Uitsloverquote:
wat ga je doen hier? stappen?quote:
Heemscherrek represent!quote:
quote:
Ik hoop dat ik hier op gestemd hebquote:
Naar een toneelvoorstelling van een vriendin van me. Daarna kan ik niet garanderen dat ik direct naar huis ga, dus een klein biertje in het centrum zit er wel in ja...quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
wat ga je doen hier? stappen?
ik welquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik hier op gestemd heb
en deze ook op gestemdquote:
Nee hij staat veel te laagquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:40 schreef rubbereend het volgende:
zijn wel nu al bij nummer 1?
want CHVRCHES
za lastig worden, maar er wordt zo her en der wel bier verkocht hierquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Naar een toneelvoorstelling van een vriendin van me. Daarna kan ik niet garanderen dat ik direct naar huis ga, dus een klein biertje in het centrum zit er wel in ja...
quote:
Daar heb je toch een rekenmachine voor?quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan niet rekenen
Onhandig als je een wiskundeopleiding doet jongens.
datquote:
dat dacht jequote:Op vrijdag 11 december 2015 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar heb je toch een rekenmachine voor?
ik ook trouwensquote:
Laat mij raden je moet ingewikkelde formules oplossen voordat je ze kan gebruiken?quote:
Jezelf quotenquote:
zoietsquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Laat mij raden je moet ingewikkelde formules oplossen voordat je ze kan gebruiken?
courtney zal wel hoog staan hoorquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Zoals gewoonlijk staan alle goede platen onderaan de lijst.
Ik had ook zo'n vak. Ik heb hem gelukkig kunnen laten vallen.quote:
Stuur op dan, dan eet ik het wel op!quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:58 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben pas halverwege m'n stukjes taart en ik zit al vol.
Ik prak het wel in een envelop voor je.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Stuur op dan, dan eet ik het wel op!
Dankje. Ik zal morgen kwijlend in het portaal voor de brievenbus gaan zitten.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik prak het wel in een envelop voor je.
Eentje smaakt naar die rood/witte snoepjes die oma's altijd bij zich hebben.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dankje. Ik zal morgen kwijlend in het portaal voor de brievenbus gaan zitten.
Theateropleiding Selma Susannaquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
za lastig worden, maar er wordt zo her en der wel bier verkocht hierWelke zaal staat ze als ik vragen mag?
Dat soort mensen hebben nog stemrecht ookquote:
Uit z'n Twitterbio:quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat soort mensen hebben nog stemrecht ook
Tevens NSFW enzo.quote:model and gay no pedo,s and no woman and no muslims!!!!!
dan zit je al bijna in het centrum.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Theateropleiding Selma Susanna
Grote Wittenburgerstraat
[..]
Die komen nog ergens live.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi, The Brahms worden geskipt
ZEG DIT NU NIETquote:
jammer johquote:Op vrijdag 11 december 2015 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ZEG DIT NU NIET
IK WAS NET ZO BLIJ
Preciesquote:Op vrijdag 11 december 2015 15:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan zit je al bijna in het centrum.
mexicano is een beetje humeurig doordat de kansrekeningstentamens nog niet gaan zoals ze moetenquote:Op vrijdag 11 december 2015 15:19 schreef Againzender het volgende:
Overigens, Brahms = matig waarvoor een +1 voor mexicano's humeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |