Dacht dat moslims tegen seks met mensen van hetzelfde geslacht waren.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt wel, maar is awkward omdat ik het gevoel heb dat mijn moeder mij gaat naaien.
quote:
lol ik ookquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als er bezoek komt en ik er geen zin in heb zet ik gewoon koptelefoon op en doe ik net alsof ik niks heb gehoord
joepiequote:
quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb mijn eigen cadeautjes gekocht
awwwquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waar ga je het vieren dan?quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
We hebben gewoon met de familie een gezellige avond met gourmetten enzo, en ik heb zelf maar mijn cadeaus gekocht zodat ik weet dat ik iets krijg wat ik ook daadwerkelijk wilquote:
Noela? Jij heette toch Nora?quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:10 schreef Crip het volgende:
ze zei gwn tege dat kleine kind ga Crip roepen en halen.
Kwam hij op mn deur kloppen. NOELAAA, NOELAA, NOELA
is wel beetje raar hoorquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
We hebben gewoon met de familie een gezellige avond met gourmetten enzo, en ik heb zelf maar mijn cadeaus gekocht zodat ik weet dat ik iets krijg wat ik ook daadwerkelijk wil
Echt kan iemand mij eindelijk eens uitleggen wat die 7 betekent?quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oke te
Hij komt gwn overal turken, ramadan, hier
B7al onkruid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |