Dominees kramen wel vaker wartaal uit.quote:Op zondag 6 december 2015 16:39 schreef Pedroso het volgende:
Volgens dominee Dirk had Feyenoord met 6-0 moeten winnen
Heb je vanmorgen Kees nog gekeken?quote:Op zondag 6 december 2015 16:40 schreef PowerLoungen het volgende:
Kuyt is een beetje hypocriet .
Maarja dat zit er een beetje in he
Kramer niet, was niet bewust slaan maar meer in een duel iemand raken.quote:Op zondag 6 december 2015 16:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wie gaan er vervolgd worden op basis van deze wedstrijd? Alleen Gustafson? Of Kramer ook?
Waarom is dat goed nieuws voor Ajax en PSV? Hij kan tegen alle clubs scoren, behalve tegen de topclubs. Veel effectiever dan Kazim.quote:Op zondag 6 december 2015 16:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kramer niet, was niet bewust slaan maar meer in een duel iemand raken.
Dat is dus goed nieuws voor Ajax en PSV.
Bijkomend voordeel dat het voor Twente alleen maar moeilijker wordtquote:
Ik juich alleen voor Roda omdat Groningen.quote:Op zondag 6 december 2015 16:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bijkomend voordeel dat het voor Twente alleen maar moeilijker wordt
Beide clubs hebben niet enorm mijn sympathie eigenlijkquote:Op zondag 6 december 2015 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik juich alleen voor Roda omdat Groningen.
Zondagochtend slaap ik altijdquote:Op zondag 6 december 2015 16:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb je vanmorgen Kees nog gekeken?
Dan heb je gemist dat Maarten Stekelenburg de functie hoofd jeugdopleiding bij Ajax ambieert en Kees bronnen heeft dat Ajax geïnteresseerd isquote:
Newcastle-Liverpool over een paar minutenquote:Op zondag 6 december 2015 16:56 schreef Maartenfr12 het volgende:
Er is ook echt geen andere wedstrijd op tv dan deze wedstrijd tussen 2 nietszeggende clubs?
straks begint Newcastle - liverpoolquote:Op zondag 6 december 2015 16:56 schreef Maartenfr12 het volgende:
Er is ook echt geen andere wedstrijd op tv dan deze wedstrijd tussen 2 nietszeggende clubs?
Newcastle - Liverpool.quote:Op zondag 6 december 2015 16:56 schreef Maartenfr12 het volgende:
Lachwekkende postquote:Op zondag 6 december 2015 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik juich alleen voor Roda omdat Groningen.
Tyfusclub...echtquote:Op zondag 6 december 2015 16:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan heb je gemist dat Maarten Stekelenburg de functie hoofd jeugdopleiding bij Ajax ambieert en Kees bronnen heeft dat Ajax geïnteresseerd is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |