Haha, nee.quote:Op zondag 6 december 2015 16:09 schreef Scorpie het volgende:
Feyenoord gaat kampioen worden met dit geluk, ongelooflijk.
quote:Op zondag 6 december 2015 16:09 schreef Scorpie het volgende:
Met deze redenatie worden PSV en Feyenoord allebei kampioenquote:Op zondag 6 december 2015 16:09 schreef Scorpie het volgende:
PSV heeft net iets minder geluk.quote:Op zondag 6 december 2015 16:10 schreef truedestiny het volgende:
[..]
[..]
Met deze redenatie worden PSV en Feyenoord allebei kampioen
Lekkere aanval jaquote:Op zondag 6 december 2015 16:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
GodsammeZo'n goede actie van Hebling
Morgen kijkt niemand naar VI.quote:Op zondag 6 december 2015 16:10 schreef Tagliano het volgende:
Maandag weer lekker de argumenten "Maar Feyenoord wint wel weer, dus het was goed" horen
PSV speelt niet. Maar Cocu is inderdaad een sulletje.quote:Op zondag 6 december 2015 16:10 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik zei de trainer omdat ik niet weet hoe dat sulletje van jullie heet
Dit zou wel terecht zijn, wat was afgelopen uitzending dramatisch.quote:
Ga naar bed, je bent ziek.quote:Op zondag 6 december 2015 16:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
PSV speelt niet. Maar Cocu is inderdaad een sulletje.
Geef eens een voorbeeld, ik post louter opbouwende kritiekquote:Op zondag 6 december 2015 16:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Na al die kutreacties van jou in deze reeks houd ik m'n eten niet meer binnen, nee.
quote:Op zondag 6 december 2015 16:12 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld, ik post louter opbouwende kritiek
quote:Op zondag 6 december 2015 16:12 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Valt nog wel een doelpuntje, denk ik.quote:
Weet je nog meer van de Griekse mythologie?quote:Op zondag 6 december 2015 16:12 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Cavaliers wil nog wel een trolletje plaatsen als meester van de satire.quote:Op zondag 6 december 2015 16:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wie neem je meer serieus, Cavaliers of Brammess?
NEC verdient het wat meer imoquote:Op zondag 6 december 2015 16:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Valt nog wel een doelpuntje, denk ik.
En anders praat Joris van Benthem het allemaal het wel goed. Niks zeggen.quote:Op zondag 6 december 2015 16:12 schreef Zorro het volgende:
Mag Kramer een keer rood? Wat een idioot.
jahoorquote:Op zondag 6 december 2015 16:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Weet je nog meer van de Griekse mythologie?
Ik heb uit meerdere bronnen vernomen dat het kut met peren wasquote:Op zondag 6 december 2015 16:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Cavaliers wil nog wel een trolletje plaatsen als meester van de satire.
Bedankt, op jou kan ik altijd rekenen.quote:Op zondag 6 december 2015 16:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb uit meerdere bronnen vernomen dat het kut met peren was
Dat snap ik, want dat is altijd. Maar wat was de situatie?quote:
Maar aan de andere kant zijn de kansen wat groter. Ben er niet gerust op.quote:
geel voor hands en geel of rood voor die trap richting dirkiequote:Op zondag 6 december 2015 16:14 schreef RvLaak het volgende:
Geel snap ik, maar waar kwam die rode kaart vandaan? En was het direct rood?
Topshow voor de neutrale kijkerquote:Op zondag 6 december 2015 16:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant zijn de kansen wat groter. Ben er niet gerust op.
Hitler want Kramer bestond toen nog niet.quote:Op zondag 6 december 2015 16:15 schreef Brammess het volgende:
Wie zou je eerder vermoorden, Michiel Kramer of Hitler in 1933?
Doe normaal, als Heracles zelf de kansen had benut had het zelfs voor kunnen staan. Met vijf minuten op de klok zou Heracles sowieso niet de gelijkmaker maken, niet met 11, niet met 10, niet met 12.quote:
Nee, die rood kwam daadwerkelijk later. Als reactie op iets, maar wat heb ik dus gemist.quote:Op zondag 6 december 2015 16:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geel voor hands en geel of rood voor die trap richting dirkie
Rood want hij pakte Kramer beet.quote:Op zondag 6 december 2015 16:14 schreef RvLaak het volgende:
Geel snap ik, maar waar kwam die rode kaart vandaan? En was het direct rood?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |