Dat is niet wat geflatteerd betekend.quote:Op zondag 6 december 2015 16:23 schreef PizzaGeit het volgende:
3-0 is wel een beetje geflatteerd hoor. Had 6-0 moeten zijn
Enge act. Pizzageit gaat de coolsingel nooit meemaken. Genot.quote:Op zondag 6 december 2015 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig krijgen we morgen weer een briefing over de stand van zaken met betrekking tot de mythe die de Coolsingel heet.
Zeker welquote:Op zondag 6 december 2015 16:23 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat is niet wat geflatteerd betekend.
Ja, ik vind dat gewoon iets debiels. Gaat gewoon nergens overquote:Op zondag 6 december 2015 16:22 schreef Brammess het volgende:
[..]
mad worden als iemand met een ziekte scheld
Dit is toch gewoon een mooie fotoquote:Op zondag 6 december 2015 16:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
Zelden zoveel bloedende spelers gezien bij een wedstrijd. Dat is niet zo mooi.
[ afbeelding ]
Doet een beetje denken aan deze wedstrijd.
Zelfs dat is redelijk mager... Gewoon 10-0... Geen seconde in de problemen geweest Feyenoord. De hele wedstrijd gedomineerd. Fel gespeeld.quote:Op zondag 6 december 2015 16:23 schreef PizzaGeit het volgende:
3-0 is wel een beetje geflatteerd hoor. Had 6-0 moeten zijn
Life of a joodquote:Op zondag 6 december 2015 16:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
Om het meteen maar toe te geven: Nijhuis heeft schandalig gefloten. Maar wat kan ik intens van dit soort overwinningen genieten zeg. Lekker onterecht.
10-0 goeie herrineringen aan.quote:Op zondag 6 december 2015 16:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zelfs dat is redelijk mager... Gewoon 10-0... Geen seconde in de problemen geweest Feyenoord. De hele wedstrijd gedomineerd. Fel gespeeld.
Dit dus, Heracles heeft niks gecreëerdquote:Op zondag 6 december 2015 16:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zelfs dat is redelijk mager... Gewoon 10-0... Geen seconde in de problemen geweest Feyenoord. De hele wedstrijd gedomineerd. Fel gespeeld.
quote:Op zondag 6 december 2015 16:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
Om het meteen maar toe te geven: Nijhuis heeft schandalig gefloten. Maar wat kan ik intens van dit soort overwinningen genieten zeg. Lekker onterecht.
Die wedstrijd werd gespeeld in 2010, toen was hij nog voor Twente.quote:
quote:
Je klinkt mad.quote:
Is één van de mooiste foto's uit de Nederlandse sportgeschiedenis inderdaad. Krijg altijd weer kippenvel als ik hem zie. Schitterend ook die klassieke Nederlandse en Argentijnse shirts.quote:Op zondag 6 december 2015 16:23 schreef ha_n het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon een mooie foto![]()
Voetbal mannensport! een beetje bloed hoort er bij.
Hoezo onterecht. Heracles heeft 1 kans gehad.quote:Op zondag 6 december 2015 16:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
Bedankt Tongquote:Op zondag 6 december 2015 16:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Is één van de mooiste foto's uit de Nederlandse sportgeschiedenis inderdaad. Krijg altijd weer kippenvel als ik hem zie. Schitterend ook die klassieke Nederlandse en Argentijnse shirts.
[ afbeelding ]
Nee hoor, ajax heeft (wel terecht) gewonnen dit weekend dus ben niet mad.quote:
Volgens hemzelf ouder dan twaalfquote:Op zondag 6 december 2015 16:25 schreef Kopsterk het volgende:
Hoe oud zou Pizzageit zijn?
Ouder of jonger dan twaalf?
quote:
Altijd met dat 10-0 filmpje aankomen als je geen goede comeback heb.quote:
Kopbal in de zestien en 1-op-1 maar inderdaad, Heracles was slechtquote:Op zondag 6 december 2015 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo onterecht. Heracles heeft 1 kans gehad.
Is toch mooi... Je weet precies welke reactie je gaat krijgenquote:Op zondag 6 december 2015 16:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Altijd met dat 10-0 filmpje aankomen als je geen goede comeback heb.
Het eerste kwartier pak ik wel mee, daarna zie ik welquote:
Oja. Die kopbal had ook wel mogen zitten.quote:Op zondag 6 december 2015 16:27 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Kopbal in de zestien en 1-op-1 maar inderdaad, Heracles was slecht
Ik kijk nog liever naar verf dat droogt.quote:
In dat geval heb ik een mooi filmpje voor je.quote:Op zondag 6 december 2015 16:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever naar verf dat droogt.
Inderdaad ja haha. Maar volgende week moet het wel beter want het was echt een barslechte wedstrijd.quote:Op zondag 6 december 2015 16:25 schreef RvLaak het volgende:
[..], vooral het gejank van bepaalde users hier maakt het allemaal extra lekker om op deze manier te winnen
![]()
Dat sowiesoquote:Op zondag 6 december 2015 16:29 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Inderdaad ja haha. Maar volgende week moet het wel beter want het was echt een barslechte wedstrijd.
Nederlandse ziekte is om alle kansen van de verliezende partij dan maar als doelpunten te rekenen en dan te stellen dat Heracles meer verdiende. Alsof Feyenoord niet nog op de lat heeft geschoten...quote:Op zondag 6 december 2015 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja. Die kopbal had ook wel mogen zitten.
Maar dan nog, typisch de Nederlandse ziekte om te stellen dat Heracles vandaag meer verdiende
Slaat ook nergens op inderdaad. Feyenoord heeft verdiend gewonnen, Heracles heeft het zelf laten liggen dus ze mogen nergens aanspraak op makenquote:Op zondag 6 december 2015 16:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nederlandse ziekte is om alle kansen van de verliezende partij dan maar als doelpunten te rekenen en dan te stellen dat Heracles meer verdiende. Alsof Feyenoord niet nog op de lat heeft geschoten...
Toine is het niet met je eensquote:Op zondag 6 december 2015 16:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op inderdaad. Feyenoord heeft verdiend gewonnen, Heracles heeft het zelf laten liggen dus ze mogen nergens aanspraak op maken
Nederlandse ziekte is om te stellen dat je beter bent terwijl je nauwelijks kansen afdwingt.quote:Op zondag 6 december 2015 16:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nederlandse ziekte is om alle kansen van de verliezende partij dan maar als doelpunten te rekenen en dan te stellen dat Heracles meer verdiende. Alsof Feyenoord niet nog op de lat heeft geschoten...
Snap ik wel als je in ene ff helemaal geen adem meer krijgt. Schijnt best belangrijk te zijn, zuurstof.quote:
Lijkt mij ook ja. Feyenoord was dramatisch vandaag, hoeveel kansen hebben we gehad?quote:Op zondag 6 december 2015 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Nederlandse ziekte is om te stellen dat je beter bent terwijl je nauwelijks kansen afdwingt.
4/5, ongeveerquote:Op zondag 6 december 2015 16:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ja. Feyenoord was dramatisch vandaag, hoeveel kansen hebben we gehad?
Genoeg.quote:Op zondag 6 december 2015 16:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ja. Feyenoord was dramatisch vandaag, hoeveel kansen hebben we gehad?
Als je de laatste 2 goals meetelt wel ja. Maar tot de rode kaart nauwelijks, behalve dat balletje op de lat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |