Gewoon een 3fm lijst met een paar verrassende plaatjes. Zo'n Sufjan Stevens hoor je niet op 3fm bijvoorbeeld maar da's een uitzondering.quote:
wel wat leuke plaatjes, ook veel troepquote:
haha, dat heb ik een paar jaar geleden nog 4 avonden op rij bij Rudy en Sharid gekregenquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh Bring me the Horizon.
Ongelofelijke teringmuziek.
Wij als snobben mogen dat zeggen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
en dat klinkt elitair en is het ook maar het is wel een beetje zo
Grootste kneiter in het clubcircuit he. En helemaal platgeplugd door 3. Mag het ns?quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wij als snobben mogen dat zeggen.
Blijkbaar wordt Let it Happen wel door het stemvee opgepakt.
Ok. Typische 3fm-muziek met een uitschieter naar het alternatieve circuit zeker?quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wel wat leuke plaatjes, ook veel troep
Ja. Dat is zeker niet de versie van 7:38?quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Grootste kneiter in het clubcircuit he. En helemaal platgeplugd door 3. Mag het ns?
Uiteraard. Wat mis ik de tijd dat The J&MC nog op 1 kon komen in zo'n lijst.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ok. Typische 3fm-muziek met een uitschieter naar het alternatieve circuit zeker?
De versie die in de clubs veel voorbij komt is wel de albumversie volgens mij, daarom hoor je die op 3fm ook nog wel ns als je mazzel hebt.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja. Dat is zeker niet de versie van 7:38?
Doe eens rustigquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Na zo'n hiphop / rap nummer heb ik altijd zin om iemand te slaanIk word er agressief van.
Jouw Ivar haat ligt er anders ook best dik op, poeske!quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:28 schreef wolfrolf het volgende:
Cee met je ivar adoratie doe niet zo gek gekkieeeeee
quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja sorry kan het niet helpen
Ik vind het een flinke baklap iddquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Jouw Ivar haat ligt er anders ook best dik op, poeske!
Hij mag mijn bak wel lappen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind het een flinke baklap idd
Wacht nog maar anderhalf uurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |