Kenny B niet in de top 20quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, we zitten in de top 20. Meeste krakers nog niet gehoord, meest verrassende afvallers:
Courtney Barnett
Coldplay
Mumford and Sons
Kenny B
Jamie XX
32. Kenny B - Parijsquote:
Zal wel hoog staan.quote:
Ik hoop het.quote:
Ik verwacht Lean On vs Let It Happen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik hoop het.Uptown Funk zal wel 1 staan denk ik?
Let it Happen zal best hoog staan, maar nr. 1 zou me verbazen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwacht Lean On vs Let It Happen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
Tame Impalaquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie heeft let it happen gezongen?
Tame Impalaquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie heeft let it happen gezongen?
quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:55 schreef Tourniquet het volgende:
Ow, Balthazar staat op 15. Had wel top 10 gehoopt.
11-15:Nummer 12 had ik top 5 verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Is live gespeeld, weet niet precies of dat al geweest is of nog komt.quote:
Oja, kan ook nog. Beetje rare opzet wel zo.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is live gespeeld, weet niet precies of dat al geweest is of nog komt.
Gewoon morgen op tv kijken.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oja, kan ook nog. Beetje rare opzet wel zo.
Komt nog, Balthazar sluit af.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is live gespeeld, weet niet precies of dat al geweest is of nog komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |