Die laatste zeker niet, die eerste 2 kan ik me nog voorstellen. (al vind ik zelf Space Oddity ook licht overgewaardeerd hoewel een erg goed liedje) Ik zou zelf eerder denken aan Changes of Starman, of misschien Sound and Vision of Five Years als grootste concurrenten. En toch ook Heroes, inderdaad, die plaat zit gewoon zo goed in elkaar. Hoorde ik laatst ook al op 3 meen ik me te herinneren.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:41 schreef Bronson het volgende:
[..]
Heroes, Space oddity, Ziggy Stardust?
Prettig.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Tuurlijk ongewassen Bronson en voor een meerprijs kom ik hem showen.
Het zou mijn top 5 zijn.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die laatste zeker niet, die eerste 2 kan ik me nog voorstellen. (al vind ik zelf Space Oddity ook licht overgewaardeerd hoewel een erg goed liedje) Ik zou zelf eerder denken aan Changes of Starman, of misschien Sound and Vision of Five Years als grootste concurrenten. En toch ook Heroes, inderdaad, die plaat zit gewoon zo goed in elkaar. Hoorde ik laatst ook al op 3 meen ik me te herinneren.
Ik zie maar 4 liedjes.quote:
nouja toch 3 dezelfden als ik dus. Denk dat Heroes mijn top 5 wel haalt.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:47 schreef Bronson het volgende:
[..]
In willekeurige volgorde:
Heroes
Life on Mars
Space Oddity
Starman
Ziggy Stardust
Dat moet een topshow zijn.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Tuurlijk ongewassen Bronson en voor een meerprijs kom ik hem showen.
volgens mij weet niemand hoe het nu echt zit en wordt er vooral lekker gespeculeerdquote:
Dat.quote:Op donderdag 10 december 2015 17:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij weet niemand hoe het nu echt zit en wordt er vooral lekker gespeculeerd
Idd. Zowel het troll- als het hapgehalte ligt vrij hoog daar.quote:Op donderdag 10 december 2015 17:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij weet niemand hoe het nu echt zit en wordt er vooral lekker gespeculeerd
Song vh jaar boeit mij meerquote:Op vrijdag 11 december 2015 07:42 schreef Bronson het volgende:
Vandaag de ontknoping van de top 1000 van radio Veronica op.
Dat is toch pas einde van de middag?quote:Op vrijdag 11 december 2015 07:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Song vh jaar boeit mij meer
Beide voorkanten:quote:
Achterkanten zijn belangrijkerquote:Op vrijdag 11 december 2015 10:05 schreef Bronson het volgende:
[..]
Beide voorkanten:
https://www.instagram.com/carringtondurham/
https://www.instagram.com/missjuliakelly/
Ik ben een borstenman.quote:Op vrijdag 11 december 2015 10:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Achterkanten zijn belangrijker
Ik nietquote:
Jep, ik zou ze uit de weg gaan.quote:Op vrijdag 11 december 2015 10:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik niet
Maar dan heb je ook niet echt te klagen bij deze vrouwen, jammer van de koppen alleen
quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:25 schreef wolfrolf het volgende:
AHMAGAWD!!! BluRay rips van alle X-Files seizoenen
Vanaf 14.00quote:Op vrijdag 11 december 2015 08:20 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat is toch pas einde van de middag?
dat is een misverstandquote:Op vrijdag 11 december 2015 10:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Achterkanten zijn belangrijker
beter dan Brabant iigquote:
Ik vind het wel een rare uitspraak, 'wij hebben voorrecht op betere bussen dan de rest van Nederland'quote:
ja, dat heb ik idd in Brabant nooit gehoordquote:Op vrijdag 11 december 2015 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het wel een rare uitspraak, 'wij hebben voorrecht op betere bussen dan de rest van Nederland'
Het is wel een beetje kinderachtig van Veolia om die bussen weg te halen nadat ze de concessie verloren, maar de vervolgredenatie van de provincie klopt ook niet echt..quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, dat heb ik idd in Brabant nooit gehoord
zeker vreemd, hoorde het item niet goed.
stop maar.quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo weer bijgelezen in fokstopsoap.
die is van vorig jaar.quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Take Me To Church song van dit jaar maken
2013 zelfs.quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Take Me To Church song van dit jaar maken
Maar wel van 2015quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar Hello was ook genomineerd en die was net 3 weken oud ofzo. .
Nope, ff opgezocht:quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Mss was het wel de voorwaarde dat het in de hitparade moest staan in 2015?
Keuze uit de meest kapotgedraaide platen dus..quote:The shortlisted songs had had the most airplay across the BBC’s music radio networks and BBC Music Television over the last 12 months. Your choice for the winner was Hozier's Take Me to Church.
ditquote:
Da's wel gebruikelijk ja, dus lijkt me wel.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Typhoon zal volgende week wel MH zijn he?
Omdat ik liever De Staat had gehad?quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's wel gebruikelijk ja, dus lijkt me wel.
Sinds de introductie van het themalied is het elk jaar MH geweest, dus waarom nu niet?
Ik vind Wham wel een goeie MH.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik liever De Staat had gehad?
De winnende lotto-nummers raden mag altijd nog.quote:
Dat inderdaad.quote:
Nummer 100 was een beetje 13 in dozijn bandjesmuziek.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, we zijn los. Niet echt met een goeie plaat
sowieso nog weinig verrassends, gewoon 3fm meukquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nummer 100 was een beetje 13 in dozijn bandjesmuziek.
Het blijft 3FM. Maar ik vind zo'n song van het jaar lijstje wel leuk, want ik hoor toch wel andere platen tussendoor die niet zo vaak gedraaid zijn.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
sowieso nog weinig verrassends, gewoon 3fm meuk
ik ben er alquote:
ze is geen Tori Amos of Kate Bush, maar technisch is het wel erg goed moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze zingt doods. alsof er geen gevoel in zit. Het raakt mij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |