Yup, schoolvoorbeeld van compleet niet serieus genomen worden als scheidsquote:Op zondag 6 december 2015 15:56 schreef Tortugal het volgende:
Nijhuis geeft die Heracles spelers dus gewoon gelijk?
En terecht, de lijn was te ver weg en daar wezen ze Nijhuis op en blijkbaar hadden ze gelijkquote:Op zondag 6 december 2015 15:57 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Als ze niet achter het lijntje willen staan
Klopt, maar wel beter dan Jan-Arie.quote:Op zondag 6 december 2015 16:02 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Maar die Botteghin is ook niet veel.
Valt allemaal wel mee hoor. Heracles is niet veel.quote:Op zondag 6 december 2015 16:04 schreef Wicky15 het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat we dit gaan winnen
Ja, maar Feyenoord speelt echt dramatisch.quote:Op zondag 6 december 2015 16:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee hoor. Heracles is niet veel.
Maar wel grotendeels op de helft van Heracles.quote:Op zondag 6 december 2015 16:05 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ja, maar Feyenoord speelt echt dramatisch.
Denk dat er nog wel kansen komen voor Heracles.quote:Op zondag 6 december 2015 16:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar wel grotendeels op de helft van Heracles.
1 redelijke counter & Vermeer mag weer aan het werkquote:Op zondag 6 december 2015 16:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar wel grotendeels op de helft van Heracles.
Als je thuis tegen de nummer 4 speelt, en je acht jezelf kampioenskandidaat, dan moet je dit gewoon winnen.quote:Op zondag 6 december 2015 16:04 schreef Wicky15 het volgende:
en nog altijd beter dan Heracles, afgezet tegen balbezit, veldspel en de hoeveelheid kansjes.quote:Op zondag 6 december 2015 16:05 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ja, maar Feyenoord speelt echt dramatisch.
Ja natuurlijkquote:Op zondag 6 december 2015 16:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als je thuis tegen de nummer 4 speelt, en je acht jezelf kampioenskandidaat, dan moet je dit gewoon winnen.
Als zulke kansen gemist worden komt het wel goedquote:Op zondag 6 december 2015 16:04 schreef Wicky15 het volgende:
Understatement :pquote:Op zondag 6 december 2015 16:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Okee, dit had wel de 1 - 1 moeten zijn.
Tja, hoe vaak gaan ze die nog missenquote:Op zondag 6 december 2015 16:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als zulke kansen gemist worden komt het wel goed
Maak je geen zorgen zo gaat het hele seizoen van Feijenoord al.quote:Op zondag 6 december 2015 16:09 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Tja, hoe vaak gaan ze die nog missen
Er wordt straks een bal voor het doel geslingerd en Kramer kopt hem er dan inquote:Op zondag 6 december 2015 16:09 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Tja, hoe vaak gaan ze die nog missen
Laten we het hopen.quote:Op zondag 6 december 2015 16:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Er wordt straks een bal voor het doel geslingerd en Kramer kopt hem er dan in
Niks aan het handje
Helaas
Inderdaad. Kramer moet eens kappen met dat gezwaai met z'n armen altijd.quote:Op zondag 6 december 2015 16:13 schreef Kerftminister het volgende:
Dit van Kramer is erger dan die elleboog van Gustafson man
Kramer, Kuijt. Allemaal één pot natquote:Op zondag 6 december 2015 16:12 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
Nouja, jij niet dan
2-0quote:Op zondag 6 december 2015 16:14 schreef TweeGrolsch het volgende:
He kijk de scheidsrechter helpt feyenoord ook een handje... Dat is ook voor het eerste dit seizoen zeg![]()
Wat een vreselijke kerelquote:Op zondag 6 december 2015 16:15 schreef Stringer het volgende:
Bam! Dirk!
Stuur Kramer overigens ook maar gewoon weg. Schaam me kapot voor die vent.
Nee joh. Hij tikt hem gemoedelijk op zijn hoofd. Niks aan de hand.quote:
Krijgt die tering weghorst terug van vorig jaar toen hij CLasie aan het uitlokken was gehele wedstrijd.quote:Op zondag 6 december 2015 16:15 schreef TC03 het volgende:
lol @ Kramer die die frusti van Heracles trollt
Flikker op man, hele tijd klappen aan het uitdelen die gast, doet die verdomme elke wedstrijd. Als die nou godverdomme voetballend nog iets kon. Bij Kazim krijg je er nog net geen kamervragen over, maar omdat Kramert een Rotterdammer is mag het allemaal.quote:Op zondag 6 december 2015 16:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee joh. Hij tikt hem gemoedelijk op zijn hoofd. Niks aan de hand.
Dat terzijde, het is gewoon feyenoord onwaardig. Gênant.quote:Op zondag 6 december 2015 16:16 schreef Caland het volgende:
Haha wat is Kramer een geweldige troll.
Heracles mad
quote:Op zondag 6 december 2015 16:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hahaha een dan 2-0. In je anus HERACLES! ZONDER GLIJMIDDEL!!!
Heb hem vandaag geen klap zien geven.quote:Op zondag 6 december 2015 16:17 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Flikker op man, hele tijd klappen aan het uitdelen die gast, doet die verdomme elke wedstrijd. Als die nou godverdomme voetballend nog iets kon. Bij Kazim krijg je er nog net geen kamervragen over, maar omdat Kramert een Rotterdammer is mag het allemaal.
Die denkt nog steeds dat die rood heeft omdat hij Kuyt (?) vast pakte.quote:Op zondag 6 december 2015 16:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Was gewoon een zieke schoffel van achteren op Kuyt. Mongolencommentator
Die te Wierik trekt bijkans z'n shirt gewoon uit inderdaad. Wat een kneuzen.quote:Op zondag 6 december 2015 16:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Kan me ergens de frustratie bij Kramer ook wel voorstellen hoor. Als je ziet hoe ze altijd aan zijn shirt hangen.
Grootste tumor in de voetbalwereld die Costa.quote:
Wat Zomer had was tomatenketchup zeker.quote:
Dat was ook zo. Hij kreeg eerst geel voor die trap. Daarna pas rood.quote:Op zondag 6 december 2015 16:17 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Die denkt nog steeds dat die rood heeft omdat hij Kuyt (?) vast pakte.
Vond het gewoon rood. Niks mis mee.quote:Op zondag 6 december 2015 16:17 schreef Stringer het volgende:
[..]
Dat terzijde, het is gewoon feyenoord onwaardig. Gênant.
Gewoon een duel.quote:Op zondag 6 december 2015 16:18 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Wat Zomer had was tomatenketchup zeker.
Ongesteld denk..quote:Op zondag 6 december 2015 16:18 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Wat Zomer had was tomatenketchup zeker.
Dan wil ik niet weten waar jij voetbalt, maar dat is nog net geen martial arts dojo dan.quote:
quote:Op zondag 6 december 2015 16:21 schreef Kerftminister het volgende:
Kan niet juichen om die vent hoor.
Even van de mat gespeeld.quote:Op zondag 6 december 2015 16:22 schreef Caland het volgende:
Zo. Dat Heracles weet ook weer even waar het staat.
u mad?quote:Bas Nijhuis
Hendrikus Sebastiaan Hermanus ("Bas") Nijhuis (Enschede, 12 januari 1977) is een Nederlands voetbalscheidsrechter die sinds 2005 in de Eredivisie arbitreert.
Nijhuis begon op zijn vijftiende jaar met het fluiten van voetbalwedstrijden. In het seizoen 2005/06 kreeg Nijhuis de A-status voor scheidsrechters van de KNVB. Nijhuis is tevens internationaal actief, bijvoorbeeld bij het UEFA Champions League-duel Arsenal en Liverpool in 2008. Op 18 oktober 2011 maakte hij zijn debuut in de UEFA Champions League bij het duel tussen Olympiakos en Borussia Dortmund. Op 23 december 2013 maakte de UEFA bekend dat Nijhuis een stap terug moest doen in de rangorde van de internationale arbitrage. Hij maakte deel uit van de Elite Development-groep, maar moest terug keren naar categorie I. Daarmee was de overstap naar de elitegroep, waarin landgenoot Björn Kuipers zich wel bevond, mislukt en was de kans dat hij zou worden opgenomen in het arbitrageteam van een interlandtoernooi aanzienlijk afgenomen.[1] In juli 2015 promoveerde Nijhuis wel naar de elitegroep.[2] hij gaat nu douchen in de feyenoord kleedkamer
Die is nu wel behoorlijk mad jaquote:Op zondag 6 december 2015 16:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zomer heeft zichzelf opgehangen denk ik. Kramer Golazo!
Liep in ieder geval niet te janken.quote:
quote:Op zondag 6 december 2015 16:26 schreef TC03 het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bas_Nijhuis
[..]
u mad?
Aan de ene kant ben ik daar blij om, maar aan de andere kantquote:Op zondag 6 december 2015 16:28 schreef nickhguitar het volgende:
Kramer zijn jullie wel even kwijt gok ik zo
Oké leuk manquote:Op zondag 6 december 2015 16:18 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Nee hoor, 3 punten. Niets om je voor te schamen
Waarom? Hij heeft geen overtreding gemaakt die direct rood waard was iig. Wel 8x geel.quote:Op zondag 6 december 2015 16:28 schreef nickhguitar het volgende:
quote:Op zondag 6 december 2015 16:28 schreef nickhguitar het volgende:
Neuh.quote:Op zondag 6 december 2015 16:28 schreef nickhguitar het volgende:
Precies, was gewoon natrappen 100%.quote:Op zondag 6 december 2015 16:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Was gewoon dik rood toch, die trap van achter op Kuyt? Raar dat daar geel voor wordt gegeven. De commentator vond het ook een tackle op de bal volgens mij.
Tja. Zie net die armzwaai tegen Zomer. Dat kan er wel eentje worden.quote:Op zondag 6 december 2015 16:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Waarom? Hij heeft geen overtreding gemaakt die direct rood waard was iig. Wel 8x geel.
Dat is toch ook gewoon heerlijk, als de tegenstander gefrustreerd is gewoon lachen. Raakt 'ie nog gefrustreerder.quote:Op zondag 6 december 2015 16:31 schreef Boma het volgende:
Hahaha zo lekker dit. Die kop van kramer ook na die 2e goal als die heraclied hem vol in zn gezicht staat uit te foeteren
quote:
quote:Op zondag 6 december 2015 16:33 schreef RvLaak het volgende:
Fledderus
... Lekker realistisch "scheidsrechters zien niet alles, zo is het"
Was een goede wissel op het juiste moment. Maar Vilhena mag wel gewoon in de basis.quote:Op zondag 6 december 2015 16:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom wordt Veijnovic nog opgesteld. Die gast kan er geen tyfus van. Dat invalbeurtje van Tonnie was wel weer uitstekend
Vond de actie van Zomer alleen maar dom en dat Kramer geen rood had gekregen "was voetbal, camera's zien nou eenmaal alles".quote:
Elleboog, die gaat een paar weekjes rust krijgen (verplicht dan)quote:Op zondag 6 december 2015 16:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Las dat Gustafson iets gedaan heeft? Heb ik gemist in het stadion iig.
Verder tyfuswedstrijd.
Denk dat Dominee Dirk zich ook wel realiseert dat de scheidsen lang niet altijd tegen Feyenoord hebben gefloten dit seizoenquote:Op zondag 6 december 2015 16:39 schreef Stringer het volgende:
Wat lult Kuyt nu. 'secuurder zijn qua scheidsrechters'. Pleit dan voor camera refereeing. Het blijft anders mensenwerk, net als voetballen.
Ja, des te opmerkelijker om zoiets te roepen.quote:Op zondag 6 december 2015 16:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Denk dat Dominee Dirk zich ook wel realiseert dat de scheidsen lang niet altijd tegen Feyenoord hebben gefloten dit seizoen
Gaat dit seizoen aardig gelijk op qua mee- en tegenvallers op het arbitrale vlak.quote:Op zondag 6 december 2015 16:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Denk dat Dominee Dirk zich ook wel realiseert dat de scheidsen lang niet altijd tegen Feyenoord hebben gefloten dit seizoen
Ja, boeiend, die gaat dus nog gewoon bij de tuchtcommissie zeggen dat hij bijna al z'n ribben had gebroken.quote:
Dat zijn ook meer de mensen uit 020...die roepen sowieso maar wat. Kramer heeft niets gedaan. Gustaf zal (terecht) geschorst wordenquote:Op zondag 6 december 2015 16:43 schreef Alxander het volgende:
Ik snap niet waarom iedereeen hier roept dat Kramer geschorst moet worden. Gustafsson wel een wedstrijdje of 2 à 3.
twitter:raemonsluiter twitterde op zondag 06-12-2015 om 15:31:22Sprak net de huisjurist. Volgens hem was 't een beklemde zenuw in de elleboog, veelvoorkomend in het zuidwesten van Götheborg. #feyher reageer retweet
Hij zei dat er niets ernstigs was, maar dat-ie in paniek raakte omdat hij geen lucht kreeg. Zal wel meevallen dus. Aan de andere kant, als ik geen lucht krijg, dan kan ik niet zo krijsen als een wijf zoals hij deed.quote:Op zondag 6 december 2015 16:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, boeiend, die gaat dus nog gewoon bij de tuchtcommissie zeggen dat hij bijna al z'n ribben had gebroken.
quote:Op zondag 6 december 2015 16:46 schreef Caland het volgende:
twitter:raemonsluiter twitterde op zondag 06-12-2015 om 15:31:22Sprak net de huisjurist. Volgens hem was 't een beklemde zenuw in de elleboog, veelvoorkomend in het zuidwesten van Götheborg. #feyher reageer retweet
Sluiterquote:Op zondag 6 december 2015 16:46 schreef Caland het volgende:
Duidelijker dan dit ga je ze niet krijgen. Wedstrijdje of 3 zal het wel worden.quote:Op zondag 6 december 2015 16:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Beter schorsen ze Gustafson niet staat sinds vorige week net in mijn fokmanager team.
Zegt hij op dit moment, weet niet in hoeverre zo'n uitspraak mee gaat tellen als je hem daarna weer terugneemt bij de tucht. Los daarvan verdient de Staaf wel een straf. Al is het alleen maar omdat hij professioneler moet zijn dan dit.quote:Op zondag 6 december 2015 16:48 schreef nostra het volgende:
[..]
Hij zei dat er niets ernstigs was, maar dat-ie in paniek raakte omdat hij geen lucht kreeg. Zal wel meevallen dus. Aan de andere kant, als ik geen lucht krijg, dan kan ik niet zo krijsen als een wijf zoals hij deed.
Lijkt me sterk. Denk eerder dat hij het gaat hebben over het feit (volgens hem dan) dat hij ff geen adem kon halen.quote:Op zondag 6 december 2015 16:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, boeiend, die gaat dus nog gewoon bij de tuchtcommissie zeggen dat hij bijna al z'n ribben had gebroken.
quote:Op zondag 6 december 2015 16:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
https://vine.co/v/i7OUFVZHUu7
'Ik neuk je focking moeder'
Kramer is echt de tegenpool van Kuytquote:Op zondag 6 december 2015 16:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat een mongool zegquote:Op zondag 6 december 2015 16:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat een baasquote:Op zondag 6 december 2015 16:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die man wil nog wel in de zorg werken. Sterkte als hij je moet behandelen.quote:Op zondag 6 december 2015 16:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Er zijn sommige voetballers die de knop kunnen omdraaien als ze op het veld staan. Kramer is er een van.quote:Op zondag 6 december 2015 16:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jammer dat hij er geen klote van kan.quote:Op zondag 6 december 2015 17:07 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Er zijn sommige voetballers die de knop kunnen omdraaien als ze op het veld staan. Kramer is er een van.
Eensch.quote:Op zondag 6 december 2015 17:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jammer dat hij er geen klote van kan.
quote:Op zondag 6 december 2015 17:09 schreef Brammess het volgende:
[..]
De enige knop die omgedraaid moet worden is zijn beademing als hij op de intensive care ligt.
Goed dat je 'm quote, mafklappers die Ajax "helden".quote:
Hij ligt wel op koers voor 20 goals dit seizoen.quote:Op zondag 6 december 2015 17:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jammer dat hij er geen klote van kan.
Ik ben vooral zéér tevreden over het gejank van bepaalde users over de wedstrijd en bepaalde spelersquote:Op zondag 6 december 2015 17:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik geef deze wedstrijd weinig rating.
Elia was puur genot vandaag. Die ene combinatie met Vilhena eind tweede helft, oh oh oh wat kan die jongen ballen.quote:
meh, ik vind Elia dus juist de laatste weken al heel matig. Ja, heel af en toe een goeie actie, maar verder vind ik 't niet veel. Maar hij is wel belangrijk, altijd bezig en altijd 2 man op zich.quote:Op zondag 6 december 2015 17:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Elia was puur genot vandaag. Die ene combinatie met Vilhena eind tweede helft, oh oh oh wat kan die jongen ballen.
En die verdedigende actie in de 1e helft met die sprint terug van 60 meter was ook genieten. Maar aanvallend is het rendement vrij laag inderdaad. Wel leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 6 december 2015 17:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
meh, ik vind Elia dus juist de laatste weken al heel matig. Ja, heel af en toe een goeie actie, maar verder vind ik 't niet veel. Maar hij is wel belangrijk, altijd bezig en altijd 2 man op zich.
Het gaat natuurlijk lang niet altijd goed, maar Elia kan gewoon dingen die bijv. een Manu/Toornstra/Boëtius in geen 40-45 jaar voor elkaar krijgen. Plus het feit dat hij zich ook verdedigend uit de naad werkt, zoals die sprint in de eerste helft.quote:Op zondag 6 december 2015 17:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
meh, ik vind Elia dus juist de laatste weken al heel matig. Ja, heel af en toe een goeie actie, maar verder vind ik 't niet veel. Maar hij is wel belangrijk, altijd bezig en altijd 2 man op zich.
Oh helemaal waar.quote:Op zondag 6 december 2015 17:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk lang niet altijd goed, maar Elia kan gewoon dingen die bijv. een Manu/Toornstra/Boëtius in geen 40-45 jaar voor elkaar krijgen. Plus het feit dat hij zich ook verdedigend uit de naad werkt, zoals die sprint in de eerste helft.
Hij blijft wel scoren. Makaay zag je vaak ook hele wedstrijden niet maar hij scoorde welquote:Op zondag 6 december 2015 17:24 schreef satecl het volgende:
Mocht Vilhena vertrekken, mag ik toch hopen dat er een vervanger wordt gehaald. Man man man wat is die Vejinovic belachelijk slecht!
Overigens net als Kramer. Het slechtste aanspeelpunt wat ik gezien heb de afgelopen 10 jaar. Na van Beukering.
Hoor net op Rijnmond van niet, volgende week sowieso er niet bij.quote:Op zondag 6 december 2015 17:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hopelijk valt het mee met Botteghin, nog meer Jan Arie kan ik echt niet aan.
Hamstring. Die ben je minimaal een maandje kwijt.quote:Op zondag 6 december 2015 17:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hopelijk valt het mee met Botteghin, nog meer Jan Arie kan ik echt niet aan.
twitter:DennisVanEersel twitterde op zondag 06-12-2015 om 17:26:07Eric Botteghin zegt zeker tot de winterstop uitgeschakeld te zijn met een hamstringblessure. reageer retweet
Niet iedere speler is fysiek even sterk maar we hebben er teveel rondlopen die ronduit zwak in de duels zijn altijd.. Kramer en Vejinovic zouden met vrouwenvoetbal nog duels verliezen. En Gustafson is ook geen vechter. Wat dat betreft mag Fer er van mij wel bijkomen.quote:Op zondag 6 december 2015 17:24 schreef satecl het volgende:
Mocht Vilhena vertrekken, mag ik toch hopen dat er een vervanger wordt gehaald. Man man man wat is die Vejinovic belachelijk slecht!
Overigens net als Kramer. Het slechtste aanspeelpunt wat ik gezien heb de afgelopen 10 jaar. Na van Beukering.
Ok, moest ff grinniken.quote:Op zondag 6 december 2015 16:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zou wel dom zijn om te doen met een schorsing.quote:Op zondag 6 december 2015 17:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom zou Van Bronckhorst Kramer op de bank zetten
Oh je denkt echt dat ie geschorst gaat worden?quote:Op zondag 6 december 2015 17:48 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zou wel dom zijn om te doen met een schorsing.
Gelukkig hebben ze bij Feyenoord moralen en zullen ze Kramer even aanspreken op zijn gedrag
Kramer weinig verkeerds zien doen eigenlijk. Heracles spelers waren een beetje mad aan het doen.quote:Op zondag 6 december 2015 17:48 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zou wel dom zijn om te doen met een schorsing.
Gelukkig hebben ze bij Feyenoord moralen en zullen ze Kramer even aanspreken op zijn gedrag
Klopt, heb achteraf de interviews gehoord, o.a. van Zomer en hun trainert, die vonden dat Kramer ook niet veel verkeerd deed, alleen dom dat ze zich lieten provoceren door hem.quote:Op zondag 6 december 2015 17:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Kramer weinig verkeerds zien doen eigenlijk. Heracles spelers waren een beetje mad aan het doen.
Precies, lieten zich erg kennen. Vooral Zomer als ervaren speler. En dan ook nog eens Kuyt schoppen in plaats van Kramer. Volkomen de weg kwijt.quote:Op zondag 6 december 2015 17:55 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Klopt, heb achteraf de interviews gehoord, o.a. van Zomer en hun trainert, die vonden dat Kramer ook niet veel verkeerd deed, alleen dom dat ze zich lieten provoceren door hem.
Dat schoppen was gewoon frustratie, dat had niet met een speler te maken hoor, hij had iedereen neergeschopt. Het is niet slim, maar ach, ik kan mij best voorstellen dat het je overkomtquote:Op zondag 6 december 2015 17:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Precies, lieten zich erg kennen. Vooral Zomer als ervaren speler. En dan ook nog eens Kuyt schoppen in plaats van Kramer. Volkomen de weg kwijt.
Vejinovic was echt belachelijk slecht vandaag, maar er waren veel spelers die erg matig waren vandaag. Gustafson gaat gewoon vrijgesproken worden, Joris gaat voor 4 op een rijquote:Op zondag 6 december 2015 18:07 schreef PIETR het volgende:
Vejinovic lijkt het ff kwijt te zijn. Wat was die slecht vandaag zeg ..
En een hele domme actie van Gustafson. Die gaat 3 wedstrijden aan zijn broek krijgen, op zn minst.
Alstie dat voor elkaar krijgt verdient hij een gouden standbeeld.quote:Op zondag 6 december 2015 18:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Vejinovic was echt belachelijk slecht vandaag, maar er waren veel spelers die erg matig waren vandaag. Gustafson gaat gewoon vrijgesproken worden, Joris gaat voor 4 op een rij
Bedankt Hans.quote:Op zondag 6 december 2015 18:16 schreef Bronson_ het volgende:
Maar het is wel duidelijk dat Feyenoord geen kampioenskandidaat is.
Een van de slechtste wedstrijden van het seizoen en toch staat er 3-0 op het scorebord.quote:Op zondag 6 december 2015 18:16 schreef Bronson_ het volgende:
Heracles zette vroeg en fanatiek druk. Dan zie je dat niet veel spelers van Feyenoord daar mee om kunnen gaan. Vejinovic al helemaal niet. Die raakt in paniek.quote:Op zondag 6 december 2015 18:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Vejinovic was echt belachelijk slecht vandaag, maar er waren veel spelers die erg matig waren vandaag.
Jij vind Kazim beter?quote:Op zondag 6 december 2015 17:24 schreef satecl het volgende:
Vejinovic is vandaag door de ondergrens gezakt. Laat hem maar ff banken tot de winterstop, desnoods zetten ze er maar een talent neer.quote:Op zondag 6 december 2015 18:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Heracles zette vroeg en fanatiek druk. Dan zie je dat niet veel spelers van Feyenoord daar mee om kunnen gaan. Vejinovic al helemaal niet. Die raakt in paniek.
Tijd voor de dartkoning?quote:Op zondag 6 december 2015 18:29 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Vejinovic is vandaag door de ondergrens gezakt. Laat hem maar ff banken tot de winterstop, desnoods zetten ze er maar een talent neer.
Als aanspeelpunt geef ik Kazim een 3, en Kramer een 2. Dus ja. Kramer scoort dan wel weer.quote:
Ik vond ook Kuyt en Elia vandaag niet zo heel goed, voornamelijk in aanvallend opzicht dan. Maar wel mooi natuurlijk dat als het voetballend niet lukt, er op strijd gewonnen kan wordenquote:Op zondag 6 december 2015 18:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Heracles zette vroeg en fanatiek druk. Dan zie je dat niet veel spelers van Feyenoord daar mee om kunnen gaan. Vejinovic al helemaal niet. Die raakt in paniek.
Wel knap van the white stork dat hij zo lekker rustig op de tribune blijft zitten.quote:
Het was wel weer zo'n wedstrijd die ook anders had kunnen aflopen. Wie scoorden een voldoende? Van het complete middenveld en aanval eigenlijk alleen El Ahmadi.quote:Op zondag 6 december 2015 18:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik vond ook Kuyt en Elia vandaag niet zo heel goed, voornamelijk in aanvallend opzicht dan. Maar wel mooi natuurlijk dat als het voetballend niet lukt, er op strijd gewonnen kan worden
Vilhena heeft zich vervelend gedragen? Uh oke?quote:Op zondag 6 december 2015 18:35 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Wel knap van the white stork dat hij zo lekker rustig op de tribune blijft zitten.Zijn d'r genoeg die zich dan vervelend gaan gedragen. *kuch Vilhenna *kuch
Natuurlijk, dat ben ik met je eens, het kan alle kanten op. Maar toch, als je zulke wedstrijden wint..quote:Op zondag 6 december 2015 18:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was wel weer zo'n wedstrijd die ook anders had kunnen aflopen. Wie scoorden een voldoende? Van het complete middenveld en aanval eigenlijk alleen El Ahmadi.
En Kuyt misschien een zesje.
Ik zou Gustafson ook nog wel een zesje willen geven.quote:Op zondag 6 december 2015 18:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was wel weer zo'n wedstrijd die ook anders had kunnen aflopen. Wie scoorden een voldoende? Van het complete middenveld en aanval eigenlijk alleen El Ahmadi.
En Kuyt misschien een zesje.
Ja echt heel knap. Hij snapt zelf ook wel dat ie er geen reet van kan. Dan is 8 ton per jaar helemaal niet verkeerd. Gewoon je mond houden en dat contract uitdienen. Die jongen heeft gewoon een soort de loterij gewonnen.quote:Op zondag 6 december 2015 18:35 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Wel knap van the white stork dat hij zo lekker rustig op de tribune blijft zitten.Zijn d'r genoeg die zich dan vervelend gaan gedragen. *kuch Vilhenna *kuch
Toch denk ik dat je als voetballer wel in jezelf moet geloven, anders kom je nooit in het prof voetbal terecht. Dat jij vindt dat hij er geen reet van kan hoeft dus zeker niet voor Immers te gelden. Hij doet dit gewoon netjes, ook in z'n interviews geen kwaad woord.quote:Op zondag 6 december 2015 18:40 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ja echt heel knap. Hij snapt zelf ook wel dat ie er geen reet van kan. Dan is 8 ton per jaar helemaal niet verkeerd. Gewoon je mond houden en dat contract uitdienen. Die jongen heeft gewoon een soort de loterij gewonnen.
Wat heeft Vilhena gedaan dan.quote:Op zondag 6 december 2015 18:35 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Op z'n best doen na, bijzonder weinig fouts in elk geval.quote:
Volgende keer kan je beter wegblijven uit dit topic als je niets beters te melden hebt. Zie dit maar als een waarschuwing.quote:
Dit lijkt me een beetje te lang voor een TTquote:Op zondag 6 december 2015 19:12 schreef BeamofLight het volgende:
Volgende TT:
De Kuip schreeuwt om een penalty
De Kuip wil rood zien
Kramer deelt weer klap uit
Schorsing Feyenoorder ongedaan gemaakt
Ik ga voor FeyeNoord-Koreaquote:Op zondag 6 december 2015 19:12 schreef BeamofLight het volgende:
Volgende TT:
De Kuip schreeuwt om een penalty
De Kuip wil rood zien
Kramer deelt weer klap uit
Schorsing Feyenoorder ongedaan gemaakt
Voorbarige conclusie, Ajax en Psv zijn ook geen Barcelona en Bayern Munchen. Al denk ik wel dat de kans dat Ajax kampioen wordt groter is.quote:Op zondag 6 december 2015 18:16 schreef Bronson_ het volgende:
Nee dat doet Nijhuisquote:Op zondag 6 december 2015 18:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een van de slechtste wedstrijden van het seizoen en toch staat er 3-0 op het scorebord.
Dat is toch juist wat kampioenen doen?
Niks aan de hand. Mannelijk duel natuurlijk.quote:Op zondag 6 december 2015 20:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Op je muil, gauw!
[ afbeelding ]
Ook Weghorst was een beetje mad.quote:
Klein tikkie, hij heeft waarschijnlijk gewoon een slecht gebit.quote:Op zondag 6 december 2015 20:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Op je muil, gauw!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 december 2015 20:18 schreef Caland het volgende:
http://www.voetbalinside.nl/#!/spelerweek
Even op Kuyt stemmen
Donequote:Op zondag 6 december 2015 20:18 schreef Caland het volgende:
http://www.voetbalinside.nl/#!/spelerweek
Even op Kuyt stemmen
Ik vind het toch meer een duw.quote:Op zondag 6 december 2015 20:19 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]
Als je echt pijn hebt en niet kunt ademen zak je in elkaar en val je niet zo plat op je buik. Die gozer z'n voeten komen beide van de grond.Bovendien kan je niet gillen als een speenvarken, je krijgt immers geen lucht.
Toch een vreemde actie van De Staaf, zo uit het niets.quote:Op zondag 6 december 2015 20:19 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]
Als je echt pijn hebt en niet kunt ademen zak je in elkaar en val je niet zo plat op je buik. Die gozer z'n voeten komen beide van de grond.Bovendien kan je niet gillen als een speenvarken, je krijgt immers geen lucht.
Ik gok dat de knvb niet eens een onderzoek gaat starten, heeft toch geen zinquote:Op zondag 6 december 2015 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het toch meer een duw.
Je ziet toch vrij duidelijk dat er niet echt sprake is van een hoge energieoverdracht.
Wel lachen. We hebben gelukkig niet zo'n tam elftal als vorig jaar.quote:
PSV was oppermachtig in de arena.quote:Op zondag 6 december 2015 21:04 schreef GwaiLow het volgende:
Ajax wint zn partijen gewoon overtuigend. Ajax is toch echt het sterkst van iedereeen. Maar als Feyenoord of Psv geluk blijft hebben zijn de wonderen de wereld nog niet uit.
De bal is rond.quote:Op zondag 6 december 2015 21:04 schreef GwaiLow het volgende:
Ajax wint zn partijen gewoon overtuigend. Ajax is toch echt het sterkst van iedereeen. Maar als Feyenoord of Psv geluk blijft hebben zijn de wonderen de wereld nog niet uit.
Vind dat zowel PSV als Feyenoord ook wel overtuigend winnen. Vandaag was niet de beste wedstrijd van het seizoen maar alsnog gewoon veel kansen, balbezit en drie goals tegen de nummer vier van de competitie.quote:Op zondag 6 december 2015 21:04 schreef GwaiLow het volgende:
Ik vind dat wij juist zelden overtuigend winnen.. het is hard werken voor de punten steeds. Als je het spelniveau vergelijkt met Ajax en PSV zitten wij duidelijk een treetje lager. Je ziet inderdaad wel duidelijk dat het gat tussen de top 3 en de rest groter is geworden.. dat is logisch, alle subtoppers hebben in de zomer hun beste spelers verkocht en er mindere spelers voor terug gehaald.quote:Op zondag 6 december 2015 21:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vind dat zowel PSV als Feyenoord ook wel overtuigend winnen. Vandaag was niet de beste wedstrijd van het seizoen maar alsnog gewoon veel kansen, balbezit en drie goals tegen de nummer vier van de competitie.
Valt me verder wel op dat er dit jaar niet echt een subtop is. Maar een hele brede middenmoot. Nummers 4 t/m 13 lijken allemaal ongeveer hetzelfde niveau.
Had hij in Zweden ook al toch, dit soort praktijken?quote:Op zondag 6 december 2015 20:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Toch een vreemde actie van De Staaf, zo uit het niets.
Gustafson is niet eens een twijfelgeval inderdaad, maar Kramer vraagt er ook wel om. Heeft al meerdere momenten gehad en als die jongen van AZ voor zo'n elleboog al 4 wedstrijden krijgt, waarom zou Kramer voor 2 ellebogen dan geen proces krijgen? Wat er met die spits van Heracles nog gebeurde boeit me niks, want dat is ook een vies ventje en uitgerekend hij nu op VZ staat met een huilartikeltje over wat Kramer wel/niet gezegd zou hebben is hypocrisie ten topquote:
Nummer 4 zegt hij ookquote:Op zondag 6 december 2015 21:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vind dat zowel PSV als Feyenoord ook wel overtuigend winnen. Vandaag was niet de beste wedstrijd van het seizoen maar alsnog gewoon veel kansen, balbezit en drie goals tegen de nummer vier van de competitie.
Valt me verder wel op dat er dit jaar niet echt een subtop is. Maar een hele brede middenmoot. Nummers 4 t/m 13 lijken allemaal ongeveer hetzelfde niveau.
Die 2 zijn een schande voor het voetbal. En beiden kunnen er ook nog eens geen kloten van.quote:Op zondag 6 december 2015 22:14 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Gustafson is niet eens een twijfelgeval inderdaad, maar Kramer vraagt er ook wel om. Heeft al meerdere momenten gehad en als die jongen van AZ voor zo'n elleboog al 4 wedstrijden krijgt, waarom zou Kramer voor 2 ellebogen dan geen proces krijgen? Wat er met die spits van Heracles nog gebeurde boeit me niks, want dat is ook een vies ventje en uitgerekend hij nu op VZ staat met een huilartikeltje over wat Kramer wel/niet gezegd zou hebben is hypocrisie ten top
Die jongen mag trouwens wel eens wat fysiek trainen. Man man man, ziet eruit als een Ethiopische marathonloper en gaat ook zo de duels aan.quote:Op zondag 6 december 2015 21:23 schreef Tortugal het volgende:
Valt wel op trouwens hoe duidelijk Kongolo een linksback is. Als je hem zo ziet spelen vraag je je af waarom hij centraal heeft gespeeld.
quote:Wout Weghorst kreeg het direct na het tweede doelpunt van Feyenoord aan de stok met spits Michiel Kramer. ''Ik neuk je focking moeder'', waren de vermeende woorden van de Heracles-aanvaller tijdens het akkefietje.
''Ik heb dingen gezegd die niet netjes zijn, maar het verhaal heeft twee kanten. Als je hoort wat hij zegt, dan is dat ook geen goede zaak'', verweert Weghorst zich tegenover Tubantia. ''Hij gebruikte het K-woord. Daar werd ik ongelooflijk boos over, ik liet me vervolgens verleiden tot een domme uitspraak van mijn kant. Ik heb geen behoefte om Kramer een oor aan te naaien, maar ik vind niet dat het K-woord thuishoort op het voetbalveld'', zegt hij verwijzend naar de ziekte.
Aanstellerij dit.quote:Op zondag 6 december 2015 20:19 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]
Dat je überhaupt nog over Fledderus praat. Je moet je gewoon de ogen uit de kop schamen voor die achterlijke Zweed.quote:
Oké oke.quote:Op zondag 6 december 2015 18:16 schreef Bronson_ het volgende:
Ik praat niet over Fledderus.quote:Op zondag 6 december 2015 22:21 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat je überhaupt nog over Fledderus praat. Je moet je gewoon de ogen uit de kop schamen voor die achterlijke Zweed.
In die regio is het de normaalste zaak van de wereld om zo nu en dan een keer je moeder te neuken. Dat zie je ook wel aan het hoofd van Weghorst. Of Zomer.quote:Op zondag 6 december 2015 22:29 schreef Scrummie het volgende:
Waarom zeg je als volwassen vent "ik neuk je fucking moeder". Waarom. Moet Kramer daar boos om worden? Is dat kwetsend? Ik heb echt geen idee
.
Of op de tribune in de Kuip. En dan niet in het uitvakquote:Op zondag 6 december 2015 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
In die regio is het de normaalste zaak van de wereld om zo nu en dan een keer je moeder te neuken. Dat zie je ook wel aan het hoofd van Weghorst. Of Zomer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |