quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:31 schreef Crip het volgende:
jammer zijn jullie nog niet van mij af.
verdommequote:Op zaterdag 5 december 2015 18:31 schreef Crip het volgende:
ik leef nog, jammer zijn jullie nog niet van mij af.
Ja godver, dat is echt de allerlaatste keer dat ik positief denk dus hequote:Op zaterdag 5 december 2015 18:31 schreef Crip het volgende:
ik leef nog, jammer zijn jullie nog niet van mij af.
ik wel. Ik vroeg op gegeven moment " Hoe past zwarte piet nou in zo een kleine buis?"quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
daar dacht ik echt niet over na, zolang ik maar dingen kreeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker voor je kalequote:Op zaterdag 5 december 2015 18:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja godver, dat is echt de allerlaatste keer dat ik positief denk dus he
hihi, ik steel alleen je hart.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
echt he... je gunt me niets... alles van de blanke man schtelen... echt een macrokaan
gvd
laat gvd die oude man met rustquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil dit ook doen bij WCH, letterlijk
quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil dit ook doen bij WCH, letterlijk
wow die niet zo gemeen, doe ik ook nooitquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:08 schreef Crip het volgende:
[..]
ik hoef niets te doen je eigen leve naait je al genoeg
quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:52 schreef Deuce92 het volgende:
Lekker likken en zuigen, met wat handwerk...
NSFWwel grappig hoe dieren zo van die aparte eigenaardigheden kunnen hebben ze kunnen de meeste rare dingen doen en interessant vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
qt3.14 tochquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wow die niet zo gemeen, doe ik ook nooit
Wat fijn dat je de moeite neemt om op mijn leuke plaatje te reageren. Dat waardeer ik erg.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:10 schreef McNulty het volgende:
[..]
wel grappig hoe dieren zo van die aparte eigenaardigheden kunnen hebben ze kunnen de meeste rare dingen doen en interessant vinden
Jawel, leugenaar... charlatan... oplichterquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wow die niet zo gemeen, doe ik ook nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |