quote:
quote:Op zondag 6 december 2015 16:33 schreef RvLaak het volgende:
Fledderus
... Lekker realistisch "scheidsrechters zien niet alles, zo is het"
Was een goede wissel op het juiste moment. Maar Vilhena mag wel gewoon in de basis.quote:Op zondag 6 december 2015 16:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom wordt Veijnovic nog opgesteld. Die gast kan er geen tyfus van. Dat invalbeurtje van Tonnie was wel weer uitstekend
Vond de actie van Zomer alleen maar dom en dat Kramer geen rood had gekregen "was voetbal, camera's zien nou eenmaal alles".quote:
Elleboog, die gaat een paar weekjes rust krijgen (verplicht dan)quote:Op zondag 6 december 2015 16:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Las dat Gustafson iets gedaan heeft? Heb ik gemist in het stadion iig.
Verder tyfuswedstrijd.
Denk dat Dominee Dirk zich ook wel realiseert dat de scheidsen lang niet altijd tegen Feyenoord hebben gefloten dit seizoenquote:Op zondag 6 december 2015 16:39 schreef Stringer het volgende:
Wat lult Kuyt nu. 'secuurder zijn qua scheidsrechters'. Pleit dan voor camera refereeing. Het blijft anders mensenwerk, net als voetballen.
Ja, des te opmerkelijker om zoiets te roepen.quote:Op zondag 6 december 2015 16:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Denk dat Dominee Dirk zich ook wel realiseert dat de scheidsen lang niet altijd tegen Feyenoord hebben gefloten dit seizoen
Gaat dit seizoen aardig gelijk op qua mee- en tegenvallers op het arbitrale vlak.quote:Op zondag 6 december 2015 16:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Denk dat Dominee Dirk zich ook wel realiseert dat de scheidsen lang niet altijd tegen Feyenoord hebben gefloten dit seizoen
Ja, boeiend, die gaat dus nog gewoon bij de tuchtcommissie zeggen dat hij bijna al z'n ribben had gebroken.quote:
Dat zijn ook meer de mensen uit 020...die roepen sowieso maar wat. Kramer heeft niets gedaan. Gustaf zal (terecht) geschorst wordenquote:Op zondag 6 december 2015 16:43 schreef Alxander het volgende:
Ik snap niet waarom iedereeen hier roept dat Kramer geschorst moet worden. Gustafsson wel een wedstrijdje of 2 ā 3.
twitter:raemonsluiter twitterde op zondag 06-12-2015 om 15:31:22Sprak net de huisjurist. Volgens hem was 't een beklemde zenuw in de elleboog, veelvoorkomend in het zuidwesten van Götheborg. #feyher reageer retweet
Hij zei dat er niets ernstigs was, maar dat-ie in paniek raakte omdat hij geen lucht kreeg. Zal wel meevallen dus. Aan de andere kant, als ik geen lucht krijg, dan kan ik niet zo krijsen als een wijf zoals hij deed.quote:Op zondag 6 december 2015 16:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, boeiend, die gaat dus nog gewoon bij de tuchtcommissie zeggen dat hij bijna al z'n ribben had gebroken.
quote:Op zondag 6 december 2015 16:46 schreef Caland het volgende:
twitter:raemonsluiter twitterde op zondag 06-12-2015 om 15:31:22Sprak net de huisjurist. Volgens hem was 't een beklemde zenuw in de elleboog, veelvoorkomend in het zuidwesten van Götheborg. #feyher reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |