Echt he hoe hopeloos kan je zijn om je te bekeren voor een vaginaquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:31 schreef McNulty het volgende:
sowieso mannen die zich laten bekeren om met goedkeuring een relatie aan te mogen gaan met vrouw met een strenge religie![]()
hey faraoh
zou me bekeren voor chick in de OPquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt he hoe hopeloos kan je zijn om je te bekeren voor een vagina
Ik zag je aanvraag wel binnenkomen op NL2Moslim.nlquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt he hoe hopeloos kan je zijn om je te bekeren voor een vagina
We weten dat je hopeloos bent.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou me bekeren voor chick in de OP
Nooit.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zag je aanvraag wel binnenkomen op NL2Moslim.nl
dan wordt je toch dubbel schuin aangekeken als je als vrouw met heidense nederlander gaatquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Nee maar crip even serieus, stel he,je komt de man van je dromen tegen, echt alles wat je zoekt, en jij bent alles wat hij zoekt, helemaal perfect... alleen hij is geen moslim... zou je dan niet gewoon jouw ding voor jezelf houden en hem zijn vrijheid gunnen in zijn beleving van de waarheid?
Had je beter je best moeten doen dan was je nu blauw, net zoals je balletjes.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou me bekeren om jou ban aan te smeren
oh ja dat geloof ik heus wel, maar als het echt liefde is... tjaquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
dan wordt je toch dubbel schuin aangekeken als je als vrouw met heidense nederlander gaat
net gefapt, niks mis met mijn balletjesquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Had je beter je best moeten doen dan was je nu blauw, net zoals je balletjes.
was je al moslim voordat je haar weer zag? hmmmquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:33 schreef Faeroer het volgende:
Het is niet dat ik haar pas 2 weken NA bekering na jaren niet te hebben gezien weer zag en dus een relatie aanging ofzo
behalve dan dat ze minuscuul zijnquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
net gefapt, niks mis met mijn balletjes
wat heb je gekooktquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Was ik al mee bezig toen jij die post plaatste
JA EVEN GROOT ALS MIJN HERSENEN AHAHAHAHAHquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
behalve dan dat ze minuscuul zijn
Waren ze net zo groot als die van die ene asielzoeker die op tv kwam???quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
net gefapt, niks mis met mijn balletjes
lijkt me sterk, dan zou je betere posts makenquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
JA EVEN GROOT ALS MIJN HERSENEN AHAHAHAHAH
oh ja die ene asielzoeker, weet precies wie je bedoeltquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waren ze net zo groot als die van die ene asielzoeker die op tv kwam???
Een zacht ei, hij is kannibaal hahahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |