Vilhena heeft zich vervelend gedragen? Uh oke?quote:Op zondag 6 december 2015 18:35 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Wel knap van the white stork dat hij zo lekker rustig op de tribune blijft zitten.Zijn d'r genoeg die zich dan vervelend gaan gedragen. *kuch Vilhenna *kuch
Natuurlijk, dat ben ik met je eens, het kan alle kanten op. Maar toch, als je zulke wedstrijden wint..quote:Op zondag 6 december 2015 18:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was wel weer zo'n wedstrijd die ook anders had kunnen aflopen. Wie scoorden een voldoende? Van het complete middenveld en aanval eigenlijk alleen El Ahmadi.
En Kuyt misschien een zesje.
Ik zou Gustafson ook nog wel een zesje willen geven.quote:Op zondag 6 december 2015 18:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was wel weer zo'n wedstrijd die ook anders had kunnen aflopen. Wie scoorden een voldoende? Van het complete middenveld en aanval eigenlijk alleen El Ahmadi.
En Kuyt misschien een zesje.
Ja echt heel knap. Hij snapt zelf ook wel dat ie er geen reet van kan. Dan is 8 ton per jaar helemaal niet verkeerd. Gewoon je mond houden en dat contract uitdienen. Die jongen heeft gewoon een soort de loterij gewonnen.quote:Op zondag 6 december 2015 18:35 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Wel knap van the white stork dat hij zo lekker rustig op de tribune blijft zitten.Zijn d'r genoeg die zich dan vervelend gaan gedragen. *kuch Vilhenna *kuch
Toch denk ik dat je als voetballer wel in jezelf moet geloven, anders kom je nooit in het prof voetbal terecht. Dat jij vindt dat hij er geen reet van kan hoeft dus zeker niet voor Immers te gelden. Hij doet dit gewoon netjes, ook in z'n interviews geen kwaad woord.quote:Op zondag 6 december 2015 18:40 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ja echt heel knap. Hij snapt zelf ook wel dat ie er geen reet van kan. Dan is 8 ton per jaar helemaal niet verkeerd. Gewoon je mond houden en dat contract uitdienen. Die jongen heeft gewoon een soort de loterij gewonnen.
Wat heeft Vilhena gedaan dan.quote:Op zondag 6 december 2015 18:35 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Op z'n best doen na, bijzonder weinig fouts in elk geval.quote:
Volgende keer kan je beter wegblijven uit dit topic als je niets beters te melden hebt. Zie dit maar als een waarschuwing.quote:
Dit lijkt me een beetje te lang voor een TTquote:Op zondag 6 december 2015 19:12 schreef BeamofLight het volgende:
Volgende TT:
De Kuip schreeuwt om een penalty
De Kuip wil rood zien
Kramer deelt weer klap uit
Schorsing Feyenoorder ongedaan gemaakt
Ik ga voor FeyeNoord-Koreaquote:Op zondag 6 december 2015 19:12 schreef BeamofLight het volgende:
Volgende TT:
De Kuip schreeuwt om een penalty
De Kuip wil rood zien
Kramer deelt weer klap uit
Schorsing Feyenoorder ongedaan gemaakt
Voorbarige conclusie, Ajax en Psv zijn ook geen Barcelona en Bayern Munchen. Al denk ik wel dat de kans dat Ajax kampioen wordt groter is.quote:Op zondag 6 december 2015 18:16 schreef Bronson_ het volgende:
Maar het is wel duidelijk dat Feyenoord geen kampioenskandidaat is.
Nee dat doet Nijhuisquote:Op zondag 6 december 2015 18:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een van de slechtste wedstrijden van het seizoen en toch staat er 3-0 op het scorebord.
Dat is toch juist wat kampioenen doen?
Niks aan de hand. Mannelijk duel natuurlijk.quote:Op zondag 6 december 2015 20:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Op je muil, gauw!
[ afbeelding ]
Ook Weghorst was een beetje mad.quote:
Klein tikkie, hij heeft waarschijnlijk gewoon een slecht gebit.quote:Op zondag 6 december 2015 20:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Op je muil, gauw!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 december 2015 20:18 schreef Caland het volgende:
http://www.voetbalinside.nl/#!/spelerweek
Even op Kuyt stemmen
Donequote:Op zondag 6 december 2015 20:18 schreef Caland het volgende:
http://www.voetbalinside.nl/#!/spelerweek
Even op Kuyt stemmen
Ik vind het toch meer een duw.quote:Op zondag 6 december 2015 20:19 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]
Als je echt pijn hebt en niet kunt ademen zak je in elkaar en val je niet zo plat op je buik. Die gozer z'n voeten komen beide van de grond.Bovendien kan je niet gillen als een speenvarken, je krijgt immers geen lucht.
Toch een vreemde actie van De Staaf, zo uit het niets.quote:Op zondag 6 december 2015 20:19 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]
Als je echt pijn hebt en niet kunt ademen zak je in elkaar en val je niet zo plat op je buik. Die gozer z'n voeten komen beide van de grond.Bovendien kan je niet gillen als een speenvarken, je krijgt immers geen lucht.
Ik gok dat de knvb niet eens een onderzoek gaat starten, heeft toch geen zinquote:Op zondag 6 december 2015 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het toch meer een duw.
Je ziet toch vrij duidelijk dat er niet echt sprake is van een hoge energieoverdracht.
Wel lachen. We hebben gelukkig niet zo'n tam elftal als vorig jaar.quote:
PSV was oppermachtig in de arena.quote:Op zondag 6 december 2015 21:04 schreef GwaiLow het volgende:
Ajax wint zn partijen gewoon overtuigend. Ajax is toch echt het sterkst van iedereeen. Maar als Feyenoord of Psv geluk blijft hebben zijn de wonderen de wereld nog niet uit.
De bal is rond.quote:Op zondag 6 december 2015 21:04 schreef GwaiLow het volgende:
Ajax wint zn partijen gewoon overtuigend. Ajax is toch echt het sterkst van iedereeen. Maar als Feyenoord of Psv geluk blijft hebben zijn de wonderen de wereld nog niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |