Jezelf quotenquote:
zoietsquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Laat mij raden je moet ingewikkelde formules oplossen voordat je ze kan gebruiken?
courtney zal wel hoog staan hoorquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Zoals gewoonlijk staan alle goede platen onderaan de lijst.
Ik had ook zo'n vak. Ik heb hem gelukkig kunnen laten vallen.quote:
Stuur op dan, dan eet ik het wel op!quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:58 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben pas halverwege m'n stukjes taart en ik zit al vol.
Ik prak het wel in een envelop voor je.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Stuur op dan, dan eet ik het wel op!
Dankje. Ik zal morgen kwijlend in het portaal voor de brievenbus gaan zitten.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik prak het wel in een envelop voor je.
Eentje smaakt naar die rood/witte snoepjes die oma's altijd bij zich hebben.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dankje. Ik zal morgen kwijlend in het portaal voor de brievenbus gaan zitten.
Theateropleiding Selma Susannaquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
za lastig worden, maar er wordt zo her en der wel bier verkocht hierWelke zaal staat ze als ik vragen mag?
Dat soort mensen hebben nog stemrecht ookquote:
Uit z'n Twitterbio:quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat soort mensen hebben nog stemrecht ook
Tevens NSFW enzo.quote:model and gay no pedo,s and no woman and no muslims!!!!!
dan zit je al bijna in het centrum.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Theateropleiding Selma Susanna
Grote Wittenburgerstraat
[..]
Die komen nog ergens live.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi, The Brahms worden geskipt
ZEG DIT NU NIETquote:
jammer johquote:Op vrijdag 11 december 2015 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ZEG DIT NU NIET
IK WAS NET ZO BLIJ
Preciesquote:Op vrijdag 11 december 2015 15:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan zit je al bijna in het centrum.
mexicano is een beetje humeurig doordat de kansrekeningstentamens nog niet gaan zoals ze moetenquote:Op vrijdag 11 december 2015 15:19 schreef Againzender het volgende:
Overigens, Brahms = matig waarvoor een +1 voor mexicano's humeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |