Oh je denkt echt dat ie geschorst gaat worden?quote:Op zondag 6 december 2015 17:48 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zou wel dom zijn om te doen met een schorsing.
Gelukkig hebben ze bij Feyenoord moralen en zullen ze Kramer even aanspreken op zijn gedrag
Kramer weinig verkeerds zien doen eigenlijk. Heracles spelers waren een beetje mad aan het doen.quote:Op zondag 6 december 2015 17:48 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zou wel dom zijn om te doen met een schorsing.
Gelukkig hebben ze bij Feyenoord moralen en zullen ze Kramer even aanspreken op zijn gedrag
Klopt, heb achteraf de interviews gehoord, o.a. van Zomer en hun trainert, die vonden dat Kramer ook niet veel verkeerd deed, alleen dom dat ze zich lieten provoceren door hem.quote:Op zondag 6 december 2015 17:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Kramer weinig verkeerds zien doen eigenlijk. Heracles spelers waren een beetje mad aan het doen.
Precies, lieten zich erg kennen. Vooral Zomer als ervaren speler. En dan ook nog eens Kuyt schoppen in plaats van Kramer. Volkomen de weg kwijt.quote:Op zondag 6 december 2015 17:55 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Klopt, heb achteraf de interviews gehoord, o.a. van Zomer en hun trainert, die vonden dat Kramer ook niet veel verkeerd deed, alleen dom dat ze zich lieten provoceren door hem.
Dat schoppen was gewoon frustratie, dat had niet met een speler te maken hoor, hij had iedereen neergeschopt. Het is niet slim, maar ach, ik kan mij best voorstellen dat het je overkomtquote:Op zondag 6 december 2015 17:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Precies, lieten zich erg kennen. Vooral Zomer als ervaren speler. En dan ook nog eens Kuyt schoppen in plaats van Kramer. Volkomen de weg kwijt.
Vejinovic was echt belachelijk slecht vandaag, maar er waren veel spelers die erg matig waren vandaag. Gustafson gaat gewoon vrijgesproken worden, Joris gaat voor 4 op een rijquote:Op zondag 6 december 2015 18:07 schreef PIETR het volgende:
Vejinovic lijkt het ff kwijt te zijn. Wat was die slecht vandaag zeg ..
En een hele domme actie van Gustafson. Die gaat 3 wedstrijden aan zijn broek krijgen, op zn minst.
Alstie dat voor elkaar krijgt verdient hij een gouden standbeeld.quote:Op zondag 6 december 2015 18:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Vejinovic was echt belachelijk slecht vandaag, maar er waren veel spelers die erg matig waren vandaag. Gustafson gaat gewoon vrijgesproken worden, Joris gaat voor 4 op een rij
Bedankt Hans.quote:Op zondag 6 december 2015 18:16 schreef Bronson_ het volgende:
Maar het is wel duidelijk dat Feyenoord geen kampioenskandidaat is.
Een van de slechtste wedstrijden van het seizoen en toch staat er 3-0 op het scorebord.quote:Op zondag 6 december 2015 18:16 schreef Bronson_ het volgende:
Maar het is wel duidelijk dat Feyenoord geen kampioenskandidaat is.
Heracles zette vroeg en fanatiek druk. Dan zie je dat niet veel spelers van Feyenoord daar mee om kunnen gaan. Vejinovic al helemaal niet. Die raakt in paniek.quote:Op zondag 6 december 2015 18:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Vejinovic was echt belachelijk slecht vandaag, maar er waren veel spelers die erg matig waren vandaag.
Jij vind Kazim beter?quote:Op zondag 6 december 2015 17:24 schreef satecl het volgende:
Mocht Vilhena vertrekken, mag ik toch hopen dat er een vervanger wordt gehaald. Man man man wat is die Vejinovic belachelijk slecht!
Overigens net als Kramer. Het slechtste aanspeelpunt wat ik gezien heb de afgelopen 10 jaar. Na van Beukering.
Vejinovic is vandaag door de ondergrens gezakt. Laat hem maar ff banken tot de winterstop, desnoods zetten ze er maar een talent neer.quote:Op zondag 6 december 2015 18:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Heracles zette vroeg en fanatiek druk. Dan zie je dat niet veel spelers van Feyenoord daar mee om kunnen gaan. Vejinovic al helemaal niet. Die raakt in paniek.
Tijd voor de dartkoning?quote:Op zondag 6 december 2015 18:29 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Vejinovic is vandaag door de ondergrens gezakt. Laat hem maar ff banken tot de winterstop, desnoods zetten ze er maar een talent neer.
Als aanspeelpunt geef ik Kazim een 3, en Kramer een 2. Dus ja. Kramer scoort dan wel weer.quote:
Ik vond ook Kuyt en Elia vandaag niet zo heel goed, voornamelijk in aanvallend opzicht dan. Maar wel mooi natuurlijk dat als het voetballend niet lukt, er op strijd gewonnen kan wordenquote:Op zondag 6 december 2015 18:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Heracles zette vroeg en fanatiek druk. Dan zie je dat niet veel spelers van Feyenoord daar mee om kunnen gaan. Vejinovic al helemaal niet. Die raakt in paniek.
Wel knap van the white stork dat hij zo lekker rustig op de tribune blijft zitten.quote:
Het was wel weer zo'n wedstrijd die ook anders had kunnen aflopen. Wie scoorden een voldoende? Van het complete middenveld en aanval eigenlijk alleen El Ahmadi.quote:Op zondag 6 december 2015 18:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik vond ook Kuyt en Elia vandaag niet zo heel goed, voornamelijk in aanvallend opzicht dan. Maar wel mooi natuurlijk dat als het voetballend niet lukt, er op strijd gewonnen kan worden
Vilhena heeft zich vervelend gedragen? Uh oke?quote:Op zondag 6 december 2015 18:35 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Wel knap van the white stork dat hij zo lekker rustig op de tribune blijft zitten.Zijn d'r genoeg die zich dan vervelend gaan gedragen. *kuch Vilhenna *kuch
Natuurlijk, dat ben ik met je eens, het kan alle kanten op. Maar toch, als je zulke wedstrijden wint..quote:Op zondag 6 december 2015 18:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was wel weer zo'n wedstrijd die ook anders had kunnen aflopen. Wie scoorden een voldoende? Van het complete middenveld en aanval eigenlijk alleen El Ahmadi.
En Kuyt misschien een zesje.
Ik zou Gustafson ook nog wel een zesje willen geven.quote:Op zondag 6 december 2015 18:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was wel weer zo'n wedstrijd die ook anders had kunnen aflopen. Wie scoorden een voldoende? Van het complete middenveld en aanval eigenlijk alleen El Ahmadi.
En Kuyt misschien een zesje.
Ja echt heel knap. Hij snapt zelf ook wel dat ie er geen reet van kan. Dan is 8 ton per jaar helemaal niet verkeerd. Gewoon je mond houden en dat contract uitdienen. Die jongen heeft gewoon een soort de loterij gewonnen.quote:Op zondag 6 december 2015 18:35 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Wel knap van the white stork dat hij zo lekker rustig op de tribune blijft zitten.Zijn d'r genoeg die zich dan vervelend gaan gedragen. *kuch Vilhenna *kuch
Toch denk ik dat je als voetballer wel in jezelf moet geloven, anders kom je nooit in het prof voetbal terecht. Dat jij vindt dat hij er geen reet van kan hoeft dus zeker niet voor Immers te gelden. Hij doet dit gewoon netjes, ook in z'n interviews geen kwaad woord.quote:Op zondag 6 december 2015 18:40 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ja echt heel knap. Hij snapt zelf ook wel dat ie er geen reet van kan. Dan is 8 ton per jaar helemaal niet verkeerd. Gewoon je mond houden en dat contract uitdienen. Die jongen heeft gewoon een soort de loterij gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |