Verdomd, nu zie ik het ook... Dacht dat je het over de homo-erotische/bestialiteit scene van Ajax had.quote:
Het was even wachten, maar daar is de post die je wist dat zou komenquote:Op zondag 6 december 2015 15:37 schreef PizzaGeit het volgende:
Bizar hoe erg het nu weer van Gustafson wordt uitvergroot. Zegt ook wel iets over de clubvoorkeur van FOX
twitter:MatthijsBohn1 twitterde op zondag 06-12-2015 om 15:09:55Fox Sports is weer lekker pro Ajax... Herhaling 1000 maal laten zien😂 #FEYher reageer retweet
Deze reacties zie je van kilometers ver aankomen.quote:Op zondag 6 december 2015 15:38 schreef Brammess het volgende:
twitter:MatthijsBohn1 twitterde op zondag 06-12-2015 om 15:09:55Fox Sports is weer lekker pro Ajax... Herhaling 1000 maal laten zien😂 #FEYher reageer retweet
#feyher herhalingquote:Op zondag 6 december 2015 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze reacties zie je van kilometers ver aankomen.
En toch is het wel zo. Als Veltman dit had gedaan had er geen haan naar gekraaid op de FOXquote:Op zondag 6 december 2015 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net zoals jouw traditioneel gejank over dat de arbitrage pro-Feyenoord zou zijn...quote:Op zondag 6 december 2015 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
@kingroland verlos deze jongen uit zijn lijdenquote:Op zondag 6 december 2015 15:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
En toch is het wel zo. Als Veltman dit had gedaan had er geen haan naar gekraaid op de FOX
Daar denkt Sylvana anders over.quote:Op zondag 6 december 2015 15:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Net zoals jouw traditioneel gejank over dat de arbitrage pro-Feyenoord zou zijn...
Het zijn nu eenmaal de tradities hier in VBL... Doe je niets aan.
Waar is GGMM?quote:Op zondag 6 december 2015 15:40 schreef Brammess het volgende:
[..]
Het zijn dagen als deze waar je GGMM mist
Jij die weer een andere club support is ook een traditie hier.quote:Op zondag 6 december 2015 15:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Net zoals jouw traditioneel gejank over dat de arbitrage pro-Feyenoord zou zijn...
quote:Op zondag 6 december 2015 15:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij die weer een andere club support is ook een traditie hier.
Ik constateer, ik noteer, ik word afgebekt.quote:Op zondag 6 december 2015 15:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kijk in dit verband Ajax-PSV even terugquote:Op zondag 6 december 2015 15:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
En toch is het wel zo. Als Veltman dit had gedaan had er geen haan naar gekraaid op de FOX
quote:Op zondag 6 december 2015 15:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die heeft een ban, verder worden bans verder niet besproken.
quote:Op zondag 6 december 2015 15:36 schreef Jaytje07 het volgende:
Die Toine van Peper(jank)straten wil het me net iets te over Gufstafson hebben. En ja hoor, de commentator heeft het ook alweer gezegd
quote:Op zondag 6 december 2015 15:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fox heeft weer iets om 100x te herhalen.
1-2 Zou aanraden.quote:Op zondag 6 december 2015 15:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kijk in dit verband Ajax-PSV even terug
Hoe speelt Elia?quote:Op zondag 6 december 2015 15:45 schreef RvLaak het volgende:
Kuyt
.... Speelt ook niet z'n beste wedstrijd vandaag
Menig speler doet hem dat niet naquote:Op zondag 6 december 2015 15:47 schreef Tchock het volgende:
Menig steekt alleen even het hele veld over in vijftien seconden.
Dat is niet bijster snel.quote:Op zondag 6 december 2015 15:47 schreef Tchock het volgende:
Menig steekt alleen even het hele veld over in vijftien seconden.
Stond bij Vitesse vaak niet eens in de basis. Vreemde aankoop.quote:Op zondag 6 december 2015 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Vejinovic kan het allemaal niet aan. Die heeft nog geen cent van de 3,5 miljoen euro waargemaakt.
Johan Derksen vond hem met Pröpper de beste middenvelder van de Eredivisiequote:Op zondag 6 december 2015 15:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Stond bij Vitesse vaak niet eens in de basis. Vreemde aankoop.
Terwijl Pröpper er gewoon jaren naast heeft gespeeld.quote:Op zondag 6 december 2015 15:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nijhuis op de vraag of hij zijn huis nog heeft: nee, afgebrand.quote:
Pas in de laatste paar wedstrijden belandde hij op de bank. Eigenlijk sinds hij geschorst was tegen Feyenoord - Vitesse.quote:Op zondag 6 december 2015 15:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Called itquote:Op zondag 6 december 2015 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Vejinovic kan het allemaal niet aan. Die heeft nog geen cent van de 3,5 miljoen euro waargemaakt.
Die werd gisteren gemaakt in Granada.quote:Op zondag 6 december 2015 15:50 schreef Tagliano het volgende:
Goal van het weekend, van de week, van de maand
GRIEZIEquote:Op zondag 6 december 2015 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die werd gisteren gemaakt in Granada.
Ik vind het een lastige keuzequote:Op zondag 6 december 2015 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die werd gisteren gemaakt in Granada.
quote:Op zondag 6 december 2015 15:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Toen het belangrijk werd viel hij af.quote:Op zondag 6 december 2015 15:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Stond vorig seizoen in 31 van de 34 wedstrijden in de basis. Was één keer geblesseerd en één keer geschorst.
Waar haal je vandaan dat ie niet vaak in de basis stond dan?
Hij lult maar wat. Dat was toch wel duidelijk.quote:Op zondag 6 december 2015 15:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Stond vorig seizoen in 31 van de 34 wedstrijden in de basis. Was één keer geblesseerd en één keer geschorst.
Waar haal je vandaan dat ie niet vaak in de basis stond dan?
Weer of nog steeds?quote:
Het één sluit het ander natuurlijk niet uitquote:Op zondag 6 december 2015 15:53 schreef Brammess het volgende:
[..]
Als Feyenoord een penalty krijgt is het weer een aardige vrouw
"Nijhuis, je moeder is best een aardige vrouw" bekt niet echt lekker.quote:Op zondag 6 december 2015 15:53 schreef Brammess het volgende:
[..]
Als Feyenoord een penalty krijgt is het weer een aardige vrouw
Wordt gewoon 2-0quote:Op zondag 6 december 2015 15:53 schreef Maartenfr12 het volgende:
Zal me niks verbazen als het nog gelijk wordt in De Kuip. Feyenoord is dramatisch kut.
Hij heeft één wedstrijd op de bank gezetenquote:Op zondag 6 december 2015 15:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Toen het belangrijk werd viel hij af.
Waar haal je die extra 2/10 vandaan?quote:Op zondag 6 december 2015 15:53 schreef Kopsterk het volgende:
Vejinovic verdient een 3/10 tot nu toe
Klopt. Kopsterk lult maar wat.quote:Op zondag 6 december 2015 15:53 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij heeft één wedstrijd op de bank gezeten![]()
Gast, geef gewoon toe dat je geen idee hebt waarover je praat.
Kramer werkte meer met zijn armen dan de Heracles speler.quote:
Niet zomaar een wedstrijdquote:Op zondag 6 december 2015 15:53 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij heeft één wedstrijd op de bank gezeten![]()
Gast, geef gewoon toe dat je geen idee hebt waarover je praat.
Inderdaad, toppertje, aan beide kanten.quote:Op zondag 6 december 2015 15:54 schreef Tagliano het volgende:
Scrimmage voor het doel van NEC, wat een heerlijke wedstrijd
Ik ben zeer content met de keuze die ik gemaakt hebquote:Op zondag 6 december 2015 15:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad, toppertje, aan beide kanten.
Leuk voor de neutrale toeschouwer, zou Jack zeggen.
Immers mist.quote:Op zondag 6 december 2015 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Één wedstrijd op de bank gezeten.
PizzaGeit is niet bij de les. Kopsterk lult maar wat.
Hij had aan 't eind van de competitie een wedstrijd gemist en Bosz heeft het toen gewoon niet teruggedraaid omdat McCockring prima speeldequote:
Wel behoorlijk wat vuurpijlen. Alsof het al de 31e is.quote:Op zondag 6 december 2015 15:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben zeer content met de keuze die ik gemaakt heb
Hadden wij maar een trainer die weet wanneer iemand gewisseld moet wordenquote:Op zondag 6 december 2015 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Vejinovic eruit.
Gio heeft dus toch nog énig inzicht.
Niet storend verder, als in dat er niks het veld op gegooid wordtquote:Op zondag 6 december 2015 15:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wel behoorlijk wat vuurpijlen. Alsof het al de 31e is.
Daar doe je het immers allemaal voor, als NEC-voetballer.quote:
Hadden wij maar een trainer die weet wanneer iemand gewisseld moet wordenquote:Op zondag 6 december 2015 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Vejinovic eruit.
Gio heeft dus toch nog énig inzicht.
Met andere woorden, geen belangrijke speler bij Vitesse.quote:Op zondag 6 december 2015 15:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij had aan 't eind van de competitie een wedstrijd gemist en Bosz heeft het toen gewoon niet teruggedraaid omdat McCockring prima speelde
http://www.transfermarkt.(...)4/plus/0?saison=2014quote:Op zondag 6 december 2015 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Één wedstrijd op de bank gezeten.
PizzaGeit is niet bij de les. Kopsterk lult maar wat.
Wie zei dat ook alweer over dat 'mooi weer voetballer'?quote:Op zondag 6 december 2015 15:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vejinovic > Pröpper
gr gr Danny Blind
Wat een onzin. Afgelopen weekend zette Bosz ook gewoon de aanvoerder ernaast, is die opeens ook niet meer belangrijk?quote:Op zondag 6 december 2015 15:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Met andere woorden, geen belangrijke speler bij Vitesse.
Mexicanobakker.quote:Op zondag 6 december 2015 15:58 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wie zei dat ook alweer over dat 'mooi weer voetballer'?
quote:Op zondag 6 december 2015 15:58 schreef Tagliano het volgende:
http://www.foxsports.nl/v(...)limbombe-pec-zwolle/
Allemaal even kijken jongens
En in de play-offs voor de Europa League zat hij telkens op de bank.quote:Op zondag 6 december 2015 15:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
http://www.transfermarkt.(...)4/plus/0?saison=2014
één wedstrijd gemist van de 34 omdat hij op de bank zat
Als PEC wint ga ik het even terugkijken.quote:Op zondag 6 december 2015 15:58 schreef Tagliano het volgende:
http://www.foxsports.nl/v(...)limbombe-pec-zwolle/
Allemaal even kijken jongens
Ik had het over de 34 wedstrijden in de Eredivisiequote:Op zondag 6 december 2015 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En in de play-offs voor de Europa League zat hij telkens op de bank.
Gr gr
Inderdaad. Als je Kashia bedoelt, die kan er geen fuck van. Nooit een verdediger gezien die zo makkelijk gepasseerd wordt.quote:Op zondag 6 december 2015 15:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat een onzin. Afgelopen weekend zette Bosz ook gewoon de aanvoerder ernaast, is die opeens ook niet meer belangrijk?
En? En?quote:Op zondag 6 december 2015 15:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik had het over de 34 wedstrijden in de Eredivisie
Of hij is bezig met zijn volgende analyse over het nationale elftal van Bahrein.quote:Op zondag 6 december 2015 15:59 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zou Cavaliers hem te hard aangepakt hebben?
Ja lekker makkelijk om de belangrijke play off wedstrijden ff weg te latenquote:Op zondag 6 december 2015 15:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik had het over de 34 wedstrijden in de Eredivisie
Geen verkeerde gozer johquote:Op zondag 6 december 2015 16:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Of hij is bezig met zijn volgende analyse over het nationale elftal van Bahrein.
Feyenoord moet blij zijn met Jan-Arie?quote:Op zondag 6 december 2015 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Botteghin heeft pijn. Lucky Feyenoord.
Je bent vervelendquote:Op zondag 6 december 2015 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we Jan-Arie erin zettenquote:Op zondag 6 december 2015 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook niet, maar ik bepaal ook niet het beleid bij Feyenoord.quote:Op zondag 6 december 2015 16:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Feyenoord moet blij zijn met Jan-Arie?
Kongolo centraal zou natuurlijk ook nog kunnen bedenk ik me, maar dan krijgen we Nelom te zienquote:Op zondag 6 december 2015 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook niet, maar ik bepaal ook niet het beleid bij Feyenoord.
Woudenberg.quote:Op zondag 6 december 2015 16:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kongolo centraal zou natuurlijk ook nog kunnen bedenk ik me, maar dan krijgen we Nelom te zien
Bij PEC vast ook.quote:Op zondag 6 december 2015 16:03 schreef BadderHaring het volgende:
Denken ze bij Feyenoord nog dat ze titelkandidaat zijn?
Of, je weet wel, jeugdspelers van het zo bejubelde Varkenoord een kans geven in plaats van twee matige spelers.quote:Op zondag 6 december 2015 16:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kongolo centraal zou natuurlijk ook nog kunnen bedenk ik me, maar dan krijgen we Nelom te zien
Ik heb dat nooit gedacht hoor. Veel te wisselvallig. Ook vandaag verspeel je wellicht weer punten tegen een tegenstander die je gewoon moet oprollen.quote:Op zondag 6 december 2015 16:03 schreef BadderHaring het volgende:
Denken ze bij Feyenoord nog dat ze titelkandidaat zijn?
Ik kan gek zijn, maar ik zie nu Woudenberg bij NEC ballen. Ik heb het alleen even over hoe fijn het is dat specifiek in deze wedstrijd Botteghin geblesseerd isquote:Op zondag 6 december 2015 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Woudenberg.
Maar Gio stelt nog liever Vilhena op als linksback.
Zoals ze nu ook met Achabar doen? Zou wel een goede zet zijnquote:Op zondag 6 december 2015 16:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Of, je weet wel, jeugdspelers van het zo bejubelde Varkenoord een kans geven in plaats van twee matige spelers.
Ik zie het. Zat niet op te lettenquote:
Elke wielrenner ooit zit aan de dopingquote:Op zondag 6 december 2015 16:06 schreef Cavaliers het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-alle-crossen.dhtml
Doping.
Wielrennen is geen sport.quote:Op zondag 6 december 2015 16:06 schreef Cavaliers het volgende:
Doping.
Lekker boeiendquote:Op zondag 6 december 2015 16:06 schreef Cavaliers het volgende:
Doping.
Vroeger niet. Toen gingen ze gewoon stiekem met de trein.quote:Op zondag 6 december 2015 16:07 schreef Brammess het volgende:
[..]
Elke wielrenner ooit zit aan de doping
Haha, nee.quote:Op zondag 6 december 2015 16:09 schreef Scorpie het volgende:
Feyenoord gaat kampioen worden met dit geluk, ongelooflijk.
quote:Op zondag 6 december 2015 16:09 schreef Scorpie het volgende:
Met deze redenatie worden PSV en Feyenoord allebei kampioenquote:Op zondag 6 december 2015 16:09 schreef Scorpie het volgende:
PSV heeft net iets minder geluk.quote:Op zondag 6 december 2015 16:10 schreef truedestiny het volgende:
[..]
[..]
Met deze redenatie worden PSV en Feyenoord allebei kampioen
Lekkere aanval jaquote:Op zondag 6 december 2015 16:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
GodsammeZo'n goede actie van Hebling
Morgen kijkt niemand naar VI.quote:Op zondag 6 december 2015 16:10 schreef Tagliano het volgende:
Maandag weer lekker de argumenten "Maar Feyenoord wint wel weer, dus het was goed" horen
PSV speelt niet. Maar Cocu is inderdaad een sulletje.quote:Op zondag 6 december 2015 16:10 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik zei de trainer omdat ik niet weet hoe dat sulletje van jullie heet
Dit zou wel terecht zijn, wat was afgelopen uitzending dramatisch.quote:
Ga naar bed, je bent ziek.quote:Op zondag 6 december 2015 16:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
PSV speelt niet. Maar Cocu is inderdaad een sulletje.
Geef eens een voorbeeld, ik post louter opbouwende kritiekquote:Op zondag 6 december 2015 16:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Na al die kutreacties van jou in deze reeks houd ik m'n eten niet meer binnen, nee.
quote:Op zondag 6 december 2015 16:12 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld, ik post louter opbouwende kritiek
quote:Op zondag 6 december 2015 16:12 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Valt nog wel een doelpuntje, denk ik.quote:
Weet je nog meer van de Griekse mythologie?quote:Op zondag 6 december 2015 16:12 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Cavaliers wil nog wel een trolletje plaatsen als meester van de satire.quote:Op zondag 6 december 2015 16:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wie neem je meer serieus, Cavaliers of Brammess?
NEC verdient het wat meer imoquote:Op zondag 6 december 2015 16:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Valt nog wel een doelpuntje, denk ik.
En anders praat Joris van Benthem het allemaal het wel goed. Niks zeggen.quote:Op zondag 6 december 2015 16:12 schreef Zorro het volgende:
Mag Kramer een keer rood? Wat een idioot.
jahoorquote:Op zondag 6 december 2015 16:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Weet je nog meer van de Griekse mythologie?
Ik heb uit meerdere bronnen vernomen dat het kut met peren wasquote:Op zondag 6 december 2015 16:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Cavaliers wil nog wel een trolletje plaatsen als meester van de satire.
Bedankt, op jou kan ik altijd rekenen.quote:Op zondag 6 december 2015 16:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb uit meerdere bronnen vernomen dat het kut met peren was
Dat snap ik, want dat is altijd. Maar wat was de situatie?quote:
Maar aan de andere kant zijn de kansen wat groter. Ben er niet gerust op.quote:
geel voor hands en geel of rood voor die trap richting dirkiequote:Op zondag 6 december 2015 16:14 schreef RvLaak het volgende:
Geel snap ik, maar waar kwam die rode kaart vandaan? En was het direct rood?
Topshow voor de neutrale kijkerquote:Op zondag 6 december 2015 16:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant zijn de kansen wat groter. Ben er niet gerust op.
Hitler want Kramer bestond toen nog niet.quote:Op zondag 6 december 2015 16:15 schreef Brammess het volgende:
Wie zou je eerder vermoorden, Michiel Kramer of Hitler in 1933?
Doe normaal, als Heracles zelf de kansen had benut had het zelfs voor kunnen staan. Met vijf minuten op de klok zou Heracles sowieso niet de gelijkmaker maken, niet met 11, niet met 10, niet met 12.quote:
Nee, die rood kwam daadwerkelijk later. Als reactie op iets, maar wat heb ik dus gemist.quote:Op zondag 6 december 2015 16:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geel voor hands en geel of rood voor die trap richting dirkie
Rood want hij pakte Kramer beet.quote:Op zondag 6 december 2015 16:14 schreef RvLaak het volgende:
Geel snap ik, maar waar kwam die rode kaart vandaan? En was het direct rood?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |