/product/dadel-cheesecake/
Wel prijzig, maar zuslief heeft het voor mij gehaald.
Ga je vaak naar Cinnabon?quote:Op donderdag 10 december 2015 19:50 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://www.koekela.nl/product/dadel-cheesecake/
Wel prijzig, maar zuslief heeft het voor mij gehaald.
Na de eerste regel verwachtte ik "die kun kunt u afhalen op 25 december".quote:
Haha.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Na de eerste regel verwachtte ik "die kun kunt u afhalen op 25 december".
Had ook gekundquote:Op donderdag 10 december 2015 19:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
"Die zal u op 25 december onbevlekt ontvangen", zou ik dan verwachten.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je werkt op vervanging. Het moment waarop je afscheid mag nemen is echt niet tof.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:56 schreef Friek_ het volgende:
Toch best fijn, zo'n mentor van zo'n moeilijke klas die je ondersteunt en helpt. Vandaag ook van hem te horen gekregen dat de klas wel persoonlijk iets had tegen overige docenten waar ze mee in de clinch lagen, maar dat ze me mij eigenlijk wel oké vonden. "Echt hoor, ze vinden je een toffe peer."
Toch inwendig een traantje wegpinken. Zo sentimenteel ben ik wel.
Suikerbommen, dus ja.quote:
Complimentje van waht gespot. Zeldzaam!quote:
Dat is inderdaad mooi om te horen.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:56 schreef Friek_ het volgende:
Toch best fijn, zo'n mentor van zo'n moeilijke klas die je ondersteunt en helpt. Vandaag ook van hem te horen gekregen dat de klas wel persoonlijk iets had tegen overige docenten waar ze mee in de clinch lagen, maar dat ze me mij eigenlijk wel oké vonden. "Echt hoor, ze vinden je een toffe peer."
Toch inwendig een traantje wegpinken. Zo sentimenteel ben ik wel.
Ik heb morgen een gesprek. We zullen zien.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mooi om te horen.
Hoe staat het ondertussen met je tweede huis?
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb morgen een gesprek. We zullen zien.
Tweede huis? Zozo.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mooi om te horen.
Hoe staat het ondertussen met je tweede huis?
Dubieus dit.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:24 schreef Kowloon het volgende:
Vanavond overigens leuke kerstsokken aangeschaft. Met sneeuwvlokjes, herten en sneeuwpoppen.
Leuk doekje.quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:04 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertitel:
The queen now wears a hijab instead of a crown due to radicalisation #TrumpFacts
quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:04 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertitel:
The queen now wears a hijab instead of a crown due to radicalisation #TrumpFacts
Eens.quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:07 schreef Heilwasser het volgende:
NWS / Brommer en snorfiets verbod in Utrecht
Uitstekend idee. Die stinkende, luidruchtige pauperdingen mogen snel verdwijnen.
Dat mag hier ook wel.quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:07 schreef Heilwasser het volgende:
NWS / Brommer en snorfiets verbod in Utrecht
Uitstekend idee. Die stinkende, luidruchtige pauperdingen mogen snel verdwijnen.
Jij hebt geen Tomos?quote:
Held.quote:
Ik lees net dat het nationale elftal van België niet alleen veel hoger gerankt wordt dan dat van Nederland op zowel de FIFA- als de ELO-wereldranglijst (#1 en #14, #10 en #14), maar dat daarnaast de Belgische competitie ook hoger gerankt wordt dan de Nederlandse competitie (#9 en #10) op de UEFA-coëfficiëntieranglijst die bepaalt hoeveel teams per land Europese startbewijzen krijgen. Ook dit seizoen overwinteren er meer Belgische teams in Europa dan Nederlandse. We zijn gedoemd.quote:
Foto?quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:30 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Held.
Mijn broer ook, die heb ik tijdig gejat.
Zag er ongeveer zo uit: http://i35.tinypic.com/4ztcls.jpgquote:Op vrijdag 11 december 2015 09:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Foto?Die dingen waren fantastisch.
Whehe vet ding. Van mij leek er redelijk op, maar ik had hem nog een beetje gecustomized met wat items en had hem zwart-goud gemaakt. Misschien vind ik later nog een pic.quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:46 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Zag er ongeveer zo uit: http://i35.tinypic.com/4ztcls.jpg
Incluis illegale uitlaat.
Je kunt echt een geniale discussie uitlokken met orthodoxen door te suggereren dat er een vaccin voor is.quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:47 schreef Kaas- het volgende:
KLB / Paarse Vrijdag
Alweer het derde homobashtopic in KLB in een week. Een "psychische ziekte" volgens TS en dat halve topic is het natuurlijk eens.
Onzin, inderdaad; homoseksualiteit is een zelfgekozen levensstijl.quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:47 schreef Kaas- het volgende:
KLB / Paarse Vrijdag
Alweer het derde homobashtopic in KLB in een week. Een "psychische ziekte" volgens TS en dat halve topic is het natuurlijk eens.
Arme knul zit met zichzelf in de knoop.quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:47 schreef Kaas- het volgende:
KLB / Paarse Vrijdag
Ik heb een TR gezet en ga binnenkort eens de honderd homobashtopics in KLB in alleen al 2015 oprakelen om met die links in het FB-subforum te vragen of de nieuwe fatsoensstrategie al een beetje werkt.quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Onzin, inderdaad; homoseksualiteit is een zelfgekozen levensstijl.
Dit topic gaat wel wat ver, maar over het algemeen kun je zulke topics natuurlijk ook gewoon negeren. Je eraan ergeren is het allemaal niet waard.quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb een TR gezet en ga binnenkort eens de honderd homobashtopics in KLB in alleen al 2015 oprakelen en in het FB-subforum vragen of de nieuwe fatsoensstrategie al een beetje werkt.
Jij had mijn vraag in het Turkengeschiedenistopic ook wel kunnen negeren, maar volgens mij wil de Fok-leiding tegenwoordig dat men zich aan wat basisregels houdt en de vrijheid van meningsuiting hier niet langer zo ver reikt dat je de hele wereld mag uitschelden. Behalve homo's dan, die hebben een ziekte in honderden bloedserieuze posts week in week uit. Ik ben wel benieuwd waarom Fok voor die groep een uitzondering maakt.quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Dit topic gaat wel wat ver, maar over het algemeen kun je zulke topics natuurlijk ook gewoon negeren. Je eraan ergeren is het allemaal niet waard.
En gehandicapten.quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij had mijn vraag in het Turkengeschiedenistopic ook wel kunnen negeren, maar volgens mij wil de Fok-leiding tegenwoordig dat men zich aan wat basisregels houdt en de vrijheid van meningsuiting hier niet langer zo ver reikt dat je de hele wereld mag uitschelden. Behalve homo's dan.
En politiek correcten. En moslims. En uitkeringstrekkers.quote:
Nee, maar in de echte wereld ben je niet anoniem en wordt je confronteert met echte mensen in plaats van stukjes tekst. Dat maakt voor het gros van de mensen toch wel een behoorlijk verschil.quote:Op vrijdag 11 december 2015 10:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En politiek correcten. En moslims. En uitkeringstrekkers.
Fok! pretendeert fatsoensnormen te bewaken, maar doet dat in de praktijk niet - naar geen enkele groep toe. Het is net een echte samenleving natuurlijk: een betere wereld begint bij jezelf. En we zullen elkaar moeten corrigeren en dat ook toelaten. In de echte wereld staat ook niet echter iedere boom een ambtenaar om te controleren of jij niet toevallig een voorbijganger uitscheldt.
Hoezo 'weer'? Dat is toch nooit anders geweest?quote:Op vrijdag 11 december 2015 10:02 schreef Heilwasser het volgende:
Fortuyn is weer een held voor vele FOK!kers.
Ik bedoel in het licht van de homohaat.quote:Op vrijdag 11 december 2015 10:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoezo 'weer'? Dat is toch nooit anders geweest?
Ik snap 'mquote:Op vrijdag 11 december 2015 10:22 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik bedoel in het licht van de homohaat.
Rectaal in te brengen uiteraard.quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je kunt echt een geniale discussie uitlokken met orthodoxen door te suggereren dat er een vaccin voor is.
Je zal maar zoveel vrije tijd hebben om dat te doen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb een TR gezet en ga binnenkort eens de honderd homobashtopics in KLB in alleen al 2015 oprakelen om met die links in het FB-subforum te vragen of de nieuwe fatsoensstrategie al een beetje werkt.
Met D66 aan het roer krijgen we allemaal zoveel vrije tijd.quote:Op vrijdag 11 december 2015 10:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je zal maar zoveel vrije tijd hebben om dat te doen.
Loop niet zo te mieten.quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb een TR gezet en ga binnenkort eens de honderd homobashtopics in KLB in alleen al 2015 oprakelen om met die links in het FB-subforum te vragen of de nieuwe fatsoensstrategie al een beetje werkt.
Nouja, slechts twee mensen die het met hem eens zijn. Kan een stuk erger.quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:47 schreef Kaas- het volgende:
KLB / Paarse Vrijdag
Wat als het homohaat richting islamitische homo's is?quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:11 schreef Pokkelmans het volgende:
Homohaat is alleen kwalijk als het uit islamitische hoek komt.
Oh jee, de PvdA wil toch liever DWDD op de buis houden.quote:De senaatsfractie van de PvdA dreigt tegen de mediawet van VVD-staatssecretaris Sander Dekker te stemmen.
Eerste Kamerlid Esther-Mirjam Sent maakt zich zorgen om de invloed die de staatssecretaris door de nieuwe wet krijgt op de inhoud van programma's van de publieke omroep.
Het is ook vooral kut bij hardlopen vind ik. Drie keer gedaan tot nu toe deze week en elke keer beetje last van de longen na afloop. En gewoon niet erg comfortabel tijdens het lopen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
Vroeger wilde ik het altijd dat het koud zo worden in de winter voor sneeuw, ijs en avontuur.
Sinds ik een jaar op mezelf woon bekijk ik de weermodellen alleen in de hoop dat het lekker mild blijft, stookkosten enzo.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat als het homohaat richting islamitische homo's is?
Ik vond vooral de herfst kut. Lekker glibberen over dat natte blad. Paar keer iets verrekt bij het spastische schokken in een poging in evenwicht te blijven.quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is ook vooral kut bij hardlopen vind ik. Drie keer gedaan tot nu toe deze week en elke keer beetje last van de longen na afloop. En gewoon niet erg comfortabel tijdens het lopen.
Wordt je moe van. Doe maar niet dus.quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:10 schreef Heilwasser het volgende:
Oh ja beweging, toch maar weer eens doen. Of niet.
Ik had van u eerder schrijden verwacht.quote:
Sterker nog je kunt dergelijke subfora gewoon schrappen uit je AT en Index door dat als zodanig in te stellen. Ik heb denk ik 60 % van de subfora uit staan, werkt prima.quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Dit topic gaat wel wat ver, maar over het algemeen kun je zulke topics natuurlijk ook gewoon negeren. Je eraan ergeren is het allemaal niet waard.
Daar heb je het gedonder al weer.quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:38 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Oh jee, de PvdA wil toch liever DWDD op de buis houden.
Saai hoor.quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
Vroeger wilde ik het altijd dat het koud zo worden in de winter voor sneeuw, ijs en avontuur.
Sinds ik een jaar op mezelf woon bekijk ik de weermodellen alleen in de hoop dat het lekker mild blijft, stookkosten enzo.
Flaneren, slenteren, schuifelen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:33 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik had van u eerder schrijden verwacht.
Ha, klopt. Kutbladeren.quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik vond vooral de herfst kut. Lekker glibberen over dat natte blad. Paar keer iets verrekt bij het spastische schokken in een poging in evenwicht te blijven.
Rollen en kruipen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:48 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Flaneren, slenteren, schuifelen.
Liever alleen ijs, zonde van het ijs anders.quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:40 schreef xpompompomx het volgende:
Ik kan niet wachten op veel sneeuw en ijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |