Vindt dit het minste nummer van het nieuwe album. Skip em altijd.quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:16 schreef Tourniquet het volgende:
FOALS
Ook mooi dat dit nummer gelijk een instant live klassieker is. Echt heerlijk live.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Owh zoveel mis ik niet in dit lijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
/spuit 11quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:50 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens is Typhoon tot 3FM Megahit verkozen voor komende week.
Wordt al jarenlang zo gedaan, no surprises here.quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:50 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens is Typhoon tot 3FM Megahit verkozen voor komende week.
Mwah, song van het jaar is 'gewoon' wat je het hele jaar op 3fm hoort aangevuld met 10 platen die je alleen na tienen hoort.quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Wordt al jarenlang zo gedaan, no surprises here.
Vind het steeds beter worden.
Song van het jaar boeit mijn dan weer niks, hoop bagger.
Net even in de auto geluisterd, er kwam zo'n herrie uit de radio dat ik dacht dat ik over een vuilnisbak was gereden en de bak mee aan het slepen was.quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, song van het jaar is 'gewoon' wat je het hele jaar op 3fm hoort aangevuld met 10 platen die je alleen na tienen hoort.
Ik vind het waardeloos. 3FM staat niet in dienst van goede nieuwe muziek, maar in dienst van het geforceerd promoten van een (vrij matige) Serious Request-theme song. En het erge is: die track wordt de week erop, tijdens SR, ook volop gedraaid. Dus had je komende week beter een normale Megahit kunnen kiezen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Wordt al jarenlang zo gedaan, no surprises here.
Vind het steeds beter worden.
Song van het jaar boeit mijn dan weer niks, hoop bagger.
Daar ben ik het mee eens,, maar het is al jaren zo dus ik kijk er niet van op.quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het waardeloos. 3FM staat niet in dienst van goede nieuwe muziek, maar in dienst van het geforceerd promoten van een (vrij matige) Serious Request-theme song. En het erge is: die track wordt de week erop, tijdens SR, ook volop gedraaid. Dus had je komende week beter een normale Megahit kunnen kiezen.
Viet Cong?quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Net even in de auto geluisterd, er kwam zo'n herrie uit de radio dat ik dacht dat ik over een vuilnisbak was gereden en de bak mee aan het slepen was.
Verder ben ik in een prima humeur nu trouwens.
Courtney verbindt iedereenquote:Op vrijdag 11 december 2015 17:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wij zijn het vaak oneens over muziek.
Maar wel Courtney
Ik weet niet hoe het heette maar daarna kwam een meisje aan de telefoon dat Macklemore had gestemd.quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Viet Cong?Heerlijk.
Voor de rest niet veel 'vreemds' gehoord buiten dat stukje John Coffey.
Oh Bring me the Horizon.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het heette maar daarna kwam een meisje aan de telefoon dat Macklemore had gestemd.
Courtney op 40.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh Bring me the Horizon.
Ongelofelijke teringmuziek.
Valt me tegen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |