En? En?quote:Op zondag 6 december 2015 15:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik had het over de 34 wedstrijden in de Eredivisie
Of hij is bezig met zijn volgende analyse over het nationale elftal van Bahrein.quote:Op zondag 6 december 2015 15:59 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zou Cavaliers hem te hard aangepakt hebben?
Ja lekker makkelijk om de belangrijke play off wedstrijden ff weg te latenquote:Op zondag 6 december 2015 15:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik had het over de 34 wedstrijden in de Eredivisie
Geen verkeerde gozer johquote:Op zondag 6 december 2015 16:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Of hij is bezig met zijn volgende analyse over het nationale elftal van Bahrein.
Feyenoord moet blij zijn met Jan-Arie?quote:Op zondag 6 december 2015 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Botteghin heeft pijn. Lucky Feyenoord.
Je bent vervelendquote:Op zondag 6 december 2015 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we Jan-Arie erin zettenquote:Op zondag 6 december 2015 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook niet, maar ik bepaal ook niet het beleid bij Feyenoord.quote:Op zondag 6 december 2015 16:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Feyenoord moet blij zijn met Jan-Arie?
Kongolo centraal zou natuurlijk ook nog kunnen bedenk ik me, maar dan krijgen we Nelom te zienquote:Op zondag 6 december 2015 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook niet, maar ik bepaal ook niet het beleid bij Feyenoord.
Woudenberg.quote:Op zondag 6 december 2015 16:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kongolo centraal zou natuurlijk ook nog kunnen bedenk ik me, maar dan krijgen we Nelom te zien
Bij PEC vast ook.quote:Op zondag 6 december 2015 16:03 schreef BadderHaring het volgende:
Denken ze bij Feyenoord nog dat ze titelkandidaat zijn?
Of, je weet wel, jeugdspelers van het zo bejubelde Varkenoord een kans geven in plaats van twee matige spelers.quote:Op zondag 6 december 2015 16:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kongolo centraal zou natuurlijk ook nog kunnen bedenk ik me, maar dan krijgen we Nelom te zien
Ik heb dat nooit gedacht hoor. Veel te wisselvallig. Ook vandaag verspeel je wellicht weer punten tegen een tegenstander die je gewoon moet oprollen.quote:Op zondag 6 december 2015 16:03 schreef BadderHaring het volgende:
Denken ze bij Feyenoord nog dat ze titelkandidaat zijn?
Ik kan gek zijn, maar ik zie nu Woudenberg bij NEC ballen. Ik heb het alleen even over hoe fijn het is dat specifiek in deze wedstrijd Botteghin geblesseerd isquote:Op zondag 6 december 2015 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Woudenberg.
Maar Gio stelt nog liever Vilhena op als linksback.
Zoals ze nu ook met Achabar doen? Zou wel een goede zet zijnquote:Op zondag 6 december 2015 16:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Of, je weet wel, jeugdspelers van het zo bejubelde Varkenoord een kans geven in plaats van twee matige spelers.
Ik zie het. Zat niet op te lettenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |