H7h7h7h7h7h7h7h7h7h7h7h7h7quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Echt kan iemand mij eindelijk eens uitleggen wat die 7 betekent?
7 is de H die keelklank HHHHHH.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Echt kan iemand mij eindelijk eens uitleggen wat die 7 betekent?
Waarom? Mij gaat het toch alleen om de gezelligheid, alleen voor de jongere kinderen hebben we suprises.quote:
Dan scheld je hem uit en zeg je tegen je moeder dat je voortaan op ietwat chiquere wijze wilt worden aangesproken.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:12 schreef Crip het volgende:
[..]
ja hallo zo'n kleine koter kan dat nog niet zeggen
Is algemeen bekendquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Openbaren van privé info
Tr gemaakt, u kunt spoedig een bericht verwachten van het management.
Gewoon de slipper gebruiken.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan scheld je hem uit en zeg je tegen je moeder dat je voortaan op ietwat chiquere wijze wilt worden aangesproken.
het gaat je alleen om de gezelligheid maar toch koop je je eigen cadeaus zodat je iets krijgt dat je leuk vindt?quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom? Mij gaat het toch alleen om de gezelligheid, alleen voor de jongere kinderen hebben we suprises.
Oei.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
het gaat je alleen om de gezelligheid maar toch koop je je eigen cadeaus zodat je iets krijgt dat je leuk vindt?
Nee dat niet, mijn oom en tante vertellen gewoon dat het nep is, hebben mijn ouders ook gedaan bij mij.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ait veel plezier!
heb je ook kleine neefjes die geloven enzo? ;$
Ja. Heb een boek en een fles whiskyquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
het gaat je alleen om de gezelligheid maar toch koop je je eigen cadeaus zodat je iets krijgt dat je leuk vindt?
nou ja, veel plezier iigquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja. Heb een boek en een fles whisky![]()
hij zegt dat er kleine kinderen zijn, die geloven nog dat iedereen iets krijgt met sinterklaasquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh lolquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee dat niet, mijn oom en tante vertellen gewoon dat het nep is, hebben mijn ouders ook gedaan bij mij.
daar dacht ik echt niet over na, zolang ik maar dingen kreegquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
hij zegt dat er kleine kinderen zijn, die geloven nog dat iedereen iets krijgt met sinterklaas
Ja, zo zijn die ook hoor.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
daar dacht ik echt niet over na, zolang ik maar dingen kreeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |