u mad?quote:Bas Nijhuis
Hendrikus Sebastiaan Hermanus ("Bas") Nijhuis (Enschede, 12 januari 1977) is een Nederlands voetbalscheidsrechter die sinds 2005 in de Eredivisie arbitreert.
Nijhuis begon op zijn vijftiende jaar met het fluiten van voetbalwedstrijden. In het seizoen 2005/06 kreeg Nijhuis de A-status voor scheidsrechters van de KNVB. Nijhuis is tevens internationaal actief, bijvoorbeeld bij het UEFA Champions League-duel Arsenal en Liverpool in 2008. Op 18 oktober 2011 maakte hij zijn debuut in de UEFA Champions League bij het duel tussen Olympiakos en Borussia Dortmund. Op 23 december 2013 maakte de UEFA bekend dat Nijhuis een stap terug moest doen in de rangorde van de internationale arbitrage. Hij maakte deel uit van de Elite Development-groep, maar moest terug keren naar categorie I. Daarmee was de overstap naar de elitegroep, waarin landgenoot Björn Kuipers zich wel bevond, mislukt en was de kans dat hij zou worden opgenomen in het arbitrageteam van een interlandtoernooi aanzienlijk afgenomen.[1] In juli 2015 promoveerde Nijhuis wel naar de elitegroep.[2] hij gaat nu douchen in de feyenoord kleedkamer
Die is nu wel behoorlijk mad jaquote:Op zondag 6 december 2015 16:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zomer heeft zichzelf opgehangen denk ik. Kramer Golazo!
Liep in ieder geval niet te janken.quote:
quote:Op zondag 6 december 2015 16:26 schreef TC03 het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bas_Nijhuis
[..]
u mad?
Aan de ene kant ben ik daar blij om, maar aan de andere kantquote:Op zondag 6 december 2015 16:28 schreef nickhguitar het volgende:
Kramer zijn jullie wel even kwijt gok ik zo
Oké leuk manquote:Op zondag 6 december 2015 16:18 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Nee hoor, 3 punten. Niets om je voor te schamen
Waarom? Hij heeft geen overtreding gemaakt die direct rood waard was iig. Wel 8x geel.quote:Op zondag 6 december 2015 16:28 schreef nickhguitar het volgende:
quote:Op zondag 6 december 2015 16:28 schreef nickhguitar het volgende:
Neuh.quote:Op zondag 6 december 2015 16:28 schreef nickhguitar het volgende:
Precies, was gewoon natrappen 100%.quote:Op zondag 6 december 2015 16:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Was gewoon dik rood toch, die trap van achter op Kuyt? Raar dat daar geel voor wordt gegeven. De commentator vond het ook een tackle op de bal volgens mij.
Tja. Zie net die armzwaai tegen Zomer. Dat kan er wel eentje worden.quote:Op zondag 6 december 2015 16:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Waarom? Hij heeft geen overtreding gemaakt die direct rood waard was iig. Wel 8x geel.
Dat is toch ook gewoon heerlijk, als de tegenstander gefrustreerd is gewoon lachen. Raakt 'ie nog gefrustreerder.quote:Op zondag 6 december 2015 16:31 schreef Boma het volgende:
Hahaha zo lekker dit. Die kop van kramer ook na die 2e goal als die heraclied hem vol in zn gezicht staat uit te foeteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |