Een elftalletje leuke spelers dit seizoen dan maarquote:
Geen Kramer in je elftalquote:Op zondag 6 december 2015 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een elftalletje leuke spelers dit seizoen dan maar
Limbombe - Pereiro
Guardado - Faik - Ramselaar
Bikel
??? dan maar Kongolo - Riedewald - Tete - Diks
Room
Fledderus over Gustafson en rood.quote:Ik praat nu niet voor Feyenoord of welk team dan ook, maar ik zie gewoon te veel fouten op het gebied van de scheidsrechters", aldus Kuyt tegenover FOX Sports.
"De ene keer zijn we de klos en de andere keer zijn we in het voordeel, maar ik hoop dat we in de toekomst met zijn allen secuurder kunnen zijn, ook op het gebied van de scheidsrechters"
quote:"Bas Nijhuis zei me na de wedstrijd dat hij het voorval op het moment zelf niet had gezien, maar dat hij het na het bestuderen van de beelden een rode kaart vond," aldus Fledderus tegenover FOX Sports
Dochter van de voorzitter geneuktquote:Op zondag 6 december 2015 18:09 schreef Caland het volgende:
N.E.C. verbreekt per direct de overeenkomst met doelman Benjamin Kirsten.
Op basis van een vertrouwensbreuk ziet de club geen heil meer in een verdere samenwerking. Kirsten had nog een contract bij N.E.C. tot 31 december 2015.
Wat heeft die geflikt?
Mooi toch? Ik zie het liefst een top 3 die de rest van de eredivisie op flinke achterstand zet.quote:Op zondag 6 december 2015 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een verschil al met de voor zover je er van kunt spreken subtop.
Doping, Davy.quote:Op zondag 6 december 2015 18:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja idd PSV krijgt geen tegenstand!
Dit zou zo op een tegeltje kunnen.quote:
Die hebben geen geld voor doping.quote:Op zondag 6 december 2015 18:33 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Twente brouwde er toch ook helemaal niets van tegen Feyenoord?
Ik doe een gokje; Feyenoord speelt fysiek harder dan PSV en Ajax. Dan gaat de tegenstander daar vanzelf ook in mee. Zo gek is dat dus niet. Probleem voor de tegenstanders is dat Feyenoord fysiek combineert met goede voetballers en dan ga je uiteindelijk alsnog onderuit.quote:
Volgtip met dank aan Stijntwitter:thies_jaarsma twitterde op vrijdag 11-12-2015 om 19:57:22Een kerstmuts. Met lampjes. Mooi schouwspel. #heeexc reageer retweet
Sanders, die scheidsrechter die er al helemaal niks van kon, is sinds dit jaar gedegradeerd tot grensrechterquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Siemen Mulder is een slechte scheidsrechter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |