quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mexicano is een beetje humeurig doordat de kansrekeningstentamens nog niet gaan zoals ze moeten
Das kut, hoe groot is die kans nou?quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mexicano is een beetje humeurig doordat de kansrekeningstentamens nog niet gaan zoals ze moeten
#teampaulquote:
quote:
quote:
Je krijgt al taart. Gun een ander ook eens wat.quote:
Lijkt me wel.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:41 schreef ChatGirl het volgende:
Komt er trouwens ook een Spotify-lijstje van de lijst?
Mooi!quote:
quote:
Nee. Gewoon nee.quote:
Fijn om te horen, want dit is echt een k u t plaat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
donequote:Op vrijdag 11 december 2015 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Even lijstjes in een spoiler zetten voor de mensen die het niet willen lezen?
50% kans dat het goed gaat toch?quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoef maar een 4.5 te halen dus 55%.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
50% kans dat het goed gaat toch?
Sorry
Ik geloof dat kansrekening inderdaad niet je sterkste kant isquote:Op vrijdag 11 december 2015 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoef maar een 4.5 te halen dus 55%.
Je kunt bij ons een nul halen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik geloof dat kansrekening inderdaad niet je sterkste kant is
quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik geloof dat kansrekening inderdaad niet je sterkste kant is
Haal die dan "ff"quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoef maar een 4.5 te halen dus 55%.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |