Jahquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is haar posten zonder gezicht ook strafbaar?
Uh ja ;squote:Op zaterdag 5 december 2015 17:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
denk je dat ik alleen maar vrije tijd heb ofzo
they have the authority to kill a minorityquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb gifs toegevoegd, fuck da police
heeft toch gewoon recht op zijn eigen mening verderquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
KLB / Incidentjes in AZCs
Dit is een redactielid van de FP
leuke gifjes welquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb gifs toegevoegd, fuck da police
wat ga je mijn fapmateriaal beledigenquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:38 schreef Crip het volgende:
alleen haar hoofd is niet mijn ding, beetje crackhoer-esque
Lekker voor jequote:Op zaterdag 5 december 2015 17:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat ga je mijn fapmateriaal beledigen
hahahahahahaquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:38 schreef Crip het volgende:
alleen haar hoofd is niet mijn ding, beetje crackhoer-esque
Ja echt een zeer positief uithangbord voor je site zo'n redactielid.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heeft toch gewoon recht op zijn eigen mening verder
heb serieus TR gedaan.... oprecht menen mensen op te kunnen hangen kan je gewoon niet tolererenquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja echt een zeer positief uithangbord voor je site zo'n redactielid.
bezoekquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:41 schreef Crip het volgende:
net bezoek gekomen tfoe
wilde net beginnen
stuur je ome danny een dm/pmquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja echt een zeer positief uithangbord voor je site zo'n redactielid.
Kennelijk wel. Krijg je zelfs een promotie tot redactielidquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb serieus TR gedaan.... oprecht menen mensen op te kunnen hangen kan je gewoon niet tolereren
inb4 hang WCH op
ik kom morgen op bezoekquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:41 schreef Crip het volgende:
net bezoek gekomen tfoe
wilde net beginnen
drink toch nietquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
protip, vraag niet om een biertje
En dat verbaast jou?quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Niets mis met de FP?quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet eens meer eigenlijk
Maar verder is er echt helemaal niets mis met de FP natuurlijk.
Dat was cynisch bedoeld hequote:Op zaterdag 5 december 2015 17:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niets mis met de FP?Maar ieder zijn haar mening over de FP, ik denk er anders over.
dus net als een lading cum van WCHquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:49 schreef Crip het volgende:
listerine doorslikken is net alsof je vieze duitse shotjes binnenwerkt
inb4: heb wel iets anders wat je mag slikkenquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:49 schreef Crip het volgende:
inb4 explosieve spuitpoepquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:49 schreef Crip het volgende:
moet je ook niet doenquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:49 schreef Crip het volgende:
weet je nog?quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus net als een lading cum van WCH
haha moslim en explosief xDquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
inb4 explosieve spuitpoep
ja manquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus net als een lading cum van WCH
dit is meer niveau wat ik van deuce verwachtquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
inb4: heb wel iets anders wat je mag slikken
mmquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
inb4 explosieve spuitpoep
gaat perongeluk altijd beetjequote:
ben je eindelijk weer de oudste in het landquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
god jongens ik ben zo blij dat sinterklaas voorbij is
Sorry, ik herken cynisme niet zo goedquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat was cynisch bedoeld he
Is vooral hetgeen er regelmatig beweert wordt door bepaalde ietwat hoger geplaatste users.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben je eindelijk weer de oudste in het land
hardop gelachenquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:51 schreef Der_Mann het volgende:
GODVERDETIEVES DIT PIK IK NIET IK ZOEK HET HOGEROPquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb Remqo en Frank in mijn pocketquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
GODVERDETIEVES DIT PIK IK NIET IK ZOEK HET HOGEROP
Cynisme was sws niet te herkennen zonder bekend te zijn met mijn pohi denk ik.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Sorry, ik herken cynisme niet zo goedAch ja, ik vind de FP toch het uithangbord van FOK!, en als ik dan zie (zag want ik kom er al een tijd niet meer) wat voor achterlijke berichten er gepost worden dan denk ik dat veel mensen niet eens door willen klikken naar het forum. Maar goed dat is mijn idee/mening, en natuurlijk klopt dat niet volgens hoog geplaatste users.
Moet nog beginnen, vriend.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
god jongens ik ben zo blij dat sinterklaas voorbij is
Ik moet over 34 minuten voor zwarte piet gaan spelen (als in, bonken en rammen op de deur en raam, cadeaus neerzetten en snel weg strompelen)quote:
heb je al een autipas?quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:59 schreef Crip het volgende:
ik ben gewoon nerveus om naar beneden te lopen
Kom nou maar gewoon van die zolderkamer af.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:59 schreef Crip het volgende:
ik ben gewoon nerveus om naar beneden te lopen
ik ga het zo lang mogelijk uitstellenquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kom nou maar gewoon van die zolderkamer af.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:01 schreef Crip het volgende:
[..]
ik ga het zo lang mogelijk uitstellen
quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Of je doet weer alsof je slaapt, net als vorige keer.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:05 schreef deadprez het volgende:
blijf gewoon lekker op je zolderkamer fuck die mensen
Ik had als een echte gutmensch al een kritische kanttekening geplaatst.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Als het aan mij ligt wel, maar is awkward omdat ik het gevoel heb dat mijn moeder mij gaat naaien.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:05 schreef deadprez het volgende:
huh hoezo?quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt wel, maar is awkward omdat ik het gevoel heb dat mijn moeder mij gaat naaien.
Trots op je. Reactie is inmiddels ook weg gelukkig.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik had als een echte gutmensch al een kritische kanttekening geplaatst.
als er bezoek komt en ik er geen zin in heb zet ik gewoon koptelefoon op en doe ik net alsof ik niks heb gehoordquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt wel, maar is awkward omdat ik het gevoel heb dat mijn moeder mij gaat naaien.
Dacht dat moslims tegen seks met mensen van hetzelfde geslacht waren.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:07 schreef Crip het volgende:
[..]
quote:
lol ik ookquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als er bezoek komt en ik er geen zin in heb zet ik gewoon koptelefoon op en doe ik net alsof ik niks heb gehoord
joepiequote:
quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb mijn eigen cadeautjes gekocht
awwwquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waar ga je het vieren dan?quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
We hebben gewoon met de familie een gezellige avond met gourmetten enzo, en ik heb zelf maar mijn cadeaus gekocht zodat ik weet dat ik iets krijg wat ik ook daadwerkelijk wilquote:
Noela? Jij heette toch Nora?quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:10 schreef Crip het volgende:
ze zei gwn tege dat kleine kind ga Crip roepen en halen.
Kwam hij op mn deur kloppen. NOELAAA, NOELAA, NOELA
is wel beetje raar hoorquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
We hebben gewoon met de familie een gezellige avond met gourmetten enzo, en ik heb zelf maar mijn cadeaus gekocht zodat ik weet dat ik iets krijg wat ik ook daadwerkelijk wil
Echt kan iemand mij eindelijk eens uitleggen wat die 7 betekent?quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oke te
Hij komt gwn overal turken, ramadan, hier
B7al onkruid
H7h7h7h7h7h7h7h7h7h7h7h7h7quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Echt kan iemand mij eindelijk eens uitleggen wat die 7 betekent?
7 is de H die keelklank HHHHHH.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Echt kan iemand mij eindelijk eens uitleggen wat die 7 betekent?
Waarom? Mij gaat het toch alleen om de gezelligheid, alleen voor de jongere kinderen hebben we suprises.quote:
Dan scheld je hem uit en zeg je tegen je moeder dat je voortaan op ietwat chiquere wijze wilt worden aangesproken.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:12 schreef Crip het volgende:
[..]
ja hallo zo'n kleine koter kan dat nog niet zeggen
Is algemeen bekendquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Openbaren van privé info
Tr gemaakt, u kunt spoedig een bericht verwachten van het management.
Gewoon de slipper gebruiken.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan scheld je hem uit en zeg je tegen je moeder dat je voortaan op ietwat chiquere wijze wilt worden aangesproken.
het gaat je alleen om de gezelligheid maar toch koop je je eigen cadeaus zodat je iets krijgt dat je leuk vindt?quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom? Mij gaat het toch alleen om de gezelligheid, alleen voor de jongere kinderen hebben we suprises.
Oei.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
het gaat je alleen om de gezelligheid maar toch koop je je eigen cadeaus zodat je iets krijgt dat je leuk vindt?
Nee dat niet, mijn oom en tante vertellen gewoon dat het nep is, hebben mijn ouders ook gedaan bij mij.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ait veel plezier!
heb je ook kleine neefjes die geloven enzo? ;$
Ja. Heb een boek en een fles whiskyquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
het gaat je alleen om de gezelligheid maar toch koop je je eigen cadeaus zodat je iets krijgt dat je leuk vindt?
nou ja, veel plezier iigquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja. Heb een boek en een fles whisky![]()
hij zegt dat er kleine kinderen zijn, die geloven nog dat iedereen iets krijgt met sinterklaasquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh lolquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee dat niet, mijn oom en tante vertellen gewoon dat het nep is, hebben mijn ouders ook gedaan bij mij.
daar dacht ik echt niet over na, zolang ik maar dingen kreegquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
hij zegt dat er kleine kinderen zijn, die geloven nog dat iedereen iets krijgt met sinterklaas
Ja, zo zijn die ook hoor.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
daar dacht ik echt niet over na, zolang ik maar dingen kreeg
de meeste kinderen wel denk ikquote:
maar nu zwarte piet over een jaar of 10 wel verdwenen is kun je mss bij de sint gaan solliciterenquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik werk niet voor slavendrijversquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
maar nu zwarte piet over een jaar of 10 wel verdwenen is kun je mss bij de sint gaan solliciteren
de kindertjes in afrika, die willen pas etenquote:
quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:19 schreef Crip het volgende:
ik ga maar naar beneden wens me suc6. als ik over 5 min niet aanwezig ben via tel ben ik dood
ik hang de slingers vast opquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:19 schreef Crip het volgende:
ik ga maar naar beneden wens me suc6. als ik over 5 min niet aanwezig ben via tel ben ik dood
oh ripquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:19 schreef Crip het volgende:
wat boeit dat nou, die zijn toch hevig getintquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
de kindertjes in afrika, die willen pas eten
oké doeiquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:19 schreef Crip het volgende:
Hoop op banquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ben ik geband of topickill?
Nu we geen BFF meer zijn doe je meteen wel heel akelig tegen me zegquote:
beidequote:Op zaterdag 5 december 2015 18:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ben ik geband of topickill?
quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:31 schreef Crip het volgende:
jammer zijn jullie nog niet van mij af.
verdommequote:Op zaterdag 5 december 2015 18:31 schreef Crip het volgende:
ik leef nog, jammer zijn jullie nog niet van mij af.
Ja godver, dat is echt de allerlaatste keer dat ik positief denk dus hequote:Op zaterdag 5 december 2015 18:31 schreef Crip het volgende:
ik leef nog, jammer zijn jullie nog niet van mij af.
ik wel. Ik vroeg op gegeven moment " Hoe past zwarte piet nou in zo een kleine buis?"quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker voor je kalequote:Op zaterdag 5 december 2015 18:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja godver, dat is echt de allerlaatste keer dat ik positief denk dus he
hihi, ik steel alleen je hart.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
echt he... je gunt me niets... alles van de blanke man schtelen... echt een macrokaan
gvd
laat gvd die oude man met rustquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil dit ook doen bij WCH, letterlijk
quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil dit ook doen bij WCH, letterlijk
wow die niet zo gemeen, doe ik ook nooitquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:08 schreef Crip het volgende:
[..]
ik hoef niets te doen je eigen leve naait je al genoeg
quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:52 schreef Deuce92 het volgende:
Lekker likken en zuigen, met wat handwerk...
NSFWwel grappig hoe dieren zo van die aparte eigenaardigheden kunnen hebben ze kunnen de meeste rare dingen doen en interessant vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
qt3.14 tochquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wow die niet zo gemeen, doe ik ook nooit
Wat fijn dat je de moeite neemt om op mijn leuke plaatje te reageren. Dat waardeer ik erg.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:10 schreef McNulty het volgende:
[..]
wel grappig hoe dieren zo van die aparte eigenaardigheden kunnen hebben ze kunnen de meeste rare dingen doen en interessant vinden
Jawel, leugenaar... charlatan... oplichterquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wow die niet zo gemeen, doe ik ook nooit
ik behandel mensen zoals ze behandeld horen te worden, betekent niet dat ik gemeen doequote:Op zaterdag 5 december 2015 19:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jawel, leugenaar... charlatan... oplichter![]()
je doet altijd lelijk tegen mij
quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:08 schreef Crip het volgende:
[..]
ik hoef niets te doen je eigen leve naait je al genoeg
quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik behandel mensen zoals ze behandeld horen te worden, betekent niet dat ik gemeen doe
je bent zelf een nerddquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
haha 3.14 hahaha pi hahaha nerd
nee gek, jij bent een sukkel, dat is een hele andere klassequote:Op zaterdag 5 december 2015 19:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben ook een nerdje hoor crip hihi
je kunt sukkel en nerd tegelijk zijn, rietartquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee gek, jij bent een sukkel, dat is een hele andere klasse
Jij niet, downiequote:Op zaterdag 5 december 2015 19:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt sukkel en nerd tegelijk zijn, rietart
wowowow hardquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee gek, jij bent een sukkel, dat is een hele andere klasse
JE MOET JE BEK HOUDENquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:20 schreef Faeroer het volgende:
Doe nou gewoon rustig, anders krijg je oorlog
WCH heeft al een oorlog meegemaakt in de jaren 40quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:20 schreef Faeroer het volgende:
Doe nou gewoon rustig, anders krijg je oorlog
14-18 was heftigerquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
WCH heeft al een oorlog meegemaakt in de jaren 40
omdat jij het bentquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat fijn dat je de moeite neemt om op mijn leuke plaatje te reageren. Dat waardeer ik erg.
wrm bekeerdquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:29 schreef Crip het volgende:
willen jullie ff amen zeggen dat ik ooit een bekeerde nederlander aan de haak sla die een nerdje is.
one piece & chillquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:29 schreef Crip het volgende:
willen jullie ff amen zeggen dat ik ooit een bekeerde nederlander aan de haak sla die een nerdje is.
Het is niet dat ik haar pas 2 weken NA bekering na jaren niet te hebben gezien weer zag en dus een relatie aanging ofzoquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:31 schreef McNulty het volgende:
sowieso mannen die zich laten bekeren om met goedkeuring een relatie aan te mogen gaan met vrouw met een strenge religie![]()
hey faraoh
Echt he hoe hopeloos kan je zijn om je te bekeren voor een vaginaquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:31 schreef McNulty het volgende:
sowieso mannen die zich laten bekeren om met goedkeuring een relatie aan te mogen gaan met vrouw met een strenge religie![]()
hey faraoh
zou me bekeren voor chick in de OPquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt he hoe hopeloos kan je zijn om je te bekeren voor een vagina
Ik zag je aanvraag wel binnenkomen op NL2Moslim.nlquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt he hoe hopeloos kan je zijn om je te bekeren voor een vagina
We weten dat je hopeloos bent.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou me bekeren voor chick in de OP
Nooit.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zag je aanvraag wel binnenkomen op NL2Moslim.nl
dan wordt je toch dubbel schuin aangekeken als je als vrouw met heidense nederlander gaatquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Nee maar crip even serieus, stel he,je komt de man van je dromen tegen, echt alles wat je zoekt, en jij bent alles wat hij zoekt, helemaal perfect... alleen hij is geen moslim... zou je dan niet gewoon jouw ding voor jezelf houden en hem zijn vrijheid gunnen in zijn beleving van de waarheid?
Had je beter je best moeten doen dan was je nu blauw, net zoals je balletjes.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou me bekeren om jou ban aan te smeren
oh ja dat geloof ik heus wel, maar als het echt liefde is... tjaquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
dan wordt je toch dubbel schuin aangekeken als je als vrouw met heidense nederlander gaat
net gefapt, niks mis met mijn balletjesquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Had je beter je best moeten doen dan was je nu blauw, net zoals je balletjes.
was je al moslim voordat je haar weer zag? hmmmquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:33 schreef Faeroer het volgende:
Het is niet dat ik haar pas 2 weken NA bekering na jaren niet te hebben gezien weer zag en dus een relatie aanging ofzo
behalve dan dat ze minuscuul zijnquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
net gefapt, niks mis met mijn balletjes
wat heb je gekooktquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Was ik al mee bezig toen jij die post plaatste
JA EVEN GROOT ALS MIJN HERSENEN AHAHAHAHAHquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
behalve dan dat ze minuscuul zijn
Waren ze net zo groot als die van die ene asielzoeker die op tv kwam???quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
net gefapt, niks mis met mijn balletjes
lijkt me sterk, dan zou je betere posts makenquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
JA EVEN GROOT ALS MIJN HERSENEN AHAHAHAHAH
oh ja die ene asielzoeker, weet precies wie je bedoeltquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waren ze net zo groot als die van die ene asielzoeker die op tv kwam???
Een zacht ei, hij is kannibaal hahahaquote:
kunnen niet beter gquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lijkt me sterk, dan zou je betere posts maken
Hermann zou ook wel willen fappen op medisch advies.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waren ze net zo groot als die van die ene asielzoeker die op tv kwam???
waar was het vlees?quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
erwten en wortelen
gewoon uit pot uiteraard
erwtformaat dusquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
JA EVEN GROOT ALS MIJN HERSENEN AHAHAHAHAH
Alsof er een God is die dat kan controleren.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:37 schreef Crip het volgende:
bekering telt niet eens s islamitisch gezien als je voor ewn meisje bekeerkt. bekken houden
ik weet van mezelf dat ik dat niet prettig zou vinden. wil mn kinderen met geloof opvoeden.en met ramadan en andere gebruiken etc. liever een moslimquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Nee maar crip even serieus, stel he,je komt de man van je dromen tegen, echt alles wat je zoekt, en jij bent alles wat hij zoekt, helemaal perfect... alleen hij is geen moslim... zou je dan niet gewoon jouw ding voor jezelf houden en hem zijn vrijheid gunnen in zijn beleving van de waarheid?
Haha deuce gaat bekerenquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:38 schreef Crip het volgende:
[..]
ik weet van mezelf dat ik dat niet prettig zou vinden. wil mn kinderen met geloof opvoeden.en met ramadan en andere gebruiken etc. liever een moslim
quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof er een God is die dat kan controleren.
oh geen idee, laat m'n moeder dat altijd doenquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
dat is niet binnen 5 minuten klaar he
snap ik, maar ik kan me voorstellen dat een eventuele niet gelovige partner dat soort traditie ook gewoon kan ondersteunen zonder meteen zelf actief en bekeerd te zijnquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:38 schreef Crip het volgende:
[..]
ik weet van mezelf dat ik dat niet prettig zou vinden. wil mn kinderen met geloof opvoeden.en met ramadan en andere gebruiken etc. liever een moslim
Heb jij bewijs dat er wel een God is dan?quote:
Jij ook niet van het tegendeelquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb jij bewijs dat er wel een God is dan?
Ramadan vieren e.d. kan ook met een niet-moslim.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:38 schreef Crip het volgende:
[..]
jawel, jij bestaatquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij ook niet van het tegendeel
Kun je wel koken?quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh geen idee, laat m'n moeder dat altijd doen
ik weet hoe de frituurpan en magnetron werkenquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kun je wel koken?
Ik ben 5-sterren chef.
nee maar ook geen bewijs dat hij er niet is. dus ieder voor zich.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
dit dusquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:41 schreef Crip het volgende:
[..]
nee maar ook geen bewijs dat hij er niet is. dus ieder voor zich.
leg dit eens even uit, ik snap het nietquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij bent in ieder geval het bewijs dat God een gevoel voor humor heeft
Daarom heet het ook geloof.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En ik kende haar al jaren vanaf examen middelbaar tot ver in onze studie, dus begrijp het probleem niet. Was alleen een stop in omgang van een paar jaar tussendoor.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
was je al moslim voordat je haar weer zag? hmmm
dat bedoel ikquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
leg dit eens even uit, ik snap het niet
quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit is toch geen uitleg man droefkikker
ik zie een niet moslim niet echt een maand vasten en alle andere regelens nastreven. want dan zou hij wel bekeren :pquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ramadan vieren e.d. kan ook met een niet-moslim.
Lijkt mij wel zeer waarschijnlijk. Iets wat zich God noemt maar wel deze puinhoop van een wereld laat zoals hij is zou sowieso niet mijn god zijn.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij ook niet van het tegendeel
Misschien heeft hij er lol in, misschien boeit het hem niet, misschien heeft hij het alleen in gang gezet en heeft hij geen invloed op het spel.... je weet het niet... je kan het niet wetenquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lijkt mij wel zeer waarschijnlijk. Iets wat zich God noemt maar wel deze puinhoop van een wereld laat zoals hij is zou sowieso niet mijn god zijn.
Wilde hier als een ware filosoof op reageren, maar mijn favoriete club speelt en derhalve is mijn mannelijk brein niet in staat tot fatsoenlijk denkwerk. Sorry.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:43 schreef Crip het volgende:
[..]
ik zie een niet moslim niet echt een maand vasten en alle andere regelens nastreven. want dan zou hij wel bekeren :p
kijkze guusjequote:Op zaterdag 5 december 2015 19:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wilde hier als een ware filosoof op reageren, maar mijn favoriete club speelt en derhalve is mijn mannelijk brein niet in staat tot fatsoenlijk denkwerk. Sorry.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof er een God is die dat kan controleren.
maar dan krijg je van die net niet gehersenspoelde kinderenquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
snap ik, maar ik kan me voorstellen dat een eventuele niet gelovige partner dat soort traditie ook gewoon kan ondersteunen zonder meteen zelf actief en bekeerd te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Ben je tijdens die stop moslim geworden of nadat het contact weer aanwakkerde?quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:42 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Daarom heet het ook geloof.
[..]
En ik kende haar al jaren vanaf examen middelbaar tot ver in onze studie, dus begrijp het probleem niet. Was alleen een stop in omgang van een paar jaar tussendoor.
Heel eerlijk geloof ik niet in vrije wilquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:50 schreef Crip het volgende:
god heeft iedereen een eigen wil gegeven. wat zou het nut zijn van het concept hemel en hel als god toch alles stuurt wat mensen op de wereld doen? Dan zou men toch niet veroordeeld worden op hun goede of slechte daden. beetje slap argument om god te weerleggen omdat mensen ervoor kiezen om zich slecht te gedragen
maar zo zie ik het
zit zo'n Playstation live conferentie ding te kijken nu en Yakuza 5 komt deze dinsdag uit, heb je weer 20 volle avonden om hier niet te zijnquote:
Ik ook niet, mag niks zelf beslissen van mijn vriendin.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heel eerlijk geloof ik niet in vrije wil
Denk eens aan zijn vriendin, die moet nu weer overuren maken zodat hij een spelletje kan kopen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit zo'n Playstation live conferentie ding te kijken nu en Yakuza 5 komt deze dinsdag uit, heb je weer 20 volle avonden om hier niet te zijn
quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Lijkt me in jouw geval wel heel wijs ookquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ook niet, mag niks zelf beslissen van mijn vriendin.
als beloning gaat hij haar weer een tijdje negerenquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk eens aan zijn vriendin, die moet nu weer overuren maken zodat hij een spelletje kan kopen.
why notquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Tijdens, kwam haar pas later weer tegen na een flinke tijd (zeg 2+ jaar) niet te hebben gesproken.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:52 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ben je tijdens die stop moslim geworden of nadat het contact weer aanwakkerde?
Tja, het bewustzijn is nu eenmaal te traag om te verklaren dat we dingen kunnen doen... zoek eens op Benjamin Libet... mooie experimenten... wel schokkende conclusies voor mij als "hardcore atheïstisch fundamentalist"quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mooie quote wel cynisch dat wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |