Die laatste zeker niet, die eerste 2 kan ik me nog voorstellen. (al vind ik zelf Space Oddity ook licht overgewaardeerd hoewel een erg goed liedje) Ik zou zelf eerder denken aan Changes of Starman, of misschien Sound and Vision of Five Years als grootste concurrenten. En toch ook Heroes, inderdaad, die plaat zit gewoon zo goed in elkaar. Hoorde ik laatst ook al op 3 meen ik me te herinneren.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:41 schreef Bronson het volgende:
[..]
Heroes, Space oddity, Ziggy Stardust?
Prettig.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Tuurlijk ongewassen Bronson en voor een meerprijs kom ik hem showen.
Het zou mijn top 5 zijn.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die laatste zeker niet, die eerste 2 kan ik me nog voorstellen. (al vind ik zelf Space Oddity ook licht overgewaardeerd hoewel een erg goed liedje) Ik zou zelf eerder denken aan Changes of Starman, of misschien Sound and Vision of Five Years als grootste concurrenten. En toch ook Heroes, inderdaad, die plaat zit gewoon zo goed in elkaar. Hoorde ik laatst ook al op 3 meen ik me te herinneren.
Ik zie maar 4 liedjes.quote:
nouja toch 3 dezelfden als ik dus. Denk dat Heroes mijn top 5 wel haalt.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:47 schreef Bronson het volgende:
[..]
In willekeurige volgorde:
Heroes
Life on Mars
Space Oddity
Starman
Ziggy Stardust
Dat moet een topshow zijn.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Tuurlijk ongewassen Bronson en voor een meerprijs kom ik hem showen.
volgens mij weet niemand hoe het nu echt zit en wordt er vooral lekker gespeculeerdquote:
Dat.quote:Op donderdag 10 december 2015 17:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij weet niemand hoe het nu echt zit en wordt er vooral lekker gespeculeerd
Idd. Zowel het troll- als het hapgehalte ligt vrij hoog daar.quote:Op donderdag 10 december 2015 17:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij weet niemand hoe het nu echt zit en wordt er vooral lekker gespeculeerd
Song vh jaar boeit mij meerquote:Op vrijdag 11 december 2015 07:42 schreef Bronson het volgende:
Vandaag de ontknoping van de top 1000 van radio Veronica op.
Dat is toch pas einde van de middag?quote:Op vrijdag 11 december 2015 07:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Song vh jaar boeit mij meer
Beide voorkanten:quote:
Achterkanten zijn belangrijkerquote:Op vrijdag 11 december 2015 10:05 schreef Bronson het volgende:
[..]
Beide voorkanten:
https://www.instagram.com/carringtondurham/
https://www.instagram.com/missjuliakelly/
Ik ben een borstenman.quote:Op vrijdag 11 december 2015 10:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Achterkanten zijn belangrijker
Ik nietquote:
Jep, ik zou ze uit de weg gaan.quote:Op vrijdag 11 december 2015 10:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik niet
Maar dan heb je ook niet echt te klagen bij deze vrouwen, jammer van de koppen alleen
quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:25 schreef wolfrolf het volgende:
AHMAGAWD!!! BluRay rips van alle X-Files seizoenen
Vanaf 14.00quote:Op vrijdag 11 december 2015 08:20 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat is toch pas einde van de middag?
dat is een misverstandquote:Op vrijdag 11 december 2015 10:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Achterkanten zijn belangrijker
beter dan Brabant iigquote:
Ik vind het wel een rare uitspraak, 'wij hebben voorrecht op betere bussen dan de rest van Nederland'quote:
ja, dat heb ik idd in Brabant nooit gehoordquote:Op vrijdag 11 december 2015 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het wel een rare uitspraak, 'wij hebben voorrecht op betere bussen dan de rest van Nederland'
Het is wel een beetje kinderachtig van Veolia om die bussen weg te halen nadat ze de concessie verloren, maar de vervolgredenatie van de provincie klopt ook niet echt..quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, dat heb ik idd in Brabant nooit gehoord
zeker vreemd, hoorde het item niet goed.
stop maar.quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo weer bijgelezen in fokstopsoap.
die is van vorig jaar.quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Take Me To Church song van dit jaar maken
2013 zelfs.quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Take Me To Church song van dit jaar maken
Maar wel van 2015quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar Hello was ook genomineerd en die was net 3 weken oud ofzo. .
Nope, ff opgezocht:quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Mss was het wel de voorwaarde dat het in de hitparade moest staan in 2015?
Keuze uit de meest kapotgedraaide platen dus..quote:The shortlisted songs had had the most airplay across the BBC’s music radio networks and BBC Music Television over the last 12 months. Your choice for the winner was Hozier's Take Me to Church.
ditquote:
Da's wel gebruikelijk ja, dus lijkt me wel.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Typhoon zal volgende week wel MH zijn he?
Omdat ik liever De Staat had gehad?quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's wel gebruikelijk ja, dus lijkt me wel.
Sinds de introductie van het themalied is het elk jaar MH geweest, dus waarom nu niet?
Ik vind Wham wel een goeie MH.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik liever De Staat had gehad?
De winnende lotto-nummers raden mag altijd nog.quote:
Dat inderdaad.quote:
Nummer 100 was een beetje 13 in dozijn bandjesmuziek.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, we zijn los. Niet echt met een goeie plaat
sowieso nog weinig verrassends, gewoon 3fm meukquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nummer 100 was een beetje 13 in dozijn bandjesmuziek.
Het blijft 3FM. Maar ik vind zo'n song van het jaar lijstje wel leuk, want ik hoor toch wel andere platen tussendoor die niet zo vaak gedraaid zijn.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
sowieso nog weinig verrassends, gewoon 3fm meuk
ik ben er alquote:
ze is geen Tori Amos of Kate Bush, maar technisch is het wel erg goed moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze zingt doods. alsof er geen gevoel in zit. Het raakt mij niet.
Uitsloverquote:
wat ga je doen hier? stappen?quote:
Heemscherrek represent!quote:
quote:
Ik hoop dat ik hier op gestemd hebquote:
Naar een toneelvoorstelling van een vriendin van me. Daarna kan ik niet garanderen dat ik direct naar huis ga, dus een klein biertje in het centrum zit er wel in ja...quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
wat ga je doen hier? stappen?
ik welquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik hier op gestemd heb
en deze ook op gestemdquote:
Nee hij staat veel te laagquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:40 schreef rubbereend het volgende:
zijn wel nu al bij nummer 1?
want CHVRCHES
za lastig worden, maar er wordt zo her en der wel bier verkocht hierquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Naar een toneelvoorstelling van een vriendin van me. Daarna kan ik niet garanderen dat ik direct naar huis ga, dus een klein biertje in het centrum zit er wel in ja...
quote:
Daar heb je toch een rekenmachine voor?quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan niet rekenen
Onhandig als je een wiskundeopleiding doet jongens.
datquote:
dat dacht jequote:Op vrijdag 11 december 2015 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar heb je toch een rekenmachine voor?
ik ook trouwensquote:
Laat mij raden je moet ingewikkelde formules oplossen voordat je ze kan gebruiken?quote:
Jezelf quotenquote:
zoietsquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Laat mij raden je moet ingewikkelde formules oplossen voordat je ze kan gebruiken?
courtney zal wel hoog staan hoorquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Zoals gewoonlijk staan alle goede platen onderaan de lijst.
Ik had ook zo'n vak. Ik heb hem gelukkig kunnen laten vallen.quote:
Stuur op dan, dan eet ik het wel op!quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:58 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben pas halverwege m'n stukjes taart en ik zit al vol.
Ik prak het wel in een envelop voor je.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Stuur op dan, dan eet ik het wel op!
Dankje. Ik zal morgen kwijlend in het portaal voor de brievenbus gaan zitten.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik prak het wel in een envelop voor je.
Eentje smaakt naar die rood/witte snoepjes die oma's altijd bij zich hebben.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dankje. Ik zal morgen kwijlend in het portaal voor de brievenbus gaan zitten.
Theateropleiding Selma Susannaquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
za lastig worden, maar er wordt zo her en der wel bier verkocht hierWelke zaal staat ze als ik vragen mag?
Dat soort mensen hebben nog stemrecht ookquote:
Uit z'n Twitterbio:quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat soort mensen hebben nog stemrecht ook
Tevens NSFW enzo.quote:model and gay no pedo,s and no woman and no muslims!!!!!
dan zit je al bijna in het centrum.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Theateropleiding Selma Susanna
Grote Wittenburgerstraat
[..]
Die komen nog ergens live.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi, The Brahms worden geskipt
ZEG DIT NU NIETquote:
jammer johquote:Op vrijdag 11 december 2015 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ZEG DIT NU NIET
IK WAS NET ZO BLIJ
Preciesquote:Op vrijdag 11 december 2015 15:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan zit je al bijna in het centrum.
mexicano is een beetje humeurig doordat de kansrekeningstentamens nog niet gaan zoals ze moetenquote:Op vrijdag 11 december 2015 15:19 schreef Againzender het volgende:
Overigens, Brahms = matig waarvoor een +1 voor mexicano's humeur.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mexicano is een beetje humeurig doordat de kansrekeningstentamens nog niet gaan zoals ze moeten
Das kut, hoe groot is die kans nou?quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mexicano is een beetje humeurig doordat de kansrekeningstentamens nog niet gaan zoals ze moeten
#teampaulquote:
quote:
quote:
Je krijgt al taart. Gun een ander ook eens wat.quote:
Lijkt me wel.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:41 schreef ChatGirl het volgende:
Komt er trouwens ook een Spotify-lijstje van de lijst?
Mooi!quote:
quote:
Nee. Gewoon nee.quote:
Fijn om te horen, want dit is echt een k u t plaat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
donequote:Op vrijdag 11 december 2015 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Even lijstjes in een spoiler zetten voor de mensen die het niet willen lezen?
50% kans dat het goed gaat toch?quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoef maar een 4.5 te halen dus 55%.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
50% kans dat het goed gaat toch?
Sorry
Ik geloof dat kansrekening inderdaad niet je sterkste kant isquote:Op vrijdag 11 december 2015 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoef maar een 4.5 te halen dus 55%.
Je kunt bij ons een nul halen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik geloof dat kansrekening inderdaad niet je sterkste kant is
quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik geloof dat kansrekening inderdaad niet je sterkste kant is
Haal die dan "ff"quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoef maar een 4.5 te halen dus 55%.
Vindt dit het minste nummer van het nieuwe album. Skip em altijd.quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:16 schreef Tourniquet het volgende:
FOALS
Ook mooi dat dit nummer gelijk een instant live klassieker is. Echt heerlijk live.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Owh zoveel mis ik niet in dit lijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
/spuit 11quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:50 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens is Typhoon tot 3FM Megahit verkozen voor komende week.
Wordt al jarenlang zo gedaan, no surprises here.quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:50 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens is Typhoon tot 3FM Megahit verkozen voor komende week.
Mwah, song van het jaar is 'gewoon' wat je het hele jaar op 3fm hoort aangevuld met 10 platen die je alleen na tienen hoort.quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Wordt al jarenlang zo gedaan, no surprises here.
Vind het steeds beter worden.
Song van het jaar boeit mijn dan weer niks, hoop bagger.
Net even in de auto geluisterd, er kwam zo'n herrie uit de radio dat ik dacht dat ik over een vuilnisbak was gereden en de bak mee aan het slepen was.quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, song van het jaar is 'gewoon' wat je het hele jaar op 3fm hoort aangevuld met 10 platen die je alleen na tienen hoort.
Ik vind het waardeloos. 3FM staat niet in dienst van goede nieuwe muziek, maar in dienst van het geforceerd promoten van een (vrij matige) Serious Request-theme song. En het erge is: die track wordt de week erop, tijdens SR, ook volop gedraaid. Dus had je komende week beter een normale Megahit kunnen kiezen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Wordt al jarenlang zo gedaan, no surprises here.
Vind het steeds beter worden.
Song van het jaar boeit mijn dan weer niks, hoop bagger.
Daar ben ik het mee eens,, maar het is al jaren zo dus ik kijk er niet van op.quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het waardeloos. 3FM staat niet in dienst van goede nieuwe muziek, maar in dienst van het geforceerd promoten van een (vrij matige) Serious Request-theme song. En het erge is: die track wordt de week erop, tijdens SR, ook volop gedraaid. Dus had je komende week beter een normale Megahit kunnen kiezen.
Viet Cong?quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Net even in de auto geluisterd, er kwam zo'n herrie uit de radio dat ik dacht dat ik over een vuilnisbak was gereden en de bak mee aan het slepen was.
Verder ben ik in een prima humeur nu trouwens.
Courtney verbindt iedereenquote:Op vrijdag 11 december 2015 17:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wij zijn het vaak oneens over muziek.
Maar wel Courtney
Ik weet niet hoe het heette maar daarna kwam een meisje aan de telefoon dat Macklemore had gestemd.quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Viet Cong?Heerlijk.
Voor de rest niet veel 'vreemds' gehoord buiten dat stukje John Coffey.
Oh Bring me the Horizon.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het heette maar daarna kwam een meisje aan de telefoon dat Macklemore had gestemd.
Courtney op 40.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh Bring me the Horizon.
Ongelofelijke teringmuziek.
Valt me tegen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had echt veel hoger verwacht.quote:
Dat is Let It Happen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met afstand het beste liedje van dit jaar.
Sorry is een prima plaatquote:
Op 2.quote:
quote:In plaats van een zwarte pietendiscussue, misschien iets om hier ns over na te denken!
Ieder jaar dat glazen huis, met een of ander doel voor wie weet allemaal wat.... , maar ns n keer een doel voor ouderen in Nederland, of bijstandsgezinnen die niks hebben met deze feestdagen heb ik nog nooit gezien. Zouden ze daar in Hilversum ns moeten overwegen.
Ik word hier zo MOE vanquote:
Speciaal voor SC vooral.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Speciaal voor Mex, the Brahms live
Ja Kovacs wil ik wel een pareltje jaquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Speciaal voor SC vooral.
Ik heb zin in HAEVN en Kovacs.
Niks mis mee.quote:
Omdat je een harteloos mens bent als je er niet op gestemd had.quote:
Prima bandje hoor, maar echt NIET dit nummer.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat je een harteloos mens bent als je er niet op gestemd had.
Dat snap ik, dit klinkt nergens naar.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima bandje hoor, maar echt NIET dit nummer.
Kenny B niet in de top 20quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, we zitten in de top 20. Meeste krakers nog niet gehoord, meest verrassende afvallers:
Courtney Barnett
Coldplay
Mumford and Sons
Kenny B
Jamie XX
32. Kenny B - Parijsquote:
Zal wel hoog staan.quote:
Ik hoop het.quote:
Ik verwacht Lean On vs Let It Happen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik hoop het.Uptown Funk zal wel 1 staan denk ik?
Let it Happen zal best hoog staan, maar nr. 1 zou me verbazen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwacht Lean On vs Let It Happen.
Tame Impalaquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie heeft let it happen gezongen?
Tame Impalaquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie heeft let it happen gezongen?
quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:55 schreef Tourniquet het volgende:
Ow, Balthazar staat op 15. Had wel top 10 gehoopt.
11-15:Nummer 12 had ik top 5 verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Is live gespeeld, weet niet precies of dat al geweest is of nog komt.quote:
Oja, kan ook nog. Beetje rare opzet wel zo.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is live gespeeld, weet niet precies of dat al geweest is of nog komt.
Gewoon morgen op tv kijken.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oja, kan ook nog. Beetje rare opzet wel zo.
Komt nog, Balthazar sluit af.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is live gespeeld, weet niet precies of dat al geweest is of nog komt.
Gewoon een 3fm lijst met een paar verrassende plaatjes. Zo'n Sufjan Stevens hoor je niet op 3fm bijvoorbeeld maar da's een uitzondering.quote:
wel wat leuke plaatjes, ook veel troepquote:
haha, dat heb ik een paar jaar geleden nog 4 avonden op rij bij Rudy en Sharid gekregenquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh Bring me the Horizon.
Ongelofelijke teringmuziek.
Wij als snobben mogen dat zeggen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
en dat klinkt elitair en is het ook maar het is wel een beetje zo
Grootste kneiter in het clubcircuit he. En helemaal platgeplugd door 3. Mag het ns?quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wij als snobben mogen dat zeggen.
Blijkbaar wordt Let it Happen wel door het stemvee opgepakt.
Ok. Typische 3fm-muziek met een uitschieter naar het alternatieve circuit zeker?quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wel wat leuke plaatjes, ook veel troep
Ja. Dat is zeker niet de versie van 7:38?quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Grootste kneiter in het clubcircuit he. En helemaal platgeplugd door 3. Mag het ns?
Uiteraard. Wat mis ik de tijd dat The J&MC nog op 1 kon komen in zo'n lijst.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ok. Typische 3fm-muziek met een uitschieter naar het alternatieve circuit zeker?
De versie die in de clubs veel voorbij komt is wel de albumversie volgens mij, daarom hoor je die op 3fm ook nog wel ns als je mazzel hebt.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja. Dat is zeker niet de versie van 7:38?
Doe eens rustigquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Na zo'n hiphop / rap nummer heb ik altijd zin om iemand te slaanIk word er agressief van.
Jouw Ivar haat ligt er anders ook best dik op, poeske!quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:28 schreef wolfrolf het volgende:
Cee met je ivar adoratie doe niet zo gek gekkieeeeee
quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja sorry kan het niet helpen
Ik vind het een flinke baklap iddquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Jouw Ivar haat ligt er anders ook best dik op, poeske!
Hij mag mijn bak wel lappen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind het een flinke baklap idd
Wacht nog maar anderhalf uurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |