Ja, want die goal van Ajax in de Klassieker had ook afgekeurd moeten worden.quote:Op zondag 6 december 2015 16:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De KNVB wil graag dat Feyenoord weer een keer kampioen wordt.
Niemand mag hemquote:Op zondag 6 december 2015 16:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
Kut Kramer, ik had 2-0 voorspeld. Kloothommel!
Castle Liverpool want Newcastle gaat verliezen, Fijn om dat als fan al te weten.quote:Op zondag 6 december 2015 16:22 schreef Tagliano het volgende:
Wat nu, Roda-Groningen, Newcastle-Liverpool of een andere wedstrijd?
Komt Boskamp?quote:Op zondag 6 december 2015 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig krijgen we morgen weer een briefing over de stand van zaken met betrekking tot de mythe die de Coolsingel heet.
Brazzers en daarna Black Ops 3.quote:Op zondag 6 december 2015 16:22 schreef Tagliano het volgende:
Wat nu, Roda-Groningen, Newcastle-Liverpool of een andere wedstrijd?
Dat is niet wat geflatteerd betekend.quote:Op zondag 6 december 2015 16:23 schreef PizzaGeit het volgende:
3-0 is wel een beetje geflatteerd hoor. Had 6-0 moeten zijn
Enge act. Pizzageit gaat de coolsingel nooit meemaken. Genot.quote:Op zondag 6 december 2015 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig krijgen we morgen weer een briefing over de stand van zaken met betrekking tot de mythe die de Coolsingel heet.
Zeker welquote:Op zondag 6 december 2015 16:23 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat is niet wat geflatteerd betekend.
Ja, ik vind dat gewoon iets debiels. Gaat gewoon nergens overquote:Op zondag 6 december 2015 16:22 schreef Brammess het volgende:
[..]
mad worden als iemand met een ziekte scheld
Dit is toch gewoon een mooie fotoquote:Op zondag 6 december 2015 16:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
Zelden zoveel bloedende spelers gezien bij een wedstrijd. Dat is niet zo mooi.
[ afbeelding ]
Doet een beetje denken aan deze wedstrijd.
Zelfs dat is redelijk mager... Gewoon 10-0... Geen seconde in de problemen geweest Feyenoord. De hele wedstrijd gedomineerd. Fel gespeeld.quote:Op zondag 6 december 2015 16:23 schreef PizzaGeit het volgende:
3-0 is wel een beetje geflatteerd hoor. Had 6-0 moeten zijn
Life of a joodquote:Op zondag 6 december 2015 16:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
Om het meteen maar toe te geven: Nijhuis heeft schandalig gefloten. Maar wat kan ik intens van dit soort overwinningen genieten zeg. Lekker onterecht.
10-0 goeie herrineringen aan.quote:Op zondag 6 december 2015 16:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zelfs dat is redelijk mager... Gewoon 10-0... Geen seconde in de problemen geweest Feyenoord. De hele wedstrijd gedomineerd. Fel gespeeld.
Dit dus, Heracles heeft niks gecreëerdquote:Op zondag 6 december 2015 16:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zelfs dat is redelijk mager... Gewoon 10-0... Geen seconde in de problemen geweest Feyenoord. De hele wedstrijd gedomineerd. Fel gespeeld.
quote:Op zondag 6 december 2015 16:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
Om het meteen maar toe te geven: Nijhuis heeft schandalig gefloten. Maar wat kan ik intens van dit soort overwinningen genieten zeg. Lekker onterecht.
Die wedstrijd werd gespeeld in 2010, toen was hij nog voor Twente.quote:
quote:
Je klinkt mad.quote:
Is één van de mooiste foto's uit de Nederlandse sportgeschiedenis inderdaad. Krijg altijd weer kippenvel als ik hem zie. Schitterend ook die klassieke Nederlandse en Argentijnse shirts.quote:Op zondag 6 december 2015 16:23 schreef ha_n het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon een mooie foto![]()
Voetbal mannensport! een beetje bloed hoort er bij.
Hoezo onterecht. Heracles heeft 1 kans gehad.quote:Op zondag 6 december 2015 16:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
Bedankt Tongquote:Op zondag 6 december 2015 16:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Is één van de mooiste foto's uit de Nederlandse sportgeschiedenis inderdaad. Krijg altijd weer kippenvel als ik hem zie. Schitterend ook die klassieke Nederlandse en Argentijnse shirts.
[ afbeelding ]
Nee hoor, ajax heeft (wel terecht) gewonnen dit weekend dus ben niet mad.quote:
Volgens hemzelf ouder dan twaalfquote:Op zondag 6 december 2015 16:25 schreef Kopsterk het volgende:
Hoe oud zou Pizzageit zijn?
Ouder of jonger dan twaalf?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |