de meeste kinderen wel denk ikquote:
maar nu zwarte piet over een jaar of 10 wel verdwenen is kun je mss bij de sint gaan solliciterenquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
daar dacht ik echt niet over na, zolang ik maar dingen kreeg
ik werk niet voor slavendrijversquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
maar nu zwarte piet over een jaar of 10 wel verdwenen is kun je mss bij de sint gaan solliciteren
de kindertjes in afrika, die willen pas etenquote:
quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:19 schreef Crip het volgende:
ik ga maar naar beneden wens me suc6. als ik over 5 min niet aanwezig ben via tel ben ik dood
ik hang de slingers vast opquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:19 schreef Crip het volgende:
ik ga maar naar beneden wens me suc6. als ik over 5 min niet aanwezig ben via tel ben ik dood
oh ripquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:19 schreef Crip het volgende:
wat boeit dat nou, die zijn toch hevig getintquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
de kindertjes in afrika, die willen pas eten
oké doeiquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:19 schreef Crip het volgende:
Hoop op banquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ben ik geband of topickill?
Nu we geen BFF meer zijn doe je meteen wel heel akelig tegen me zegquote:
beidequote:Op zaterdag 5 december 2015 18:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ben ik geband of topickill?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |