Duwde Nijhuis volgens mij. Gewoon direct rood ook.quote:Op zondag 6 december 2015 16:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, die rood kwam daadwerkelijk later. Als reactie op iets, maar wat heb ik dus gemist.
quote:Op zondag 6 december 2015 16:17 schreef PizzaGeit het volgende:
Zo voelt het dus om Ajacied te zijn![]()
![]()
Zo heerlijk om lucky en onverdiend te winnen
PizzaGeit vindt dit leuk.quote:Op zondag 6 december 2015 16:16 schreef ForzaMilan het volgende:
En feyenoorders zeiken altijd over de KNVB toch. Je hebt die scheids al de hele wedstrijd mee.
Ik vind jou een leuke trollquote:Op zondag 6 december 2015 16:17 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
Noem mij eens de wedstrijden op die Ajax dit seizoen lucky en onverdiend gewonnen heeftquote:Op zondag 6 december 2015 16:17 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
Niveau hier is nooit echt hoog.quote:Op zondag 6 december 2015 16:17 schreef Tchock het volgende:
Jezus kunnen jullie alleen maar over en weer lucky roepen? Wat een trieste bende zeg.
quote:Op zondag 6 december 2015 16:17 schreef iPat het volgende:
Feyenoord gaat kampioen worden dit jaar. Ik zie Kramer dit seizoen nog iemand onthoofden en dan nog de vrije trap meekrijgen.
![]()
Kramer en carriere in 1 zin...quote:Op zondag 6 december 2015 16:17 schreef Brammess het volgende:
Ik hoop echt met heel mijn hart dat Kramer een carriere-brekende blessure krijgt.
![]()
Bij gebrek aan betere dingen te doen wel jaquote:Op zondag 6 december 2015 16:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vind jou een leuke trollMensen gaan zelfs hier op reageren
quote:Op zondag 6 december 2015 16:17 schreef Brammess het volgende:
Ik hoop echt met heel mijn hart dat Kramer een carriere-brekende blessure krijgt.
Hij klimt er zowat overheen.quote:Op zondag 6 december 2015 16:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat had rood moeten zijn. Slaat Bouy in zijn gezicht, toch?
43-9.quote:Op zondag 6 december 2015 16:17 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
Slaat Hebling. Sukkel dat het is.quote:Op zondag 6 december 2015 16:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat had rood moeten zijn. Slaat Bouy in zijn gezicht, toch?
Jullie zege was niet onverdiend, Heracles kon geen vuist maken.quote:Op zondag 6 december 2015 16:17 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
Misschien heeft hij mijn 2-4 voorspelling iets te serieus genomen, al KAN HET NOGquote:Op zondag 6 december 2015 16:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk joh of had je op punten gerekend
Schoten gevuurd.quote:Op zondag 6 december 2015 16:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jullie zege was niet onverdiend, Heracles kon geen vuist maken.
PSV daarentegen won wel onverdiend, maar tegen zo een nepclub als Vitesse mag iedereen wel onverdiend winnen
Nijhuis domineertquote:Op zondag 6 december 2015 16:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
Het is wel opvallend dat Feyenoord vaak de scheids meeheeft. Volgens mij is het KNJB alarm dit seizoen al best verminderd.
Heb jij niet gekeken? Heracles was beterquote:Op zondag 6 december 2015 16:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk joh of had je op punten gerekend
De KNVB wil graag dat Feyenoord weer een keer kampioen wordt.quote:Op zondag 6 december 2015 16:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
Het is wel opvallend dat Feyenoord vaak de scheids meeheeft. Volgens mij is het KNJB alarm dit seizoen al best verminderd.
Die kans van Heracles...quote:Op zondag 6 december 2015 16:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb jij niet gekeken? Heracles was beter
Misschien dat jullie die bal er dan maar gewoon in moeten schietenquote:Op zondag 6 december 2015 16:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 december 2015 16:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De KNVB wil graag dat Feyenoord weer een keer kampioen wordt.
De scheids heeft vaak plotselinge oogtyfus in de Kuip. Heel toevallig allemaal.quote:Op zondag 6 december 2015 16:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
Moeten ze eens scoren...quote:Op zondag 6 december 2015 16:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gozer...quote:Op zondag 6 december 2015 16:19 schreef PizzaGeit het volgende:
Doelpunt onterecht afgekeurd van Feyenoord
KNJB
Is het echt slechter dan Roda uit?quote:Op zondag 6 december 2015 16:20 schreef Caland het volgende:
Slechtste wedstrijd van het seizoen winnen. Gelukkig is Heracles nog slechter.
Een groot complot!111!!quote:Op zondag 6 december 2015 16:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De scheids heeft vaak plotselinge oogtyfus in de Kuip. Heel toevallig allemaal.
Welke is dat dan?quote:Op zondag 6 december 2015 16:20 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Post dan dat plaatje dat Stijn zo vies vindt.
quote:Op zondag 6 december 2015 16:20 schreef Wave103 het volgende:
Op zich mooi dit, feyenoord krijgt met een beetje hulp weer hoop op de Coolsingel, om na de winter genadeloos ten onder te gaan.
KNKB!quote:Op zondag 6 december 2015 16:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Allemaal kakkerlakken, daar in Zeist
Dan waren we in maart al kampioen geweestquote:Op zondag 6 december 2015 16:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Allemaal kakkerlakken, daar in Zeist
Elke willekeurig foto van een vrouwquote:
Ja echt?quote:Op zondag 6 december 2015 16:17 schreef Brammess het volgende:
Gossie toch.... Beetje met ziektes schelden in je post hiervoor. Doe normaal!quote:Op zondag 6 december 2015 16:18 schreef hafcfan het volgende:
Kramer had 3 x rood moeten hebben en Gustafdon
quote:Op zondag 6 december 2015 16:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Elke willekeurig foto van een vrouw
mad worden als iemand met een ziekte scheldquote:Op zondag 6 december 2015 16:21 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Gossie toch.... Beetje met ziektes schelden in je post hiervoor. Doe normaal!
Ik ook. Mooie pot.quote:
Ja, want die goal van Ajax in de Klassieker had ook afgekeurd moeten worden.quote:Op zondag 6 december 2015 16:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De KNVB wil graag dat Feyenoord weer een keer kampioen wordt.
Niemand mag hemquote:Op zondag 6 december 2015 16:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
Kut Kramer, ik had 2-0 voorspeld. Kloothommel!
Castle Liverpool want Newcastle gaat verliezen, Fijn om dat als fan al te weten.quote:Op zondag 6 december 2015 16:22 schreef Tagliano het volgende:
Wat nu, Roda-Groningen, Newcastle-Liverpool of een andere wedstrijd?
Komt Boskamp?quote:Op zondag 6 december 2015 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig krijgen we morgen weer een briefing over de stand van zaken met betrekking tot de mythe die de Coolsingel heet.
Brazzers en daarna Black Ops 3.quote:Op zondag 6 december 2015 16:22 schreef Tagliano het volgende:
Wat nu, Roda-Groningen, Newcastle-Liverpool of een andere wedstrijd?
Dat is niet wat geflatteerd betekend.quote:Op zondag 6 december 2015 16:23 schreef PizzaGeit het volgende:
3-0 is wel een beetje geflatteerd hoor. Had 6-0 moeten zijn
Enge act. Pizzageit gaat de coolsingel nooit meemaken. Genot.quote:Op zondag 6 december 2015 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig krijgen we morgen weer een briefing over de stand van zaken met betrekking tot de mythe die de Coolsingel heet.
Zeker welquote:Op zondag 6 december 2015 16:23 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat is niet wat geflatteerd betekend.
Ja, ik vind dat gewoon iets debiels. Gaat gewoon nergens overquote:Op zondag 6 december 2015 16:22 schreef Brammess het volgende:
[..]
mad worden als iemand met een ziekte scheld
Dit is toch gewoon een mooie fotoquote:Op zondag 6 december 2015 16:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
Zelden zoveel bloedende spelers gezien bij een wedstrijd. Dat is niet zo mooi.
[ afbeelding ]
Doet een beetje denken aan deze wedstrijd.
Zelfs dat is redelijk mager... Gewoon 10-0... Geen seconde in de problemen geweest Feyenoord. De hele wedstrijd gedomineerd. Fel gespeeld.quote:Op zondag 6 december 2015 16:23 schreef PizzaGeit het volgende:
3-0 is wel een beetje geflatteerd hoor. Had 6-0 moeten zijn
Life of a joodquote:Op zondag 6 december 2015 16:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
Om het meteen maar toe te geven: Nijhuis heeft schandalig gefloten. Maar wat kan ik intens van dit soort overwinningen genieten zeg. Lekker onterecht.
10-0 goeie herrineringen aan.quote:Op zondag 6 december 2015 16:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zelfs dat is redelijk mager... Gewoon 10-0... Geen seconde in de problemen geweest Feyenoord. De hele wedstrijd gedomineerd. Fel gespeeld.
Dit dus, Heracles heeft niks gecreëerdquote:Op zondag 6 december 2015 16:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zelfs dat is redelijk mager... Gewoon 10-0... Geen seconde in de problemen geweest Feyenoord. De hele wedstrijd gedomineerd. Fel gespeeld.
quote:Op zondag 6 december 2015 16:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
Om het meteen maar toe te geven: Nijhuis heeft schandalig gefloten. Maar wat kan ik intens van dit soort overwinningen genieten zeg. Lekker onterecht.
Die wedstrijd werd gespeeld in 2010, toen was hij nog voor Twente.quote:
quote:
Je klinkt mad.quote:
Is één van de mooiste foto's uit de Nederlandse sportgeschiedenis inderdaad. Krijg altijd weer kippenvel als ik hem zie. Schitterend ook die klassieke Nederlandse en Argentijnse shirts.quote:Op zondag 6 december 2015 16:23 schreef ha_n het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon een mooie foto![]()
Voetbal mannensport! een beetje bloed hoort er bij.
Hoezo onterecht. Heracles heeft 1 kans gehad.quote:Op zondag 6 december 2015 16:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
Bedankt Tongquote:Op zondag 6 december 2015 16:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Is één van de mooiste foto's uit de Nederlandse sportgeschiedenis inderdaad. Krijg altijd weer kippenvel als ik hem zie. Schitterend ook die klassieke Nederlandse en Argentijnse shirts.
[ afbeelding ]
Nee hoor, ajax heeft (wel terecht) gewonnen dit weekend dus ben niet mad.quote:
Volgens hemzelf ouder dan twaalfquote:Op zondag 6 december 2015 16:25 schreef Kopsterk het volgende:
Hoe oud zou Pizzageit zijn?
Ouder of jonger dan twaalf?
quote:
Altijd met dat 10-0 filmpje aankomen als je geen goede comeback heb.quote:
Kopbal in de zestien en 1-op-1 maar inderdaad, Heracles was slechtquote:Op zondag 6 december 2015 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo onterecht. Heracles heeft 1 kans gehad.
Is toch mooi... Je weet precies welke reactie je gaat krijgenquote:Op zondag 6 december 2015 16:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Altijd met dat 10-0 filmpje aankomen als je geen goede comeback heb.
Het eerste kwartier pak ik wel mee, daarna zie ik welquote:
Oja. Die kopbal had ook wel mogen zitten.quote:Op zondag 6 december 2015 16:27 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Kopbal in de zestien en 1-op-1 maar inderdaad, Heracles was slecht
Ik kijk nog liever naar verf dat droogt.quote:
In dat geval heb ik een mooi filmpje voor je.quote:Op zondag 6 december 2015 16:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever naar verf dat droogt.
Inderdaad ja haha. Maar volgende week moet het wel beter want het was echt een barslechte wedstrijd.quote:Op zondag 6 december 2015 16:25 schreef RvLaak het volgende:
[..], vooral het gejank van bepaalde users hier maakt het allemaal extra lekker om op deze manier te winnen
![]()
Dat sowiesoquote:Op zondag 6 december 2015 16:29 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Inderdaad ja haha. Maar volgende week moet het wel beter want het was echt een barslechte wedstrijd.
Nederlandse ziekte is om alle kansen van de verliezende partij dan maar als doelpunten te rekenen en dan te stellen dat Heracles meer verdiende. Alsof Feyenoord niet nog op de lat heeft geschoten...quote:Op zondag 6 december 2015 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja. Die kopbal had ook wel mogen zitten.
Maar dan nog, typisch de Nederlandse ziekte om te stellen dat Heracles vandaag meer verdiende
Slaat ook nergens op inderdaad. Feyenoord heeft verdiend gewonnen, Heracles heeft het zelf laten liggen dus ze mogen nergens aanspraak op makenquote:Op zondag 6 december 2015 16:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nederlandse ziekte is om alle kansen van de verliezende partij dan maar als doelpunten te rekenen en dan te stellen dat Heracles meer verdiende. Alsof Feyenoord niet nog op de lat heeft geschoten...
Toine is het niet met je eensquote:Op zondag 6 december 2015 16:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op inderdaad. Feyenoord heeft verdiend gewonnen, Heracles heeft het zelf laten liggen dus ze mogen nergens aanspraak op maken
Nederlandse ziekte is om te stellen dat je beter bent terwijl je nauwelijks kansen afdwingt.quote:Op zondag 6 december 2015 16:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nederlandse ziekte is om alle kansen van de verliezende partij dan maar als doelpunten te rekenen en dan te stellen dat Heracles meer verdiende. Alsof Feyenoord niet nog op de lat heeft geschoten...
Snap ik wel als je in ene ff helemaal geen adem meer krijgt. Schijnt best belangrijk te zijn, zuurstof.quote:
Lijkt mij ook ja. Feyenoord was dramatisch vandaag, hoeveel kansen hebben we gehad?quote:Op zondag 6 december 2015 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Nederlandse ziekte is om te stellen dat je beter bent terwijl je nauwelijks kansen afdwingt.
4/5, ongeveerquote:Op zondag 6 december 2015 16:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ja. Feyenoord was dramatisch vandaag, hoeveel kansen hebben we gehad?
Genoeg.quote:Op zondag 6 december 2015 16:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ja. Feyenoord was dramatisch vandaag, hoeveel kansen hebben we gehad?
Als je de laatste 2 goals meetelt wel ja. Maar tot de rode kaart nauwelijks, behalve dat balletje op de lat.quote:
Dominees kramen wel vaker wartaal uit.quote:Op zondag 6 december 2015 16:39 schreef Pedroso het volgende:
Volgens dominee Dirk had Feyenoord met 6-0 moeten winnen
Heb je vanmorgen Kees nog gekeken?quote:Op zondag 6 december 2015 16:40 schreef PowerLoungen het volgende:
Kuyt is een beetje hypocriet .
Maarja dat zit er een beetje in he
Kramer niet, was niet bewust slaan maar meer in een duel iemand raken.quote:Op zondag 6 december 2015 16:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wie gaan er vervolgd worden op basis van deze wedstrijd? Alleen Gustafson? Of Kramer ook?
Waarom is dat goed nieuws voor Ajax en PSV? Hij kan tegen alle clubs scoren, behalve tegen de topclubs. Veel effectiever dan Kazim.quote:Op zondag 6 december 2015 16:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kramer niet, was niet bewust slaan maar meer in een duel iemand raken.
Dat is dus goed nieuws voor Ajax en PSV.
Bijkomend voordeel dat het voor Twente alleen maar moeilijker wordtquote:
Ik juich alleen voor Roda omdat Groningen.quote:Op zondag 6 december 2015 16:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bijkomend voordeel dat het voor Twente alleen maar moeilijker wordt
Beide clubs hebben niet enorm mijn sympathie eigenlijkquote:Op zondag 6 december 2015 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik juich alleen voor Roda omdat Groningen.
Zondagochtend slaap ik altijdquote:Op zondag 6 december 2015 16:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb je vanmorgen Kees nog gekeken?
Dan heb je gemist dat Maarten Stekelenburg de functie hoofd jeugdopleiding bij Ajax ambieert en Kees bronnen heeft dat Ajax geïnteresseerd isquote:
Newcastle-Liverpool over een paar minutenquote:Op zondag 6 december 2015 16:56 schreef Maartenfr12 het volgende:
Er is ook echt geen andere wedstrijd op tv dan deze wedstrijd tussen 2 nietszeggende clubs?
straks begint Newcastle - liverpoolquote:Op zondag 6 december 2015 16:56 schreef Maartenfr12 het volgende:
Er is ook echt geen andere wedstrijd op tv dan deze wedstrijd tussen 2 nietszeggende clubs?
Newcastle - Liverpool.quote:Op zondag 6 december 2015 16:56 schreef Maartenfr12 het volgende:
Lachwekkende postquote:Op zondag 6 december 2015 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tyfusclub...echtquote:Op zondag 6 december 2015 16:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan heb je gemist dat Maarten Stekelenburg de functie hoofd jeugdopleiding bij Ajax ambieert en Kees bronnen heeft dat Ajax geïnteresseerd is
Prima post.quote:Op zondag 6 december 2015 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fijnquote:Op zondag 6 december 2015 16:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
Thanks voor de tips guys, ik ga Liverpool kijken. Klopp for president.
quote:Op zondag 6 december 2015 16:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
https://vine.co/v/i7OUFVZHUu7
'Ik neuk je focking moeder'
Hahaha geweldig fragment. Geweldige bloedzuiger die Kramer, maar oh zo fijn om in je team te hebben.quote:
Het is dus wachten op de 0-1quote:Op zondag 6 december 2015 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Groningen speelt met 11 man tegen de eigen 16.
Tegen Roda.
Schuld van Nijhuisquote:Op zondag 6 december 2015 17:33 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wat een waardeloze voetbalmiddag...
Ik moet je nog gelijk geven ookquote:
Je raakt eraan gewend. Voorafgaand aan elke wedstrijd reken ik vast een onterechte pingel tegen en zelf geen pingelquote:Op zondag 6 december 2015 17:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jullie worden al helemaal vaak genaaid.
Nu mazzelen jullie ook. Bosz staat erin lolquote:Op zondag 6 december 2015 17:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Je raakt eraan gewend. Voorafgaand aan elke wedstrijd reken ik vast een onterechte pingel tegen en zelf geen pingel
Gino Bosz?quote:Op zondag 6 december 2015 17:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nu mazzelen jullie ook. Bosz staat erin lol
Sterkte met het verwerken van het verliesquote:Op zondag 6 december 2015 17:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nu mazzelen jullie ook. Bosz staat erin lol
Al gelukt Stijn. Bedanktquote:Op zondag 6 december 2015 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sterkte met het verwerken van het verlies
Een elftalletje leuke spelers dit seizoen dan maarquote:
Geen Kramer in je elftalquote:Op zondag 6 december 2015 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een elftalletje leuke spelers dit seizoen dan maar
Limbombe - Pereiro
Guardado - Faik - Ramselaar
Bikel
??? dan maar Kongolo - Riedewald - Tete - Diks
Room
Fledderus over Gustafson en rood.quote:Ik praat nu niet voor Feyenoord of welk team dan ook, maar ik zie gewoon te veel fouten op het gebied van de scheidsrechters", aldus Kuyt tegenover FOX Sports.
"De ene keer zijn we de klos en de andere keer zijn we in het voordeel, maar ik hoop dat we in de toekomst met zijn allen secuurder kunnen zijn, ook op het gebied van de scheidsrechters"
quote:"Bas Nijhuis zei me na de wedstrijd dat hij het voorval op het moment zelf niet had gezien, maar dat hij het na het bestuderen van de beelden een rode kaart vond," aldus Fledderus tegenover FOX Sports
Dochter van de voorzitter geneuktquote:Op zondag 6 december 2015 18:09 schreef Caland het volgende:
N.E.C. verbreekt per direct de overeenkomst met doelman Benjamin Kirsten.
Op basis van een vertrouwensbreuk ziet de club geen heil meer in een verdere samenwerking. Kirsten had nog een contract bij N.E.C. tot 31 december 2015.
Wat heeft die geflikt?
Mooi toch? Ik zie het liefst een top 3 die de rest van de eredivisie op flinke achterstand zet.quote:Op zondag 6 december 2015 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een verschil al met de voor zover je er van kunt spreken subtop.
Doping, Davy.quote:Op zondag 6 december 2015 18:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja idd PSV krijgt geen tegenstand!
Dit zou zo op een tegeltje kunnen.quote:
Die hebben geen geld voor doping.quote:Op zondag 6 december 2015 18:33 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Twente brouwde er toch ook helemaal niets van tegen Feyenoord?
Ik doe een gokje; Feyenoord speelt fysiek harder dan PSV en Ajax. Dan gaat de tegenstander daar vanzelf ook in mee. Zo gek is dat dus niet. Probleem voor de tegenstanders is dat Feyenoord fysiek combineert met goede voetballers en dan ga je uiteindelijk alsnog onderuit.quote:
Volgtip met dank aan Stijntwitter:thies_jaarsma twitterde op vrijdag 11-12-2015 om 19:57:22Een kerstmuts. Met lampjes. Mooi schouwspel. #heeexc reageer retweet
Sanders, die scheidsrechter die er al helemaal niks van kon, is sinds dit jaar gedegradeerd tot grensrechterquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Siemen Mulder is een slechte scheidsrechter.
Fortuna op voorsprong, je verwacht het nietquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
De doelpunten vallen al vroeg.
Fortuna 1-0 Emmen
Jong PSV 0-1 Almere
Emmen doet de laatste weken aan trololololol u mad.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Fortuna op voorsprong, je verwacht het niet
Wel veel leuke uitslagenquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Emmen doet de laatste weken aan trololololol u mad.
Heb jij overigens enige aanwijzing dat Cerny bij de selectie voor Ajax 1 zit? Hij zit niet eens op de bank van Jong, terwijl Nouri linksbuiten staatquote:
Ik zou het niet weten.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb jij overigens enige aanwijzing dat Cerny bij de selectie voor Ajax 1 zit? Hij zit niet eens op de bank van Jong, terwijl Nouri linksbuiten staat
Dat is jammer.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gezellig. Je hebt net een mooie raket van Clint gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |